He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

A Mikulás és az Angyal története

2010.12.26. 16:33 Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül)

Így, az ünnepek alatt eszembe jutott egy karácsonyi mese, amit szeretnék veletek megosztani

Szép karácsony reggelén a Mikulás felkelt, kiment a konyhába. Gondolta, szeretett felesége készített már neki egy finom reggelit. Kint, a konyhaasztalon azonban egy papírt talált, amin a felesége kézírása volt olvasható:


- Elköltöztem, mert nem bírom már, hogy egész évben nem csinálsz semmit, és hogy a gyerekekkel zsarolsz mindig! Elköltöztem anyámhoz, és beadtam a válópert!

A Mikulás először nem értette, mert egész évben nem csinált mást, mint olvasta a gyerekek gondolatait, hogy mit szeretnének Karácsonyra, és megpróbálta elképzelni, hogy hogy valósítsa meg őket. Ez fontosabb, mint holmmi - Viddleaszemetet, meg takarítsálmárkimagadután, ha megetted az ebédet!
Épp ezen kezdett mérgelődni, hogy mégis mit gondol róla ez a nő, mikor csörgött a telefon! Felvette, és az anyósa sipított bele a kagylóba:
-Te rohadt részeges disznó! Mit csináltál a lányommal! mit képzelsz, ki vagy te?! Hogy tehetted ezt a feleségeddel te lusta disznó! Még hogy karácsony?? Egész évben kellene jónak lenni! És rohadt antiszemita vagy, mert a zsidó gyerekek nem kapnak ajándékot ezen a napon! Megmondtam én annak idején a férjemnek, Isten nyugosztalja, Hogy nem jó nekünk, ha egy Gój veszi el a lányunkat. De a feleséged imádta a hosszú szakállat, a rabbi meg büdös vót neki! De megbánta! Ezerszer megbánta, hogy hozzád ment! Ki is fog keresztelkedni! Hallod! Te lusta disznó! - Azzal lecsapta a kagylót.
A Mikulás bepöccent, fogott egy üveg vodkát, és félig kiitta nagy bánatában. Ettől egy kicsit rendbe jött.
Gondolta, összeszedi magát, és lemegy az ajándékokért. Így is tett, de ahogy közeledett az ajándékgyárhoz, rossz érzés kerítette hatalmába. Valami furcsa volt. Mikor benyitott, rájött, mi az. Csönd volt! Nem működtek a gépek! A manók ott álltak karba tett kézzel, fölöttük egy lepedő, amire kiírták: SZTRÁJK!
Kérdezte a Mikulás, hogy HÁTMIAROSSEBEZ?????? Mire a fő manó:
- Évek óta ugyanannyi pénzért gürcölünk! Nincs se éjszakai pótlék, sem túlóra díj! Hát elegünk van! Fizetésemelés nélkül nem mozdulunk egy tapottat sem!
- Szóval így állunk??? - Bődült el a Mikulás! Akkor megoldom egyedül! - mondta, majd mérgében belerúgott az egyik dobozba. Igen ám, de a dobozban egy Tekegolyó feküdt, ami ajándéknak ment egy Oklahoma-i kisfiúnak. A Mikulásnak eltört a kislábaujja, és ordítva szaladt ki a rénszarvasokhoz.
Ott észrevette, hogy a rénszarvasok között csak kettő egészséges. A többi beteg, megfázott, mert a manók nem takarították ki a karámot. Féktelen haragra gerjedt a Mikulás! De nem olyan fából faragták, hogy csak úgy föladja! Nem! Fogta, és gyorsan kitakarította a rénszarvasokat, tiszta szalmát rakott alájuk, majd befogta a két egészséges rénszarvast, és elkezdte kihordani a szánra az ajándékokat, a manók harsány kacagásai közepette.
Mikor felrakta az első adag ajándékot a szánra, a szán oldala, amely elkorhadt az idők során, leszakadt, és az Oklahoma-i gyereknek szánt tekegholyó a Mikulás eltört lábujjára esett. A Mikulás föladta!
Bement a házába, elővette az összes szeszt, amit a házban talált, és szisztematikus pusztításukba kezdett. Fél óra múlva csöngettek. A Mikulás kinyitotta az ajtót, és egy gyönyörű angyal állt az ajtóban, és így szólt:
- Drága mikulás! Eljött ez a szép nap végre. És olyan jó érzés, hogy végre ismét megörvendeztethetjük a gyerekeket, hogy újra láthassuk az arcukon az ajándékok okozta jókedvet és nevetést! Te is így vélekedsz, drága Mikulás??




No, kedves gyerekek, ekkor alakult ki az a szép hagyomány, hogy a fenyőfa tetejére egy angyalt húzunk fel.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr362540150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.12.26. 16:49:09

Kedves ÁsótélapósMacika! Még szerencse, hogy kinőttem a gyerekkorból, mert egy illúzióval kevesebbem lenne!! Hahahahahahahahahahahahahahahaha:)

Marcellusca 2010.12.27. 08:10:15

Reggelt, Népek!

Kipihente mindenki a Karácsony fáradalmait? :)
Vagy ez a mai nap programja lesz? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.27. 17:26:00

@Marcellusca:
De emlékszel, mit mondtam volt a hasbeszélő bábukról, nem? xD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.27. 17:35:58

@Marcellusca:
Hű, az első képen ritka bőcsész feje van ebben a ruhában. :D

Horizont 2010.12.27. 17:45:16

@Marcellusca: Sziasztok!
Én még szeretem remélem nem fog elszállni. És jó lett ez az interjú vele! És megkapta a Prima Primissimát.
A junior után ezt is.Nem gondoltam, hogy már 30! Egy hiányzó űrt tölt be a műsora.Szerintem.

Marcellusca 2010.12.27. 20:14:28

@neccharisnyás útonálló: OK, OK!
Nem köll minnyá olllyan agresszívnak lenni! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.27. 20:31:42

@Marcellusca:
Ne piszkoskodjon az úr! Ne piszkoskodjon! :P

guma 2010.12.27. 21:31:36

üdv mindenkinek!!!!

Macika, legalább egy kicsit oldottad az ünnepélyes hangulatot, éppúgy mint a Mérnők!

Nekem a vidámságot is jelenti a meghitt beszélgetések mellett, és ezért a kitekintés is a világra jó ötlet volt Horizont!!!

guma 2010.12.28. 10:10:21

Conv fáraszt a kocsma???

Megszűnt teljesen a "menni kéne" :))), hiába mentettem el nincs ott semmi! :(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.28. 15:37:42

@guma:

nem tudom, mi az, de biztosan jeleztem, hogy leszedem, ha én tettem fel, és már nincs ott.
ha nem én tettem fel akkor meg nem tehetek róla :)

guma 2010.12.28. 16:47:10

@Conv: nem voltam pár napot, és nem leszek...

ha jelezted ez idő alatt tetted, és én nem láttam :)))

volt a 2010.10.18. 13:23 Donna (Cara)mba poszt amihez csináltál egy MP3 :)

ez még a múlt hét előtt szólt (mert rá-rákattintottam néha a könyvjelzőben mentett zenék közt).

sajnos béna vagyok, nem tudom még (más : a you tube dobozom sem kezelni,) lementeni a számokat, csak akkor tudom, ha úgy linkeled mint ahogy itt tetted : "· www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.12. 10:59:51
szép napot!

i-honlapkeszites.hu/stringfever/ :) "

(a Képzelt riport dalairól van szó - te tetted fel:) és abban az időben a pps-kel kapcsolatban is volt kérdésem mert feltenni sikerült, de eltűntek! ráakartam jönni, hol hibázom. DDDD)

most megint nem vagyok egy darabig.
legyetek rosszak, de a kocsmára és DONNÁRA vigyázni! :)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.28. 18:00:52

Valaki kérdi, takarítottam. Guma félrepublikált posztja alól a szemetet.

guma 2010.12.28. 18:14:57

@neccharisnyás útonálló: KÖSZI!!!

ügyes vagy :)))

elutaztam, sziasztok...

guma 2010.12.31. 08:24:26

@Conv: itt megtalálod a válaszom, ami elkerülte figyelmed :)))

de mivel nem értetted már ne keresd, zavarni meg nem akartalak! munkát sincs szándékomba adni:)

vedd úgy csak "képzeletemben" volt egy MP3 ami zenélt, és szerettem hallgatni... :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.31. 12:09:08

@guma: az mp3-akat töröltem, kellett a hely a tárterületen.
a pps-nél valószínűleg lejárt az elérhetőségi idő amit a Publish this document (?) rovatnál beállítottál.

guma 2010.12.31. 13:00:59

@Conv: OK! (de egy jó filmet azért keríthetnél megint, ha már a számaim eltüntetted! DD)

nem járt le, mert már aznap eltűnt! DDDD
(de lényegtelen mert most úgysem érek rá vele foglalkozni:))))
ezért volt akkor kérdésem, hogy ilyenkor mi van? mit cseszhettem el???DDD

guma 2010.12.31. 16:12:54

@Conv: fogalmam sincs már :))DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.31. 16:30:46

@guma: ha nem látom, akkor nem tudom megmondani mi lehet a baj :)
tudod gyurcsóknak megy csak a látatlanban távgyógyítás :)

guma 2010.12.31. 16:35:18

@Conv: jajajaj! :))) + hehehehehe :)

te sem emlékeztél mit tettél be, én sem emlékszem mikor mi és hol volt bajom :)

majd jövőre talán megkeresem, most a szívem szakadna meg, ha nem játszanál, hanem dolgoznál :) DDD

guma 2011.01.04. 08:07:05

@Conv: vadul??? :)
az nem jó! :)))
vadul mást kell csinálni, szerintem :)))

Ha van pár perced majd, világosíts fel, hogy lehet taracbackot betenni illetve, hogy lehet az ajánlott bejegyzést kezelni (mert nagyon jó a mostani megoldás, de lehet 1x1 célom más :) DDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 12:52:52

@guma: ide csak olyan tud betenni trackbacket, aki másik blog szerkesztője.

inda.blog.hu/2006/12/04/van_vegre_trackback#more20957

mi a trackback?
hu.wikipedia.org/wiki/Blog
webmania.cc/trackback-pingback-megatobbi/

az ajánlott bejegyzést automatikusan adja hozzá a rendszer az azonos cimkével ellátott bejegyzések alapján. csak annyit udsz módosítani, hogy hány ajánlott bejegyzés jelenjen meg (1-5)

guma 2011.01.04. 15:17:22

@Conv: de rendes vagy :)
majd tanulmányozom ( én azt hittem naivan, hogy te raktál ilyen aranyos szösszeneteket hozzánk!)
süti beállítások módosítása