He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vers Mindenkinek

2010.11.28. 16:16 Horizont

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

Szabó Magda: Végrendelet

Te egyedüli, aki sose bántott                                                                                 Te temess el, ha a gyilkos idő
megbír e testtel.
Te mondd el helyettem
mekkorát tévedtem
mikor megszülettem
mikor ember lettem
nem vérivó farkas
sovány rengetegben.
Te mondd el helyettem
egyszer nem tévedtem
egyszer nem vétettem
amikor ágyamat
szíveden vetettem.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr182479049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.11.28. 17:07:16

Szabó Magda nálam a tökélynél - pedig annál állítólag, mondják az okos filológusok, nincs feljebb) - is egy lépcsőfokkal feljebb van:)
És a tetejében nekem örökéletű a szenvedélyes írónő és nő.

Sokat-irgalmatlanul soxor - olvastam tőle, de ezt a kis saját maga írta "epitáfiumot" soha.

Minden szava, a szavak mögötti szava, a lét mögötti léte is reávall.

A mai létkorszak kvinteszenciája.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.28. 17:15:25

Szabó Magda - hihi! Keresztanyám szomszédja, anyum rendszeres bébiszittere.

Donna, élesítsd a posztot, mert alá firkálni akaroook! :)

Horizont 2010.11.28. 17:28:45

@Donna (Cara)mba:
Úgy örülök Donna, hogy sikerült egy olyan verset betennem amit nem ismertél:) Tudod ez is abból a bizonyos "bőrkötésűből" való. Imádtam, imádom. Szabó Magdát is.

@neccharisnyás útonálló: Hihetetlen, anyud bébiszittere volt? De jó édesanyádnak!
- Ki vigyázott rád kiskorodban? Hát a Szabó Magda:))))))) Fantasztikus:)

guma 2010.11.28. 17:49:56

Üdv a lány csapatnak! Szép estét. Jó szórakozást mindenkinek!

@Horizont: Gyönyörű verset hoztál. Köszi!!!

Horizont 2010.11.28. 18:06:09

@guma: Szia! Te meg olyan jól bírod itt a pörgést! Irigyellek!!!

Horizont 2010.11.28. 18:08:56

@Donna (Cara)mba:
A posztodnál nem lehet kommentelni!!!!

guma 2010.11.28. 18:10:25

@Horizont: Dehogy!!! DDDDDD

Ez csak a látszat :) Annyi hülyeséget csinálok, hogy na! D
Csak mindig ugrálok és már egy párszor megfogadtam, hogy le kell állni, de ezt még csak tanulgatom DDDDDD

guma 2010.11.28. 18:15:00

@Donna (Cara)mba: Sok-sok igazságot írsz.

De piedesztára embert ne emelj, ha magadnak nem akarsz nem akarsz csalódást :))!!!

Főleg a most megjelent levelezését kerüld, mert rájössz akkor, hogy semmivel se volt különb NÁLAD!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 18:18:10

@Horizont: mert még nem publikálta, csak mivel adminként vagy te is bejelentkezve, ezért látod, hogy készen van :)

Donna (Cara)mba 2010.11.28. 18:33:21

@guma: Már oda emelhetem:) Hallhatatlan. talán ánygyélus, talán pokolbeli irodalmi beszámolókat ír, az ő külön kálvinista menyosrszágában vagy pokoljában...szóval már mindegy minden valamikori földi hibája, hiúsága...

Az alkotással senki emberi nem szállhat pörbe. Legfennebb két feljebbvaló: az Utókor és a Mindenható!

Olvastad az Ajtód? Szenzációóóóóós!!!!

Donna (Cara)mba 2010.11.28. 18:37:07

@neccharisnyás útonálló: Nahát, nem semmi irodalmi keresztséggel jöttél evilágra!:)

Az én irodalmi díjaim olyan követhetetlenek, de bármennyire azok, mindegyikén ott szerepel Szabó Magad:)))

Ja, hogy a kutya se tud díjkioszásaimról? Na és;-D
Nem a jelennek osztom én azokat ki, hanem már az utókornak szánom;-DDDDDDDDDDDD

Horizont 2010.11.28. 18:43:09

@Conv: Azt hittem úgy felejtette,félbe:))))
süti beállítások módosítása