He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Masszázs: HJ, BJ, HE

2011.01.04. 18:01 Conv

A legjobb dolgok a világon.

Ha jól csinálják.

hogy mi is ez? HE HJ BJ

oktató videó a tovább után

 

 

141 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr682560505

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.01.04. 22:33:03

@Conv: a szemedre : szükségünk van, no meg kicsit az eszedre is! :)))

ki segítene minket át ifjú korunk kalandozásain, ha nem te :)))
ki látna mindent amire szükségünk van, ha nem te :)))

de baj van veled zenei téren újabban!!! :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 22:39:39

@Horizont:
ez nálunk így működik most is.
csak most még én dolgozok a magam napi nyolc órája mellé a kicsik helyett fejenként nyolc órát pluszban, meg az asszony :)
sőt, kevesebb jön ki így naponta nyolc óránál fejenként :)
ilyen módon tehát, én nem is panaszkodom.

guma 2011.01.04. 22:46:48

@Conv: aztat én nem tudhatom :)))

csak feltűnően hanyagolod a zenei vonalat és nem szórsz be semmit a közösbe :(

és nem is kritizálsz semmit :))) még a Suzyval sem tudtalak előcsalni :) DDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 22:50:06

@guma: gondolom, mert nem voltam erre, olyan okból, hogy nem értem rá :)

mostan raktam be nektek kárörvendős-pletykálkodós vidijót, hát neked már semmi nem elég? :)
elég lögyön ebbül, ezt én mondom, a bugajózska!

guma 2011.01.04. 22:55:06

@Conv: nekem???!!! :)))

mindig, minden elérhető kell, főleg ha ingyen van :) DDD
a bugajózsit tiszteltettem, de ha lehet ne fárasszon le ennyire :)))) DDDDDDDDDDDDD

guma 2011.01.04. 23:25:25

@Conv: OOO :))

már érdemes volt uraságod megpiszkálni :)
ez jó!

(mi az a : feliratkozás ott a csatornád nevénél?
majd egyszer ennek a doboznak a kezeléséről is kérlek adj felvilágosítást! csináltam magamnak, de se bővíteni se újat azóta nem tudok csinálni! DDD ilyen bénát ritkán találsz. de igyekszem DDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 23:29:46

@guma: hát voltaképpen, ha új kerül a csatornába akkor kapsz róla értesítést, ennyit csinál a feliratkozás. pl amikor valamelyik lejátszási listám publikusra teszem, mint most ezt. vagy ha valamelyik publikus listához új elemet adok.

guma 2011.01.04. 23:30:58

@Conv: nem hiszem el... :)))

mit hallok! DDDDD és mégis forog a föld : gyerekkorom kedvece! :))) új srácoktól. DDDDD

guma 2011.01.04. 23:40:08

@Conv: áh nem ily egyszerű - be sem enged tenni semmit! DDDDDD

na de most hallgatom a zenédet (ezek a rossz fiúk voltak ugye akit egyszer a Mérnők linkelt már?)...

szuper vagy, de nekem most nincs ezzel tenni valóm?
nem tűnik el, ha elmentem így ahogy van.. DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 23:42:49

@guma: mér tűnne el?
a madnessre gondolsz? igen van az is ezen a listán is. :))

minden napra egy kis madness és a lélek friss less :)

guma 2011.01.04. 23:44:12

@Conv: madnesstől : botrány a családban :)))

(meg ne őrülj most, majd 100 év múlva :))) DDDDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 23:46:11

no, de a madness őrületet jelent :)

guma 2011.01.04. 23:47:34

@Conv: az MP3 óta én már nem tudom mi marad, mi tűnik :)

Inkább kérdezek! ( a válaszom viszont már kétszer eltűnt, nyeli a blog DDDD és írhattam újra :( mindent)

guma 2011.01.04. 23:48:30

@Conv: akkor megint csak cikiztél :(
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 23:48:51

@guma: ez nem az én szerveremen van, innen nem törlöm helyhiány miatt a cuccot :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 23:49:44

@guma:
olyannak ismersz? nem olyan családból származom én :)

guma 2011.01.04. 23:52:35

@Conv: félelmetes :)

családod nem ismerem - de tőled mi telik ki lassan felfogom (no nem teljesen és feledékeny is vagyok) D

guma 2011.01.04. 23:54:17

@Conv: te, mindjárt éjfél! :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 23:54:55

@guma: ezek pozitív női tulajdonságok :)

guma 2011.01.05. 00:01:07

@Conv: hahaha + hehehe :) most kell ezt megtudnom csak :)))

érdemes volt fenn maradnom, ötletet adtál új témára, megyek kutatni... DDDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 09:21:25

@Ásó[Mosó]maci: magának is, művelt kubikos uram :)

meg mindenkinek

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 09:36:17

@Conv: Szia, Neked is, ha majd kifogysz a napi 16 óra munkádbul:(

Ennél már csak az a rosszabb, ha ippeg nincs munkája az embörnek vagy az embörjányának:(
Már úgy értem, ha nem jár vele pénz:D

Nagy vigyort csalátl a pofázmányomra a Buga Jóskával:)

Csak nem indul megen' a bakterház?

De nehogy engem tögyél meg a banyának, én inkább a Rozi szeretnék lönni;-D

Jó, hogy említetted, ama este ezen alszok el:)

Te mán a végin majdnem jó embör löszöl;P Zavarba hozol:)
Engem csepülni szokx meg gyepálni:(

Reméltem, ez mindig így marad, mert innen tudom majd, hogy szerecc;)

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 09:45:19

@Conv: Főzzek-é gölődinyt? Avagyé inkább tsülkös bablevest téfelesen, tárkonyosan, amúgy palócosan, utána székelykáposztával, oszt a végire e' kis túrós palacsintát, benne némileg kis mazsolával:)

Avagyé kocsonyát önne kigyelmed, az disznónak jó sok bőrével, tsülkével, fülivel-farkával, én azzé rakok bele kis levesződsíget is, hogy szöbb lögyön a színe, ízesebb az íze.
E kis szintiszta husika is kerül beléjre, de csak mértékkel, mög ne teherelje magát tülle az embör:)
A sok fokhagymátul, bürkétül aztán olyan szép rezegős leszesz, mint az mönyecske ringó mellye, mán ha formás a nöszemély es mög a két melly es. Ja, mög nem árt, ha úgy 16-17 körül van mindhárom:)Úgymint: 1, azaz egy darab jány mög 2, azaz kettő darab melly.

A zuram szörént legalábbis,, aki mán levitteja korhatárt 16-ra:(

Akkor hát mi lögyön ebédre?:)

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 09:48:10

@Ásó[Mosó]maci: Szia, Mackó!

Hát te mit ennél?
Néköd meg mit főzzek?

Vagy eevagy szerelmön, mint az gerlicék?;)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.05. 10:12:24

@Donna (Cara)mba: dehogy szoktam én kegyedet csepülni meg gyepálni :)

szerintem a kocsonya már délre nem lesz kész, ebéd pedig akkor van, a bablé, ha a bab be van már áztatva meg a csüllög is, akkor tántalán :)

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 11:11:16

@Conv: Téged aztán nem lehet ámítani, az már hétszentség:)

Csak nem vagyol te is székelyivadék?

Na, még csak a köllene.

Necc úgyis a szép ződ szemivel Erdőelvébe keveredhetett, oszt ott meg körülgondják. Mán aggódok miatta.
Mit dongják?
Elkapják, még szólni se bír szögén jánykám.
Én meg nem vagyok ott, hogy segítsek:(
Mármint hogy a kezire csapja annak az elvetemültnek.

Na.

Akkor mit főzzek, mert eddig teákat kreáltam a netre, de elromlott az a masinériám, amin a PaintPorm volt meg a Picture Managerem, oszt a megjelenített kép képszerkesztőprogijával nem tudok semmit se csinyálni, főled kicsinyíteni. Kimetszeni se tudok a képből, mert olyan nagy a terjedelme, hogy nem látom a végit a képnek:)

Csak nagyítást tűr, az istenátka programja.
Meg egy fájintos fűszeres olajról csináltam képeket(fele dióolaj-fele kezeletlen napraforgó olaj (vágott mandula, rózsabors, szárított diólevél, egész szegfűbors - ezek vanna benne).

És ilyen fényben!

Most néha kisüt a nap, mert nincs nekem műtermem, de mire összekészítem a hóbvelevancot, mögen béborul.
Én is béborulok:(

Így mén ez a mai nap:(

És akkor még füllentésen kap rajta, kegyelmes uraságod:(

Na, szépen kinézek:(

Akkor mit dobjak össze?:)

Á, tudom. Veszek egy kevéske dióolajat, kevéske valódilagos kacsazsírt,felhevítem kissé egy serpenyőben vagy a porgramozható masinériámban,beléje dobom úgy, mélyhűtöttten a csirkemájat, sercegtetem kicsit.
Na most akkor jöhet az őrölt feketebors, a morzsolt majoranna, az őrölt szegfűbors, a zúzott fokhagyma, összekeverni kicsit, aztán kis víz alá. Ha a masinériámban készítem, 15 perc és kész.
A végén lehet, kicsit még szírjára sütöm, Sőt biztos, kicsit ropogósra, pirosasra.

Melléje jöhet a krumplipüré valódi házi vajjal habosítva!

Tálra halmozva krumpli, rája pecsenyelé, aztán jöhet vagy 3-4 darab máj. Nem több, nem zabálunk. Meg rossz, spórolós idők járnak:(

Ecetes karfiol csípős, hosszú paprikával, kishagymával jó lészen hozzá?

Desszertnek vegyes aszalt gyimils. Magába. Azaz bele magába;)

Evvel csak elkészülök?:)

Marcellusca 2011.01.05. 11:31:02

Helló, Népek!

Mi volt itt?
Mindenkinek szómenése volt? :)

Na, mingyá visszaolvasok.
Csak időbe fog telni. :D

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 11:45:39

@Marcellusca: Én nem tom, kinek van szómenése, én meg se szólaltam. Csak hallgattam csendben:)
Ahogy szoktam.:)

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 11:47:00

Húúú, mit készül berakni Margaríta:)
meg fogok ma akkor megen kergülni.
Isteeeeeniiiii!
Dire Straits:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2011.01.05. 12:03:46

Hát, ezt végig sem tudtam olvasni. :(

Kislyányok, ha beindulnak! :)))

Marcellusca 2011.01.05. 12:27:22

@Donna (Cara)mba: Szemérmesen meghúzódtál, mi? :)))
Nem is tudom, ki írt először masszázsról. :D

@guma: Hehe!
Hova, hova???

Oszt', még rajtam köszörültétek a nyelveteket délután, estére meg beindultatok. :DDDD

guma 2011.01.05. 12:35:30

@Marcellusca: hova? :)))

Látsz te itt egy csöpnyi epekedést??? :)))
Csupa tanulni és felvilágosítást óhajtó érdeklődés volt! :) DDDDDDDDD

de nem értem, a hova, hova beindulást - én valamiről lemaradtam :( D
mit kell pótolnom :)))))))

Marcellusca 2011.01.05. 12:39:28

@guma: Háááááát, azt Neked kell tudnod. :DDDDDDDDD

guma 2011.01.05. 12:47:26

@Marcellusca: áááá te is kezded... DDDD

megállapítasz valamit, majd kétségek közt hagysz :)))
szabad ezt? DD

guma 2011.01.05. 19:43:40

@Donna (Cara)mba: te ételmérgezés lett a nagy kajálásból? :))))

kifeküdt mindenki? DDDDDDDDD
akkor eltűnök és zenélek...

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 21:10:19

@guma: Sziasztok!
Én nem tom, mi van ma? Mindenki hajt napkeltétől napnyugtáig meg azon túl is és eszik, meg eszik, meg eszik?

Vagy masszázsol egész nap?;)

Én mindenesetre most igen könnyűt vacsoráztam.
Megettem mögen a tiltott almát:)

A férjemet is kínáltam ilyen könnyű vacsorával, de most okosabb volt, mint az Édenkertben volt, most nem kért egy falatot se belőle, nemhogy egy egészet:DDDDD
Helyette házi kolbász evett:)

Micsoda ízlések....

guma 2011.01.05. 21:27:27

@Donna (Cara)mba: halmozom az élvezeteket :)

Jó zene + sok-sok csoki! DDDDDDDD
szépen kerekedek derékben, az ünnepi kajáktól! DDD

Donna (Cara)mba 2011.01.05. 22:34:00

@guma: Könnyű Neked, te karcsú alkatú vagy a természettől adódóan...

Nekem örökké fogyóznom kell:(

guma 2011.01.06. 10:19:41

@Donna (Cara)mba: ez nem igaz, mert jojozik rajtam így télen 3-5kg :(

guma 2011.01.06. 10:30:29

@miről van itt nagybasz0: egyszer a...csaplak :) ezzel szellemjárásoddal! DDDDDDDD

guma 2011.01.06. 10:36:11

@miről van itt nagybasz0: egy jó hapsi nincs? :)))

még most sem iszom, nőzök, csak dohányzok! DDDDDDDD

guma 2011.01.06. 11:02:02

@miről van itt nagybasz0: semmit se jó tulzásba vinni :))

illetve... DDDDDDDD

guma 2011.01.06. 12:16:27

conv:)))
még egyszer KÖSZI!

azért bizonytalanított ez most el a több 100-al szemben, mert hivatalos helyről névvel, telefonnal jött!

Donna (Cara)mba 2011.01.06. 22:19:04

@guma: Ne ijesztgess már:)

Miféle hivatalos helyről kapsz te telefonokat?:)

Csak nincs már rég kartonom?;)

Te benfentesnek tűnsz nagyon;))), áruld már el, kérlek, mert itt most kétségek között hánykódok:)

guma 2011.01.06. 22:31:33

@Donna (Cara)mba: te kislány, hát nem csak barátok, hanem ismerősök is vannak a világon :)))

aztán van olyan hülye némelyik, hogy a logós, telszámos cégrendszeren keresztül akar jelezni! :))
ennyi..

"karton" meg szerintem mindenkiről van :) DDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 10:24:23

@guma: Mán megnyugottam:)

Félek a féltágláktól:)

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 10:27:21

@Donna (Cara)mba: Szép jó napot a világnak!

Ma az uram itthon hagyott, nem mentem Pestre, mert czudarul vagyok:(

Remélem, csak múló nátha, de a szememből alig látok ki, folyik könnyem, nyálam, bizisten, mintha ideggázt kaptam volna a pofámba:(

guma 2011.01.07. 12:11:22

@Donna (Cara)mba: szia! :)

nem csináltál gyömbérteát??! :))

Horizont 2011.01.07. 17:12:17

@Donna (Cara)mba:
Dobjál be vagy két kupica ágyaspálinkát! + Egy kád forróvíz!:) Jobbulást!

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 17:30:05

@Ásó[Mosó]maci: @guma: @Horizont: El kellett intéznem itt, a városban egy-két dolgot, most főzök, mire a férjem és a gyerekek hazaérnek.

Na, ennyit az én pihenésemről:(

De teáztam, 2 szem Algopyrin, most kapom be majd mindjárt a 3-ikat. Úgyhogy valahogy vagyogatok.
Ja, és ilyenkor 1000 milis C vitamin szoktam szedni.

A teába (saját keverésű, aszalású gyümölcsök, saját szárítású citromfű, fodormenta, szárított almahéj - az isteniiii, és olcsó, mert az almát megeszem, a héját meg megszíárítom teának, illatos, isteni dolog, és tettem örölt ginsenget bele, meg kevés kurkumát. A kurkuma KIVÁLÓ vértisztító, immunerősítő.
Az almahéj meg telisteli C vitaminnal.

De azért ez most tényleg kegyetlen:(

Mindegy, szezonja van:(

Horizont 2011.01.07. 17:38:33

@Donna (Cara)mba: A tea jól hangzik, de az ágyaspályinka nem jobb lenne mégis?:)Azért vagy megfázva mert bejött ez az enyhe idő, jó táptalaja a baciknak!
Nekem is van módszerem, nem pálinka, mert nem bírom sajnos.Vészhelyzetben este egy neocitrán por, jól bealszok tőle, meg 2 nap meglököm a c vitamit 2000 mg-al vagy még többel is.De csak tényleg 1 vagy 2 napra. Ez nálam bevált.Meg nem véletlen, hogy azt mondják, hogy 2 nap fekvés kéne!
Kurkumát még így nem hallottam. Imádom az ilyen gyógynövényes, teás dolgokat, meg a homeopátiát.
Na azért gyógyulj!!!!Pláne ha jönnek a gyerekek:)

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:31:14

@Horizont: Majd a fiam bedobja helyettem a kupicát;)

Képzeld, hurkát sütök:)

Ők még bírják epével:DDD
Meg bablevest, kis füstölt ezzel-azzal (anyósomtól kaptam), én csinálom bele a csipetkét anyós-féle házi tojásból:)

És EZT fogják jó étvággyal vacsorázni este mondjuk 8-9 körül:)

Én azon nyomban belepusztulnék, ha nekem kellene ilyet este 6 után ennem!

Holnap székelykáposztát csinálok, az is könnyű kis eleség:)

Csemegének sült tök, sült alma, sült ananász lesz. Sehogy se passzol, de ezt kérték. Az ananász a Lidl-be le volt most jól árazva, és hatalmasak:) Kettőt vettem. Azt is sütöm, a sütőtököt vaníliás cukorral bolondítom meg kicsit, a félbevágott, tepsiben sütött almát fahéjjal,, az ananász karikákat meg egy kis győmbérrel bolondítom meg.

Vasárnapot még nem tom.

Kacérkodok, hogy kipróbáljam azt a fjata kalácsot, amit az olaszok panettinek hívank, maszolával, foszlósan, egy kis aszalt meggyel meg cukorba eltett narancskockákkal bolondítva. Nem lenne az rossz, főleg, hogy házi tojást is kaptam a mamáktól:)

A kalácsokkal mindig a sütéssel van a bajom, nincs igazán jó sütőformám, ami se nem túl magas, se nem túl lapos:) Hogy jól át tudjon sülni, és ne kérgesedjen vagy maradjon nyers a közepe.

Utána meg nyögök, kínlódok:(
De olyan ritkán jönnek, a francba a náthával.) Olyan jól esznek, ilyenkor jó sütni-főzni, mert van rá "értő" közönség:)

Szegény férjemért dehogy kinlódnék ennyit:)

Mondja is mindig, ő akkor eszik istenieket, ha a gyerekek hazajönnek, vagy mi megyünkk hozzájuk:)

Mert akkor meg úgy felmálházom a kocsinkat, mintha fuvarrakományt vinnénk:DDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:33:05

@miről van itt nagybasz0: Megyüttél te világtekergője? Oszt ippeg möllik nőszemély mellől evett erre az a radai rosseb? ;P

(Beh szépen üdvözöllek - van itt jómodor, meg gyerekszoba, meg minden;DDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:34:10

Jé, most látom, ez még Conv masszőrizáló posztja:D

Horizont 2011.01.07. 18:40:49

@Donna (Cara)mba:
Na te olyan jóízűen írsz itt mindenféle jó fogásokról, hogy összeszaladt a nyál a számban.Ez a baj, hogy "agyilag" imádom az ilyen nehéz kajákat, csak testileg már nem bírom:) A múltkor berágtam magam csináltam székelykáposztát gerslivel (azzal imádom:D) és azt gondoltam ha beledöglök is eszek belőle. Felszerelkeztem mindennel, Rennie, szódabikarbóna meg ilyenek, de egész jól túléltem igaz nem mertem a szokásos adagomat megenni, csak úgy lájtosan:DDD
Én is akkor szoktam "kitenni" magamért főzésügyben ha jönnek a gyerkőcök párostól. Kettőnkért már nem strapálom magam:)
Ja képzeld a fiam lánykérést rendezett szenteste:))) Ahogy a nagykönyvben meg van írva, térdeplős, gyűrűs stb.Kettesben voltak.Nagyon boldogok!!Hát még én!(Ki sem néztem a gyerekből ezt a nagy romantikát:)) Nyár végén lagzi és az anyagi helyzetünket nézve....

guma 2011.01.07. 18:47:12

@Donna (Cara)mba: @Horizont: én meg olyan finom csokikat kaptam, hogy elcsábultam :)

érdekes, mert csak kb 3-4 éve eszem meg az édességet. DDDD
na majd a masszás blog hátha levisz valamit :)

guma 2011.01.07. 18:52:10

@Horizont: @Donna (Cara)mba: jajaj. a káposzta a gyengém :)))

bárhogy elkészítve, bármikor... DDDD
Imádom :))))

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:56:12

@Horizont: Én úgy, de úgy irigyellek...Olyan őszintén...

Az anyagi helyzet az nekünk is betenne, de én már mióta csak várom, várom, hát nem igaz, legalább egy lánykérésig jutna el a legkedvesebbik fijjam...

De nem. Nem kapkodik a gyerök:(

Már kaptak tőlem, mint talán írtam, egy könyvet, amit még anno vete, ahol ától zettig le van írva minden. Milyen típusú lagzik vannak, kb, mennyibe jön, mikor kell elkezdeni a készületeket, mivel...

Piszok jó könyvvétel volt. "Ebből" tanultak nősülést-férjhezmenést a fiam 1 évvel fiatalabb unokaöccse és barátnőja, most nyáron a 3 évvel fiatalabb unokahúga és a vőlegény (ott is volt szabályos lánykérés, igaz, az örömapa, a férjem öccse azt mondta: mit kérsz tőlem fiam? Hát mán hiszen megkaptál mindent:) merthogy együtt élnek ők is vagy 2 éve:)

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:57:51

@Horizont: Fiatalon én is megehettem a vasszeget is, és még csak nem is híztam akkoriban, nem kellett mindig mindent mérlegelnem:(

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:59:15

@guma: Én is káposztás vagyok:)
Nyáron dinsztelve, vagy jó kis paradicsomos káposzta, de akár egy kis lucskoskáposzta is jöhet:)

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 19:02:49

@miről van itt nagybasz0: Húú, azta....

Nem fog ez megártani?:DDDDD

guma 2011.01.07. 19:03:36

@Donna (Cara)mba: rakott, székely, cukros vagy borsos káposztás tészta, káposztasaláta, savanyú káposzta, stb, stb... DDDDDDDDD

guma 2011.01.07. 19:05:04

@Donna (Cara)mba: hogy gondolsz ilyent?! :)))

míg szalad utána! .... DDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 19:06:30

@miről van itt nagybasz0: Soha nem hallottam róla. Énekelni azt nem nagyon tud, de minek? Ha valaki ilyen?

Hát ez piszkosul gyönyörű kis bestia macskaállatka;D

Ilyet nem mutogatok az uramnak, mert majd neki is ilyen kell a "rossz" szívére:)))

Á, meg is állna mentem a szíve;)

Hát csuda kis bestia! Micsoda pofika, micsoda test, alak...

Neked aztán jól megyen akkor, ha az orvos ilyeneket ír fel...
A patikában legalább beváltják a receptedet?;D

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 19:07:44

@guma: Igaz, edz, jó karban tartja magát! A futás egészséges, hát ha még szoknya után fut a férfiállatja:)

miről van itt nagybasz0 2011.01.07. 19:13:31

@Donna (Cara)mba: @guma: Hát bizony, a mankót is messzire dobom, ha kell! :D :D :D

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 19:20:54

@miről van itt nagybasz0: De hol leled te fel ezeket a tüneményeket?

Horizont 2011.01.07. 19:24:45

@miről van itt nagybasz0: Hát igen ez egy dögösen jó csaj. Ötvözve van benne nagyon jó adagolva a kislányos báj, a nőies nő és olyan erotikus kisugárzása vagyon:)Szerencsés alkat:(((( (ez itt most az irigység jele akar lenni:DDD)

guma 2011.01.07. 19:28:28

@Horizont: @Donna (Cara)mba: van ízlése a srácnak (tán ezért jön ritkán a kis válogatós? :))) DDDDDDDDD)

erről meg @Conv: iskolai "kísérlete" jutott eszembe :) DDDDDDD

www.youtube.com/watch?v=7md_nPgHeLI&feature=related

ha már @miről van itt nagybasz0: miatt itt irigykedni kezdünk! DDDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2011.01.07. 19:32:17

@Donna (Cara)mba: Néhány éve láttam egy klipjét, egy búza földön rohangált, de azóta sokat fejlődött, előnyére! :))

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 19:34:56

@guma: Mit mondjak erre? Tényleg van ízlése:)

Még jó, hogy nem vagyok fiatal:)
Így már könnyebb elviselni, hogy annyi piszok jó nő hemzseg a világban:)

guma 2011.01.07. 19:48:20

@Donna (Cara)mba: ne keseregj mert annál több hülye és ízléstelen :)

hubazzeg.blog.hu/2010/12/13/random_segg

tehát, nincs elveszve semmi :) DDDDDDDDD

guma 2011.01.07. 21:57:04

szép álmot, annak aki alszik :)

ha érdekel valakit :
a viasat3-on egy nagyon régen látott film megy! :)

54. a címe, emlékeim szerint nagyon jó - de nem a feldobós könnyed amerikai film!
lehet, hogy nem leszek miatta normális hetekig...

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 23:20:45

@guma: Szép álmokat Mindenkinek! Megjöttek a gyerekek, aztán azért tüntem el ilyen angolosan:(

guma 2011.01.08. 22:45:07

@Donna (Cara)mba: ma meg "csúcsforgalom" volt... :(

még a szesz is ránk romlott :))

guma 2011.01.09. 07:11:30

Jó reggelt! :)
Szép napot MINDENKINEK!!! :)

nagyon jó programokat, de útközbe a kocsmába beköszönni!!! DDDDDDDDDDDDD

Horizont 2011.01.09. 10:38:21

@guma:
Szia! Beköszöntem!!!

Horizont 2011.01.09. 11:29:52

@guma: Hát igen Vangelis örök!!!
süti beállítások módosítása