He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Rohan az idő, még a Mérnőknek is...

2010.11.13. 16:07 guma

Szülinap,szülinap hátán (tegnap ott alvós, ma "plázás" és utána csuszkálós buli. Később egy kis korház is..) Tehát Boldog születésnapot (és sok bicajozást nem csak vasárnap) Miről van itt nagybaszO!

 


szólj hozzá: Sing Sing - Halál a májra

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr472446459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.11.14. 06:22:50

Akkor sok boldog szülinapot Miről van itt nagybaszO!

Kicsit béna vagyok és más, meg másként került be mint amit akartam, de csak ennyit tudok itt... D
Aki nem tudja ma a TANKCSAPDA zárja a Fridge bulit, a pici miatt sajnos nekem nem sikerült kimenni, de állítólag nagyon jó és óriási buli volt.

Donna (Cara)mba 2010.11.14. 10:51:09

Hej, hej, hej, Lee!:)

Nagyon szerettem ezt a nótát (is) Cseh Tamástól.

Azt hiszem, tavaly, amikor meghalt, akkor megöregedtem. Egyik napról a másikra. Mert eljött az ideje:(
Ő adta meg a biztos jelt, azzal, hogy elment: vége valaminek az életünkben, az enyémben, a tiédben, a harmadikéban, mindenkinek, aki a korosztályomhoz tartozol.

Nem is tudtuk sokan, abból a generációból, hogy fiatal volt magunkat is ravataloztak tavaly, Tamással együtt:(

Ő lezárt valamit, amit csak a mi generációnk érthetett, zsigerileg.

Napokon át ment a zenéje, egész nap, peregtek a könnyeim és a férje, kivételesen nem szólt rám. Annyira tudta, mit siratok...

Ment sokat a Fehér babák takarodója. Minden nap égett egy gyertya azon a nyáron...Magamért is, és mindazért, amit Tamás fejezett ki: az elmúlt életünket.

Marcellusca 2010.11.14. 10:59:21

Mé1 köllött lecserényi a vidijót???? :(((

Donna (Cara)mba 2010.11.14. 11:21:26

@guma: Te a Tancsapdára jár(nál)?:)

Bulira:) No, belevaló nő vagy, azt most már tudom...

guma 2010.11.14. 21:07:22

@Donna (Cara)mba: ez idővel alakult ki, mert elmegyünk együtt, és én a kisebbel haza tudok jönni mig ők csápolhatnak tovább kedvükre.
De ha kell még táncolunk is, ha itt van koncert vagy buli a duna parton vagy az usziba (már azt hitte meg vagy sértődve valamiért DDD)

guma 2010.11.14. 21:12:38

Jó estét mindenkinek!!!

@Marcellusca: ne sértegessssssssss! Semmit nem cseréltem le! (csak beraktam amit tegnap is akartam, de ez a szemét masina nem enged semmit mert fél óra mig valami bejőn)
Ki sem javitottam pedig nem ezt a férfi bulit akartam hanem mirigyest - PPPPPPPP

miről van itt nagybasz0 2010.11.14. 22:11:24

@guma: Köszönöm szépen! :D

Sosehalunkmeg!!! :))

guma 2010.11.14. 22:15:59

@miről van itt nagybasz0: nincs mit (majd egyszer kocccccccccintunk rá!)

De szívem szerint azért a "mást" is kaptál volna:) DDD

(csak boldogulnék ezzel a hülye géppel DDD)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.15. 09:09:35

Buldog világrasikítási évfordulót!

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 12:32:23

@guma: Nem semmi fiaid vannak:)

Én itt asszem már töpörtyűnyire zsugorítom magam;-DDD

Kipottyanok a szitalyukon, olyan csekélyke vagyok:(

guma 2010.11.15. 12:37:25

@Donna (Cara)mba: Mint az anyjuk!
ÁTLAGOS HÉTKÖZNAPI emberek, csak teszik a dolgukat, hol így - hol úgy... mert meg kell élni!D

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 12:50:13

@guma: Én inkább úgy látom, kivételes gyerkőceid vannak:)))

De ha te hétköznapinak mondod őket, nekem úgy is jó:)

Csak láttam, a Mérnök milyen magasra felmászott ízzót cserélni - amikor én nézni szédültem a számítógép előtt - utána Te meg megírod, hogy Te miken mászkáltál...)
Ha ez neked a hétközanpiság - háát, nem tom:)))

De legyen, ha így akarod;-DDDD

guma 2010.11.15. 12:57:39

@Donna (Cara)mba: Ez az! Élni kell. Dolgozni kell! Tanulni kell!

Hogy hoz ez eredményt???

Egyiknek : IGEN! Másiknak : NEM!
süti beállítások módosítása