He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A férfi és a nő képekben

2011.02.19. 10:44 Conv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

80 komment

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr832672244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.02.19. 10:57:45

na végre... :)
látom van egy kis időd! DDD

e sorozatot régóta ismerem és van egy kedvencem közte. PPP

a doboz feliratát meg elírták! xD
ha a nő ébren van, beindul minden áramkör, a férfinak a sok dobozhoz kell a rengeteg kapcsoló.P

Horizont 2011.02.19. 11:32:33

Jókat derültem az élet nagy igazságain, bár némelyik megrázó, ha mélyebben belegondoltam:))) Mi a francnak gondolkozom???

Horizont 2011.02.19. 11:58:03

@guma: Kulkát nagyon szeretem ahogy énekel, pont őt hallgattam:) De ez a Varga Feri és párja mindig kiveri a biztosítékom. Ahogy elhagyta családját, ahogy a kutyáikkal oda- vissza voltak, a két gyerekéről meg egy szót se.

guma 2011.02.19. 12:01:29

@Horizont: na én ezért nem figyelem és "követem" senki magánéletét...
nem érdekel!

CSAK az, hogy tud-e adni nekem valamit, mint művész vagy nem. :)
mert az élet mindig bonyolultabb mint a kirakat. :)))

Marcellusca 2011.02.19. 12:01:53

@Horizont: Ne gondolkozz! Csak nevess! :)

@guma: Az utolsó refrénje nagyon igaz. :(
Tudni kell, hogy mikor (és hogyan) szólaljon meg az ember. :D

guma 2011.02.19. 12:21:09

a csend hangjai (azért se az eredeti)! :)
sokszor az kell! xD

www.youtube.com/watch?v=TwwaJXHPQvs

meg az El Condor Pasa is jöhet

www.youtube.com/watch?v=5gQSF6uUFqM&feature=related

akkor egy kis kedvesség is legyen :

www.youtube.com/watch?v=awFPvfeH1Ew

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.19. 12:59:50

@guma: jujjj ez az ungarishe virtshaft ez nagyon fájós volt :)

www.youtube.com/watch?v=m3DsdwQ1eMc&hd=1

minden tiszteletem Sebestyén Mártáé, de azért megtanulhatná már ő is, az összes magyar feldolgozóipari szakmunkással együtt, hogy vannak dolgok amik szentek a művészetben is.
ez is olyan és a sound of silence is.
Pl a paso el condor eredetileg kifejezetten férfiak által éneklős dal. Mindemellett lófingnyi köze nincs az aláköltött magyar szövegnek az eredetihez :)

www.youtube.com/watch?v=hchTdQVAig8

Nagyjából amit csináltak ezzel a két zenével és dallal, olyan mintha munkácsy rőzsegyüjtőjét, naponta megfestené valaki filctollal a nagyközönség előtt, a művészi szabadságra hivatkozva pálcikaemberrel és műfaszokkal a hátán.

és én is csatolok egy kis kedvességet az előadóknak, a refrént ajánlom szíves figyelmükbe :)
www.youtube.com/watch?v=1Xudqw_muAk

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.19. 13:03:50

@Conv: tudom, rőzsehordó, nem rőzsegyűjtő :)

guma 2011.02.19. 14:06:44

@Conv: vigasztalásul adok lányokat akiket bírsz (bár lehet, hogy ezt a számot nem. D
olyan nyugis a hangulata, azért választottam fájdalom csillapításra - remélem nem fogok mellé) :)))

www.youtube.com/watch?v=iGbddNNeeLY&feature=related

különben meg elmész ám te a sunyiba :)
jössz itt volt kollégáim indulójával! xD
évekig hallgattam a kismalac engedj be refrént, ami mindenre jó volt! DDD
ma már közel 40 a koruk és családapák de hülyeség az dúl úgy, amit nagyon kevés helyen tapasztalhatsz ma már...

de számíthatok rád látom mindenbe. :)
még a svájci óra MEO-sánál is jobb vagy!!!
(ezért merem remélni felfedezted az xD-t ott a "dalok" felett és helyén értékeled az ungarishe virtshaft fájós voltát részemről...D)

én az 1963-as Los Incas változatot hallgattam előtte, amibe ének sincs csak pánsíp - de "bemelegítésnek" ide olyan jól jött Marci megjegyzésére a képeid alá! :)))
(bár nem tudtam, hogy kifejezett férfi dal! hiszen annyi női előadó énekli a világon.
már ezért is megérte betenni! :) DDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.19. 14:47:49

Kérdés:

Miért van az, hogyha a lányok lefekszenek több pasival akkor
kurvák, de ha a fiúk fekszenek le sok csajjal akkor nagy királyok?

Válasz:

Gondolj bele...
Ha van egy lakatod amit minden kulcs kinyit,
akkor az egy nagyon szar lakat...

De ha van egy kulcsod ami minden
lakatot kinyit, akkor az egy kurva jó kulcs.

guma 2011.02.19. 15:15:14

@Conv: DDDDD

kezdesz belendülni :)
de jó, hogy nem volt időm kijavítani, hogy a számot csípheted, a csirkéket, csak CSÍPNÉD! :)))

én mondok példa nélkül egy választ :
ami kívül van az emberen mocskos lehet sok mindentől mert bármivel érintkezhet, és ez még kellemes is lehet!

testedbe te sem engedsz be akármit, akárkit.
aki mégis megteszi válogatás nélkül az nem tudja mi a jó szervezetének, lelkének és csak használati tárgy lesz...

Kicsit belebonyolódtam! DDD

Marcellusca 2011.02.19. 15:40:33

@Conv: LOL

Ez nagyon jóóóóóóó!!!!

Horizont 2011.02.19. 17:35:07

@Marcellusca (I'm happy):
Tetszik mi?:DDDDD Gondoltam:DDDDDD

Marcellusca 2011.02.19. 19:28:13

@Horizont: :P

Csak ismételni tudom magam: Ne gondolkozz! Csak nevess! :DDDD

guma 2011.02.19. 19:43:21

@Horizont: :)))

@Marcellusca (I'm happy): tök igaza van! :)

(különben úgy jársz mint én, hogy először komolynak veszem mindig @Conv: szövegét, aztán - esik csak le, hogy most nem is..:)

A háztartási alkalmazott fizetésemelést kér. Az asszony nem örül a kérésnek és megkérdezi:
- Maris, miért kellene felemelnem a fizetésedet?
- Asszonyom, három oka van. Az első: én szebben vasalok, mint maga.
- Ki mondta neked, hogy szebben vasalsz nálam?
- A maga férje mondta.
- Ó!!!
- A második ok az, hogy én jobban főzök, mint maga.
- Ez tiszta hazugság, ki mondta neked, hogy jobban főzöl nálam?
- Ezt is a maga férje mondta.
- A fenébe!!!
- A harmadik ok az, hogy én jobb vagyok az ágyban, mint maga.
Az asszony felháborodik.
- Ezt is a férjem mondta neked?!
- Nem, asszonyom, ezt a kertész mondta nekem.
MEGKAPTA A BÉREMELÉST!!!

egy másik :

Egy férfi egy hotel bárjában megismerkedik egy idősebb, de elég csinos
nővel. Iszogatnak, beszélgetnek, kiderül, hogy a nő már 55 is elmúlt. Úgy 3-4 pohár ital után közelebb hajol a nő a férfihoz, és a fülébe súgja:
- Próbáltad már hármasban? Mit szólnál egy anya-lánya pároshoz?
- Még soha, de nem volna ellenemre a dolog! - feleli izgatottan a férfi.
- Nos, akkor ma este szerencséd van. Gyere velem!
Felmennek a nő szobájába. Belépnek az előszobába, a nő felkapcsolja a villanyt és beszól:
- Mama, nézd csak, kit hoztam!

Marcellusca 2011.02.19. 19:58:04

@guma: Hehe!

Fickó látja, hogy a szomszédja az udvaron veri, rúgdossa az asszonyt. A fia kérdezi:
- Apu, mit csinál Józsi bácsi?
- Szerel. Megjavítja a háztartási robotot.
xD

Marcellusca 2011.02.19. 20:00:44

@guma: Amúgy, az 50 feletti nővel kapcsolatban: Dolgozik a házban egy 50+-os nő. Nagyon jól néz ki, mindig csinos és sugárzik róla a nőiesség.

Meg is fordul utána szinte minden férfi, kortól független! :D

guma 2011.02.19. 20:14:45

@Marcellusca (I'm happy): DDD van olyan is! :)

Fiatal pár megérkezik Párizsba, megállnak az Eiffel-torony előtt:
- Először menjünk fel, vagy bújjunk inkább ágyba? - kérdi a férfi.
Mire a nő:
- Először az ágyba, az Eiffel-torony tovább áll!

52-ig néztem jól ki, addig teljesen olyan voltam mint 20 évesen, gyerektől függetlenül. PPP

aztán jött egy gyomorfekély és a gyógyszerek besegítettek a formámnak jó pár kilóval. Mondom a szakorvosnak ez nem lesz így jó gurulni fogok.
azt mondja, hátha valóban jól érzi magát, akkor próbáljuk meg és ne szegye tovább!
azelőtt sem azóta sem szedek folyamatosan semmit.
de ezt nem tudom megszokni, pedig már valamit javítottam, de a derekam szinte eltűnt!
és mondhat akárki akármit, meg látom, hogy a fiatalok mennyire elengedik magukat - ez engem nem vigasztal.
nem érdekel a kiló sem már csak a formám jönne kicsit vissza! :))) DDD

guma 2011.02.19. 20:24:41

@Marcellusca (I'm happy):

Az egyszeri parasztlegény bemegy a kupiba. Kérdezi tőle a madam:
- Aztán értesz-e a szerelemhez, te legény?
- Hogy értek-e? Két éve magamévá tettem egy medvét, azóta nekem gyűjti a mézet!

- Képzeld, elvesztettem a szüzességemet!
- Pénzért vagy szerelemből?
- Szerintem szerelmből. Mit kapsz ma egy ezresért?

guma 2011.02.19. 20:33:48

@Marcellusca (I'm happy): hol vagy te most??? DDDDD

nem lesz bajod, hogy ilyen qva jó nők tömegét nézed? :)))

el sem árulom nekem ki tetszik a köztünk is megforduló avataron kívül...
sosem az igazi szép fiú volt a zsánerem, de igaz, hogy olyanba is voltam szerelmes - mert elérte nehezen. P

Marcellusca 2011.02.19. 20:40:48

@guma: Óóóóó, igen, a forma. :)

Ott vannak tévedésben a nők, hogy azt hiszik (mert ezt sulykolják beléjük a magazinok), hogy a vékony nők a csinosak.
Nagy francokat!
A forma, az alak (és az aránnyosság) a lényeg.
Az a bizonyos homokóra-alkat. :)

Nálam meg jöhet a La Guitarra-alkat is. :)))
(Akinek ez a beceneve: J. Lo)

Valamelyik tud. csatornán láttam egy műsort, melyben ez volt a téma. Kimutatták, hogy az '50-es évek szépségkirálynői, Marilyn Monroe és Kate Moss teljesen egyformák. Pedig nagyon eltérően néznek ki. És mégis.
A derék-csípő arányuk egyezik. 0,7.

www.youtube.com/watch?v=N9djIgkO3v8&feature=related

Marcellusca 2011.02.19. 21:03:05

Őőőő, izé, lehet azt tudni, hogy hol van az a hotel, ahol ilyen a szobaszerviz? :DDDD

www.youtube.com/watch?v=Me17_uzP4Pk&playnext=1&list=PL80A4B97244E1E98D

guma 2011.02.19. 21:12:46

@Marcellusca (I'm happy): ja és kétségbe se vagyok (voltam) esve. soha, mert nem foglalkoztat, csak, ha szóba kerül van véleményem koromról (amit szeretek), alakomról (amit viselek)! :))) DDDDDDDDD

valamint a lábam meg a hátsóm még mindig jó!
téma most már lezárva és fényképeim sincsenek, mert utálom ha fotóznak... D

(azok nem jó példák mert az arányok azért olyan frenetikusak náluk mert jár hozzá egy piszok jó ütköző és így minden a helyén van még női szemmel is!)

guma 2011.02.19. 21:18:17

@Marcellusca (I'm happy): ohhh ha van ilyen kártyád - akárhol kapsz ilyen szobaszervit is!

guma 2011.02.19. 21:24:15

@Marcellusca (I'm happy): na mégccer! :(

ezek letiltott videjok, TE! :))) DDDDDDDDDD

guma 2011.02.19. 21:28:51

@Marcellusca (I'm happy): na végre hapsik is jöttek, lehet válogatni... D

Marcellusca 2011.02.19. 21:29:45

@guma: Nekem megnyissa. :P
Gondolod olyat rakok be, amit nem látok? :)

Egyébként Jennifer Lopez: Let's Get Loud és Love Don't Cost A Thing :D

guma 2011.02.19. 21:33:12

@Marcellusca (I'm happy): jó, erre lehet táncizni...

de miért kell ilyen hanghoz, alakhoz ütközőket venni?

guma 2011.02.19. 21:36:27

@Marcellusca (I'm happy): nekem a Sony tiltást írja ki - az országban eltávolítva stb...:)

most már valóban gyanús vagy! DDDD
hol dekkolsz? :)

Marcellusca 2011.02.19. 21:39:12

@guma: Dolgo... őőő, izé, NET-kávézóban. :)))

guma 2011.02.19. 21:50:52

@Marcellusca (I'm happy): óh, akkor értem már a csaj dömpinget :)
hapsik is vannak?

guma 2011.02.19. 21:58:03

@Marcellusca (I'm happy): na ez nem lesz jó! DDDD

mindjárt elindulok bulizni... :)

Marcellusca 2011.02.19. 22:05:03

Óóóó, salsa. :)))
Rió, karnevál ... :DDDD

Mikor táncoltam jobban szerettem a latin táncokat, mint a standard-eket. :)

Igen, igen, lehet vigyorogni, jártam tánciskolába is. :P
És egy darabig versenytáncoltam is. :D

guma 2011.02.19. 22:17:03

@Marcellusca (I'm happy): most irigykedjek? DDD
nekem csak úgy jött a tánc ...

most semmi karnevált nem kapsz!

és lazíts :) DDDD

kis húsi tarját kapsz, vagy nem húsi?
már belezavarodtam :) D

www.youtube.com/watch?v=ItSZqDb67pw&feature=related

guma 2011.02.19. 22:24:09

@Marcellusca (I'm happy): én meg az ajtókon szinkópát kopogok :) PPP
sosem idegeskednek - ki lehet az - tudják! DDD

(Maci csinálta ezt egyszer a Tarjával neked, hogy lecsillapodj...DDDD
elloptam az ötletét!)

akkor a kicsit tüzesebb Doro jöhet most

www.youtube.com/watch?v=Mn08UDvp_eY&feature=related

guma 2011.02.19. 22:27:52

@Marcellusca (I'm happy): ÓH!

nem is vagy annyira csibész! :)
ezt szesem...
egyszer mikor Donnának rosszkedve volt, vagy a szülinapja akkor tettem be...

a babás alá meg most ezt tettem: P

www.youtube.com/watch?v=t30cX6OGO0U&feature=related

Marcellusca 2011.02.19. 22:28:46

@guma: Hehe!
Már úgyis megtetted. :)))
De nyugodtan, nem "durva". :D

guma 2011.02.19. 22:44:15

@Marcellusca (I'm happy): vártam 2 egész percet!

de a végén bizamat szavaztam, pedig a tálalás... DDD

guma 2011.02.19. 22:51:03

@guma: és az előzővel kívánok neked és MINDEN

idetévedőnek

betérőnek : JÓ ÉJT! :)

guma 2011.02.19. 22:54:39

@Marcellusca (I'm happy): nahát! DDDDDDD

vissza is veszem a feketét... xD
ennyi majmot és ilyen műsort annak aki nem ott legelteti melletted a szemét - ez szemétség! :(
DDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2011.02.19. 23:04:56

Ez volt akkor nagy sláger, mikor először voltam videódiszkóban, unokanővéremékkel. :D

www.youtube.com/watch?v=GM-BzSz-wSY&feature=related

Horizont 2011.02.20. 09:18:18

Sziasztok! Jó kis éjszakai dumaparti, zenével, tánccal?:DDDD

@Marcellusca (I'm happy): Na hogy én mennyire irigylem tőled a tánciskolát, ez nekem kimaradt és nagyon sajnálom utólag is:(

guma 2011.02.20. 09:55:40

@Horizont: szia! :)

nem is tudod mit csináltál! hahahaha :)

(kiütötted @Marcellusca (I'm happy): "számítástechnikáját"! CSÚCS vagy! :))) DDDDDDDDDDDD
szegény hiába strapálta magát! xDxD)

Horizont 2011.02.20. 10:39:12

@guma: Ezt nem értem! Mivel ütöttem ki???

guma 2011.02.20. 11:32:52

@Horizont: drága kis naív csaj vagy!!! :))) DDD

meglátszik, hogy nem igazán voltál férfi csapatban sokat. DDDD

a bűvös 69 szám miatt képes volt ez a hóhányó még egy linket betenni! xD

ezen reggel itt röhögtem... :)))

guma 2011.02.20. 12:07:06

@Horizont: mert, hajlamos vagy elfelejteni, hogy igen az eszük : mindig azon jár.:) DDDDDDD

én meg ezt nagyon szórakoztatónak tartom, (a humoros és meglepő oldala nem elhanyagolható ugyanis!) persze nő szemmel. DDD

Marcellusca 2011.02.20. 12:54:24

Helló!

@guma: Hehe!
De ezt kikérem magamnak! :)
Sosem szoktam nézni, hogy hány kommentnél tartunk. :)))

Úgyhogy, lehetne vitatkozni, hogy kinek jár mindig "azon" az esze. :P

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.20. 13:00:59

@guma: azt hiszem még soha nem néztem hány komment van egy postnál.

guma 2011.02.20. 13:11:30

@Conv: eh :)

te kívétel vagy mindenben! :)))
de ezt te is tudod. hehe...

itt a fiúknak már volt ilyen húzásuk, és mostanában nem mindig esik le nálam sem minden. DDD

@Marcellusca (I'm happy): nana!
pont nálad volt ez...
igaz, hogy régebben :)
most azért gondoltam mert búcsú után még egy...

de ha tévedtem, megkövetem az urakat : BOCSÁNAT !:)))

hehehe

Horizont 2011.02.20. 14:05:01

Nahát besz..k a komment tartott a 69 -nél? Itt törtem a fejem hogy mi is van, de nem jöttem volna rá....Kópék:DDDDDD

guma 2011.02.20. 14:30:28

@Horizont: @Conv: stílusa totál más. :)
nála ez eszembe sem jutott volna.
de a Marci az Marci!
én is csak ma reggel röhögtem rajta amikor megnéztem mit tett még be...:)

csukom be és akkor látom a számot! DDDD
nem hiszed el de nagyon béna vagyok sokszor és már volt, hogy írta is na akkor még egy és 100!
néztem, hogy mi van... DDD

a hangulata után (persze csak feltételeztem!
(a búcsúra beszabadított majmok után, tőle ez is kitelik!) hogy ha kedve van nagyon tud hülyéskedni.:))) DDDDDD)

Horizont 2011.02.20. 20:47:22

@Marcellusca (I'm happy):
Köszönjük csak úgy:D Ez a csajszi jó messze futott egész Ausztráliáig egy pasi miatt aki nős volt:)
Pedig olyan szép nő és szépen is énekelt.
süti beállítások módosítása