He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Protokoll...:D

2011.04.10. 14:38 Donna (Cara)mba

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr902814330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.11. 11:01:05

szép napotot

tessen menni szavazni megint, most műkörmös munkákra + ékszertojásokra lehet.

A verseny után a tojglikat majd egy aukción meg lehet venni, az aukció bevétele a péter csernyi alapítványnak megy.
A tojglik egy része egyedi készítésű, porcelánból készült, más része gyári tojgli de a festése, díszítése mindnek egyedi, kézi készítésű, porcelán dísz és/vagy festés.

www.perfectnails.hu/index.php?menu=nailart&type=catlist&catgalleryid=97 itten vannak a tojglik,
ez meg az én preferáltam:
www.perfectnails.hu/index.php?menu=nailart&type=photodetails&id=12098

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 11:36:48

@Conv: Megnéztem, lájkoltam. megosztottam.

Nekem a Purple Easter teccik:)

Sztem az illene hozzám húsvétkor, ha viselnék műkörmöt...

Bár a múltkoriban a fodrászomnál odapillogtam a műkörmöshöz, hátha tudna csinálni nekem pont olyan körmöket, amilyen most is van az ujjaimon:)
Absolute nude;D

Amúgy kész kis remekművek, igazi ékszerek:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.11. 12:22:30

@Donna (Cara)mba:

asszonypajti pécsett a Vikit ajánlja, viktoriakoromszalon.hu/ vagy a kollár gabit, www.nails.hu/index.php?fmenu=0&lap=3&id=14188 ha minőségi körmöket akarsz :)

guma 2011.04.11. 12:49:26

Szép napot!

@Conv: sikeresen elküldtem 11 után pár perccel kérésed, minden ismerős címre...
még beköszönni is elfelejtettem a másolás után...

100 indás, engedélyezett levélküldés ma kimerítve. DDDD
(ja, ebből : 2 magán volt!)

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 12:54:11

@guma: Ejha! Te aztán produktív vagy...:)

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 12:59:00

@Conv: Az egyiken megtaláltam, amit szeretek. A sima, francia körmöt.

Valójában egész életem során - még amikor nem volt műköröm, már akkor is - csak az áttetsző vagy finoman fehéres-sziromszínűbe irizáló, a natúrhoz legjobban közelítő lakkokat kedveltem.

Ebben úgy tűnik, semmit se változtam:)

guma 2011.04.11. 13:15:27

@Donna (Cara)mba: nálad is ezt csináltam, mikor kérted. xD

(de én, sajnos nem vagyok híve ennek sem - bocsi @Conv:.
nekem is a sima francia köröm a nyerő!
majd mindenben az egyszerű, nem díszes dolgot kedvelem.
sütit, asztalt és ételt lehet nekem is ingerlőre csicsázni. D)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.11. 13:35:16

@guma: én is a sima franciát szeretem (mármint máson :))

de az gondolom egy díszítő versenyen nem sok technikai felkészültséget és fantáziát mutat meg

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 13:44:51

@guma: Hálás is vagyok érte! Tudtam, hogy Rád és a többiekre is számíthatok, azért is fordultam hozzátok!:)

Nálad meg biztos voltam, hogy hozol nekem egy csomó lájkot, mert jó szervező vagy - különben miért tőled várták volna a kirándulások szervezését?:)

Ezután a játék után lesz majd még egy.

Egyébként sztem jók a nyeremények: programozható főzőautomata (ára 25 e Ft.), egy aszalógép, ára 18 e Ft, és egy almahámozó, ára 6000 Ft., ha lesznek 1000-en, akkor csak egy lesz kisorsolva, ha 2000-en akkor 2, 3000 lájk esetén 3 almahámozó lesz kisorsolva.

Ugyanez a második nyereményjátéknál.

A poén, hogy volt nekünk régebben is egy nyereményes játékunk - nem a facebookon, mert oda most kerültünk fel - , 3 recept beküldését kértük, és írd és mond: 1 személy küldött be recepteket, ő viszont jó sokat és irtó jó tippeket találtam bennük, amiket fel is használtam a későbbiek során.

A hölgynek már volt egy Idája (ez az egyik programozható modellünk neve), és mivel a nyereményjáték meg volt hirdetve, hát kisorsoltuk az egy beküldő közül az egy beküldőt:)

Nagyon örült, most van neki 2 db Idája, ma is levelezünk, megosztjuk ötleteinket.

Jók a termékeink - tényleg - és ebből kell megélnünk meg adóznunk...:(
Na, ez volt a reklám és a panasz helye, kettő az egyben:)

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 13:46:31

@Conv: Mármint a francia nyelvet, természetesen;)

Ó, azok a gallok:)))

guma 2011.04.11. 13:49:33

@Conv: :)

DDDD
persze, hogy máson.
máson nekem a díszes is tetszik, ha olyan jó érzékkel eltalált...

sőt én is kapok a lányoktól ezt azt, csak elfelejtem viselni (szó szerint!).

guma 2011.04.11. 13:54:57

@Donna (Cara)mba: jó lehetett (biztos befutó én is lennék már egyszer valahol, vagy .... )

fogalmam sincs mennyire eredményes ez a lájkolás, de most is megugrott kicsit a 11-hez képest.
sajnos én ezt sem űzöm.
a tied meg nem is látom, mert nem vagyok tag!

Donna (Cara)mba 2011.04.11. 16:57:20

@guma: Nem érdemes facebookoznod, a blogok érdekesebbek sztem, mert ott hosszabbak a kommentek, érdemleges viták zajlanak.
A facebook csak olyan "én is vagyok, hahó, emberek" - az én véleményem szerint. És öreg is vagyok én már ehhez.
A cég miatt léptem fel, hogy kicsit begyakoroljam magam.
Nagyon sok cég fent van, ha számítani akarsz, akkor kötelező ott lenni. Tudod, ez is olyan, mint a protokoll...

Na, szóval nem vesztettél semmit.

A honlapon ugyanzok vannak, receptek, gyógnövények, fűszerenövények szárítása meg ilyenek...

guma 2011.04.12. 07:11:11

@Conv: az a csirkeláb díszes körmökkel szenzációs! :)

(akárki ötlete volt. xD
gratulálok az elkészítéshez és a felvételhez is.
kinevethetsz - én azzal versenyeztem volna!)
süti beállítások módosítása