He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Zavar Az Erőben TAKE 3

2010.12.10. 02:49 Lone Wolf

Az élet nehézségei

 

Ez a bejegyzés egy ismerősömnek köszönhetően született. Volt vele egy elmélyült enyhén alkoholos beszélgetésem, és sorra vettük a dolgokat, dolgainkat. Aztán rátértünk a sorsra, isten kezére meg hasonló most mé'rt engem??? Meg mivel érdemeltem ezt ki kategóriás dolgokra. Őszintén szólva sokan egy komoly metafizikai kérdésként kezelik. 

Nos, a ffranc sem tudja! A franc sem tudhatja, hogy van-e, valamiféle komoly mögöttes indok, isteni beavatkozás azok mögött a balesetek, és tragédiák mögött, amik mindannyiónkkal megesnek. Most nem is erről akarok beszélni, hanem ezeknek a dolgoknak egy másik vetületéről, következményéről. És párszor ezt a postot már beharangoztam, megígértem nektek. A késedelemért elnézést kérek! Azért tartott közel 2 hétig, mert bár egy felébrednilustavagyok, de aludnimárnemtudok félmeditáció során, már egy jó ideje megfogalmazódott bennem a dolog, sőt, ami azt illeti, az előző postommal egyidőben született meg, és eredetileg szervesen összekapcsolódtak a fejemben. De ez már nagyon komplex, nagyon bonyolult téma. Nekem legalábbis mindenképpen az! ÉS őszintén szólva, nem voltam benne biztos, hogy sikerült tisztességesen megfogalmaznom, elmondanom. Sőt, még most sem vagyok az. De ha neki sem állok? :)
 

Ennyit talán a bevezetőről.

Szóval, ha azt mondom hogy Mauricius és Dodók, rémlik valakinek valami?

Gondolom igen. De röviden, ez egy végtelenül jámbor, védtelen, és sérülékeny, barátságos madár volt. Ami egy messzi messzi, ember ragadozók, természeti csapások, és betegségek által nagy ívben elkerült szigetecskén élt. Úgy is mondhatnám, hogy övék volt a földi paradicsom. És Generációkon át. Ahogy mi az idillt elképzeljük katasztrófák, ellenségek nehézségek nélkül. És ez lett a vesztük. Nem voltak ellenségeik, úgyhogy elfelejtettek félni. Nem voltak ragadozóik, És nem volt rá szükség hogy repülni, menekülni tudjanak. Hogy meg tudják szerezni a táplálékukat. Úgyhogy a szárnyaik elkorcsosultak, esetlen totyakos nagydarab lassú de imádnivaló állatokká váltak. Jó sok hússal... És békében éltek amíg, na meddig is??? 

Amíg ezt a szigetet, fel nem fedezték. És jöttek az emberek, a kecskék, a kutyák, a macskák, a disznók, Mindannyian a dodóra vadásztak! Mert könnyű préda volt. A tojásai, a húsa, a fiókái tökéletes táplálékot nyújtottak.

Szerencsétlen állatok néhány éven belül kihaltak. Mert nem edzette őket meg az élet, az evolúció. Nem készültek fel a csapásokra, amik érték őket. Mert a csapások a keménységek híján életképtelenné degenerálódtak! Hát ezért van szükség az élet nehézségeire. Ezek nélkül a dolgok nélkül, valamennyien olyanná válnánk mint a dodók. Elsodorna minket az első könnyű szellő.

Igen hát persze! Ezek a dolgok összetörhetnek minket, és még ha sikerül is ezt megúsznunk, és képesek vagyunk testileg-lelkileg túlélni őket, Tanulni belőlük, megerősödni általuk, nagyon gyakran úgy, hogy észre sem vesszük , még akkor is hegek maradhatnak a lelkünkön utána.  Nadehát? Máshogy sajnos nem megy.

Nos , ennyi volt a mai adag. remélem sikerült emberi nyelven megfogalmazni, és megértettétek.  Hogyan is mondják? A jó szó, és a majdnem jó szó között akkora különbség van, mint az atomvillanás, és a szentjánosbogár fénye között.

Tudom, hogy sok minden kimaradt, sok mindent nem, vagy csak érintőlegesen említettem, de többet nem is akarok most erről írni. Azt, hagyjuk meg a beszélgetésre. :) Segít tovább kristályosítani, tisztítani a gondolatainkat, és azok megfogalmazását.

(EZT AREQUIN-nek) Többek között ezért szeretek beszélgetni ezekről a dolgokról. Az csak mese, hogy a tökéletes megértés, és megfogalmazás, lehetséges. Igen, mindez tökéletesen, és sokkal tisztábban ott van, ott lappang a tudatunk leghátsó zugába. Nade azt szavakba önteni? Kész kínszenvedés! És legtöbbünk feladja, megelégszik féligazságokkal, tökéletlen megfogalmazásokkal. Az efféle beszélgetések valahol-valahogy ezen segítenek változtatni. Sokkal tisztábbá rendszerezettebbé teszik a gondolataidat. Segít hogy ki kell mondanod, meg kell fogalmaznod. Elő kell hívnod elméd rejtett zugaiból. Gyakorlatot ad. Márpedig, anélkül nem megy. ;)

77 komment

Címkék: az zavar erőben

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr162505827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.12.10. 09:03:29

Reggelt, Mindegykinek!

Mingyá menek visszao'vasnyi. :D

arlequin 2010.12.10. 09:49:29

a különbekezdésemre kedves wolffesnsonnak egy kis gyöngyszem.

"Erről az igazi átadásról szólva,
ha szerkesztett, lepellé válik;
ha fogalmiasítják,hasonlóan
valósága soha el nem érhető."

Magvas Útmutatás erről a Nagy Átadásról:
Ha az értelmét keressük, megköt minket és elveszítjük. Ha erőfesztelenségért küzdünk, nem találhatjuk meg. Tehát a teljes tökéletesség ezen átadásában, ha az erőfeszítetlen nem-keresés küszködésbe fordul, akkor fertőzöttek és elfátyolozottak vagyunk. Ha viszont felismerjük a tétlenséget az itt és most valóság soha nem tud megszilárdulni.

Ennek az átadásnak az a célja, hogy minden tapasztalást feloldjunk a teljes tökéletességben. Ameddig a tapasztalás az átadás értelmének felfogásából áll, akkor annak valóságát elrejtő leplek leépítése és feloldása a cél. Értelmének fogalmiasítása avagy vallási gyakorlattá, illetve jógává változtatása, célkitűzésének meghiúsítása. Erőteljességének lényegi eleme a kétértelműség. Ameddig határozott jelentéseket keresünk, addig belső párbeszédét romba döntjük.

Tehát figyelmeztetnek minket, hogy az átadás szava a holdra mutató ujj és nem a hold maga.
------------------------------------------------

tössék. lehet rágódni ;-)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.10. 09:52:45

Reggelt!

Jó beszéd. Valószínűleg igazad is van. Viszont a dodók nem haltak ki teljesen, egy evolúciós változáson mentek keresztül, és le is vannak rajzolva:
www.marabulap.hu/oldalak/lapozzunk/lapozzunk03.htm

guma 2010.12.10. 10:08:25

Jó reggelt!

nekem többek közt ebben a beszédben, sok mindenre ott a válasz :

www.youtube.com/watch?v=Q2um8WpE67Q&feature=related

meg ebben :

www.youtube.com/watch?v=xRQKZw91RCk&feature=related

és érdekes de itt is van vélemény morzsám :

www.youtube.com/watch?v=yLttyXAyr-o&feature=related

Lone Wolf 2010.12.10. 10:33:48

@arlequin: Tao :) Értem én, de érteni, és megvalósítani, 2 külön fogalom. És hiába tudom nem mindig megy...

arlequin 2010.12.10. 14:13:11

@Lone Wolf: na akkor kapod még egy kissé az ívet.

"Kifejtett átadás, felbukkanó látomás,
olyan, mint a bűvésztrükk,
lüktető ködös éberségben keletkezik."

"Finom és csalóka, a gondolkozást és a nemgondolkozást az egyetemes ösvény meghaladja;
hely vagy viszonyítás nélkül—határozatlan—túl minden képalkotáson;
leírhatatlan, nincs se színe se alakja az érzékmezőben;
felfoghatatlan és kifürkészhetetlen, kifejezhetetlen"

"Bárki kövesse is ösvényét ősi bölcseknek
kötődve a révülési folyamathoz beteg lesz;
keresésként értelmezve tanítója szó szerinti útmutatását
akárha délibábot hajszolna, űzi fogalmak folyamát:
szavakkal rámutatni a tökéletes létmódra nem lehet
és bármily ’igaz tan’ Gyémántlény nevetségessé tétele."

kicsi magyarázat: nincs mit megérteni, avagy a megértés és megvalósítás egy és ugyanaz: megismerése a megismerőnek az ismeretben. höhöhö

soxerencsét! ;-)))

"lóg-a lába, lóg-a,
nincsen semmi dóga..."

Lone Wolf 2010.12.10. 14:31:23

@arlequin:

EZÉRT nem követtem, és őszintén szólva nem is kerestem egyetlen tanítást, tanítót sem. ;)

És még csak nem is próbáltam, nem is hagytam, hogy mások vezessenek. A lényegét, a kvintesszenciáját próbáltam ezeknek a dolgoknak felfogni.

És szépen lassan rájöttem hogy ez, minden esetben ugyanaz. Majd arra, hogy nincs is rá szükség. SEMMIRE az égadta ég világon SEMMIRE!!! Nincs szükség hogy amit akadályoknak véltem, azok tulajdonképpen a megoldások voltak. Csak rosszul álltam hozzájuk. Mint az ember, aki nem tudja használni a kalapácsot, és ezért csak az ujjára tud ütni vele... Ezért, egy miféle hülye játék ez?!?! Felkiáltással eldobja. Ez volt az utolsó lépés, amit sikeresen megtettem.

Mert bár, igaz, hogy amit pusztán szellemi síkon meg lehetett oldani, azt én már megoldottam. De a többi még dolgoznom kell. Napról napra! És/vagy mert nem(csak) rajtam múlik, várnom, kell és készen állnom rá amikor eljön az ideje.

arlequin 2010.12.10. 14:38:59

@Lone Wolf: "Mert bár, igaz, hogy amit pusztán szellemi síkon meg lehetett oldani, azt én már megoldottam."

hát eztete erőst kétlem. azt még elhiszem, hogy ráuntál a gondolkodásra, de eztete itten fenn erőst kétlem.

"EZÉRT nem követtem, és őszintén szólva nem is kerestem egyetlen tanítást, tanítót sem. ;)"

ezen meg inkább sírnék, mintsem büszkélkednék felette ;-DDD
csak aki keres, az talál. persze helyesen kell még keresni is, avagy hülye kérdésre hülye választ kap az emberfia. juteszembe! az ember fia a keresésről:
Mt 7,14
"Mert szoros az a kapu és keskeny az az út, a mely az életre visz, és kevesen vannak, a kik megtalálják azt."

el szokják felejteni a mondat második felét, mert állandóan a széles/keskeny fogalompáron rágódnak. kevesek találják meg azt...

Lone Wolf 2010.12.10. 14:41:42

@Lone Wolf: És arlequin. Mint mondtam TUDOM hogy miről beszélsz, és alkalmazom. Ez a tudás bennem már kölyök korom óta él. Táncolni is így táncolok. "Zsigerből." Befogadom a zenét, és hagyom hogy vigyen. De még ehhez is kell a tudás, a tapasztalat, a gyakorlat, az erőnlét. Hiába tudod hogy mi a tökéletes ütem a tökéletes mozdulat, a tökéletes válasz, ha a tested, az agyad képzetlen, gyenge a megvalósítására. És én is csak ember vagyok. Ezért a tökéletességet nem, és legfőbb képen NEM MINDIG érhetem el.

Lone Wolf 2010.12.10. 14:44:15

@arlequin: Jogodban áll kételkedni. :)

"ezen meg inkább sírnék, mintsem büszkélkednék felette ;-DDD"

Amit lehetett, megtanultan, megnéztem, de egyiknél sem ragadtam le. ;) Így megfelel a válaszom?

arlequin 2010.12.10. 14:54:42

@Lone Wolf: a kételkedés nem jog, hanem az értelmiség kötelezettsége. a többinek meg... ...ha legalább tudnának kételkedni..., de még jogba is adni nekik?

válaszod: így talán megfelel. ez majdnem olyan, mintha mindegyiknék leragadtál volna. se füle, se farka

;-DDD

arlequin 2010.12.10. 14:55:57

@Lone Wolf: a tökéletességet nem is lehet elérni. de küldök neked egy kis rezümét. jó?

arlequin 2010.12.10. 15:02:23

@Lone Wolf: a virtuálgalamb elszállt a dróton.

Lone Wolf 2010.12.10. 15:12:04

@arlequin: Ja, mellesleg nem figyeltél a ragokra. :) Nem azt mondtam hogy mindent megoldottam, hanem azt Hogy AMIT LEHETETT azt mind megoldottam. Most az ebből következő átalakulás ideje van itt. Utána meg? Majd meglátjuk. :)

arlequin 2010.12.10. 15:58:53

@Lone Wolf:
vigyázat!
ez olyan mint mekiben az apple pie: INSIDE HOT!

Lone Wolf 2010.12.10. 16:25:37

@arlequin: Elolvastam válasz ment. :)

Lone Wolf 2010.12.11. 00:05:36

Megtörtént. Válasz ment!

Donna (Cara)mba 2010.12.11. 13:04:19

Sziasztok! Csak bekukkantottam:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.11. 16:09:12

Forgatókönyv. Így hívom. Szépen minden bele van írva, hogy minek kell veled megtörténnie életedben. Hogy mi csapás ér, mi öröm, mivé kell formálódnod, hogyan, és legfőképp mikor halsz meg. Csak te sohasem leshetsz bele.

Nevelésről. 18 éves korodig a szüleid, onnantól az Élet. Extrém esetekben az Élet előbb kezdi a nevelést VAGY a szülők nem készítik fel rá, hogy az Élet egy kemény játék szigorú szabályokkal, aminek a játszásához fel kell nőni... na olyankor kicsit "neccesebb".

Lone Wolf 2010.12.12. 22:22:07

@neccharisnyás útonálló: "Forgatókönyv. Így hívom. Szépen minden bele van írva, hogy minek kell veled megtörténnie életedben. Hogy mi csapás ér, mi öröm, mivé kell formálódnod, hogyan, és legfőképp mikor halsz meg. Csak te sohasem leshetsz bele."

Van amikor igen. És ezzel adják a kezedbe a legszörnyűbb választást, a legnehezebb feladatot. Mert gyakran ha tudod hogy mi vár rád a legvégén, mi a szabadulás a befejezés ára, visszariadsz tőle, és nem leszel képes kiüríteni a keserű poharat. Holott paradox módon éppen ezzel érheted el a valódi megszabadulást. Én már tudom hogy mi az ár, amit a rögös de rövid útért fizetnem kell és számomra rettenetes. Végső soron itt is ugyanazt tanulom, kapom meg, mint a könnyű úton, ami azoknak jut, akik nem törnek a fény, a befejezés felé. Hanem hagyják hogy megtörténjen. De sűrűbben, töményebben, gyorsabban. És az utolsó adag rettenetesen tömény lesz. Még nem tudom elfogadni. Mégsem tehetek mást. Most már nincs választásom. Ahhoz túl közel vagyok a befejezéshez. És túl sok, túl nagy hibát követtem el, amik visszafognak rám ütni, holott önmagamban már megoldottam őket, túlléptem rajtuk. És azok szemében is megoldottam, akiknek valamilyen okból közük van hozzá. De a világ szemében nem. És ez még meg kell hogy történjen.

Önmagamért nem tehetem meg hogy elutasítsam.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.12. 22:32:25

@Lone Wolf:
Nemtom. Engem pont azzal lehet rávenni dolgokra, hogy szépen, kategórikusan lebontva közlik velem, hogy ez meg ez lesz az eredménye annak, ha ezt meg ezt megcsinálom.
Igazából pont ez szokott lenni a gond. Hogy nem teszik. Szarnak rá. Én meg kiakadok, önjáróvá válok, és az illesztési pontokat halál pontosan megkeresve, szépen szétbarmolom emberünk meglévő világát. Amit, megfelelő magyarázat mellett, szépen szorgos hangyamód, fikarcnyi ellenállás vagy kétely nélkül építgettem volna.
Ez van. Life is shit. A fagyi meg visszanyal.

Lone Wolf 2010.12.12. 22:43:26

@neccharisnyás útonálló: Időnként téged kímélnek meg azzal hogy nem mondják meg neked a miérteket, és hogyanokat. Légy hálás érte! Élni nem, csak vegetálni tudnál ha tudnád hogy mi vár rád, mi a sorsod. Nekem a tudatlanság áldása ebben a kérdésben nem adatott meg. És csak ebben az egyben. A többiről eddig szívesen tudtam volna.

Hidd el nekem, ha biztosan tudnád, hogy a párod előtted fog meghalni, talán soha nem is mennél hozzá. Ha tudnád hogy a gyereked rettenetes fájdalmak között fog éveken át kínlódni, mielőtt megadatik a halál enyhe, talán meg sem szülnéd.

És nem, nálam nem erről van szó. Ezek csak példák.

Lone Wolf 2010.12.12. 22:46:58

@Lone Wolf: És ha ezt tudnád, a boldogságot, az életerőt vennék el tőled.

Lone Wolf 2010.12.12. 23:07:24

@neccharisnyás útonálló: Nem láttam. :) De értem miről beszélsz.

a 22-es csapdája. Jézus dilemmája, amikor megtudta hogy el fogják árulni, és neki ki kell majd ürítenie a keserű poharat. Amikor csak rossz, és még rosszabb közül választhatsz. És ennek ellenére mégis végigcsinálta, pedig az eleje óta tudta, hogy mi lesz a végjáték. És örömmel tette.

Az árat, a végén így is úgy is megfizeted. De nem mindegy, hogy előtte megkaptad-e az árut. És legalább addig élvezni tudtad, amíg el ne jött az ideje a számla benyújtásának, az elvesztésének.

De más amikor ezt csak sejted, és nagyon nagyon más, amikor TUDOD!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.13. 08:48:42

@Lone Wolf:
és megint más az elmebaj.
az a leggyakoribb. az ilyen esetek 100%-a.
hogy melyik fakad melyikből ezt csak kívülálló tudja :)

arlequin 2010.12.13. 14:12:27

@Conv: kivétel eszi a szabályt.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.13. 15:13:31

@arlequin: igaz, néha nem csak a kívülálló tudja :)

arlequin 2010.12.13. 15:15:27

@Conv: inkább leszek isten bolondja, mint a világ bölcse...

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 16:51:03

@arlequin: Halihahó! Vannak itten Bolondok? És ha igen, itthon vannak?
Tessék? Nincs itthon senki?
Ha nincs itthon senki, ki mondja azt, hogy senki?:DDD (Forrás: Micimackó, kicsit megBolondítva)

Én nem sokat töprengtem az itt leírtakon, de csatlakozom minden előttem szólóhoz:)

Ha meg ez a Bolondok Hajója, akkor kérek szépen egy menetjegyet, de csak egyirányba.
Visszaút nem lesz;-D

Lone Wolf 2010.12.13. 17:09:06

HJA! időnként JÓ az őrület vizein hajózni. :) Megszínesíti az életet. Úgy nagyjából mindenki másnak...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.13. 17:27:56

@Lone Wolf: ÉÉS félreértetted. Mindegy.

De ne hidd, hogy a zsetonokat csakis a végén kérik. Kérik azt folyton, mint bank a törlesztőt, és ha nem bírsz perkálni, nem is kapsz semmit.

@Ásó[Mosó]maci:
Ó, kedves, mást se csinálok! Hát itt lennék ebben a kies korcsmahivatalban, köztetek, ha nem így lenne? Hm? ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.13. 17:31:45

@Lone Wolf: SÁÁÁÁÁÁÁÁJGA HÁÁÁÁÁZ!!!!!!!!! :D

arlequin 2010.12.13. 18:20:55

@Lone Wolf: jó az őrültek hajóján vizelni ;-)))

Lone Wolf 2010.12.13. 18:54:26

@arlequin: Ni mááán! hiiimbiliiimbi!!! Megnééézheeeteemmm??? És mi folyik belőőőle, mijéért sáárga? Ház lesz belőle?

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 18:58:48

@arlequin: @Lone Wolf: Ejnye! Ne húgyozzunk ide, kérem szépen! Hajó ez, nem vizelde;-D

A vizelde a kajüt melletti jobboldalon van, rajta Ladys Room vagy Gentlemen felírat;-D

Kéretik hótrészegen se elvéteni a zirányt és a megfelelő helységet;-)

arlequin 2010.12.13. 19:02:53

@Donna (Cara)mba: tévedés. egy a lényeg. úriembereknél a gallér fölé, matrózoknak pedig a palánk fölé. ez eccerű mint a 9*9!

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 19:10:54

@Conv: Conv, maga uram annyira normális, hogy kétségbeesek miatta;-)

Szerezzen már kérem be egy kis agybajt, mert különben nagyon szenved majd itt közöttünk:)

Pedig be megkedvel(t)em:)

Valami kicsiny, csak egy gonbostűfejnyi bolonccság nem akad Uraságodban?

Olyan jó volna:)

Úgy látom, mi itt majdnem mind felvállaltuk a bolonccságot;)

A Fő-Bolondunk Arlequin marad, de azért nem kell kétségbeesni, van itt más jó Bolond státusz is:)

Az informatikus sztem kapásból a Bolondok kasztjába tartozik és nagyon szép pályát szoktak befutni...

Van itt nagyon sok karrier lehetőség:)

A Sárga Hajót ( a ház nem jó, az olyan földhözragadt) sztem Necc is felvállalja.

Szabad ember, szabad madár, ja be szép ki szabadon, bolondként jár-kél a világban:)

Ne ronccsa már el se az idillünket, se a komoly játékunkat...

Uraságodnak se okozhat nagy gondot és megrázkódtatást Bolondozni:)
Ott van az az agyában, valamelyik zúgában:)
Csak meg kell keresnie:)
Ott lakozik a kreativitása is meg az életöröme is.

Nincs kedve rágyújtani?:)

A kedvemért....kérem:)

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 19:11:59

@arlequin: Á, úriember még sohase voltam.
Érdemes ennyi esztendősen megtanulni?;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.13. 19:33:23

@Donna (Cara)mba:
Legjobb tudomásom szerint erősen defektált vagyok agyilag, úgyhogy kikérem magamnak ezt a gyanúsítgatós kiközösítésre alkalmas megállapítást!

Az, hogy önök az elmebaj más formáiban jeleskednek és ezért nem veszik észre állapotomat, nem jelenti azt, hogy ilyen aljas rágalmakat el kellene tűrnöm bármely nemű bármely rangú, vagy szocializáltságú személytől.
Én mint a Magyar Állam nevű elmeotthon regisztrált lakója, megkövetelem a nekem kijáró hígvelejű bolond titulus tiszteletben tartását, és az ezzel járó megbecsülést!

arlequin 2010.12.13. 19:44:00

@Conv: az. hígvelejű. de ne aggódjon, majd mi elforraljuk a levét...

Lone Wolf 2010.12.13. 19:45:35

@Donna (Cara)mba: "A Sárga Hajót"

És egy tengeralattjáróhoz mit szólsz ugyanebben az árnyalatban? :)

@Conv:

Eddig is tudtam, hogy közétek illek a "kis" defektemmel, de most már meg vagyok róla győződve. :) HJA! Nem könnyű bolondnak lenni, és maradni az épelméjűek között...

Vagy fordítva?

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 19:52:09

@Conv: Önnek, kérem teljesen igaza van.
Belátom tévedésem és megkövetem.

A tévedésemet valószinüleg az okozta, hogy az informatikusoknak speciális és specifikus, más emberen ritkán jelentkező különleges agybajuk van.

Az elme tudósait is megtéveszti agyuk élessége és speciális bolondériákra hajlamos agyi rezgésfrekvenciáik egyidejű jelentkezése.

Ha jól gyanítom, az elmetudomány a jövőben ezzel a különleges jelenségeket produkáló, néha a normalitást valósághűen szimuláló agyitevékenységgel szívesen foglalkozna, mivel nagyon sokat remél egy ilyen jellegű kutatás eredményétől.

A megtévesztő párhuzamosság, sőt esetenként a szabad szemmel alig észlelhető, minimum 2, de akár 2+n, egymást metsző agyi tevékenység ugyanazon pontjánál felszabaduló különleges quantum jellegű energiaakkumulálódás, majd elemi erejű kisülés - melyet legtöbbször bazze...jellegű felkiáltás követ, ami a kreatív megoldás megtalállását jelzi - , hihetetlen mértékben hozzájárulna az emberi agy megértéséhez.

Nos, összefoglalva: Önnek, Uram, igaza van és kérem szíves elnézését és megértését.

Köszönettel és tisztelettel, maradok igaz híve:

D/C

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.13. 19:52:37

@Lone Wolf:
...tözök keűjémlepé za indaram sé, innel kndnolob űnnyök men?

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 19:54:48

@Lone Wolf: Lehet. Ha a víz nyugalmas, vagy ha kikötünk, akkor legyen Hajó.

Ha viharos a tenger és a Történelem, abban az esetben tudjon tengeralatjáróként süllyedni.

Mivel Yellow Submarine már volt az idők során, ezért én a kombinált funkció mellett voksolok:)

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 19:56:34

@Conv: A kérdést ugyan nem hozzám intézted, de válaszom: talán igen, talán nem. Vagy a kettő között:)

Lone Wolf 2010.12.13. 20:00:28

@Donna (Cara)mba: Ejj ezek a talánok... Talán igen talán nem, talán fekete talán fehér. Talán számítunk a másiknak, de az is lehet, hogy nem. :) Tiszta zűr, hogy mekkora ebben a világban, és a szívekben a zavar.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.13. 20:01:41

@Donna (Cara)mba:
Természetesen, mivel egy szót sem értettem belőle elfogadom bocsánatkérését, azonban egy kitételt meg kell fogalmaznom ezen okfejtésével kapcsolatban:
Amennyiben mégsem, úgy azt hiszem, nanáhogy.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.13. 20:02:44

@Donna (Cara)mba: voltaképpen a kérdés az lett volna, hogy így fordítva? :)

guma 2010.12.13. 20:09:03

@neccharisnyás útonálló: Orosházán az a sárga az lila ház és piszok jó humorú pizsamás doki van benne (már meséltem a szitut, hogy ki se mert engedni hanem hívott egy taxit!
aki a 5km-es sebességgel repítette a két röhögő csajt a szállásra...)

tehát én lilát kérek ha lehet!

guma 2010.12.13. 20:16:53

@arlequin: mára ez nagyon beütött nálam, úgy megkevertem mindenki programját, hogy most is szédülnek... (de megoldottam mindent :) DD)

besegített ez fene sok buszszám változás, de felgyorsult az élet és röhögve vették a lapot!
bár fiacskám megjegyezte, hogy következőben Pest helyett Egerbe találom magam akkor mi lesz???

mondtam - Horizontra célozva _ már ott is van ismerős... DDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.13. 20:27:43

Síkvölgyi xanaxelosztó kettyósházat becézzük sárgának.
Zene:
www.youtube.com/watch?v=ERiLYB1fQBg

arlequin 2010.12.13. 20:36:39

@Conv: elrontotta az hejesírás mibenlétit embör... tössék odafigyelni, mielőtt jogdíjas lesz a termék.

@guma: neked csak ma. néköm ól dö véj. ;-DDD

guma 2010.12.13. 20:36:58

@neccharisnyás útonálló: nekem a lila kell a zene jöhet. :)))

neked a nagy kapkodásban lemaradt a neved a gyertya illúzióról - pedig neked szántam!

ez van - hóbortos, eszement, kapkodó maradok :) bármennyire is megbocsáthatatlan!

guma 2010.12.13. 20:38:20

@arlequin: el sem merem mesélni az elmúlt napokat, de ma csúcs volt minden tekintetben :)))

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 20:39:15

@Conv: Nopersze. Én is így gondoltam. Pontosan:)

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 20:40:17

@Conv: Arra mért nem jó a talán igen, talán nem, talán a kettő között válaszom? nem elég bolondos?

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 20:44:53

@neccharisnyás útonálló: A monarchia idején még a Margaríta orosházi kedves emlékű, kijózanító, lilára pingált háza is sárga volt.

Az már nem színt jelentett, hanem szimbólummá avanzsált időközben:)

A Sárga Ház ma is Sárga Ház, mégha lila is vagy hupikék:)

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 20:56:03

@neccharisnyás útonálló: Jóóó:)

Ilyen egy valódilagos Bolond a Hülyék között...

Ugye, mekkora a különbség a két kvalitás között? A minőség kérdése a Bolond javára dől el, természetesen:)

Jót hoztál be!!!!:)

Itten e':
www.youtube.com/watch?v=kgpNf5NsZd0&feature=related

Én szeressem Alice Coopert:)
Tehát rossz Bolond nem lehetek:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.13. 21:42:43

Halljátok, hogy milyen emberek mászkálnak az utcán!!! Bár még mindig jobb, hogy engem találnak meg, mint mondjuk egy fiatalabb leányzót, aki simán elhiszi a szövegüket. Énértem már úgyis kár. Mondhatnak bármit, ugyse hiszem. Hát meg még olyan gyanakvó vagyok, fél perc alatt felhergelem magam, ha az ösztöneim veszélyt sejtenek.
Durva, hogy milyen könnyen köthet ki az ember lánya a mai világban valami nagyon nagyon csúnya helyen, olyan dolgokra kényszerítve, amiket nem akar csinálni.

guma 2010.12.13. 21:45:31

@neccharisnyás útonálló: mennek aludni!
és fogalmam sincs miről beszélsz???

SEGÍTS megérteni, ha még lehet.. hehehe

Donna (Cara)mba 2010.12.13. 21:52:52

@neccharisnyás útonálló: Jajmá, temiattad is aggódjak:(

De te azt hiszem észnél vagy, és tényleg az ember lánya nem lehet elég paranoiás:(

Csak az arra érdemesre nézzél szépen macskazöld szemeiddel és izzó mosolyoddal:)

Amúgy meg pucolás ezerrel, vagy rúgás oda, ahova nem kéri...

Kaptál jóéjként egy Alice Coopert posztban:)

Eztetet a számot én szeretem. Hátha te is örülsz neki:)

Azzé' halgathattya a többi tiszteletbeli Bolond is:)

Nos, jóccakát Nektek!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.13. 22:02:44

@Donna (Cara)mba: Láttam, hagytam is üzit. Kösz! :)

@guma: Hát.... pornófilmes, szatír kipipálva, ez a nőce nemtom mit akart, de felettébb bizonygatta, hogy csak 1 óra, meg hogy TÁVLATOK, meg furcsállta, hogy a divatbemutató szóra nem kaptam fel a fejem, így átváltott a "sminkbemutató" szóra. Nekem meg a CSAJOS szó csapta ki a biztosítékot a fejemben. Úgyhogy van egy telószámom, ha esetleg a fővárosi közegek odáig jutnak, hogy ilyen ügyek felgöngyölítését is megkezdik.

guma 2010.12.13. 22:17:36

@neccharisnyás útonálló: na ma ezekkel a rejtélyekkel távoztam! D
álmomban esetleg megfejtem - smink - divat - pornó

NEM ÁLL ÖSSZE semmi most, én már lemardtam menthetetlenül... DDD

talán telefonszámod segít! DDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.14. 09:01:05

Ha már bolond, egy mondat egy képzeletbeli (?) Bolondtól:
"Ha az emberek annyira szeretnék Istent, mint a kutyájukat, nem lenne szükség vallásra"
(Remélem jól idéztem, mert fejből volt.)
süti beállítások módosítása