He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mi van meghírdetve?! :)

2011.04.11. 14:30 guma

 

Havi 500 ezer forint és habzsi-dőzsi:    

 ez az ország legjobb állása

 

 

 

 

 Busás fizetést kínál Szarvas Város Önkormányzata az "Ország Legjobb Állása" fantázianevű program keretében. A pályázat nyertesének, családjával karöltve, egy hónapon keresztül szállodákat és éttermeket kell ingyen tesztelnie.


Az ideális jelentkező, 30 napos, határozott idejű munkaszerződés keretében 2011. augusztusában családjával lehetőséget kap, hogy térítésmentesen kipróbálja, ellenőrizze a Körös-parti város turisztikai látványosságait, szállodáit, éttermeit. És még bruttó 500 ezer forint fizetést is kap. A pályázók közül három fordulóban választja ki a - többek között - helyiekből, a plébánosból és a polgármesterből álló zsűri a végső győztest.

A beérkezett pályázatokat első körben az elbírálók 2011. május 30.-ig előminősítik, majd második körben, a további részletek pontosítására felveszik a kapcsolatot az esélyes pályázókkal.

A második körben a pályázók írásos feladatokat kapnak, melyeket a megküldéstől számított 15 napon belül kötelesek teljesíteni. (várható határidő: 2011. június 30. )

A végső kiválasztáson a legjobb pályázatokat beadott, erre legalkalmasabbnak ítélt három pályázó család vesz rész. A családokat július hónapban, előre egyeztetett időben meghívja az Önkormányzat, hogy a független bizottság a családok készségeit, képességeit megismerve dönthessen a győztes pályázók személyéről.

innen származik az írás : pénzcentrum.hu

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr182817354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 16:59:53

Na, szépen vagyok:) Nekem még egy ilyen állás is lehetetlen:(

Ha eszek egy jót, utána 1 hétig fogyózok:(

miről van itt nagybasz0 2011.04.11. 17:07:13

Természetesem Ózdra, Hétesre, Hevesbe, Szabolcsba, Miskolcra, Hajdúhadházra, Gyöngyöspatára és Hejőszalontára ugyanezekkel a feltételekkel várják a kedves liberális látogatókat, persze egy két napnál hosszabb időre!
Ahogy a jó öreg Rejtő írta, belépés díjtalan, kilépés bizonytalan!

guma 2011.04.11. 17:22:32

@Donna (Cara)mba: ezt nem hiszem! :)

@miről van itt nagybasz0: én oly sok mindenben liberális vagyok (pl. téged sem csaplak agyon :))...

miről van itt nagybasz0 2011.04.11. 17:48:25

@guma: Amennyiben nem megélhetési liberális vagy elnézem ezt neked! :)

guma 2011.04.11. 18:03:17

@miről van itt nagybasz0: :)

én meg nem nézem el, "amennyiben" dobozolnál engem. xD
(ezt a másik blogon már megvívtam, igaz nem veled.)

miről van itt nagybasz0 2011.04.11. 18:41:57

@guma: Én nem szoktam... mindenki saját magát dobozolja! :)

Marcellusca 2011.04.11. 19:03:35

@miről van itt nagybasz0: Ja, ja.
Meg azt a Való gyereket!

Tegnap (félig-meddig) néztem a naplós riportját. :(

Ne köllöt vo'na. :(((

guma 2011.04.11. 19:21:56

@miről van itt nagybasz0: eh! dehogy!

annyira képlékeny vagyok, hogy dobozom sincs. D
gyerekkorom óta szárnyaló gondolatokra vagyok "képezve", hogy kibírjam még a hajszálrepedésen való szabadulást is. :)
(igaz, ami igaz : jó ideje már csak inkább kikerülök mindent és mindenkit...)

guma 2011.04.11. 19:23:37

@Marcellusca: miért?

mi volt megint a tv-ben?

guma 2011.04.12. 06:40:29

Mindenkinek, jó reggelt!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.12. 09:03:38

Jóreggeltet!
@miről van itt nagybasz0: Nem kell oda menni. Itt sem lehet elférni az utcán tőlük.
Haverokkal beszélgettünk erről, és nagy valószínűség szerint visszanyal a fagyi.
Sajnos, nem találom, de néhány éve írtak egy nyílt levelet a polgármesterünknek, hogy nem lehet végigmenni az utcán nyugodtan, mivel a cigányok állandóan beszólnak az embereknek. Tele van velük a város.
Így a blogbejegyzésből majd két dolgot lehet olvasni:
1. Minden nagyon szép és jó: megdolgoznak a félmilliós bruttóért
2. Leírják az igazságot: Csúnya öngól
Ja, és egy kisfilm, polgármesterünkről:
kuruc.info/r/34/74844/

miről van itt nagybasz0 2011.04.12. 11:56:27

@Ásó[Mosó]maci: Tulajdonképen két hely van Magyarországon. 1. Ahol nyugodtan mészárolják a magyar lakosságot az eszkimók. 2. Ahol nyugodtan mészárolhatják a magyar lakosságot az eszkimók, de még nem teszik. Persze az a közös mindenben, hogy semminek nincs következménye! (Még.)

Marcellusca 2011.04.12. 12:35:15

@guma: "Csak" annyi, hogy szegíny gyöngyöspatai romákok mennyire rettegtek. :(

guma 2011.04.12. 12:37:53

@Marcellusca: te csavargó! :)

szóra méltatsz. DDDD
már én is rettegek miattatok (vagy megtanulok rettegni). D

guma 2011.04.12. 13:52:37

@miről van itt nagybasz0: értelek, nagyon is!

csak ha végig beszélgetnénk (nem így irkálgatva, mert ez megint csak szóvirágokat és szólamokat szül!), ha hiszel nekem, ha nem ez csak további veszély forrás, és indulat melegágya.

főleg, ahogy a jobbikos vezetők is csak a terics-merics megoldásra hajtanak és mindent lekaszálnak maguknak és üzleti körüknek az országház melegében...

amikor meg vona nyíltan "befenyegette" bayert, és közölte, hogy nap, mint nap megbeszélést tartottak a fehérasztal mellett - na onnan ez az egész számomra tökéletesen mást jelent.

tudom, nektek ez a tapasztalat nincs meg ami az én életem átszőte.
de nem ilyen hülye fószerek mellett kell tömörülni, ha változás a cél.
fiókszervezet (már pedig így indultak a polgári szövetségnél) az mindig csak pimaszabb és alattomosabb mert direktben "okosodott" szerzett tapasztalatot...

miről van itt nagybasz0 2011.04.12. 14:07:47

@guma: Megmondom neked őszintén én egyetlen jobbikost sem ismerek, cocilistát sem, fityiszest sem, mindig kerűltem a politikusokat!
De ha eljön az idő, a számon kérés, nem is fogok az érdekükben bármit is tenni...
Tehát, ha majd mindegyik kivétel nélkül, vasgolyóval a lábán tolja a furikját, a dunatiszagátviztározóépítkezéseken, no akkor én csak mosolyogni fogok...

guma 2011.04.12. 14:16:22

@miről van itt nagybasz0: most megleptél. :)

azt gondoltam azért "burkozol" ennyire.

viszont mosolyogni én is melléd állok. :)
csak már ez a program lenne napirenden.
komolyan még ez a VB-n említett kiállítás megszállás is elindíthat valamit, ha komolyan veszik magukat az emberek és nem ülnek fel semmi lózungnak, csak a méltóság jelenne meg a Kossuth téren az mindennél félelmetesebb lenne a hatalomnak...

guma 2011.04.12. 14:18:03

@miről van itt nagybasz0: baszki! burkolózol -ez a helyes, mert megint baromságot írtam. bocs! :)

guma 2011.04.12. 14:42:12

@miről van itt nagybasz0: most szívem szerint leírnám...

de nem! :)
elbízod magad. D

guma 2011.04.12. 20:18:44

@miről van itt nagybasz0: mai programom ezután a : zene hallgatás...
süti beállítások módosítása