He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Zavar az erőben take 1

2010.11.13. 14:35 Lone Wolf

Szeretlek, szeretsz, úgyhogy bizonyíts!

Ezt a folytatólagos sorozatot, az élet, a társadalom, és az ember abszurditásainak szánom. És cím úgy gondolom, találó. :)

Akkor kezdem. Nem lesz egyszerű, remélem sikeresen meg tudom fogalmazni, el tudom mondani, mert (nem kis részben) rólam is szó van itt.

Azt hiszem az alcím sokat elárul a témáról, ami ezúttal, a női és párkapcsolatbeli hülyeségekről szólnak. Bocs lányok, de ez TÉNYEG egy óriási faszság! És nincs rá szebb szó!

Szóval, a helyzet adott. Találkozol valakivel, elkezd kialakulni valami. Aztán az egyik fél, általában a lány, megmakacsolja magát, nem enged nem hajlandó találkozni, menekül. É sem azért mert nem szeret, mert esélytelen, hanem valami másért. Általában azért, mert fejükbe vették azt amit az alcímben írtam. Mert túl komolyan gondolják, túl komolyan veszik a másikat. És elvárják hogy az bizonyítsa hogy ő is úgy gondolja. Bár, ez bizonyos szempontból érthető, de aki ezt csinálja az fel sem fogja hogy micsoda lehetetlen vesztes-vesztes helyzetet teremt, hogy itt ő maga áll a saját boldogsága útjába. Hogy mindkettejüknek fájdalmat okoz. Biztos voltatok már így ti is, és biztos éreztétek a tehetetlenséget, az egész helyzet lehetetlenségét. Akármelyik végén is álltatok itt a f*sznak. 

Tudjátok hogy miért? Mert ezzel egy istenverte logikai paradoxont teremt az ember.

AZT AKAROM HOGY BIZONYÍTS ÉS AMÍG MEG NEM TESZED NEM ENGEDLEK KÖZEL MAGAMHOZ!
Aham... Ok...
De amíg nem engeded közel magadhoz a másikat az HOGYAN  BIZONYÍTSON??

És ezzel kész, vége! A csapda bezárul, a helyzet feltörhetetlen, megoldhatatlan. Bármennyire is szeretitek egymást a történet vége eltávolodás, széthullás egy kapcsolat vége, ami gyakran még el sem tudott kezdődni.

Ez egy gordiuszi csomó, és annak a kezében akinek meg kellene oldani (a nő szerint) nincs, és nem is lehet ott a kard, amivel kettévághatja.

Mert ha "nyomul" akkor a másik még jobban eltávolodik.

Mert ha beéri a langymeleggel, akkor a kezdeti fellángolás elhal, és barátsággá silányul. Holott nem annak indult, és ebből igazi barátság soha nem lesz. Mert mindig ott lesz mindkettőben a kihúzhatatlan tüske, az örökös fájdalom, és a remény.

Mert ha ekkor eltávolodik, hagyja hogy úgymond időt adjon akkor az egész szépen lassan csendben elmúlik, végetér.
 

129 komment

Címkék: az zavar erőben

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr272446303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lone Wolf 2010.11.13. 15:37:29

Hm... Azt hiszem itt egyetlen dolog segíthet. A türelem. Ha kell 100 éven át. És a lehetőség, ami egyszer eljöhet, és meg kell ragadni.

Vékony szalmaszál. Túlságosan is. :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.13. 15:56:29

Ebben az esetben szerintem nincs szerelem. Nincs bizalom. A lány sem szereti igazán a fiút!
www.youtube.com/watch?v=68r6fV_Vnt4

Lone Wolf 2010.11.13. 16:12:53

Egen... Ez is egy lehetőség. De ezernyi más oka is lehet egy ilyen szituációnak. Valamelyik fél pancsersége. Félelem, bizonytalanság félszegség. Hosszú a lista.

guma 2010.11.13. 16:17:22

@Ásó[Mosó]maci: Sziasztok!!!
Nem vagyok, csak egy pillanatra!!!

@Lone Wolf: Te ezt komolyan írtad, vagy csak. kis ídőtöltés??? D
Valami nem stimmel : általában ha közelebb engedik "rögtön" ahogy kémia üzemelni kezd a lánynál, sokkal nehezebb helyzetben van mint bármelyik férfi.

És ezt ha nincs szerelem a másik oldalon - ragozni sem érdemes...
Pár percem volt csak msot...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.13. 16:55:47

@guma: Szia!
Csak néha jövök a géphez, mert Márton nap van nálunk, s én csinálom a vendégeknek a Forralt bort. (A libazsíros kenyér mellé. A gyerekek természetesen teát kapnak csak. :-D)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 16:57:19

@Ásó[Mosó]maci:
Én is így látom. a szerelem és a szeretet bizalmon alapul, ahol nincs a bizalom, nincs a másik kettő

guma 2010.11.13. 17:07:19

@Conv: @Ásó[Mosó]maci: könnyű nektek! Van fél órám és ezalatt, hatszor szakadt meg a net, egy mondat alatt... (Pannonos és katasztrófa DDD)

Ha meg itthon van a csipet csapat akkor SCRABLE a menő ökörködés most.
Már indulunk is a "kicsiért" hogy csúszkáljunk is..

Szeretet és bizalom nélkül meg semmilyen kapcsolat nincs!
A barátságnál is alap, hát még a szerelemnél.
Vigyázatok magatokra és a kocsmára... DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 17:09:50

@Lone Wolf:

nem is értem, hogyan gondolja valaki, hogy szeretheti valaki aki nem bízik benne, illetve hogyan szerethet valakit valaki akiben nem bízik. a másik a bizalom mellett az elfogadás, ami már a szeretetből adódik. a legbiztosabb jele, hogy nem szeret valaki valakit az, ha nem fogadja el azt amilyen, vagy nem bízik benne.

persze a bizalom az évek során megkophat és vehet fel a partner nehezen elfogadható vagy elfogadhatatlan szokásokat, viselkedési formákat, ekkor a régi szeretetből adódó vagy simán adott megszokás miatt együtt maradnak a partnerek, de ilyenkor már kopik a megbecsülés is, ami bizony az együttlétet nehézzé teszi, és ilyenkor már eltűnik a szeretet is.

amikor nincs bizalom, nincs szeretet.

Lone Wolf 2010.11.13. 17:12:08

@Conv: A probléma ott van, hogy az ember időnként nem mer, vagy nem tud bízni.

Ez, különösen jellemző a lányokra. Pláne egy kapcsolat elején. Hála nemünk "kalandor" egyedeinek. Ha érted hogy mire gondolok...

Lone Wolf 2010.11.13. 17:13:17

@guma: "Valami nem stimmel : általában ha közelebb engedik "rögtön" ahogy kémia üzemelni kezd a lánynál, sokkal nehezebb helyzetben van mint bármelyik férfi."

És ez is része a problémának! Ezzel ugyanis a nők tisztában vannak, és ennek megfelelően viselkednek.

Horizont 2010.11.13. 17:46:18

@Lone Wolf:
Szegény kis fiatalok annyira más minden ebben is.A szívem megszakad ha arra gondolok mennyi magányos fiatal van, aztán amikor ott áll a "boldogság kapujában" eldobja a kulcsot jó messzire, hogy még esélye se legyen bemenni.
"AZT AKAROM HOGY BIZONYÍTS ÉS AMÍG MEG NEM TESZED NEM ENGEDLEK KÖZEL MAGAMHOZ!"
Bocs de ilyen esetben menekülni kell, mert nagy valószínűséggel nem az IGAZI az aki van. Mert egy igazi szerelem esetén nem kell rafinéria, nem kell alakoskodás, nem kell zsarolás, nem kell semmi mesterkéltség, hanem csak úgy jönnek a dolgok a maguk természetes valóságában. Természetesen csak arról beszélek ha mind a kettő szerelmes és nem másba hanem egymásba:))))
Akkor az ember "odateszi" magát úgy ahogy kell, minden fenntartás nélkül, önzetlenül, szinte elégve, tobzódva a másikban!Igen, mert megbízik benne, mert ha kölcsönös a szerelem akkor eszébe se jut, hogy visszaélhet vele a másik. A szerelem nem bezárkózás hanem kinyílás,kitárulkozás!Szex nélkül meg nincs igaz szerelem:)
És ha eljön majd az Igazi akkor ilyen nem fordulhat elő.
Kár, hogy mind a két oldalon nagyon sokan vannak akik lejáratták a saját nemüket, és ezek miatt sok az előítélet.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.13. 18:12:23

@Horizont: Ezek a mai fiatalok! Mindig csak a szex! A szipó!!!
Egyébként azt veszem észre a mai fiataloknál, hogy a már könnyen elérhető szexfilmek hatására egyfajta tévképzet alakul ki bennük a szexszel kapcsolatban. Utána rájönnek, hogy ez nem az az igazi jó érzés, és elkezdenek félni. Attól is, hogy valamit nem csinálnak jól, és/vag attól, hogy a másik nem figyel rá, fájdalmat okoz, stb...
ÉS a szexuális felvilágosítás hiánya (Pl. A múltkor hallottam valahol, hogy a tanárnak kell felvilágosítani a gyereket. A szülőknek nagy része mi a fenéért vállal gyereket, ha nem érdekli a nevelése?) Valamint a szülő-gyerek bizalom hiánya, a TV/Internetből okosodó gyerek technika-függése miatt nagyon sok fiatal nem tud ehhez a kérdéshez félelem nélkül hozzáállni.
A mi időnkben sem volt jó, mert prüdériával találkoztunk minden felől, de a mostani álprüdéria találkozik a pornóipar termékeivel, ez szerintem még rosszabb. Régebben próbálkoztunk, keresgéltünk. Most pedig: "Ezt így láttam, és ennek jónak kell lenni, mert a filmben is jól érezték magukat. Ha nem jó az biztosa Te/Én hibám!!!"

Horizont 2010.11.13. 18:36:31

@Ásó[Mosó]maci: Tudod a szexben az is nagy baj, hogy nincs türelem ide nekem az oroszlánt azonnal.És túl hamar kezdik el. De csak a filmekben meg a regényekben van az, hogy rögtön orgazmussal kezdi a lány. Jó vicc az első alkalommal.De sokan elhiszik és ezt várják el. A másiktól!!! Maguktól semmit.Sok idő kell ehhez is.Összecsiszolódás, kiismerés, lelki összhang. Bár a férfiaknak ez nem mindig kell, de a nőknek kéne:)
Na és a felvilágosítás? Hát az tényleg csőd, igazad van.A másik a pornófilm. Egy fiatalnak attól csak kisebbségi érzése lesz, mind a két nemnél.Lehet nézni nem vagyok az ellensége, de csak bizonyos "előélet" és magabiztosság után:))
Nehéz az élet....A mai lányok másabbak mint mi annak idején és egy pasi úgy érzi, maximálisan teljesíteni kell, de ez azért nem mindig sikerül! És akkor mindenki másképp dolgozza fel.

Marcellusca 2010.11.13. 18:46:46

Huhúúúúú, komoly, nem eccerű téma. :)

Lyány és fiú, férfi és nő.

Én sem értem ezt a logikát.
Miért kell "próba" elé állítani a férfit? Mármint szándékosan. Olyan helyzet elé állítani, amellyel lehet, hogy egész életében nem fog találkozni. Aztán csak néz ki a fejéből a nő, hogy:
1 - hogy szerethettem egy ilyet?;
2 - miért csináltam, mikor minden rendben volt?

És a rossz tapasztalat. Aki egyszer már megégette magát, az óvatosan nyúlkál a tűzhely körül.

De, hogy ezt még önmaga idézze elő?

Igen, bizalomhiány.
ÖNBIZALOMHIÁNY!
Mert magunkban nem bízunk, de ezt nehéz beismerni, és inkább kivetítjük a másikra.

Marcellusca 2010.11.13. 18:57:35

Hozzátenném, hogy nagyon nem értem a nőket.
/Egyáltalán melyik férfi érti őket? :D/

Sokszor volt/van olyan érzésem, hogy semmi, mondom SEMMI nem jó a nőknek. :)

Ha otthon van a férj, segít, akkor unalmas és olyat akar, aki mellett van izgalom.
Ha olyan pasija van, aki állandóan jön megy, kiszámíthatatlan, az olyat akar, aki otthonülő, segítő ember. :D

Ha bújós, kedveskedő, simogató férfi mellett van, macsót akar. Egy macsó mellett meg érzékenyt akar. :D

Ha nem szólunk semmiért, akkor tutyi-mutyik vagyunk. Ha kiállunk magunkért, agresszív állatok vagyunk. :D

Ha segítőkészek, előzékenyek vagyunk, akkor papucs a jelzőnk. Ha nem, akkor bunkó. :d

És még lehetne sorolni!

Ehhh, asszonynépség .... :DDDDDDD

Asszem Karinthy mondta: "Férfi és nő sosem fogja megérteni egymást. Mindkettő mást akar.
A férfi nőt, a nő férfit.
xD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:00:08

@Ásó[Mosó]maci:

régen is ugyanazt csinálták a szexben meg ma is, amit a pornófilmekben. mármint technikailag. a pornó nem az érzelmekről szól, a szerelmesek együttléte pedig legalább ha nem jobban az érzelmekről, mint a technikai kivitelezésről.

Egy rohadt nagy különbség van, ami miatt a mai fiatalok nem élvezik/értékelik a szexet. illetve kettő. ma már érzelmek nélkül is űzik, de ez a kisebbik baj
túl fiatalon.

az én gyerekkoromban mi gyerekek voltunk, 12-13 éves lányok nem a seggüket rázták a plázában este a diszkóban, nem játszották el még a kinézetükkel sem a kurvát, és nem volt szégyen egy nyolcadikosnak, ha még szűz volt, ha nem a z aznapi divat szerinti színű volt a ruhája, hanem babáztak és énekarra jártak, kézműves szakkörbe, meg sportolni, és sutyorogva beszéltek a fiúk háta mögött, nem pedig leszbikusnak tetették magukat.
nem kóvályogtak este az utcán bandákba verődve, nyaldkiapinámat ordítozva.

A 12-14 éves fiúk zenéltek, focizni/sportolni jártak, közösen szerelgettek-építgettek, és nem százezer forintos telefonokkal hódítottak, nem festették a szemüket, nem lakkozták a körmüket, nem csókolóztak egymással, nem voltak hajlandóak rózsaszín ruhákban járni, és affektálva csacsogni.
nem jártak esténként bandákban szórakozóhelyekre, meg parkokba köcsöggecit ordítozni.

igen ez a mai szülők hibája is, de főként azé a liberális eszement nevelésé amit ráerőltetnek az emberekre.
Amikor én gyerek voltam, ha a tanár vagy egy másik felnőtt meglátott az utcán és úgy gondolta semmi keresnivalóm ott és akkor, akkor rám szólt, esetleg még nyakon is vert.
Apám pedig nem felháborodott ezen, hanem még ő is nyakon vert, hogy miért nem fogadtam szót a felnőttnek, anyám pedig szégyenkezett miattam.

ma a tanár nemhogy nem verheti nyakon a gyereket, de iskolán kívül hozzá sem szólhat, az iskolában pedig el kell tűrnie, ha őt verik a gyerekek.
A szülők pedig nem a gyereket hibáztatják, hanem a tanár egy rohadék, pistikének biztos oka volt rá, hogy leköpte, belerúgott, megpofozta, és nagyon büszke rá.

Nekem apám olyan nyakast adott, ha az ismerősöknek nem köszöntem előre, hogy egy hétig egy irányba mentem, ha a boltban (bárhol) nem engedtem előre a nőket, felnőtteket az ajtónál olyan pajeszrángatást kaptam, hogy azóta is zsibbad a fél fejem.
Ma a szülők leszarják hogy köszön-e a gyerek, egyébként is, nem olyan öreg az az 50 éves, hogy ne lehessen letegezni, meg mi a faszt totyog a vénasszony a forgóajtónál.

Az én koromban még gyerekként neveltek, és meg kellett tanulnom a tiszteletet.

A mai gyerekek felnőttként vannak kezelve a médiában, 14 évesek a szupermodellek, 10 éves kislány késő éjjel énekelget a megaszarban, hét közben pedig versengő felnőttekkel él együtt a saját korabeli gyerekek helyett.
Értékek számukra a tárgyi értékek és halvány lila gőzük nincs arról, hogy mitől lenne az értékesebb, ha valaki néptáncol, táncegyüttesben délutánonként mint ha valaki hip-hop táncol délutánonként a többi sülthülyével a parkban mielőtt elmennek a plázába cigit lopni.
Nem értik a verseket, viszont nagyon kemény rapperek.
Imádják harry pottert és a vámpírsztorikat és milyen jó könyvek azok, ők nagyon szeretik a fantasy világot, igazi irodalomkedvelők. De a kérdésre, hogy ki Tolkien, vagy Stoker, Lovecraft, Poe, úgy néznek ki a fejükből, mintha kínaiul beszélnél.

Mi a faszt várunk a mai fiataloktól, amikor nem kapnak értéket, nincs tisztelet bennük, az értékrendjük a szart dicsőíti, miért pont a szex lenne az amit értékelni illetve a helyén kezelni tudnának, amikor érzelmeik sincsenek, csak félremagyarázott ösztönből eredő érzelmi kitöréseik.

A szeretet és szerelem olyan távol áll tőlük, mint makó jeruzsálemtől.
értelemszerűen azért, mert nem is értik, nem is tudják megélni az érzelmeket, annyira ingerszegény környezetben nőnek fel. (én a fogyasztói médiavilágot amit szívnak magukba, ingerszegény környezetnek találom jellemfejlődés és mentális/erkölcsi fejlődés terén)

Elbaszott egy generáció lesz ez amelyik ebben az évezredben lett 10-12 éves.

Lone Wolf 2010.11.13. 19:03:30

@Conv: Ejj ezek a mai fiatalok... XD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:11:01

@Lone Wolf:

őszinte legyek?
én a jövőt/jövőmet/családom jövőjét jobban féltem tőlük, mint gyurcsánytól, vagy orbántól, vagy vonától

tudom nem mind ilyen, de ez amit felvázoltam legalább olyannyira jellemző, mint az, hogy a cigány lop, vagy hogy a zsidó vallásos

Lone Wolf 2010.11.13. 19:15:44

@Lone Wolf:
Nem akarlak megbántani, de bár sok mindenben egyet értek, de ugyanakkor úgy vélem, hogy alaposan eltúlzod, sarkítod a dolgot. A fiatalok között van ilyen is, olyan is. Bár tény, hogy a rossz példa, a nemtörődömség mindig is ott volt előttük, mint ahogy előttem is, de manapság túl nagy hangsúlyt kap, és a társadalmi felfogás okán nincs aki leállítsa, szembemenjen ezekkel a dolgokkal. Ennek pedig bizony következményei lesznek. Ebben igazat kell hogy adjak.

Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy én is így ilyen körülmények között nőttem fel és mégsem lettem teljesen elb*szott. Csak félig... :) És emellett egy kicsit nyers, faragatlan lettem.

Ez a környezet befolyása mellett, (ami ugyan tagadhatatlan!) Jellem, és intelligencia kérdése is. Úgyhogy Conv PLZ! Ne sarkítsad le ennyire a problémát.

Horizont 2010.11.13. 19:16:15

@Conv: na megemelem a kalapom előtted! És köszönöm, hogy ezt így leírtad! Szívemből szóltál!És minden szavad igaz. Sajnos!Szomorú is vagyok, hogy ennyire rossz irányban megy el a világ és az emberek.A biológiát nem lehet megerőszakolni, hiába él úgy egy 14 éves mint egy felnőtt, ő akkor is csak 14. Én a szülőket nem értem, de komolyan. A saját megfigyelésemen alapulva, már a 3 gyerekemnél láttam, hogy a szülő társaimmal komoly bajok vannak.Akik akkor ha neki az első gyereke volt, min.12-13 év korkülönbség volt köztünk, és már mások voltak!!
na de hol bicsaklott ki ez az egész? Melyik szülői generációnál? Mert valahol mégis a szülők szúrták el! Meg a liberalizmus magyar változata!
Pont hallottam magyar Bálintot aki vinnyogott és kritizálva "vészmadárkodott", pedig pont ő jobb lenne ha csendbe maradna és elbujdokolna!
Még egyszer kösz, nagy voltál, jó lehet nálad gyerekednek lenni:)))

Horizont 2010.11.13. 19:19:47

@Lone Wolf:
Nem a te korosztályodról van szó, hanem a nagyon fiatalokról 12-16-ig.Ti még azért meg voltatok nevelve:DDDDD

Lone Wolf 2010.11.13. 19:23:11

@Horizont: Biztos vagy ebben? Amennyire meg tudom mondani, ugyanezt csináltuk, ugyanígy... Bár, igaz hogy a rosszbarátaimmal együtt mindig is meglehetősen különcök, és szélsőségesek voltunk. És ilyet, manapság is látok éppen eleget. De AZ ELLENKEZŐJÉT IS!

Akárhogyan is, ennek a témának, és a hátterének a társadalmi normák felbomlásának megsemmisülésének is szánok ebben a sorozatban egy postot. de ez sokára lesz. Addig még sok kérdést, és problémát kell kibontanom. Mert EZ már tényleg iszonyatosan komplex, és összetett probléma.

Horizont 2010.11.13. 19:26:22

@Lone Wolf: A fiam annyi mint te, a lányom 28 és a kicsi szintén lány 23:))Biztos semmiben sem lehet az ember lánya. Hány emberkét ismerhettem! Pár százat? Vagy annyit se? Utálom az általánosítást, de azért sok a jel arra, hogy nagy a baj.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:26:23

@Lone Wolf:
ne mondd meg mennyi idős vagy, de azt megmondhatod, hogy 12 alatt voltál-e 2000 után

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:38:40

@Horizont:
"jó lehet nálad gyerekednek lenni"
Hát ezzel nem mindig értenek egyet :) a kisebbek. a két nagy már igen.

a középső fiú, most 13. éves, hetedikes, és a többiek azzal basztatják, hogy miért nem növeszti meg a haját emosra, Oldalt rövid az egyik oldalon, a másikon meg normál és elől hosszúra hagyva félre csapva a szemébe mert most ez a divat.
szeretné is, de én mondtam neki, hogy felőlem megnövesztheti, de közösen nem megyünk ki az utcára, itthon pedig úszósapkát kell hordania :)
aztán a tánctanár is azt mondta neki, hogy ne merje, mert kibassza a tánccsoportból.
na ezt elmondta a suliban, amire azonnal megkapta a cikizést a néptánc miatt is.

Most ott tart, hogy már táncolni sem akar, és én vagyok a bunkó mert ő nem lehet menő, és a "csaja" is cinkeli.

hat éves kora óta táncol, szerette eddig, a felnőttekkel, a nagyokkal szokták vinni fellépésekre őt egyedül a kicsik közül itthon is, külföldre is, jól megy neki.

A sok tahó miatt most abba akarja hagyni.

@Lone Wolf:

van ilyen is, van olyan is. én ezeket látom, hogy az arányok jelen állapotban 31-1 az osztályukban...

a szülőkről meg inkább nem mondok semmit. kifejezőbb lenne és hatásosabb, meggyőzőbb lenne ha egy géppuskafészekbe ülnék be.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:39:50

@Conv:

jah, a legidősebb fiú, ő 16 éves, hasonlót tapasztal mentalitásban és értékrendben a saját iskolájában... pedig "elit" iskola.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:40:30

@Lone Wolf: bazz, akkor nem igazán az a korosztály vagy akiről beszéltem :)

Horizont 2010.11.13. 19:55:51

@Conv: szerintem most ezerrel nehezebb szülőnek lenni, már örülök, hogy kinőttem ebből. De nekem is volt egy jó "hajas" sztorim.
A fiam ('77) 20 éves egyetemista volt, barna hajú, megnövesztve középen elválasztva (borzalmas volt) és egyszer úgy jött haza, hogy saját maga szőkére festette! Iszonyatos volt.Ilyen vörhenyes szőke lett, mint egy homokos úgy nézett ki.196cm magas.Nem ordítottam, nem veszekedtem vele, pedig nehéz volt megállni.Majdnem elájultam amikor megláttam:)Vártam másnap reggelig.Választhatott: vagy befesteti barnára és addig festeti amíg le nem nő, vagy levágatja süni rövidre, vagy ha egyiket se akkor visszamegy a kollégiumba,(4 napos ünnep jött) de egy szelet kenyeret se vihet otthonról, és egy forintot se.
Na elment - és levágatta rövidre (még jól is állt neki, de ezt nem mondtam meg neki) és lenövesztette barnára. Hozzáteszem ez volt az egyetlen "esetünk" a fiammal, mert rendes fiú volt. Persze ilyen szigorúság mellett:DDDDD

Lone Wolf 2010.11.13. 20:00:13

@Conv: "hogy miért nem növeszti meg a haját emosra, Oldalt rövid az egyik oldalon, a másikon meg normál és elől hosszúra hagyva félre csapva a szemébe mert most ez a divat."

Na bumm! Az én koromban meg a Rocker/Rapper volt a menő. Különbség? NULLA!

"aztán a tánctanár is azt mondta neki, hogy ne merje, mert kibassza a tánccsoportból."

Ez most nem fog neked tetszeni. Idióta divat, ezt adom, de ez az ő korosztálya divatja... HA legalább részben nem alkalmazkodik, Akkor a fiad lehúzhatja magát a vécén.

Ennyi a történet. Mert ki fogják rekeszteni. Mint ahogyan minket is kirekesztettek, ha nem voltunk hajlandóak alkalmazkodni. Persze lehet itt birka / falka szellemezni, meg ha ilyenek nem is barátokozni. De ez van, ilyen a világ ilyenek a fiatalok. a mi korunkban is ilyenek voltak. ÉS ha ezt nem érti meg a néptánctanár, akkor ő a hülye! Ha te nem érted meg, akkor te vagy a HÜLYE! A fiad szemében mindenképpen. Mint ahogy a te apád volt a hülye, a te szemedben, amikor mentél volna a saját fejed után, amikor csináltad volna azt, amit a haverjaid is csináltak, és amitől az apád tiltott. Amit ennek ellenére megcsináltál... Különbség?

Pusztán csak annyi, hogy így apád volt a gonosz, te meg a rosszfiú, a fekete bárány.

Ha van egy kis eszed, akkor itt a komprumisszumot keresed.

Mert a fiad is ezt fogja tenni, szépen le fogja vágatni a haját, lecserélje a ruhatárát, pusztán csak azért hogy ne veszítse el az ismerőseit. És ezzel kész tény elé fog állítani...

Lone Wolf 2010.11.13. 20:04:21

@Conv: "bazz, akkor nem igazán az a korosztály vagy akiről beszéltem :)"

Voltam. Csak az évjárat, a környezet, és a korhülyeség más.

Marcellusca 2010.11.13. 20:05:31

@Lone Wolf: Hehe!
EMO-s néptáncos.
WTF?
Persze, hogy kib@sznák a táncról.
Én is azt tenném.

Lone Wolf 2010.11.13. 20:08:48

@Marcellusca: Hogy hülyén nézne ki a feje? :D Tényleg az volna...

De tudod mit? Hogy nézett ki a rocker néptáncos a hosszú hajával, az én fiatalságom alatt? Elmondjam? KALAPOSAN!

TÖRTÉNET VÉGE!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 20:15:57

@Lone Wolf:
és amikor ropja a székit amikor a kalapjával kell csapkodnia a nyolcasokat író lábát elöl-hátul, akkor meg majd legyen feltűzve hello kitty-s csatocskákkal mi? :)

Lone Wolf 2010.11.13. 20:18:56

@Conv: XD

Hát, szépen nézne ki nem??? :)

Lone Wolf 2010.11.13. 20:21:20

@Lone Wolf: Mellesleg, próbáld meg rávezetni, hogy milyen idiótán nézne ki, az emós hajával, néptáncosruhában. Bár, ha tényleg a fejébe vette, nem fogod tudni megértetni vele. Mert egészen egyszerűen nem lesz rá hajlandó hogy megértse.

guma 2010.11.13. 20:21:34

@Conv: nagyon igazat írsz! Végigjártam ezeket a lépcsőket mind két fiam sulijába (anno) és most látom unokáimnál!
Fiatalabb fiam idősebb @Lone Wolf: nálad. Borzalmas időszak csordaszellem, ha 2-nél jobb a jegy megverünk, nem beszélünk veled. Ha nem vagy szakadt, és nem lopsz velünk a boltban akkor,megverünk. Aztán a nagyok a lopott pián berúgtak az egyik kislány eszméletét vesztette és ott hagyták a bokorban...
Jó hogy olyan ürge találta meg aki "csak" mentőt hívott...
Dolgozatokban őszintén leírták - sátánisták, gyilkolni kell ez az élet, és gyakorolnak állatokon, parkokban, stb
Az ofő mellé csak én álltam és a rendőrség. Nem mesélek erről többet, mert ezt még gondolatban is átélni újra ...
Egyszóval le a kalappal Conv hogy összeszedted a gondolatokat felnőttek hülyeségéről és a különben is adott gyermek kegyetlenség felerősödéséről...

A divatmánia meg egyenes elborzaszt. Okos, értelmes gyerekek is meghülyülnek a márka és a stílus irányzatok gátlástalan kiszolgálásától, ha jól áll ha nem.
Ha sportol baj, mert nem ér rá plázázni. És ez egyre meredekebb, (most a kicsi is és a nagy is olyan bulin volt, ahol kibérelik a szórakozóhelyet, a 16 évesek reggelik - szülő nincs!) komolyan ledöbbenek. És ez amiről írtál fiadnál kiboritó, de mindez még lányoknál már szerintem aljas is.
Vagyis már sokkal-sokkal előbb nem adták át a követelményeket a gyerekeinek (én sem kaptam, semmit, de legalább akkor még a környezetben volt valami elvárás, szint).
@Horizont: tarts ki ha olyan kedvem lesz még talán vissza is jövők... DDD
Nagyon megnyugtatott véleményed, mert akkor már nem egyedül "emeltem kalapot" Conv előtt, nem kell szégyenkeznem (igaz Arlequin előtt is megtettem 1x, de hát vannak még csodák!)

Nagyon nehéz megtalálni azt ami arányt tart.
Na megyek, mert törülközik a "KICSI" és vacsora...

Marcellusca 2010.11.13. 20:33:02

@Conv: Egyébként jól összefoglaltad.
A mi időnkben is volt lázadozás (melyik korban nincs?), csak nem ennyire volt kirívó és nem akarták mindenhol azt erőltetni ránk, hogy ez a jó.

@Lone Wolf: Az a helyzet, hogy ez minden korban megvolt/megvan.
A normális emberek, barátaim sosem akartak alap valómban megváltoztatni.
Ezek a 12-13 éves barátságok - általában - nem örökre szólnak.

És kell a szülői szigor, hogy ne csessze el az életét az a gyerek.

Ha, Te valóban annyi idős vagy, akkor még ahhoz a korosztályhoz tartozol, akik még kaptak nevelést. Az iskolában is.
A módszerváltás hajnalán, mikor nagy számban megjelentek a 2 állásos és vállalkozó szülők kulcsos gyerekei.
Ekkor kezdett szabadságra/szabatosságra érezni a fiatalság, de még voltak korlátok, amik belülről jöttek.
Ezek a korlátok tűntek el.
Mert megváltozott (?) a rendszer.
Eddig tilos volt jólérezni magad, mostantól mindent bele!

Közben megjelentek a külföldi csatornák, ahonnan szinte csak a sz@rt vették/vesszük át.

Áhhhh, nem egyszerű kérdés, téma. :)

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 20:49:27

@Conv: Most ráfaragtál:) Fogadhatod a gratulációkat;-D
Ha jól sejtem, inkább zavarba hoz, mint jólesik:)

DE ÉN IS GRATULÁLOK! Ilyen összefoglaló már egy poszt lehetne.

Azért kedvelem, amiket komolyan írsz, mert tömör, velős, jól érthető, ok-okozat kapcsolatban vannak egymással, könnyen lehet követni, amit gondolsz, amit mondani szándékszol.

Annyira felgyorsultak a kommentek Lone Wolf posztjánál, hogy nem is bírom összeszedni a gondolataimat...

Jó témát vetett fel. Sok a gondolat a fejemben, nem győzöm rendezni, aztán "leklimpírozni".

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 20:51:19

@Lone Wolf: Gratula a posztodhoz! Olyan témát vetettél fel, amiről mindőnknek van mondandója.

Majd valahogy összekapom én is a kavargó gondolat-foszlányokat a fejemben:)
Kell hozzá némi idő:)

Marcellusca 2010.11.13. 21:00:45

@Lone Wolf: És a "legszebb" az egészben, hogy egy férfi-nő kapcsolati kérdésből egyből eljutottunk a gyerekneveléshez. :)

Vagy a gyereknevelés, -neveltetés meghatározója a későbbi férfi-nő kapcsolatnak? :DDDDD

Ehhh, mondommivan! :D

Lone Wolf 2010.11.13. 21:05:46

@Marcellusca: "Vagy a gyereknevelés, -neveltetés meghatározója a későbbi férfi-nő kapcsolatnak? :DDDDD"

Nem is kicsit, NAGYON!

És őszintén szólva nem bánom ezt a kanyart, végső soron efféle szellemi műhelynek szántam ezt a postot, és az ezt követőket.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 21:12:18

@Lone Wolf:

No akkor, mivel a tényállást a postban felvázoltad, elhelyezted a megfelelő helyen és időben a megfelelő kérdéseket, ingereket a vélemények kifejezésének kiíratásához mások által, a post referenciájaként kérnénk valami határozott állásfoglalást a felvetett és felmerült témák problémagyökerének elvi megoldásában :)

Lone Wolf 2010.11.13. 21:29:48

@Conv: Az általam eredetileg felvetett problémára egészen egyszerűen NINCS jó megoldás. Ezt már ott is elmondtam. Akitől futnak, az csak rossz, és rossz megoldás között választhat. Ha lehetséges bármiféle jó megoldás, az a másik félen múlik. itt neki kell abbahagynia a menekülést, és megfordulnia. Ezenkívül csak a véletlen segíthet. Az alkalom, amit tudni kell megteremteni, és megragadni. ezek valamelyike nélkül egy ilyen szituáció reménytelenebb mint a nullával való osztás, vagy a kör négyszögesítése. Egyszerűen nincs értelme küzdeni érte, mert nyerni nem lehet. csak az időd, az életed múlik, miközben egy elérhetetlen délibábot kergetsz, és mindent odadobsz a semmiért. Ez van...
:-(

Arra amit te felhoztál? Megoldás nincs. Onnantól kezdve hogy belekerül a kölök egy rossz társaságba csak arra vagy képes hogy enyhítsed a károkat, és megakadályozd a legrosszabbat. De ez is állandó idegőrlő harcba kerül, ami során végig te leszel a rossz a gyerek szemében, aminek köszönhetően pláne ha nem okosan, taktikusan játszol, elhidegül tőled. Itt meg csak abban reménykedhetsz, hogy egyszer túl messzire mennek a haverjai, és akkor megértheted vele, hogy az ilyen barát rosszabb mint az ellenség.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 21:37:59

@Lone Wolf: Nekirugaszkodok:)

Először leszögezem, hogy egyetlen gyereket neveltünk fel, a fiunk, ő 28 éves. Ezt itt mindenki tudja, te viszont még nem.

Másodszor: magamról beszélhetek, de az nagyon múltidő, ezt is számíts be:(

Vagyis annyira belülről nem látom a kérdést, de sok mindent azért észreveszek, hogy más lett.

Szerintem Conv találta fején a szeget, mert az úgymond "jócsaládból" való gyereknél sem garancia már szinte semmi:(

A kamasz a többieknek akar megfelelni, a társainak, korosztályának, nem a szüleinek. Ez egy normális pszichés fejlődés.

A magyarbálintok felelnek - ha van úristen - jónéhány gyermek elcseszett életéért. Mert hiába neveled otthon a gyereked, ha eljön az a kor - és ma már ez annyira lement, 10-12 éves korra már szinte - amikor már a gyerek megpróbál valami olyan szerepet felvenni, amit a társai jutalmaznak, nem pedig büntetnek - néha fizikálisan is - érte.
Ezt a család alig tudja már megakadályozni. Bízni lehet legfeljebb abban, hogy kitombolja magát a gyerek és visszaáll egy egyensúlyi állapotba majd 20 éves korára.

A mai gyerekek nem gyerekként élnek, viselkednek - lásd Conv.
Holott lelkileg még gyerekek.

A felelőtlen társadalom ellopta gyerekkorukat és kis Barbiekat meg Keneket csinált belőlük.
A normál nő nem Barbie, a normál férfi nem Ken.

A felvilágosítás alatt sajnos csak a mechanikai részét értjük a dolognak. Ez is fontos, persze, főleg fiúknál.
Azt már hiába magyarázza a mai anyuka - ha van olyan intelligens érzelmileg ő maga is - hogy a szexben is vannak gikszerek:))) Ettől még nem szakad le a plafon! Sokat kell gyakorolni, de nem 14 éves korban:(

Én úgy látom, a lányoknál is sok gond lehet, mert miért van ma annyi vénlány? Vagyis mindkét oldalon olyan elvárások fogalmazódnak meg, amelyek teljesíthetetlenek.

Egyik oldalon sok magányos fiatal férfi - a másik oldalon pedig sok fiatal, magányos vénlány, eufemisztikusan fogalmazva: szingli:)
Pedig egymásnak lettek teremtve, se nem magányos férfinak, se nem vénlánynak, hanem PÁRNAK. Együttélni, egy fedél alatt.

Mi, nők, nagyon fiatalon még hercegekről álmodozunk:) De normál esetben megérkezik a srác, akivel szimplán csak jó, aztán már nem kellene a herceg semmi áron:)

Én a fiamnak egy tanácsot tudtam adni 16 éves korában, amikor nagy letargiában volt, hogy a lány, aki neki tetszik, az mással jár, őt nem veszi komolyan, csak ámítja. És itt a világ vége:)
Nem kellemes érzés, nem is könnyű ezt feldolgozni. De ha eltelik egy idő, és ebből még mindig nem tud a srác kimozdulni, akkor érzi kétségbeesve a szülő, hogy valahogy segíteni kellene átlendülni ezen a csalódáson.

A módszeremet - bár nálunk bevált - nem ajánlanám semmilyen pszichológus vagy pedagógus berkekben:)

Leültünk dumálni, és én arra kértem a fiam, "szállítson le nekem" 10 darab kudarcot, azaz visszautasítást. Jött az első. A másodikat is "szállította" a fiam. De többre már nem került sor:)))

Nehéz lehetett neki az a szakasz az életében. És nem foghatod a gyermeked kezét:(
Éppen ott és akkor nem tudsz segíteni, ahol elkelne:(
Ezért kell már a legelején jóban lenni a gyerkőccel, inkább biztatni, hogy beszéljen, mintsem elhallgasson dolgokat.

Én nagyon későn érő típus voltam. Mire a szerelem közvetlen közelébe kerültem, már az ösztönöm meg tudott súgni mindent, amire alapból, kezdetekkor szükségem volt:) A többi meg ráért később.)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 21:55:13

@Lone Wolf:

Ó, nem jól látod, a dolgot.

Az általad felvetett problémára is lehet elvi jó megoldás.
De azt hiszem nem is kell megoldás, hiszen valójában a felvetésed nem probléma, mivel csak elvi szerelemről illetve szeretetről van benne szó, ( a kis hölgy egy fikarcnyit sem szeretiaz úrifiút, hiszen nincs bizalom, nincs elfogadás ) ilyenformán értelmetlen úgy kezelni a dolgot, mintha a kishölgy kérése problémát vetne fel a szerelmesek közt.
Nincsenek szerelmesek ugyanis, legfeljebb egy van.
A férfiú részéről pedig a probléma szintén nem állja meg helyét valóságként, hiszen téves a képzete miszerint Őt szeretik, ilyen formán a téves alapokról indulva tévesen látja a helyzetet. Valójában probléma nincs, kapott egy olyan visszautasítást, mely nem direkt eltávolítás, hanem esély arra, hogy lássa, érdemtelen iránt táplált vonzalmat.

Az általam felvetett problémára is van elvi megoldás, gyakorlati viszont nem lehet, mert nincs általánosságban vett probléma, hanem a különböző egyéni problémák okoznak egy jelenséget, mely általános. A jelenség fogalma pedig mint tudjuk egy esemény projekciójának kifejezése, jelen esetben egyéni eseménysorok projekciójának kollektív kifejezése.

Következésképpen az, hogy Te a felvetett jelenséget leegyszerűsítetted a gyerek felelősségére, miszerint "belekerül a kölök egy rossz társaságba csak arra vagy képes hogy " csupán a projekció egyetlen képpontja, ráadásul rosszul megvilágított képpontja, mivel a gyerek felelősségét felvetni jelen esetben, (ha és amennyiben elfogadjuk a gyerek azon ismérveit, hogy nem tud felelősen dönteni, gondolkodni) több mint tévedés.
Több mint tévedés, de mivel nem vagy gyakorló szülő ,(tudomásom szerint) így nem kárhoztatlak érte.
Valójában ez a szülői felelősség továbbhárítása.

A gyakorlati problémát melynek projekcióját leírtam a fentiekben, a problémakezelésed alapján úgy látom nem ismerted fel.

Mivel a problémára nincs megoldás gyakorlatban (elviekben a sok egyedi probléma külön történő kezelése lehetne) így a problémát vagy elfogadni természetesként lehet, vagy pedig egy ellenkező előjelű projekcióval a fent vázolt projekciót ellensúlyozni. A felelősség és a feledat a szülőké, azoké a szülőké akik felismerték a jelenséget és hogy ez hova vezethet. A megoldás tehát az, hogy nem a problémát kezeli az ember, hanem egy olyan közeget létesít (olyan gyerekeket nevel fel) amelyeknek a mentalitása az ellenkezője a felvázolt projekciót kiváltó gyermekekének. Így ellensúlyozható a folyamat csupán és szívós munkával (megfelelő gyermekneveléssel)[a gyerekek nem hibásak, ők csak azt teszik amire nevelődnek] megszüntethető/minimalizálható a jelenség.

Összefoglalva: a problémára nincs megoldás, azt ellensúlyozni kell, és majd magától elenyészik.
Tennivaló azonban volna.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 22:04:12

@Conv: Húha:)

Produktív vagyol:)

És még tudományos is:-)
Nagy élvezettel olvaslak:)

Lone Wolf 2010.11.13. 22:08:02

"De azt hiszem nem is kell megoldás, hiszen valójában a felvetésed nem probléma, mivel csak elvi szerelemről illetve szeretetről van benne szó."
NEM! Erre az esetre vetítve, tudom, amit tudok. Mondjuk úgy hogy jók az informátoraim. ;-)

"Összefoglalva: a problémára nincs megoldás, azt ellensúlyozni kell, és majd magától elenyészik.
Tennivaló azonban volna."
Igen erre vonatkozva amit elmondtál, valóban így van egyedi, és eseti kezelés lehetséges. Jó neveléssel a rossz befolyás hatása ellensúlyozható. Sőt, maga a szituáció kialakulása is elkerülhető. Az általános elvi megoldás viszont nem létezik. Egyet kivéve.

ATOMOT NEKIK! :))) AZ mindent megold. Nincs fej, nincs fejfájás... XD

De még ilyenkor is létezhet egy elvi megoldás. Csak azt összehozni? A teljes környezetváltozás nemes egyszerűséggel szépen fogja magát és részben eliminálja a problémát. Megszünteti az aktuális rosszbarátok befolyását. Csak éppen a gyerek fejét nem teszi rendbe. Ha ez elmarad, az egészet újrakezdi másokkal... És ez, magamból kiindulva nem lehetőség, hanem TÉNY!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 22:15:09

@Lone Wolf:

"De azt hiszem nem is kell megoldás, hiszen valójában a felvetésed nem probléma, mivel csak elvi szerelemről illetve szeretetről van benne szó."
NEM! Erre az esetre vetítve, tudom, amit tudok. Mondjuk úgy hogy jók az informátoraim. ;-)

ezt nem annyira értem, beleláttál a kislány fejébe?
másként nem tudom milyen megbízható infód lenne arról, hogy a lány szereti a fiút valóban.

éppen ezt próbáltuk itt többen elmagyarázni, hogy NEM szereti. ha szeretné, nem kérne megnevezetlenen és megnevezhetetlen bizonyítékokat, elhinné hogy szeretik.

Lone Wolf 2010.11.13. 22:20:16

@Conv:
"ezt nem annyira értem, beleláttál a kislány fejébe?"

Erre a válasz egy határozott igen. ;) Sok módja van a másik kiismerésének. ;) Pláne ha (részben) kívülálló vagy, és veled osztják meg a gondolataikat, gondjaikat.

"éppen ezt próbáltuk itt többen elmagyarázni, hogy NEM szereti. ha szeretné, nem kérne megnevezetlenen és megnevezhetetlen bizonyítékokat, elhinné hogy szeretik."

Ebben még igazad is lehet(ne). De ismerem az illetőt, és amit tudok, tőle tudom... És lehet hogy részben még igazad is van, csak maga sem tudja, hogy amit ilyenkor érez nem igazi szeretet, és szerelem.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 22:21:49

A fiam arra panaszkodott anno, hogy a lányok járnak vele, aztán arra kérik, hogy legyenek barátok.

Megbeszéltük, hogy ez a lány részéről finom jelzés, hogy nem te vagy az esetem:(

Erre kár időt, energiát pazarolni. Ha nem túl mély a vonzalom, könnyen kiheverhető a visszautasítás, ha mély, akkor nehezebb. De sajnos meg kell emészteni és keresni valaki mást.

Próbálom felidézni magamban, hogy bennem is megvolt ez a "legyünk csak barátok" c. finom leléptetés?
És azt kell mondanom: igen.
Pedig mennyivel könnyebb volna a srácnak mindjárt tudni, hányadán vannak...

A nő részéről ez valóban azt jelenti, hogy szexuálisan nem akarja partnernek, de azért valamiképpen mégis jófejnek tartja és nem óhajtja elveszíteni ezt a "hódítását".

A srác részéről szerintem mégis az a jó megoldás, ha nem fogadja el a legyünk ezentúl csak barátok kibúvót, hanem szembenéz a helyzettel, kibúsúlja magából, aztán hajrá neki, az újabb hódításnak.

Mi nők sem vagyunk hálistennek egyformák. Egyik nőnél nem "jön" be egy srác, aztán egy másik meg menyország:)))
Míg egy másik nőnél meg a "menyország-élményt hozó" srác nem volt a non plus ultra:)

Keresni kell.
És tapasztalati úton tanulni a nőket...Sajnos ez elkerülhetetlen, kihagyhatatlan:)

A "legyünk csak barátok" mondatnál meg azonyomban szépen elköszönni:) és otthagyni faképnél a hölgyeményt.
Mert a hölgyemény tisztában van pontosan azzal, hogy mit kívánnak tőle, de nem akarja nyújtani és valszeg nem is fogja soha nyújtani.

Míg ha faképnél hagyod, megérti: nem lehet érzelmekkel tréfálni, játszadozni.
Itt igen van vagy nem.

Tehát sztem érdemes megreckírozni a faképnél hagyást - nem durván, csak finoman elsétálni, kisétálni a hölgy aurájából.

Lone Wolf 2010.11.13. 22:28:51

@Donna (Cara)mba:

"Tehát sztem érdemes megreckírozni a faképnél hagyást - nem durván, csak finoman elsétálni, kisétálni a hölgy aurájából."

Egyetértek.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 22:39:20

@Lone Wolf: Meglepett az egyetértésed:)

Örülök, hogy megerősítetted a véleményemet.

Most itt elköszönök Tőletek. Holnap jövök megint kocsmázni!

Jóéjt Mindőtöknek!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 22:43:56

@Lone Wolf:

"lehet hogy részben még igazad is van, csak maga sem tudja, hogy amit ilyenkor érez nem igazi szeretet, és szerelem"

ez biztos.

A szerelem nem támaszt feltételeket, nem követel bizonyítékokat. A szerelem maga az elfogadás feltétel nélkül.

Lone Wolf 2010.11.13. 22:44:49

Jó éjt! És búcsúzóul, itt van még egy zene.

www.youtube.com/watch?v=LpJMOb4TZGc

Én egyenlőre még szopogatom az újborunkat, ami a várakozásommal ellentétben nagyon jó lett!

Lone Wolf 2010.11.13. 22:45:59

@Conv: "A szerelem nem támaszt feltételeket, nem követel bizonyítékokat. A szerelem maga az elfogadás feltétel nélkül."

Igen és ennek a nem tudására csak egy magyarázat van; a kor.

Fiatalság, bolondság. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 22:49:49

@Lone Wolf: :)
töröljük el a korokat! le a sok korral! minden kor legyen egyenlő! A kor az ismeretek rassziszmusának kiteljesedése! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.14. 02:34:58

az élet egy küzdelem, de ha elég kitartó vagy, akkor elérhet bárki sikereket, pl röhögve otthagynak az út szélén, nem ütnek agyon egy strandpapuccsal :)

www.indavideo.hu/video/Gyilkos_horcsog

guma 2010.11.14. 05:11:35

@Conv: na, ja! Azért is keményen küzdeni kell, hogy ott hagyjanak :)))
De nem jelentkezek, mert ezt a kis videót 3,2 percig adta le a gép (de a tegnapi videó hibát javítani akartam és nem eltüntetni baklövésem a másik posztban!)...

nem szeretném, ha elértenéd én semmi házi feladatot nem adtam és adok. Semmi nem sürgős, (ráérek tanulni. DDD) és ha sikerül is eset odaadnom a kütyüt akkor sem kell "azonnal" csak ha idődbe belefér és energiád sem rabolja.

@Lone Wolf: Gratula a témához! (a fiatalok is tudják, példa rá az irodalomban akad bőven - Rómeó és Júlia meg sok ismeretlen ismerős bizonyítja témád nem kor kérdése... :))) DDD)

Donna (Cara)mba 2010.11.14. 11:19:39

@Conv: Erre mondják: olyan mérges vagy, mint egy kis hörcsög:)

Mulatságos videó:)

Sohase sejtettem, hogy ez a mondás ennyire a valóság megfigyelésén alapszik.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.14. 15:08:14

@Lone Wolf: :-D
Ez a probléma. A férfiak részéről.
Jó a poszt és a vita is. Csak sajnos nem érek most rá végigolvasni mindent.
Majd holnap leszek.
Üdv!

Lone Wolf 2010.11.14. 15:19:19

@Ásó[Mosó]maci: Köszönöm! És persze, a többieknek is. :)

Horizont 2010.11.14. 16:04:04

@Conv:
A kishörcsög aki oroszlánnak képzelte magát....És győzött:)

Marcellusca 2010.11.14. 16:10:31

YEEEEEESSSSSSSS!!!!!
S. V. - W.C.C.!!

Marcellusca 2010.11.14. 16:11:53

@Ásó[Mosó]maci: Stimmt! :DDDDD

@Horizont: Haggyuk mán ezt a kishörcsögt! :)
Mindig KISKÖTSÖG-nek olvasom. :DDDDDD

Horizont 2010.11.14. 16:18:40

@Marcellusca: Jó akkor egy kishörcsög akit kisköcsögnek néztek:)))))

Lone Wolf 2010.11.14. 17:26:41

@neccharisnyás útonálló:

Mondták már hogy túl sokat beszélsz? XD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.14. 20:21:24

@neccharisnyás útonálló:

szimpatikus ez a beszédmennyiség egy nőtől :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.14. 20:33:13

nyah, elkészült a zenészembereknek a honlapja, már csak rajtuk múlik mit kezdenek vele, és hogyan, amint beélesítik a domainjüket, átrakom és bekapcsolom a webáruházat, meg a donációs rendszert aztán hajrá, marketingelhetik magukat égnek világnak, hátha segít az előbbre jutásban, az ismertség megszerzésében a dolog, meg a lemez terjesztésben.

i-honlapkeszites.hu/band/

Marcellusca 2010.11.14. 20:37:00

@Lone Wolf: @Conv: Héhéhéééééé!
Nem piszkájjuk Kisnaccságát! :)))
Értve vagyok? :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.14. 20:40:15

@Marcellusca:
OK, parancs értettem!

akkor módosítok:
szokatlan ez a beszédmennyiség egy nőtől :)

guma 2010.11.14. 21:03:06

@Marcellusca: ne vidd túlzásba, te ... :)

Azt piszkálnak akit akarnak, vagy tudnak. DDD

@Conv: te meg már előlegbe kaptál ezért egy mosoly posztot (de azért gratulálok - már amit látok belőle, most az tetszik!)

arlequin 2010.11.14. 21:08:06

hamár férfi-női kapcsolat, akkor 'álljon' itt egy örökbecsű ;-))))

www.indavideo.hu/video/Penge_cickok

arlequin 2010.11.14. 21:13:53

és egy másik jó hír a fejlett nyugatról!

inforadio.hu/hirek/kulfold/hir-393161

irány anglia!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.15. 08:02:53

Reggelt!
@Conv: PFFFFF!
Ehhez a poszthoz egy dal illik!
Íme, itt van ni:
www.youtube.com/watch?v=qzfo4txaQJA

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.15. 08:14:23

@arlequin: Eszembe jutott erről a Szegedi katolikus temető, és annak felszámolása. Ha jól tudom, ott az egyház igencsak profitorientáltan viselkedett. Ott, a József Attila sugárúton Lakóparkot akartak felhúzni. Azóta is ott áll üresen a volt temető területe.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 09:13:34

@Conv: Naggyon frankó lett a honlap. Színes, mozgós, meg mittomén. Tetszik ez a csúszka. Ügyes vagy!

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 11:12:09

@Conv: Az élet egyre bonyolultabb körülöttünk:)))

Mély mondandója van a videónak...
Filozófiai iskolát lehetne rá alapítani:)

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 11:15:09

@arlequin: A mindennapi kenyerünket a Tescoban add meg nekünk, ma, mert azt érdemeljük.

Tesco value vizes zsemle vizenyős szemekkel bambulva a világproletárjaiegyesüljetek vallási tanokra:(
Mert a poletárnak szükségletei szerint...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 11:20:57

@Donna (Cara)mba:
Végülis. Nem fog használaton kívül 5 éven belül összeomlani az épület.
Angliában éttermet is kialakítottak már templomból.
Amit meg az USA-ban kezdenek az ilyen épületekkel, az meg végképp cifra.

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 11:44:07

@neccharisnyás útonálló: Igazis, szegény a világunk...még egy múzeumra vagy valami kulturális célra se nem futhatja, nem hozza meg a profitot...
Hacsak bordélyházat vagy Discot nem üzemeltetnek benne...
Valakik valamikor megtervezték, megépítették, pénzt, időt, munkát szántak rá - legalább hasznosul és hozza a profitot, szépen, mint csillag megy az égen.

Úgy is kell ezt.

Én azt sem értem tulképp, a római amfiteátrumban miért nem rendeznek galdiátor-mérkőzéseket. élőben, vagy keresztények vadállatok elé dobigálását.

Ezt egy Árpád-kori templomban is meg lehetne szervezni, magyar templomokba se sokba jár a nép - igaz, kicsi a mérete egy ilyen templomnak ha nagy profitban gondolkodunk - de azért talán behozná a pénzt, jönnének végre azok a fránya pénzes turisták.

Az oroszok anno igazán vallástisztelő módon viselkedtek: mivel a vallás a nép ópiuma, hát az épületet valamire mégiscsak használni kellet, hát lóistállónak kiválónak bizonyultak. A lovak szintén isten teremtményei:) És igazán szép, nemes teremtények:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 11:55:17

@Donna (Cara)mba:
Azért a római amfiteátrumot nem kéne idekeverni, mert azt tényleg rendeltetésszerűen használták. Ha már római példát akarsz, akkor mondjuk egy hatalmas orgiával megspékelt Bacchus ünnep a Vesta-szüzek házában.

Szovjetek dózeroltak is templomot.
Amúgy bizonyos szinten múzeumként üzemelnek a mai templomok is. Legalábbis a nagyobbakba, híresekbe kérnek belépőt, hogy bemehess és megcsodáld a 200 éves freskókat.

Az egykori főúri rezidenciák meg hotelként. Vagy nincs meg az eredeti tulajdonosuk vagy képtelenek másként fedezni a felújításokat, állagmegőrzést.

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 12:16:01

@neccharisnyás útonálló: Az amfiteátrum jogos:)

Azt annak idején valóban eredeti rendeltetésének megfelelően használták: circem et panem.

Ez a példa nem volt jó példa:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.15. 12:32:43

@neccharisnyás útonálló: @Donna (Cara)mba:Eszembe jutott valami
Mindjárt készítek erről egy Postot.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 13:37:48

Basszus, de utálom a nagyarcú alakokat. Iszik egy kicsit, és azonnal elkezd kötekedni. Azt hiszi, a verbális képességei megóvják bármitől. Meg hogy ez menő. Tudnám, mi a frászért sodor ilyeneket egyfolytában az utamba az élet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 14:00:31

@Ásó[Mosó]maci:
Vasárnap reggel, szétbulizott éjszaka után kábán állok a Nyugati aluljáróban, fázom, zsaruk állnak a sarokban és méregetik a kis társaságunkat -ők nem bírják a bűrbe öltözött hapsikat, dexar ízlésük van- és nézem, ahogy emberke, még rendesen pálinkásan hergeli az egyik csövest. /Akinek a társai gyűlnek, mert nappal már nincsenek kizavarva onnan./
Végignéztem magunkon: 2 lány, említett kötözködő emberke, meg még egy hapi. Vs. növekvő létszámú hajléktalan csapat.

És így kb. marhára nem volt kedvem ott lenni, mikor az Élet megtanítja hapsikámnak, hogy a nagy arc lóxart se ér ebben a világban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 14:17:33

@Ásó[Mosó]maci:
Hát nemtom. De hogy sikerült kijózanítanom, az hótziher.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.15. 15:16:22

@neccharisnyás útonálló: Elnyelte a kommentemetez a sz@r!
Szóval. Hogy sikerült lecsillapítanod ezt a dühöngő vadállatot? :-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 15:57:03

@Ásó[Mosó]maci:
Csövik mellől kipateroltam. Erre engem kezdett kóstolgatni. Én meg meggyőztem, hogy tán itt kéne befejezni. Egyedül vagy a segítségemmel.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 17:54:43

@neccharisnyás útonálló:

Ez azért van, mert ilyen rosszarcú, kétes, kekec, bőrös alakokkal járkálsz!
mára már Te is azzá váltál akiktől a szüleid óvtak :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 18:03:38

@Conv:
Namost poén, hogy pont a rosszarcú, bűrös alakok nem kekeckedtek a néppel. Nomeg szeretnék olyanokkal mutatkozni, tekintve, hogy akkor nem lenne szükség arra, hogy meg kelljen védeni magam.

Anyámék óvtak MAGAMTÓL???!!!!
10 perce ezen röhögök.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 18:10:31

@neccharisnyás útonálló:

:) nem megy ez a "bezzeg az én időmben" és "én megmondtam, hogy rossz társaságba keveredsz" duma nekem :)

tekintve főként, hogy jómagam is 10 éves korom óta bőrös-bakancsos csóka vagyok, nevelőfaterom az első magyar Hellsek közt volt, még a hatvanas évek elején :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 18:17:33

@Conv:
Ko-mo-lyan? ;)

Hát így nehéz hatni a gyerekre. Hogy még a nagyapjával se példálózhatsz. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 18:20:40

@Conv: Átküldhetem a képet motoros barátnémnak, had kapjon vizuális orgazmust?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 18:23:50

@neccharisnyás útonálló:
nem is őt szoktam felhozni nekik :)
bár nehezen hiszik el az öregről, hogy milyen volt fiatalnak, ők már csak a tisztes, őszülő, öltönyös, fazonra nyírt szakállú mérnök urat látták/ják belőle.
Amikor mutattunk a nagylánynak fényképet az öregről fa fiatalkori világából, akkor azt mondta, hogy ez Lemmy, nem a tata :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 18:45:24

Most néztem egy képet a buliról. Hát nem egyszerű a fejem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 18:53:52

@neccharisnyás útonálló:

szerinted melyik a jobb, ha már itt elhintetted a dolgot, ha megmutatod a képet, vagy ha elképzeljük? :)

Marcellusca 2010.11.15. 20:39:09

@neccharisnyás útonálló: De hun van a za kép???? :)

Mijóta könyörgök mán egyért! :DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 21:35:31

@Conv: @Marcellusca:
Szívás, nem tudom lehívni a rendszerből.

Conv, te képet kaptál már tőlem?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 21:55:52

@neccharisnyás útonálló:

nem.

de ha ez nem a jó válasz volt, akkor igen :)

milyen képet egyébként?

guma 2010.11.15. 21:57:00

@neccharisnyás útonálló: támogatlak a FOTÓ biznisz megnyitásában. :))) DDDDDDDDDDlhát
Sorszám készítést is vállalj, Marcinak ne kelljen mindent fejben tartani :))) DDDD

Tudod az üzlet az üzlet : hátlha beindul, sose lehet tudni előre mi a jó bot!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 21:57:47

@Conv: Há rólam. Ha kell.

Jó válasz pedig az, amit te gondolsz, nem pedig az, amit szeretnéd, hogy a másik gondoljon rólad. Értjük egymást vagy értjük egymást?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 22:00:17

@guma: Nem tudom kiszedni a rendszerből. Mondjuk hál isten. Olyan dominanézésem van rajta. Épp a józanodás rögös útját jártam úgy éjfél felé.

Francnak nem lehet ezt élőben. Antifotogén embert képekről nézegetni..... :/

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 22:02:45

Marci könnyen észbe tudja tartani a számát: lát egy virgonc, "szurtos", aprótalpú emberkét, akinek kezében bicska, a barna szemecskéje meg zsiványosan villog, na Ő mögötte áll. :P

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 22:09:16

@neccharisnyás útonálló:

így értem, csak nem tudtam milyen képről van szó :)

ezt a kép dolgot még emésztenem kell, hogy akarom-e, ennek: offforever.blog.hu/2010/11/13/zavar_az_eroben_take_1/fullcommentlist/1#c11585824 fényében :)

Ám természetesen kemény, bátor férfiember vagyok aki nem riad vissza semmitől, hát bevállalom a megtekintést :)

[remélem sikerült elfednem az IGEN!IGEN!IGEN!KŰŰŰŰGGYEDMÁ!!! zsigeri válaszomat] :)

guma 2010.11.15. 22:10:17

@neccharisnyás útonálló: Te LÁNY, fantasztikus észjárásod, de ne bízd az "üzletet" másra :) D

Föleg "más" eszére, hisz néha sajátunk is cserbe hagy...DDDDDDDD

Na én ezért utálok minden fotót, mert (nem szépség tekintetében) de totál más kép él magamról, mint amit a gép megörökit!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 22:20:09

@guma:
Hát nekem az a gondom, hogy a TÜKÖRBEN másképp nézek ki, mint a képen. A tükörben frankón azt látom, mint ahogy magam, de a kép... hát csak nem akar összejönni.

@Conv: Drága, mélcímet küldesz, vagy teleportáljam, mint MZ/X?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 22:30:46

@neccharisnyás útonálló:

ment ha minden igaz

én képen pont ugyanolyan pocsékul nézek ki mint élőben állítólag :)

guma 2010.11.15. 22:31:41

@neccharisnyás útonálló: Na ez nem lehet nagy gond :)))

Igazi KELLEMES meglepetés a valóság! DDD Ez az igazi, nem a fordított agyon retusált manökkkken!

Jaj! NECC anny jó jött össze most a hét végén, hogy egész elkábultam, ma meg csodákat láttam!

Tegnap a gyerekekkel a nem messze levő állat menhelyen voltunk (a kutya is onnan van és oda járnak segíteni. Most, hogy 16 a hölgy egyedül is mehet. Látnod kellene a nyüzsgésüket...)
süti beállítások módosítása