He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Jakupcsek hajlandó

2010.11.12. 01:28 tesz-vesz

 

EZT KOMMENTELJÉTEK! :)

 kiváncsi vagyok az emberek véleményére

(vigyázat: hosszú szöveg!
 

 


 

 

29 komment

Címkék: teszvesz

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr192438802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.11.12. 08:29:57

Reggelt, Mindegykinek!

Lone Wolf 2010.11.12. 09:18:28

EZT inkább nem kommentelem... A szokásos médiaratyi, ami új, és új magasságokba emelkedik. Hiába hiszi azt az ember minden egyes alkalommal, hogy ennél lejjebb már tényleg nincs. Kiderül hogy téved.

Mint ahogyan ebben az esetben is.

cid-c5b95751a07362be.photos.live.com/self.aspx/sig%20banner%20ects/o%20mores%20o%20tempora.JPG

Pedig ez csak egy reklám, amit múltkor volt alkalmam megtekinteni, az Index olvasása közben. De tudjátok?

HUNAHÁNYÓSSZMÁJL???

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 10:47:04

Szép jó reggelt/napot mindenkinek!

Bár láttam egy bejegyzést, melynek keltezése úgy éjjeli 3 óra tájékú:)))

Neki talán már jóestéttel kellene köszönnöm:)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 11:25:25

Kedves Tesz-vesz! Érdekes az anyagod, elolvastam végig, meghallgattam mind a két interjút, van véleményem Jakupcsek viselkedéséről.

De most nem erről szólnék.

Az én magánvéleményem az, hogy nekem nem teccik, ha bármelyik más blogra vezet át közvetlenül egy poszt, úgy, hogy nem a offforeveren jelenik meg elsődlegesen.

Itt egy közösség van, amelyik befogad Téged is! Mint bloggert.

Nézetem szerint viszont alapkövetelmény, hogy ide posztolj, ha posztolsz.

Ez a blog nem eszköz. Senki kezében nem az.

Kérem, ha valakinek egyezik a véleménye, erősítsen meg ebben.

Ha nem, ti nem így gondoljátok, akkor marad minden a régiben.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.12. 11:30:18

@Donna (Cara)mba: Megnéztem KKBK-t és oda válaszoltam, ennyi.
Mindenesetre valószínűleg mindenki ismeri már azt a blogot. Így igazat adok neked :-)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 11:43:30

@Ásó[Mosó]maci: Jó, köszi a véleményedet. Én is úgy gondolom, hogy itt kell posztolni annak, aki itt szerkesztő. Ha máshol is az, ott is posztolhat, a kettő nem vész össze, természetesen.

Én érdekesnek tartom a kkbk-át, de ez a hely is megérdemel egy rövidke zenét, valamit...

Megvárom még, a többiek mit gondolnak erről.

Azért írom ide, nem privibe, mert szeretném, ha Tesz-vesz megértené a blog szellemiségét.
Értelmes ember, tehát tudni fogja, hogy mit várunk el egy bloggertől, akinek itt admin joga van.

Horizont 2010.11.12. 17:31:34

@Donna (Cara)mba: Én is igazat adok neked! Így is néha elég nehéz lavírozni, hogy melyik poszt alatt megy a kommentelés:) De nem is ez miatt adok igazat. Ez egy önálló blog ahol tényleg (tanúsíthatom) nagy szeretettel van mindenki BEFOGADVA, korlátok nélkül lehet posztolni, kommentelni!Ez adja az üdeségét:)) Tartsuk is meg ezt az önállóságot. Ez így helyes!!

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 19:03:24

@Horizont: Köszi, Horizont! Egyformán látjuk. Mivel nem tematikus blog, ezért bárki hozhat bármit. Hivatkozhatunk persze, hogy jártam ezen meg ezen a blogon, nézd te is meg, mert én ezért meg ezért tartom érdekesnek. Ezt lehet.
Én is megteszem, hogy hivatkozok kedvenc blogjaimra. Aztán, ha van időm, kedvem, megyek oda is kommentelni.
A másik: a blog szellemisége magától fejlődött ki (azaz mi, közösen építettük fel egy laza, csipkelődös, nevetős, fecsegős bloggá, de komoly témák is előfordulnak itt is. Kevés, de előfordul. Minden ünnepünkről tisztelettel megemlékezik valaki).

Ez a blog ilyenné vált, mert ilyenné akartuk mi, akik egyforma jogokkal csináltunk belőle blogot.

Ezért én nem tekintem korrektnek, hogy bárkit átvezessünk egy másik blogra, oly módon, hogy az ember gyanútlanul rákattint az offforever posztjára, ami magában annyiból áll, hogy átvezet x posztra.

Vagy dönthet úgy a blogközösség, hogy bárki beposztol bármelyik másik blogra átvezető főposztot (például Te mondjuk a Vbőr egy posztjára, vagy én a Srbija inszájdra, mert én is meg Necc is oda is járunk, és az is egy érdekes blog, a délvidéki magyarságról. De akkor BÁMELYIKÜNK megteheti/megteszi ezt.

De ezt én inkább a kommentbe ágyazva tudom elképzelni: például írom, hogy képzeljétek, azt olvastam hogy, és link, utána elküldöm mint kommentet.

Így a blog önálló marad és nem érzi senki, hogy kihasználják átterelésre a blogunkat.

Bízom benne, erre még reflektálnak mások is.

Köszi, hogy ilyen gyorsan megírtad a véleményed!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.15. 08:17:38

@Donna (Cara)mba: ogy az ember gyanútlanul rákattint"

gyanútlanul?
nem értem miért baj

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 10:24:17

@tesz-vesz: Nem baj, de ez a blog nem az én blogom. Ez egy közösségé. Ha senkit nem zavar, hogy átugorjon a Te blogodra, engem sem fog.
Eddig ketten jelezték, hogy önállónak szeretnék tudni ezt a blogot. Én is ezen az állásponton vagyok, tehát ez három.

Még várok, és ha a blog adminosainak több mint a felének nem lesz kifogása az ellen, hogy te nem ide posztolsz, hanem átirányítod a közönséget kommentelni a te blogodra, isten neki...

Én ugyan ide hívtalak meg, hogy itt posztolj. Én elmondtam a véleményemet. Más is elmondja, ha akarja.

Nekem, megmondom őszintén - talán korlátolttságom és fantáziátlanságom hiányában - ilyen megoldás soha eszembe nem jutott volna.

No, meglátjuk.

Addig inkább csak posztolj ide, várjunk még, a többieknek mi a véleménye erről, és eldől a kérdés. Oké?

Ha egy héten belül nem lesz több ellenvélemény - illetve egyáltalán vélemény, hsz. ebben a témában, akkor részemről nem lesz akadálya, még akkor sem, ha nem értek egyet vele.

No, sztem akkor várjunk még egy picurit:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.15. 15:49:14

@Donna (Cara)mba: szerintem ez nüansz a kocsma lelkivilágában.

önállóság, függetlenség?
hát én itt vagyok már, de mindegy.

Horizont 2010.11.15. 17:52:49

@Donna (Cara)mba: Rosszul írtad, mert ez a blog a te blogod. Alapjáraton. Más kérdés, hogy milyen (fantasztikus!!) adminos közösség alakult, de te alapítottad. Tessék bátran dönteni:)Mindenkinek úgyse lehet megfelelni...A blognak elsőbbsége van:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 17:59:41

szerintem nincs ezzel gond, hogy tesz-vesz átlinkel a blogjára, de legalább a szöveget másolja be ide is, ne csak egy link legyen a postja. elkészíti ide is a postot, oszt ha valaki akarja kommentelni, akkor amott kommenteli, mert itt tesz-vesz beállítja, hogy a post ne legyen kommentelhető.

ha csak egy linket akar, akkor tegye be hozzászólásnak valahova oszt puszi :)

Donna (Cara)mba 2010.11.15. 18:31:50

@tesz-vesz: No, akkor megvan a megoldás: ide teszed be a posztod, és oda menjen a komment a te blogodra. Akkor, akit érdekel, úgyis belenéz a blogod többi posztjába is:)

Sőt legjobb, ha itt is, ott is megjeleníted a szöveget, zenét, és akkor itt is, ott is hozzáférhető, viszont a kommentek átugranak a te lapodra.

Nos, így oké?

Marcellusca 2010.11.15. 20:33:46

@Donna (Cara)mba: Én annyiban módosítanám @Conv: ötletét, hogy nem kell az egész posztot itt is megjeleníteni, csak egy kedvcsinálót és úgy vezessen a másik blogra.

Szerintem így lenne korrekt.

guma 2010.11.15. 21:51:52

@tesz-vesz: sajnos csak bele-bele olvasgatok most a posztokban mert nagyon kinlodok ezzel az ismeretlen géppel.

De én is @Marcellusca: ötletével értek egyet! Nem kell dupla "azonos" poszt!
Legyél ügyes, és kelts figyelmet itt : és a komment menjenoda (nem vagyunk irigyek!!!! D)

guma 2010.11.15. 22:59:06

@tesz-vesz: Igaz hogy eddigi életemben mindig "fiúsítva" voltam , de miszternek még soha senki nem szólított ÚRAM!!!
De azért minden OK!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.07. 21:25:05

@Marcellusca: a Rabák Ferenc kapcsán, szóval ebben a posztolási formában maradtunk mi így páran, most úgy hírlik még mindig sokaknak nem tetszik, hát ne forrjon magában az indulat

Marcellusca 2010.12.08. 08:40:39

@tesz-vesz: Én egy szót nem szóltam. :P

Szerintem rendben van a dolog.
Ízelítő és akit érdekel megy a blogodra.
Így korrekt.

Szoktam is menni olvasgatni. :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.08. 17:31:52

@Marcellusca: az oké, hiszen a te ötleted alapján van ez a posztolás, de a többbieknek lehet nem, és lefogadom, hogy donna is dörmög magában
süti beállítások módosítása