He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Az érzés örök

2010.11.20. 15:51 miről van itt nagybasz0

37 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr682461339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.11.20. 16:10:47

ÚRISTEN!
Te gyerek mi van veled??????????

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 17:17:21

Sziasztok! Csak rövidke időre léptem be.

Mérnök, ne ijeszgess! HOL VAGY? Nem tartozik talán ránk, de mégis ránk is tartozik: mi van Veled?

Aggódunk, nem látod?

Horizont 2010.11.20. 17:26:09

"A magát csak "belezős rakkendroll" zenekarként számon tartó, budapesti illetékességű Yellow Spots egy abszurd rock&roll csapat morbid humorú szövegvilággal, nagybőgővel és fúvósokkal."
Nem volt ez olyan rossz...Csak annyira szörnyű mint az élet:)

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 17:41:36

@Horizont: Nem, a zene is, az animáció is helyén van. Igen, léteznek szerintem minden emberben hasonló érzések. Kiben több, kiben kevesebb.
Az agresszió és az önagresszió nem mai keletű.

A zene nekem teccett, ahogy kifejezett egy életérzést, állapotot, helyzetet.

Ha csak a bibliai tízparancsolatra utalok: ne ölj! Nyilván azért van benne a parancsolatokban, mert ez az érzés MINDEN emberben benne van, csak nem tudunk legfeljebb róla. Ó, istenem, hányszor kívántam már anyósom halálát, aki olyan rossz volt a 30 év alatt velem, hogy mindig remegő gyomorral mentem "haza". Hamar elköltöztünk onnan, de sűrűn kellett "hazajárnunk". Annyi lelki bántást kaptam tőle, hogy már előre görcsölt a gyomrom a vele való találkozást miatt. Ez ment 30 éven át...Hej, de soxor nem bántam volna, ha elszenderül, örökre:(

Az önagresszió: az is régi bennünk. Nem véletlen tiltják a vallások különböző eszközökkel.

Ezt az érzést is átéljük valamennyien szerintem, már aki értelmes embernek született. Mert meg kell kérdeznie magától: mi végre élek? Mi végre vagyok a földön? van-e valakinek rám szüksége? (én így fogalmazom meg ezeket a kérdéseket, más másként).

Remélem, a Mérnök közben jókat derül rajtam...

Ő vitte a vállán a kocsmát egy kritikus időszakban...Valami parányi kis jót ad ez a társaság, és ezt bizony, hogy nem szűnt meg, ezt a Mérnöknek köszönhetjük.

Bocsánat, "töredezetten" leszek, nagyon hiányoztok, de most összejöttek a dolgaim:(

Horizont 2010.11.20. 17:48:51

@Donna (Cara)mba:
Hiányzol is a kiskocsmánkból:)Reméljük rendeződnek a dolgaid.Enyémek is kuszálódnak csak nem tudok mit kezdeni, ezért itt ülök és csak ülök meg ülök:)) Mi meg a házunkat nem tudjuk eladni, senki nem vesz:((
Lehet, hogy ezért is tetszett ez a szám??:))

miről van itt nagybasz0 2010.11.20. 18:02:35

Siasztok jányok! :))

Csalánba nem üt a ménkő! Meg ha mégis, kétszer csak nem, ugyanoda! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.20. 18:07:48

@miről van itt nagybasz0:
Küldök egy ölelést, meg egy nagy puszit a képedre!
Hátha jobb lesz! :)

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 18:08:52

@miről van itt nagybasz0: Jaj, Mérnök, a fene egyen meg Téged:))))

Én is csollánybul vogymuk, azkibe nem csap a ménkű, de azzé nem kötöttem vón' mindig befutóra fogadást saját szemillemet illetőleg;-)

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 18:13:44

@neccharisnyás útonálló: Én is kűdenék neki, de az jobb fiatalkátul;-DDDDDD

Ezen okbul jonkább a borjúszeletből küdök neki, meg a töltött libanyakbul, meg a ropogósra sült bőrös oldalasbul:)))

Meg ollan csigatésztás húslevesem van, hogy nnna:)

A rizs mög talján-fajta, fájintos, és húslevibe főtt:)

Bor az furmint van idehaza. Száraz.

Hónap mék a kölkeimhe', azzé' vót ez a nagy sütés-főzés:)))))) (a menyem is kölkem lett mán:(
Úgy vöszöm, mint kölkemet:)

Eccer tsak azon vötem észre magam, hogy úgy emlegetem: aptyuk, miko mönyünk a gyerekekhö'?

Hát, ezt is mögértem, én szögén fejem;-DDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2010.11.20. 18:28:09

@neccharisnyás útonálló: Köszönöm! :) Mán jobb! :D

@Donna (Cara)mba: Köszi! :) Meg mivan ha kéccer belecsap, harmaccor mán csak nem fog ugyanoda! H! :D

Ilyeneket küldhettek bármikor! :D

guma 2010.11.20. 18:45:09

@miről van itt nagybasz0: Hoztam egy ölelést, pálinkát feljebb kapsz és mellé egy-két taslit ha ölni akarsz még :)))

Kiegyeztünk????

Horizont 2010.11.20. 18:49:45

@Donna (Cara)mba: Hahahaha így működik ez a világ már nekünk! Én is sütöttem, főztem és mentünk a nagyobb gyereke(i)mhez:DDD Mert neki is van már párja meg a többinek is, így van nekem már 6 gyerekem:)))(már 6 unoka kéne:DD)

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 18:52:03

@miről van itt nagybasz0: Inkább küldünk illeneket, csak a ménykű kímélje kendtet:D

De ha mán bécsap, hát bécsap:)

Az nálam mindennapos esemény:(

Asszem mindig, hogy na most mán belém állt a ménkű - pedig olyat nem szoktam kérni magamnak - és se té, se tova, aztán megint talpra állok:)

Á, aszondja jazuram, engem 100 éves kromban úgy kell majd agyoncsapni, és még akkor sem biztos,, hogy nem beszélek vissza;-D

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 18:52:50

@Horizont: :D

És tudod mi a szép? Örülök, hogy mehetek:)
Feltarisznyálva, mint a katonaló zabos zsákkal:)

guma 2010.11.20. 19:04:00

@Donna (Cara)mba: @Horizont: Mibe nem lelünk örömöt :)))

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 19:06:52

@Horizont: Ha már kérdezed hogylétem: á, nekem is fáin napjaim vannak (megszámlálva):D

Most valami-valami kis karácsonyi pezsgés van a bótban, de e nem nagy bót:(

Meg kellett újítani a jelzálogjogát a banknak. A hitel folytatásának feltételei: megemelték a törlesztőrészletet, az eddigit sem tudom, miképp teremtettük elő...
Az ingatlanra a jelzálog bejegyzési díj volt 2x12600 magyar forint. Mert az út az magánút- olyan itt Pécsen a terep a högyökben - , a ránk eső rész 1/10-ed, de arra is be kell jegyezni a jelzálogjogot. Így kétszer annyiba kerül az eljárás:(
Utána kiváltottam a széljegyes telekkönyvi kivonatot, az a kettő zusammen volt: 12 500 Ft.-

December elején írjuk alá a meghosszabbított hitelszerződést (változtatás jővő évre: magasabb törlesztés havonta), nos a hitelszerződés aláírásáank ára: 380 000 HUF, közjegyző előtt, de Pesten, mert pécsi nem jó ennek a banknak:(.
És mint már annyiszor írtam, ez csak azért, hogy dolgozhassunk mindhalálig, és adózhassunk...

No, vedd ezt zárójelnek, mert inkább lehajtom a felkínált pálinkát, minthogy hülyeségekkel traktáljalak benneteket.

Ámbár ha sokat iszok, hajlok arra, hogy belemenjek a magyar gazdaságpolitika irányvonalának, prioritásainak taglalásába:DDD

Abból meg semmi jó nem sül ki:D

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 19:08:16

@guma: Ha már ez jutott:)

Nem tucc véletlenül egy fehér lovas herceget, úgy 30-as, max 40-es évjáratig, aki öregecskedő feleséget keres?:DDDDDDDDD

guma 2010.11.20. 19:10:08

@Donna (Cara)mba: Csillagom, neki állok egyet keresni :)))

Ezen nem múlhat a boldogság! DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 19:22:17

@guma: Jó. Türelmesen kivárom, amíg találsz egyet:)

Horizont 2010.11.20. 19:31:02

@Donna (Cara)mba: Ó ha én elmesélném mi hogyan állunk. Tragédia. Soha nem voltunk munkanélküliek. Ez van ezt már végig kell nyomatni.Bár egy szőke herceg fehér lovon segíthetne, bár a mai állás szerint elkérném örökbe a lovát, hogy eladhassam:DDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 19:37:24

@Horizont: Most hogy mondod, a ló többet érne a hercegnél...

Hogy én milyen élhetetlen vagyok;-D

Ha jön a herceg, szépen, illően fogadom, aztán a várpincémbe zárom - mármint a szőke vagy barna herceget (nem vagyok olyan válogatós, mint te), - a lovát meg eladom:)))

Hogy ez eddig nem jutott eszembe:)

Horizont 2010.11.20. 19:43:58

@Donna (Cara)mba: ja ha üres a kassza kérem mindegy is, hogy szőke, barna a lova az igen pláne ha valami jó ménesből való...:)) Ínséges idők járnak:))

guma 2010.11.20. 19:47:37

@miről van itt nagybasz0: Megyek ám, ha kell ez nem üres fecsegés! :))))))
(vedd fenyegetésnek: DDDDDD)

guma 2010.11.20. 19:54:09

@Donna (Cara)mba: @Horizont: A kisebbik fiam menetrendszerűen így van! :)))
Lehet, hogy januártól megint munka nélküli, és a pesti albérlet...
De mindig van valahogy! Tehát fel a fejjel!!!

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 19:55:02

@Horizont: Különben is, még egy hercegre is főzzek?:)
Nem elég nekem azt hallgatnom a férjemtől, hogy csak akkor van nálunk habzsi-dőzsi-lakodalom, ha vagy jönnek a gyerekek, vagy mi megyünk hozzájuk:)

Máskor jó, ha főzök valamit...Kis parikás krumpli, egy kis lencse, egy kis bableves, néha meg egy kis kacsazsíros kenyér:)

Kettőnkért csak nem fogok katonai hadtápkonyhát vezetni:)

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 19:59:24

@miről van itt nagybasz0: Mérnök, jól kihúztad a gyufát Margaritánál:)

Ha nem jelentkezel időközönként, megy és megkeres:)

Ezzel én is így lennék, csak én az ország másik végében lakom:(

Szóval néha ránkijeszthetsz, de azért nyugtass le bennünket időben:D
Mert megjárod, hogy előkerítünk akárhonnan is:)

Még a rosszlányoknál is kereseni fogunk, ha így elcsavarogsz:)

miről van itt nagybasz0 2010.11.20. 20:28:54

@Donna (Cara)mba: Észben tartom! :))
De ti se kínozzátok ám, a hercegeket fehér v. fekete paripán, mer állítólag már nincsenek sokan , sóval hiány van belőlük! Kihalóban lévő faj! :D

guma 2010.11.20. 20:35:43

@miről van itt nagybasz0: Azért akad itt-ott a kanyarba :)
Ha állandóan eltűntök, valakit újítanunk kell DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.20. 20:44:07

@miről van itt nagybasz0: Jól van, na...:(

Beérem a lovával:DDD

Magas labda, le ne csapd!!!!:)

miről van itt nagybasz0 2010.11.21. 12:32:12

@guma: Helohelo! Sajna csak most keltem fel! De sztem, még vissza fekszem egy kicsit aludnyi! :)
süti beállítások módosítása