He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Versecske:) Szerettem:)

2010.12.18. 13:53 Horizont

 

Nemes Nagy Ágnes:
Hóesésben

Szakad a hó nagy csomóban,
veréb mászkál lenn a hóban.
Veréb! Elment az eszed?
A hóesés betemet!
Nem is ugrálsz, araszolsz,
hóesésben vacakolsz.
Fölfújtad a tolladat,
ázott pamutgombolyag.
Mi kell neked? Fatető?
Fatető!
Deszka madáretető!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr512523873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.12.18. 14:03:49

A festmény Kovács József festőművész munkája.

arlequin 2010.12.18. 14:14:52

@Horizont: az az alsó kép? művészi. főleg a magasba felhánytorgatott hó. az nem semmi, hihetetlen fénykezelés és ecsettechnika.

Horizont 2010.12.18. 14:35:53

@arlequin: :DDDDD jól van na! Tudom úgy illik, hogy meg kell jelölni a forrást, de kifelejtettem:)
Olyan jó hangulatú, régi időket idéző festmény.
Nem ?

arlequin 2010.12.18. 15:11:11

@Horizont: kedves. nyugodt, játékos, tiszta kék éggel.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.18. 16:52:38

Napot! Sőt Holnapot! Kint is, bent is esik a hó! :-D

Horizont 2010.12.18. 17:11:19

@Ásó[Mosó]maci: Szia! Bent hogyan tud esni? Jól?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.18. 17:21:45

@Horizont: Szia!
Hát a képen! A számítógép monitorjára nézek és Kovács József festőművész által megkomponált hómaróból jön ki a sok hó, és a gravitáció hatása miatt elindul a föld középpontja felé.

Horizont 2010.12.18. 17:37:02

@Ásó[Mosó]maci:
Jaj ti olyan vicces fiúkák vagytok!!:)))
Nekem meg emlékeim vannak. Például a verset azért imádom, mert a gyerekeimnek mindig ezt szavaltam csak behelyettesítettem a nevüket (pl. hogy Veronika elment az eszed? ) nagy sikere volt amikor kicsik voltak! A festményről meg az jutott eszembe, hogy gyerekkoromban amikor méteres hó volt sokáig és röpködtek a mínuszok hetekig, akkor mi csak úgy "kimentünk" szánkózni.Ma nem látok sehol gyerekeket szánkózni, hógolyózni se. Hol vannak? A puccos síző helyekre viszik őket?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.18. 19:40:57

@Horizont: Bent ülnek a melegben, és számítógépeznek!
Donna! Este 9-kor az M1-n Edit Piaf film!

Donna (Cara)mba 2010.12.18. 19:47:17

@Ásó[Mosó]maci: Köszönöm:)

Medvék és Mackók legkedvessebbike:)

guma 2010.12.18. 22:57:19

@Horizont: @Donna (Cara)mba: @Ásó[Mosó]maci: @arlequin: küldtek egy gyorsan készülő süti receptet :

KARÁCSONYI SÜTEMÉNY
Hozzávalók és elkészítés:

Végy 1 kg meleg szeretetet,
szitáld át a türelem szitáján,
nehogy pletykamag kerüljön bele.

Adj hozzá egy liter bátorságot,
3 dl szorgalmat és 1 dl jóságot.

Gyúrd össze 1 tojásnyi kedvességgel,
és takard be tiszta jókedvvel.

Ha megkelt, süsd meg a kitartás tüzénél.
Szórd meg vidám mosollyal, és tegyél rá
pár csepp megfontolást.

Aztán vágd fel sok.sok darabra,
hogy mindenkinek jusson belőle,
aki szeretetre éhes!

Horizont 2010.12.19. 14:11:35

@guma::DDD Én évekig ezt a sütit ettem, de mára megfeküdte a gyomorom, és mások beleloptak egy kicsi izét innen onnan, és már nem élvezetes az ízhatása. Tömtem vele hosszú évekig másokat is, aminek először nagyon jó hatása lett, de aztán valami miatt, nincs már hatóereje!Így néha bekapok még belőle, de csak keserédes a szám tőle:(((

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 16:07:50

@Horizont:
Off Horizontnak
Én kettőnknek valami más receptet ajánlanék:)

Majd valaki más megkomponálja, most nekem nincs hozzá erőm, mert nagyon elkapott a zinfluencia:(

De abba sütibe a fő hozzávalókhoz ezt tenném: legyetek szelídek, mint a galambok, és OKOSAK MINT A KÍGYÓK.
Akkor hosszú életűek lészendtek ez földön:)

Főleg a kiemelt részt nem szabad kifelejteni, különben dobhatod ki az egészet és kezdheted elölről.

Nekem az a benyomásom, hogy a kiemelt hozzávalót rakják a sikeres emberek a sütijükbe, nem is árverezik el soha házukat, a veres iszap se őket önti el! Saját otthonunkban fognak saját kiterebélyesedett tejesmézeskánaáni életfájuk mellett zabálni.
Inkább ők veszik meg más elúszott életét, munkaerejét, reményét és habzsidőzsiznek benne:) Nekik van általában égigérő karácsonyfájuk, míg másnak megteszi egy fenyőgally is.

Ezt neked írtam, Horizont!
Asszem mi osztozunk valami közös sorsfélében:(

Vigyázzunk most már magunkra, ne együnk maszlagot - hacsak már nem késő.

És figyeld az okos, csendes, surranó kígyót...

On

Horizont 2010.12.19. 17:22:28

@Donna (Cara)mba:
Köszi Donna! Igen mi sorsközösségben vagyunk,olvasom, érzem!Anyagi nehézségek, női mivoltunk,korunk,hosszú házasságunk,férjünk mellettünk,hazánkból való kiábrándulásunk,fiúnk a messzeségben, vers szeretet,emberszeretet(már aki megérdemli)!!A receptünk jó volt amit ránk bíztak a szüleink, hogy ez családi jól bevált finomság,csak a recept retro lett, már nem válik be a receptünk.Én meg már nem tudok új receptet megtanulni.Én éltem bele a kis életembe minden ravaszság,taktika nélkül,jósággal a szívemben, és azt hittem más is így él.
Aztán megvilágosodtam.És lassan kialszik a tűz itt belül.Hamvasszák ezerrel az emberek és a körülmények.Mindig voltak igazságtalanságok, de ami az utóbbi években van, olyan mértékű amin már felháborodni is csak fogyó erővel tudok.
Mindent elvesznek tőlem. A hazám szeretetét,az embertársaim szeretetét, a bizalmat, a biztonságérzetem, a gyerekeim jövőbe vetett hitét, és sorolhatnám hosszú sorokon keresztül.Szerencsére van egy jó munkahelyem, bár ott is érik azért a lelkemet inzultusok, és hát a gyerekeim, a büszkeségeim, bennük még nem csalódtam.Magamban már többször.

Horizont 2010.12.19. 17:24:12

@Donna (Cara)mba: Ja a lényeget lehagytam! Tessék meggyógyulni karácsonyra, nem lehetsz beteg!!:))
Kúráld magad!!!Jobbulást, gyógyulást:)
süti beállítások módosítása