He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Én már cseréltem így izzót! :)

2010.11.12. 12:47 miről van itt nagybasz0

 

27 komment

Címkék: érdekes

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr472444296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 13:01:46

Ezt még nézni is rossz volt:(

Micsoda emberek vannak, azta!

Nekem olyan tériszonyom van, hogy egy grádicsot se másznék meg, az tuti:(
Még nézés közben is remegett kezem-lábam:)

Te ilyet csináltál, Mérnök? Uramatyám!

Akkor neked nincs tériszonyod:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.12. 13:19:35

Egyszer láttam egy filmet, hogy hogyan cserélték anno a falusi templomtornyokon a cserepet, meg javították az órát. Hát az se volt piskóta! 2 kötél, azt szevasz.

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 13:24:22

@neccharisnyás útonálló: Azt is csináltam, tán még egy képem is van róla! :)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 13:27:49

@miről van itt nagybasz0: No, akkor kezdjük:

Mit NEM csináltál:
1).......
2).......
3).......
stb. stb.

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 13:49:09

@Donna (Cara)mba: @neccharisnyás útonálló: Estefelé lewszek, és átküldöm, ill. válaszolok, most mennem kell! :))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.12. 15:09:32

@miről van itt nagybasz0: Uhh. ha valaki látta volna, hogy nézem ezt a kis videót :-D
Ülök a széken, közben a fejemet nyomom hátra. Hát, majd besz..tam.
Semmi pénzért nem mennék oda fel.

guma 2010.11.14. 06:03:19

@miről van itt nagybasz0:
legmagasabb gyárkémény volt amire fel kellett mennem (nem izzó, villámvédelem miatt)

Még sem ott fogott el bizonytalanság, hanem egy óriás daru hídján, amit a szél belengetett, akkor ott (a lukacsos vashíd, és korlát ellenére is) az volt az érzésem, hogy a semmiben állok...

Tudod, vallom - szakmán belül nincs női vagy férfi munka. Ha a férfinak meg kell csinálni akkor nekem is ha ezért kapom a fizetést. Így megesett, hogy daru villanyszerelő nálunk utolsó voltam! Mikor a kemencébe beragadt a bugafogó a macskán elindult le a szerelő én meg utána. Állítólag úgy megijedt mikor rájött, hogy követem, hogy leverte a víz és reszketni kezdett...
Na attól fogva tilos volt a női daru villanyszerelő csak daruvezető lehetett, de nem a meleg üzemekben (acélmű, kokszoló, FAM, meleghengermű, stb.)
A vicc az, hogy én mint bevizsgáló évente kétszer üzem alatt is köteles voltam ezeket vizsgálni...

Donna (Cara)mba 2010.11.14. 11:23:18

@guma: Hát én már télleg nem is tom, minek írok:(

Itt egyik ember különlegesebb a másiknál, én meg egy szürke kisegér vok:(

Nem tudok én semmit se:(

Horizont 2010.11.14. 13:45:14

@miről van itt nagybasz0:
Hát B+ én is úgy néztem mint Maci,toltam magam hátrafelé tiszta erőből. Így is időnként megemelkedett a gyomrom:)Minden elismerésem az olyan embereknek akik ilyen munkát elvégeznek!Brrrrr:)

guma 2010.11.15. 22:25:07

FIÚK! Ki kiváncsi egy igazi borzalmasan zajos, koszos, "ijesztő" nehézipari üzem megtekeintésére????

Az ötletet a poszt adta, és az, hogy sokan el sem tudják képzelni mennyire nehéz és elképesztő munkahely van ahol az emberek jó része 4 műszakban dolgozik.
Feltétel : HÉTKÖZNAP, NÉV, Személyi adatok, mert ha kell bedobok mindent, hogy egy igazi gyár látogatást kiharcoljak számotokra!!!
Félősősk ne jelentkezzenek - ez nem vicc, mert sokan, még hapsik is ha tehetik elkerülik-e helykete!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.15. 22:33:35

@guma:

milyen gyár ez, hogy ilyen félelmetes? :)

guma 2010.11.15. 22:49:48

@Conv: VASGYÁR (hidd el nem túlzok!) a szocializmus nehéz ipar egyik csodája!
65-ben tanulóként már müszakban dolgoztam ott. Akkor a vas buga hengerlésénel a reve leverésre szölőveső kötegeket dobáltak a bugára - hát ma már ahoz képest egy csoda.....

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.16. 08:48:13

@guma: Neked küldöm:
www.youtube.com/watch?v=S4tX5hkm8PI
(Mondjuk, én is itt születtem, Miskolc, Vasgyári kórház. :-D)

miről van itt nagybasz0 2010.11.17. 23:11:15

@guma: Ma röntgenezték a gerincemet, és kapok rá kezeléseket, fájok! :)

guma 2010.11.17. 23:16:57

@miről van itt nagybasz0: masssssszást... vagy mást??? (én a tangentort csíptem!)

miről van itt nagybasz0 2010.11.17. 23:28:40

@guma: Igen masszir, és két féle fizikó, gyógyszert is írt és egy derék övet, de ezeket még nem váltottam ki...
A fottó átment?

guma 2010.11.18. 00:04:12

@miről van itt nagybasz0: Átjött! DDD

"bőbeszéd" miatt milyen kezelést kaptál??? ( a gyógyszerrel meg vigyázz a reumárá adottak a legnagyobb és legerősebb mérgek, és a gyomrot is tönkre baccccca! Háziorvosom nem engedett szedni emiatt, más megoldás is van! Az öv jó, én már jó ideje el is felejtettem a bajom, és az övet is...)

miről van itt nagybasz0 2010.11.18. 00:19:46

@guma: Oksa! Áramos bizsergetés volt, vákumos kombinálással, remélem lesz hatása! :)
Megnéztem a rögönyömet, hát nincs két egyforma távolság a csigolyáim között! :)

guma 2010.11.18. 00:30:35

@miről van itt nagybasz0: nálam sincs! De a bizsergetés jó, és kérj tangentort, meg egy kis vizibaletet (torna) esetleg ellenáramoltatott medencés kezelést.
Egész rendbe hoztak, azóta vigyázok és igyekszem, hogy elkerüljem a dokit...
(tudod, a megerőltetéstől óvakodj de a testmozgás kell, ha más nem GYALOGLÁS sok!!!)
süti beállítások módosítása