He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Menni lenne jó......

2011.02.22. 18:18 Horizont

Jelen pillanatban a kedvenc dalom.

Én is énekelném és tenném:"Húznék el a búsba nagyon gyorsan"

Portugália meg  gyönyörű...

HONEYBEAST - PORTUGÁL                                                                       

 

     

Húznék el a búsba nagyon gyorsan
A legjobb hely az hol van, tudja a halál
Talán egy ország ami most nem is oly gyakran
Szerepel hírben, dalban, mondjuk Portugál

Idegen szívem, oda húz engem
Hol szélesen terül az óceán
Tokban a Fender
De itt lettem ember
Banda csomagol, menni Portugál

Kissé motivál relatív jólét,
Nem vonz hűvös norvég,
Britt nem konkurál
Viszlát Budapest, Lisszabon vár rám
Még egy hét és bánnám,
Hogy ide szült az anyám
 
Idegen szívem, oda húz engem
Hol szélesen terül az óceán
Tokban a Fender
De itt lettem ember
Banda csomagol, menni Portugál

Menni Portugál

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr972681229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.02.22. 19:09:00

Horizont, nagyon nagyon mehetnékem van.... :)))

Marci örülök, hogy legalább jó volt a napod : ) DD

Marcellusca 2011.02.22. 19:37:13

@guma: Köszi. :)

De felemás volt. :(

Reggel és délután összefutottam Vele.
Csini kis szoknya volt rajta.
WOOOOOW. :D

A délelőttöm, viszont tré volt. Sok melóval. :(

guma 2011.02.22. 19:43:28

@Marcellusca (I'm happy): hát...

én el sem mesélem :(

nem véletlen, hogy előre gyártottam a posztokat! :)
se időm, se kedvem - és itt is akkora a pangás, még igazán kikapcsolódni sem lehet D ...
(ha te nem tartanád a frontot.. eh érted:)))))

Marcellusca 2011.02.22. 19:52:37

@guma: Ó, hát, amennyire én tartom a frontot, az nem nagy szám. :)

De, kösz. :D

guma 2011.02.22. 19:57:52

@Marcellusca (I'm happy): nanemond. :)

minden pénzt megér amikor elengeded magad kicsit (nagyon! DD)
egy kocsma meg mire való, ha nem erre.. :)))

Marcellusca 2011.02.22. 20:11:54

Hehe!

A Főnök az előbb ezt (na, jó, csak a refrént) énekelte:

www.youtube.com/watch?v=ItsEEFvt8Z0

Az eredeti már annyira nem tetszik neki. :DDD

www.youtube.com/watch?v=AM15iXwQ2Lc&feature=related

guma 2011.02.22. 20:23:01

@Marcellusca (I'm happy): kire ütött ez a gyerek? :)))

mert van ízlése.. DDDD

Donna (Cara)mba 2011.02.22. 20:24:22

@Marcellusca (I'm happy): Ez már egy never ending love story:)

Írd meg dalban;DDD

Marcellusca 2011.02.22. 20:26:52

@Donna (Cara)mba: Ó, Drága, ha én tunnék dalt írni ... :D

@guma: Nem is tudom. :)
Azt be sem merem linkeskedni, amit éppen most hallgatok. :)))

Nem bírná el a pici, női fületek. :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.02.22. 20:29:33

Qrva jó lenne azon az autópályán elhúzni a halálba, valami Portugálba:)

Kár, hogy menekülők hada lepi el hamarosan...

De hátha akad egy plusz hely - nekem is:)

guma 2011.02.22. 20:30:24

@Marcellusca (I'm happy): ma mindent elbír! :)
Most szereztem vállalati kocsit mert muszáj holnap felugranom pestre...

(és hátha jobban alszom tőle! DDD)

Donna (Cara)mba 2011.02.22. 20:31:50

@Marcellusca (I'm happy): Tedd be, hiszen úgyis csak a bíztatást várod...;)

Én léptem;), tehát mehet a nóta:)

Pá!:D

Marcellusca 2011.02.22. 20:34:46

@guma: @Donna (Cara)mba: Nem, nem, mert nagyon szalonképtelen. :)))
Legyen elég annyi, hogy Ganxta Zolee és a Kartell! :)

Viszont ezzel kívánok mindenkinek jó éjszakát és legyen az álmotok szép! :DDDD

www.youtube.com/watch?v=ZV6MoA-N7Fk&feature=related

Horizont 2011.02.22. 20:44:46

@Donna (Cara)mba: Na még a végén a szerenádot ad Marcink saját dalból:DDDDDDDD

guma 2011.02.23. 07:03:41

Legyen SZÉP napotok kocsmások!

más is legyen a terítéken mielőtt megszóltok:

www.youtube.com/watch?v=mILsx_c-vXw&feature=channel
süti beállítások módosítása