He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

DONNÁNAK : Noé és az állam...

2010.12.03. 11:03 guma

Így szólt az Úr Noéhoz: "Fél év múlva megnyitom az ég csatornáit, és addig fog esni, amíg a Földet el nem lepi a víz. De szeretnék megmenteni néhány jó embert és minden állatfajból egy párt, ezért építs bárkát!" Egy villámlás után a tervrajz ott feküdt a földön.


Fél év múlva elkezdett esni az eső, de az Úr legnagyobb megdöbbenésére Noé csak ült szomorúan a kertjében, bárka sehol.
- Noé, hol a bárka? - kérdezte felháborodva.
- Uram, bocsásd meg nekem, de felmerült néhány igen nagy probléma:


1. A hajóépítéshez engedélyt kellett kérnem, de a terveid nem voltak megfelelőek, ezért fogadnom kellett egy mérnököt az áttervezéshez.
2. A szomszédom feljelentett, hogy nem a rendezési tervben megengedett tevékenységet akarok folytatni a kertemben.
3. Nem tudtam fát szerezni, mert--a fülesbagoly életterének megőrzése érdekében--fakivágási tilalmat rendeltek el.
4. Ahogy elkezdtem begyűjteni az állatokat, beperelt egy állatvédő egyesület.
5. A Katasztrófavédelem közölte, hogy nem építhetem meg a bárkát, amíg nem készíttetek egy hatástanulmányt az özönvízről.
6. Ezután konfliktusba kerültem az Esélyegyenlőségi Hivatallal az ügyben, mennyi kisebbségit viszek magammal. Ennek az lett a vége, hogy lefoglalták a félkész bárkát.
7. Amikor el akartam hagyni az országot, közölték velem, hogy adótartozásom van, így nem mehetek sehová.
Most úgy ítélem meg,hogy körülbelül még 5 év kell a bárka elkészítéséhez.

Ekkor elállt az eső, és kisütött a nap.
- Úgy döntöttél, mégsem pusztítod el a Földet? - kérdezte Noé bizakodva.
- Nincs rá szükség, mondta az Úr, megteszi helyettem az államigazgatás.

És még egy kis székely nyelvet tolmácsoló magyart, valamint a szülőknek sem könnyű mindenhol szöszenetettel talán hangulat változást adok Marci mulatatása után...

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr572490203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 11:32:34

Szia! Tudom, sietsz, ezért még az írásnál tartok: FERGETEGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igen, ezt is el akartam volna mondani, de nem tudtam tegnap:(

Arany Conv, ő tényleg "magyarázó szótárrá lépett elő életemben" - most értettem csak meg, mekkora érthetetlenség-halmaz lehetek teljesen hasonló gondolkodású saját férfi-palántámnak;-D

De Conv sztem ezt nem fogja értékelni, mekkora az ő személyiségének hatalma:)
Ad 1)
Nem keresi, mert fütyül rá
Ad 2)
Ha mégis - csak haloványan - keresné személyiségének hatalmát, varázsát, teljesen más területen tenné azt:))))

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 12:12:29

Főleg az első videó tetszett:)

Tényleg így beszélnek a korombeliek arrafele:)

Én ugyan nem vagyok székely, én "csak" Partium-béli vagyok, de a mi tájszólásunk se kutya:(((

Az az érdekes, hogy mikor a nyáron vittük "haza" a menyemet anyám és apám szülőfalujába, meglátogattuk a még ottmaradt rokonokat, megnéztük arrafele a tájat, kirándulgattunk, megnéztük a két falu templomát, elmentünk istentiszteletre, ahogy illik, hogy lássa a falu népe a menyem - mert ez is ott így illik - , elmentünk a családi sírokhoz - ahogy az arrafele illik - szóval eleget tettünk minden kötelezettségünknek - AMIKOR arrafele menvén átléptük a magyar-román határt, rácsöngettem nagynénémre, hogy most léptük át a határt 2 óra múlva érkezünk kb. - NA EKKOR mind a fiam, mind a menyem szinte egyszerre kiáltott fel: tisztára erdélyiesen beszélsz, teljesen megváltozott a beszéded:))))))

Ami itt ezek szerint már sohase fordul elő velem. Amint "hazám" földjére léptem és az első odavalósival beszélgettem, ösztönösen, ennyi év után is átálltam az ottani beszédritmusra, dallamra, szóhasználatra, és én észre se vettem magamon:)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 12:17:33

Ui. A menyem szó megszólítást is - már írtam itt - onnantól kezdve használom, holott tényszerűleg a fiam még csak együtt él a barátnőjével.

Ott az egyik távoli rokonom, hogy ne legyen sértő, így fejezte ki magát: Ő a menyre menendőd?
Ez tapintat volt a részéről, mert nálunk még nem nagyon bevett dolog falun az együttélés.

Annyira meglepődtem ezen az ösztönös tapintaton, jómodoron, és a leleményes szófordulaton, hogy eltettem a nagyon kedves emlékeim közé:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 13:48:20

Bölcs ember a jóistenke :)

mondjuk azt nagyon hiányolom tőle, hogy az ikeás bútorok kitalálóját nem szólította még magához :)

guma 2010.12.03. 13:49:02

@Donna (Cara)mba: SZÉP NAPOT! Sziasztok kocsmások..
Jó, ha sikerült Marcihoz csatlakozva kicsit felderíteni téged...
Convval kapcsolatos véleményed különösen jó :))) és szerepe látszatra ezért nagyobb vagy több mert energiát fektet és pazarol ránk "levezetéskén"...DDD
Mi többiek lazák vagyunk nagyon minden téren (mostanában Arlequin is). Kocsmázunk, hagyományosan, felületesen ő meg felkavarja az állóvizet, és még gondolkodásra is rávesz. DDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 13:49:19

Á, hallottam én már székely embört szebben is beszélni! ;P

guma 2010.12.03. 13:51:26

@neccharisnyás útonálló: de örülök neked is. Pár percem van, olvasni sem olvasok, csak köszönök!
Nem a szépség miatt tettem fel - csak hirtelen nem találtam mást..

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 13:55:12

@guma: Szia!
Semmi gond. Csak hát én egyszer úgy belészerelmesedtem abba a kurtánfurcsa dialektusukba, hogy egyfolytában elfog a mosolygás, ha hallom.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 13:57:17

@guma: pedig nem áll szándékomban kegyetlenkedni veletek :)

guma 2010.12.03. 13:57:36

@neccharisnyás útonálló: bogaram! Igazad van, de én roppant ügyetlen vagyok a keresésben is..:)))
Szia! Legyen jó és szép napotok...

guma 2010.12.03. 14:03:10

@Conv: szeretlek, és nem veszem annak, sőt :)))
(de behozol olyant a világomban mint a tegnapi mesét amivel nem számolok nálad, még most sem:) valahogy olyan elképesztő az egész komolyságod, ismeretanyagod, ááááááá nem folytatom mert mintha mindig dicsérnélek - pedig nem)

vigyázatok a kocsmára, de ha kirúgjátok az oldalát nem baj az sem :))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 14:33:11

Tegnap szükségem lett volna egy férfira. De nem volt kéznél egy se. És annyira rossz voooolt! :S

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:19:11

@Marcellusca:
Nem úgy, te! >S
Á, tudtam hogy valamelyik rosszcsont félreérti. Ezért most elmarad a szívhez szóló vallomás.

Marcellusca 2010.12.03. 15:24:27

@neccharisnyás útonálló: Hehe!
Nem tudom, Magácska mire gondút, én arra, hogy szeget kellett volna beverni. :DDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:34:40

@Marcellusca:
Délelőtt nem barkácsolunk. A sarokpolc felszerelésének ideális időpontja a hajnali 4. :P

Szomszédokat is már trenírozom, rendre este 10kor kapcsolom be a hifit a napi rockmuzsika-adagom magamhoz vételére. Ami 1 óra min.

@Ásó[Mosó]maci: Maci, borzasztó előnytelen ez a profilkép. De lehet, két hét múlva már nem így fogom gondolni, úgyhogy ne vedd magadra.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:42:12

@Ásó[Mosó]maci: Jó! Aztán 2 hét múlva szólok, hogy csináld vissza! :D

Marcellusca 2010.12.03. 15:42:36

@neccharisnyás útonálló: Ki beszélt itt barkácsolásról. :DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:42:41

BTW csernaja melyik VB topik alól lett kidobva?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.03. 15:43:57

@neccharisnyás útonálló: No, hölgyem, ennyit tudtam ma magácskára szánni!
Kellemes 7véget mindenkinek! És sok hógolyózást :-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:47:19

@neccharisnyás útonálló:
asszem a rendőrmotoros alól, mert ott is előadta, nagyjából azt a stílust, amit most hoplita tol.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:48:55

@Marcellusca:
Node kérem! Adott szemszögből, az ember minden tevékenysége, ami nem az önnön létfenntartás elősegítője, barkácsolásnak minősül. Csak a sarokpolc nem fog 9 hónap után 3 éven keresztül visítani meg téged fülönfosni.
Így aztán a jövőbeni fülmosások elkerülése végett az ember újabb barkácsolásra kényszerül, amivel az eredeti barkácsolást a Természet szempontjából teljesen eredménytelenné teszi.

Főnök kicsiként fülön vagy nyakonfosott? :-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:50:37

@Ásó[Mosó]maci:
Végletekig meg vagyok tisztelve!
Pihenj jól, és korcsolyázz azon az izé folyón vagy min, ami ott keresztülfolyik, ha már be van fagyva. :)

Marcellusca 2010.12.03. 15:54:08

@Conv: Hát, az is egy beteg elme. :)

Nem akartam ott beleszólni, de itt megírom sztorimat.

Hasonló, hűdekibebaszottnagymagyar srác előadta a hasonlót.
Kérdeztük, hogy mit csináltok?
Hát, veszünk néhány üveg piát, jól bebaszunk, téblábolunk a ligetben, ökörködünk (gondolom jó hangosan) és cseszegetjük, belekötünk az arra járó cigókba/fekákba/sárgákba. Ha nem jár arra senki, akkor a másik hasonszőrű szkínhed bandával csatázunk.

És erre volt kérdésünk az egyik kollégával: Akkor, ti, miben különböztök az álatalatok annyira utált, egrecéroztatott cigányoknál? Mert ugyanazt csináljátok, mint amiért őket utáljátok.

A srác köpni, nyelni nem tudott.
Csak jött a sablon, idióta szövegeivel.

Marcellusca 2010.12.03. 15:59:55

@neccharisnyás útonálló: Hát, ha Magácskának az munka ... :))))
Nekünk meg így jött össze. Mint a jó dolgok általában. :D

Nyakon, fülön nem, de a mellemtől a bokámig sikerült Neki. :DDD

Marcellusca 2010.12.03. 16:19:31

@neccharisnyás útonálló: Azé', mer' a párhetes gyereköm lefosott tokától bokáig? :)))))

Azóta mán fürödtem. Többször is. :DDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 16:35:59

Hoplita is érik a kidobásra, ahogy nézem.

Horizont 2010.12.03. 17:15:24

@neccharisnyás útonálló: Én csak nézek ki a fejemből néha, hogy milyen embernek nevezett nem emberek élnek köztünk! Mint ez a hoplita is. Meghalt 2 fiatalember és csak azért mert rendőrök voltak.... Sajog a lelkem...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 17:44:31

@Horizont:
Kékcigány... hö?????! Remélem, az ő seggét nem fogja megmenteni pár kékruhás, mikor igazi bicskás cigóhorda közepibe kerül.

Ők amúgy nem emberek. Én már régóta használok rájuk egy fogalmat: "alakok". Ember formájú alakok.
Szerencsémre volt érkezésem olyanokhoz, akik az a jófajta, régivágású, gerinccel és méltósággal megáldott, józan ésszel mérlegelni képes, és nem szabadon az ösztönei által hajtott lények. Na azóta alaposan megválogatom, hogy kit is hívok embernek. Mert nem mindenki érdemli meg. Sajnos. Ilyen világban élünk. :/

Horizont 2010.12.03. 18:00:46

@neccharisnyás útonálló: Én naív vagyok még ennyi idősen is! Azt hitem, hogy ez az ország csak azért lett szar, mert szarok a politikusvezetőink! De rá kellett jönnöm, hogy a fenéket,annyi szar ember él itt alsó szinten is.Tudod mi tud totál kiakasztani? Az általánosítás! Hallott két szemét rendőrről esetleg, meg egy aki megbüntette mert 200 ment a barom állatja, és akkor már minden rendőr szemét és az a jó hír neki, hogy kettő meghalt. Mocsok, tetvek! És még a magasságokból(ahová képzeli magát) ki is oktat!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 18:12:58

@Horizont:
Ez van. Tudod, én is talpalok Pesten azokban a mocsadék aluljárókban (Lehel tér, Árpád híd, Nyugati, stb.) csövesek, drogosok, cigók között, és PISZKOSUL megnyugtató, mikor a látóterembe kerül 1-2 általa "kékcigány"-nak titulált közeg.
Nem is értem miért.

Horizont 2010.12.03. 18:16:35

@neccharisnyás útonálló: Én csak ritkán járok ilyen helyen de mindig úgy félek. Meg izgulok mert a kisebbik lányom a Blahánál dolgozik és az Őrs Vezérről jár be metróval:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:24:23

@Marcellusca: @neccharisnyás útonálló: @Horizont:
Én ettől a fajta formától legalább annyira undorodom, mint a cigányoktól.

engem már több mint 25 évvel ezelőtt is a skinheadként ismertek, benne voltam mindenben, nem ijedtem meg a balhéktól, de már akkor is az volt a véleményem, és azóta is az, hogy az ostobaság és jellemtelenség nem bőrszín, vagy nemzetiség függő.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 18:26:29

@Conv: Szintúgy.
Mindég mondom: szaremberek mindenhol vannak.

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 18:34:32

@Conv: Szia, Conv! Ma lehetőleg csendben maradok, nem mondom, hogy bzzzz.....
Had legyen egy nyugodalmas estéd:)
Mert megérdemled:)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 18:35:51

@neccharisnyás útonálló: Hoplita megkergült? Egy éve még eszénél volt...
O tempók, ó móresek:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 18:38:46

@Donna (Cara)mba: én szeretem egyébként a bzzzzzz-t, még ha nem is értem többnyire :)

Horizont 2010.12.03. 18:44:29

@Conv: Na te FÉRFI! Hiába volt igazad (tényleg) de lesüllyedsz a szintjére és én meg szomorú leszek (bár ki vagyok én:D) Bedilizek ilyen férgektől mint ez a hoplita meg volt ott még belőle, lélek és szív nélküli ember félék! Még jó, hogy a meghalt fiatalemberek szülei meg párjaik nem olvassák a vastagbőrt (remélem)!!

arlequin 2010.12.03. 19:00:12

najóestétazösszesbetámolygónak!

egyébként pedig mind-egy.

csók, ölelek mindenkit.

guma 2010.12.03. 19:01:56

@Conv: félelmetes szöveg és jelző halmazod volt a VB-n :))
Ej te kis harcias... DDDDDDD

guma 2010.12.03. 19:03:31

@Horizont: nem sikerült fékeznek a habzást :)) ?????

@arlequin: RÁD sem hallgattak, ez már hiba DDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:03:36

@Horizont: csak ha az ő szintjén ha megalázzák akkor érti meg (esetleg), hogy miről van szó.

Az ilyennek hiába magyarázol jóérzésről, emberségről, attól csak úgy érzi ő az erősebb, te csak egy kis lelkiző pöcs vagy.

guma 2010.12.03. 19:05:55

@Conv: miközben erre kényes vagy? MI??? ez már a hiúság kategória DDDDDDDDDDD

amúgy meg nem ért semmit, mert nem akar "arcot" veszteni :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:08:52

@guma: mire vagyok kényes, milyen hiúság?

kezdődik bazzeg :))))))))))
már megint miről maradtam le, miért nem értem már megint a kérdést? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:10:37

@Conv: jah, vágom már :)

nem, nem az zavar, hogy egy kis pöcsnek néz, hanem az, hogy hülye és erre büszke :)
nem azért akarom az ilyennek letörni a büszkeségét, mert többre tartja magát nálam, hanem ezért, hogy kilásson mögüle és lássa a saját hülyeségét

guma 2010.12.03. 19:12:57

@Conv: "úgy érzi ő az erősebb, te csak egy kis lelkiző pöcs vagy. "

bocs ez a te gondolatod DDDDDDDDDDD bazzzzzeg én csak olvastam és értelmeztem DDDDDDDDD

Ez mindig téma hapik közt :)
(agyon ne csapj, virtuálisan se !!!)

guma 2010.12.03. 19:14:07

@Conv: na úgye, nem nehéz ez :)))

azt meg nem fogja soha (de ezt te is tudod :))))))

Horizont 2010.12.03. 19:27:23

@Conv: Kis pöcs, nagy pöcs, az elején még kiakadtam de a vége felé már annyira mulatságos volt - már bocs. De ez a hoplita nem volt ilyen barom régen! Biztos megbüntette egy rendőr!

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:27:47

@guma: Most megyek és megnézem Conv-ot a Vbőrön. Csak egy kis útmutatást kérek, merre keressem...
Kíváncsi lettem:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:30:02

@guma: @Donna (Cara)mba: jájbázzz. jegyet nem akartok szedni? :)

ottan a második ketrecné rögtön a rókamanguszta után ha lefordulsz, a majomház tövében van :)

guma 2010.12.03. 19:31:48

@Conv: de!!!!!! odaírtam :))))
NEM olvastad DDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:33:23

@Conv: Mert te mindig gondolkodsz és nagyon-nagyon türelmesen magyarázol:)

Ezért vagy tisztára olyan, mint a fiam. És meg is akarod magyarázni a legostobábbnak is, a legokosabbnak is - nem diszkriminálva:)))) - hogy mi miképpen hat, működik:)
Mindenkinek a maga nyelvén. Hogy értve-értse:)))))

Na, ettől vagy összetéveszthetetlen mással a blogokon:)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:34:20

@Conv: Jó ötlet. Miért ne? Egy jó replika-sorozat megér egy-két ezres beléptit, minimum;-DDDDD

guma 2010.12.04. 16:00:06

@Lone Wolf: mi volt ami ütötttttt? :)
süti beállítások módosítása