He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Palmi verse elő hozta ezeket a "válaszokat" (,kontárkodtam ha a fiúk elnézik nekem?)...

2010.12.17. 14:10 guma

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr512521135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.17. 14:51:29

ezt már nem mertem betenni :

"Most elmondom, mid vagyok, mid nem neked. Vártál ha magadról szép éneket, dicsérő éneked én nem leszek, mi más is lehetnék: csak csönd neked. E szó jó: csönd vagyok, csönded vagyok. Ha rám így kedved van maradhatok, ülhetsz csak tűrve, hogy dal nem dicsér, se jel, se láng csak csönd, mely égig ér. S folytatom mid vagyok, mid nem neked, ha vártál lángot, az nem lehetek,"

vagy ezt:

"Elveszett pénz és eltévesztett, Rosszkor kiejtett szó, a nem talált kulcsok, Eszembe jutottál. Botlás a járdán, hazugság, Idétlen képek és az eső, Amikor futni kell mert bassza meg Nem hoztam magammal kabátot. Eszembe jutottál. Papírra írt, aztán kihúzott Szavakban is ott van a baj, hogy Eszembe jutottál."

na ki énekel? vagy ki írta?

guma 2010.12.17. 15:21:27

@Donna (Cara)mba: ja és várom amikor lebarmolnak egy kis nyálas fröcsögés erejéig...:)DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 15:27:05

@guma: A mi generációnké volt Cseh Tamás. Nem biztos, hogy értik:)

Én, halálakor, tényleg annyira szívből gyászoltam. Már írtam is erről régebben, napokon át, heteken át, ha tehettem, hallgattam.
Tudtam, hogy vele egy szakasz is meghalt sz életemből.
És tényleg meghalt, eltűnt, megsemmisült egy szakasza az életemnek, örökre lezárult.
Csak a szemhéjam mögött létezik, ha lehunyom a szemem.

Nincs ezzel semmi baj, egy szakasznak vége, jön valami más:)

Én mindig elgyászoltam az életem elmúló szakaszait. Megéreztem a percet, hogy: elmúlt.

Az idő gyűlik, gyűlik, mint a könny, folyamatosan, aztán egyszer csöppé áll össze, és legördül.

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 15:31:03

@guma: Jaj, belehalok a 3 linkedbe:(
Húsomból van mindhárom kitépve.

Na, megyek, bőgök egyet:)

Mindjárt úgyis jön Conv és lehord, inkább előtte kibőgöm magam:))))))

guma 2010.12.17. 15:34:31

@Donna (Cara)mba: dehogynem!
meséltem, hogy fiatal barátaim is vannak.
na ők nagy rockerek (ők cipeltek koncertre néha), de őrült Cseh rajongók egyben és Bakonybélben együtt indiánoztak...

de az biztos, hogy kell valami plusz, hogy hallgasd...:)
értsd:)))

guma 2010.12.17. 15:36:31

@Donna (Cara)mba: csak nem gondolod, hogy Conv leereszkedik ilyen számok alá, ahol még nő sincs! DDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 15:49:24

@guma: Á, dehogy...
Neki logika is kell;-D

Egy szép nő, azt megnézi, elbírálja, utána logikai vita - persze nem nőkkel, ugyan már, hol jöhet a logikához női agy:)
Aztán egy kis igazságlevezetés, rávezetés, aztán kis laza legyintés, úgy mellesleg, ha érzelgősködik valaki;-)

Fura egy hapi, én el nem igazodok rajta, fel is adtam már rég:(

guma 2010.12.17. 15:59:43

@Donna (Cara)mba: nincs mindenhol logika! :)))

a szirup meg nem kenyere :)
csak jó szöveg (ha nő lenne azt mondanám kacér!) teszi izgalmassá a logika és tudása mellett :))
(a fenti keverék segíti ritka összhangba és tud szeretve gyilkolni- ezt nem olvashatja!!! csak TE!)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 16:02:34

@guma: Ne is jöjjön most ide, mert mindjárt két embert gyilkol le egy ütéssel:)))

Na, most már tényleg megyek.

Horizont 2010.12.17. 17:06:24

@Donna (Cara)mba: @guma:
Sziasztok! Mindig elmentek mire ideérek:))))
Kulkát szeretem igazi úriember!

guma 2010.12.17. 17:09:13

@Horizont: szia!
be-benézek a meló közben :) DDDDDD

guma 2010.12.17. 17:14:03

@Horizont: és mit szólsz a férfi "válaszokhoz" - nekem annyira előjött (és még sok másik) a versre!

este meg azért kerestelek mert akartam ezt adni, amit biztos ismersz (DDDDDDDDD)te is mint én :

www.youtube.com/watch?v=rMXPYP1OREM&feature=related

www.youtube.com/watch?v=rvVAex4r0_8&feature=related

www.youtube.com/watch?v=LW2VN1kLnqA&feature=related

én imádom őket!!!

Horizont 2010.12.17. 17:20:44

@guma:
Istenem azok a régi szép napok!!!!!!Fero de fiatal volt:)Meg mi is! Az "újra itt van a nagy csapat" nagy kedvencem volt.)) Köszi!

guma 2010.12.17. 17:25:29

@Horizont: annyira csak a zene van most, hogy lesz...k mindent, de a brassóit valóban csinálom (megkívántam DDDD)...

Horizont 2010.12.17. 17:44:46

@guma: én már olyan fáradt vagyok ilyenkorra hogy semmit nem csinálok:)
Ó most mondta a hírekben, hogy ketten megfagytak a saját lakásukban, 55 éves nő, meg egy 59 éves férfi. mekkora tragédia , a saját lakásukban a XXI. században:((
Vérrel köpött le egy rendőrt egy HIV fertőzött külföldi fogvatartott!! Azta qrva életbe!!

Horizont 2010.12.17. 18:07:59

Már 4-en fagytak meg! Jól el vagyok itt magamban már oldalt végig Horizont van kiírva:DDDDDDD

arlequin 2010.12.17. 18:09:01

jóccakát...

új poszt? höhöhö

guma 2010.12.17. 19:11:33

@arlequin: kezdődik! mi ez a höhöhö?????????

kellet nekem benézni!:)))
ez rosszabb a lebacásnál!

olyan csendben voltak az urak (még Palmira se reagáltak!), hogy picit pofátlankodtam! DDDD
és ez a köszönet???

guma 2010.12.17. 19:13:27

@arlequin: kezdődik! mi ez a höhöhö?????????

kellet nekem benézni!:)))
ez rosszabb a lebacásnál!

olyan csendben voltak az urak (még Palmira se reagáltak!), hogy picit pofátlankodtam! DDDD
és ez a köszönet???

arlequin 2010.12.17. 19:15:25

@guma: ez az. höhöhö.

vannak rosszabb dolgok a lebacásnál. például a dícséret...

Horizont 2010.12.17. 19:23:56

@arlequin: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 20:10:26

@arlequin: Hát ez tényleg igaz:O
Hogy én erre nem gondoltam!

Én örömmel dicsérek, de ha nekem valami jót mondanak saját dolgaimmal kapcsolatban, máris bújnék a világ végére:)

Hál'istennek nem sokszor fordul elő!:D

guma 2010.12.18. 22:59:17

@arlequin: ja, mert nem lehet zsebre tenni :) DDDDD
süti beállítások módosítása