He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

rég hallotam ezt is...

2011.01.05. 11:27 guma

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr112562159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.01.05. 12:01:00

SZIASZTOK!
Donna már be is tettem!!!! :)))

Éjszaka tomboltam Conv zenéjére, most nosztalgiázom... DDDDDDDDDDD

guma 2011.01.05. 12:02:16

ja csak azért mert kiakartam jönni a masszásból már :)))
DDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2011.01.05. 18:12:21

@arlequin: :)))

DDDDDD
hiányolom az olimpikon megnevezést a KE mellől, mert a focistáknak, azt is odaírta!!!!! :(((

Marcellusca 2011.01.05. 19:19:31

@guma: Ó, de imádtam ezt a számot. :D

guma 2011.01.05. 19:21:43

@Marcellusca: mi az, te sem vagy "olyan fiatal"? :)
bácsi kategóriába lépsz ahogy látom. :) DDDDDDD

guma 2011.01.05. 19:34:12

@Marcellusca: ezt ismered? :))

www.youtube.com/watch?v=gXTzBOWhD5w&feature=related

vagy ezt :

www.youtube.com/watch?v=tim4VzHUUyQ&feature=related

na fiúk mindjárt kivágtok a kocsmából! :)
ennyi líra! Elviselitek? DDDDDDDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2011.01.05. 20:33:02

Na, magyarázzátok meg, hogy miért éreztem azt, hogy ezt most megint meg kell hallgatnom!

www.youtube.com/watch?v=LWoyZixx1l4

guma 2011.01.05. 20:37:35

@Marcellusca: nem emlékszel??? :)))

ezt lefordította Arlequin kérésemre pár hónapja! :))

a szöveg szerint engem "átvágot", de a hangulata!:)))

jajajajaj, de elvisz :)

Marcellusca 2011.01.05. 20:39:51

@guma: Nem rémlik, de a gúgli a barátom. :)))

Na, akkor egy kis könnyedebb stílus:

soundcloud.com/kosy/szecsi-pal-feat-lisa-pure-csak-egy-rain-falls-kosys-mashup

Jó éjt, Mindenkinek!

guma 2011.01.05. 20:45:32

@Marcellusca: óhhhhhhh te csibész! :)

Jó éjt!

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 21:12:42

@Marcellusca: Jó éjt:)

Álmodj szösziket:)

guma 2011.01.05. 21:28:49

@Donna (Cara)mba: DDDDDDDDDDD

lehet az barna, fekete, vörös is! :)))
hátha bejön valamelyik DDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 22:32:35

@guma: Hát most éppen szöszi. De lehet az tényleg más hajszínű is.

Kicsit szoknyabolond az úr, de hát azért (is) szeretjük, nem?

Tudom, nem vicces ez sokszor a gyerekek szempontjából, de vannak férfiak, akik megbolondulnak egy formásabb nő láttán:)
Azonban vannak, akik ezt tudják kezelni, és Marcellusunk ilyen. És itt van a lényeg, sztem.

Ő se fiatalodik, kell neki egy kis visszajelzés innen-onnan, hogy okés vagy:)

Majd küldök képet róla (úgysenem tiltakozik ellene) hadd lásd, milyen tényleg nőcsábító képesfele van:)
Olyan csibészes, hogy ihaj...

De az ilyen férfi jó apa és férj általában, otthon az ágy alól szokott kérni elnézést, hogy még szuszog:))) és zavarja a csendet:)

A fene tudja! Én csíptem a Don Juanokat.
Akik anno az elmúlt évezred elején;) legyeskedtek köröttem, mindet megszelíditettem. Igaz, csak egy időre. Nagy a fáradtság velük:)))
Egy hapit, az első nagy szerelmemet, azt örökre:)Don Juan volt, abszolut, igazi Don Juan!
Őt ÉN hagytam faképnél. Ilyet még nem látott a város:) És micsoda bestiái voltak! Én csak kisegérnek tűntem mellettük:)
De tudtam valamit, amit a csudaszép dögök nem. Az ilyen férfit ébren kell tartani, foglalkoztatni, stb....csalogatni, csábítgatni, majd kicsit elbizonytalanítani, aztán újból, és újból előlről. Soha nem kapcsol, mindig újra fogja járni köreit:)

Vannak dolgok, amiket egy nőnek tudni kell.
Erről tényleg nagyon szépen írt Lux Elvira vagy 6 éve megjelent, valszeg utolsó, testáló jellegű könyvében. Az okos nőiességről. Amit a mai fiatal nőknek nagyon-nagyon meg kellene tanulniuk. Mert ma még szabadabb lett a világ, a nőnek ilyen tekintetben még nehezebb a dolga, egy Don Juannal pláne.

Na, szóval számomra van bennük valami hatalmas kihívás:)
A feleség se tunyulhat el egy ilyen hapi mellett:)

Á, holnap Marcellus, főleg ha még a szöszije is integet, már csak trójai falónyi magasságokból ereszkedik szóba velünk, ennyi magasztalás után:)

Ami a tetejében részemről igaz is:)
Más hapi a zsánerem, de nőbolondító fajta, na. Vitathatatlan.

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 22:35:37

@guma: Elköszönök, mert eltűnt a kocsma apraja-nagyja:(
Alussza ki-ki álmát.

Szép álmokat Neked is, Margaríta!

guma 2011.01.06. 09:34:03

Jó reggelt! sziasztok!

Conv :) köszi!
Töröltem.

Marcellusca 2011.01.06. 09:59:37

Reggelt, Népek!

Érdemes visszaolvasni? Történt valami érdemleges? :D

Marcellusca 2011.01.06. 10:21:59

@Donna (Cara)mba: Abszulút igazad van!

Be kell vallani: a férfinak is szüksége van visszaigazolásra, visszajelzésre.
Hogy még kinéz valahogy, hogy még (esetleg) kellhet más nőknek is.

És, ha ezek a visszajelzések fiatalabb korosztálytól jönnek, akkor azok erősek. Erősebbek, mintha "csak" a saját korosztálya jelezné.

Úgyhogy nekem is szükségem van (így, már a 4. X után :D) visszajelzésre. :)
Főleg, ha huszonéves lyánykák jelezgetnek. :D

De, tudni kell kezelni a dolgot!!!
Ez nagyon fontos!

Egyébként, mindig kettőn (hármon???) áll a vásár.
Ha minden oké, akkor nincs miért ki(félre)lépni egy kapcsolatból.
A kikacsingatás, flörtölgetés még belefér. Kezelve a dolgot.

Csak semmi szex! :DDDD

guma 2011.01.06. 10:40:18

@Marcellusca: neked meg nem enged a gép válaszolni :((

Marcellusca 2011.01.06. 11:44:48

@guma: Hehe!
Nem lehet, hogy ez csak egy kitalált történet? :)

Mondjuk van valóság alapja. Biztosan.

És fordítva is igaz lehet. :P

De nem mondok többet. :DDDD

guma 2011.01.06. 11:55:01

@Marcellusca: ugyanmár:)

mennyi iroda van szemben, alatt, felett, stb DDDD

de gyorsan szórok nektek pár dolgot :)
(mert nagyon felgyűlt a két hónap alatt, és alig küldtem - na most kaptok!)

Donna (Cara)mba 2011.01.06. 22:07:06

@Marcellusca: Volt ma a Szöszi lady, vagy se? bearanyozta a napodat, vagy csak nyelted a sós könnyeidet, te nőbolond:)

Viszont nincs Neccünk:(

Az a jány se nem semmi azzé, valljuk be....)

Na, jóéjt.

Álmodj egy háremet magadnak.

Ismert link, de csak nézzed, had forrjon a véred, mert hideg van odaki:)

Kell a pözsögés:)
Na, mingyán küldöm az álomanyaghoz a linket:)

Donna (Cara)mba 2011.01.06. 22:14:08

@Donna (Cara)mba: Jóéjt mindekinek:)

Csak ennyi álomanyagot tudtam szállítani most:(

Mi, hölgyek, ma nem álmodunk:(
Hölgyek csak simán alszanak ma:)

Legalábbis én...

guma 2011.01.06. 22:35:54

@Donna (Cara)mba: szerintem ez nyerő a fiúknál! :) DDDD

Jó álmot hoz nekik...

guma 2011.01.09. 17:55:55

@Donna (Cara)mba: hiába raktál "HÁREMET" még arra se cuppant egyik sem :)))

Itt már gond van! :) DDDDDDDDDDD

guma 2011.01.09. 18:30:05

@arlequin: lelőttem @Donna (Cara)mba: szép szavait hozzád a becsület blogban :)

(rápofáztam!) BOCS!!!!

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 18:30:11

@guma: Nem rakok én már be ezeknek semmit!

Mire fel?:)

Viszont a fészbukon megtaláljátok a fényképek között (kettő db. összesen), egy lánykori, haverokkal rendezett igazi klassz, hatalmas, fergeteges maskarabulin készült lánykori képem!:)

guma 2011.01.09. 18:36:19

@Donna (Cara)mba: nem fészbukolok! :(((

Tehát nem találok semmit, rólatok!

(iwiwre sem járok, és ha jól emlékszem tavaly mikor itt volt az egyik haver akkor a netlogra vagy hova beraktak, de oda sem járok!
nem is válaszolgatok - jó ideje senkinek ott, bár az iwiwen az egyszer megtettem mikor a fiam barátja amerikából üzent, akkor az összes várakozót leigazoltam - azóta....:)

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 19:16:01

@guma: Én is olyan ritkán megyek fel, hogy még a születésnapi köszöntésemet se köszöntem meg:(

Én mindig mindennel lemaradásban vagyok:(

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 19:38:20

Üres a kocsma...
Helyes, nem is illik mindig a kocsmában lenni:)

Akkor tán bé is csukom....
süti beállítások módosítása