He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Marci ajánlotta, egy esti kikapcsolódásnak...

2011.03.22. 19:59 guma

bár most nem esik az eső, de így is "nézhető"... xD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr992763106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.03.22. 20:23:04

apró tanács: ne legyen nyitva a google leveleződ, és yutube ablak sem.
akkor megszakítás nélkül nézhető... :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.22. 21:04:45

@guma: egészen 72 percig a 93 perc, merthogy 72 perc a limit amit előfizetés nélkül lehet nézni a megás streamből :)

emellett lehet a youtube is meg levelező is, meg még torrent kliens is, meg egyéb letöltés is nyitva, ha van elég sávszélességű nete az embernek, ha nincs elég akkor a videostream önmagában sem fog menni akadozás nélkül :)

guma 2011.03.22. 21:18:47

@Conv: szia! :))))))))))))

de rég dumcsisztunk!

először is : grat a VB-n betett linkedért!

másodszor : én ezt úgy cseleztem ki, hogy becsuktam a filmet, megnézve - hol tartok percre...
majd rögtön megnyitottam újra és attól a perctől folytattam a nézést.

(ilyen kőkarszaki módszerrel simán már vagy 3 filmet láttam. D)
süti beállítások módosítása