He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szomorú az idő, nem akar változni :-(

2010.11.09. 15:27 Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül)

 

Szomorú az idő, nem akar változni,

nagy átok van rajtam, m'ért tudlak szeretni.

Szeretni nem tudtam, de most jól tudok,

búsulni nem tudtam, úgyis megtanulok.

Az hol én elmegyek, még a fák is sírnak,

gyenge ágaikról levelek hullanak.

Hulljatok, levelek, rejtsetek el engem,

mer' akit szerettem mást szeret, nem engem!

Hulljatok, levelek, rejtsetek el engem,

mer' akit szerettem mást szeret, nem engem!

Hulljatok, levelek, rejtsetek el engem,

mer' akit szerettem, mást szeret, nem engem!

Köszönöm, édesem, hogy eddig szerettél,

verjen meg az Isten, ha már megvetettél!

Verjen meg az Isten, veretlen ne hagyjon,

szeretetlen társat, hideg ágyat adjon!

Szomorú az idő, nem akar változni,

nagy átok van rajtam, mért tudlak szeretni.

Szomorú az idő, nem akar változni,

nagy átok van rajtam, m'ért tudlak szeretni.

 

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr242436182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 16:19:54

Mikor ilyet hallok-látok-olvasok, akkor elkezdek azon gondolkodni, minek is jöttem én e bús velágra?

Eccer: azért, mert olyan nagyon teccik, a szüvem hasad beléje

Kéccer: hogy születhetnek olyan emberek, akik így grafikáznak? Hogy születnek emberek, akik így énekelnek? Hogy születnek emberek, akik így tudják érzéseiket szavakba önteni? Minek jön egy ilyen némber akkkor ugyanarra a világra, mint én is, aki semmit se tud?:(

Szép volt, Mackó!

A Zisten álggya meg azt a szép lelködet:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.09. 16:22:40

@Donna (Cara)mba: Köszönöm! De azért nem kell ennyire marcangolnod magad :-D

guma 2010.11.09. 16:24:45

Nagyon jó! Mindig lehet ízlésedbe bízni. :)))
(Ezt a feldolgozást pedig nagyon rég hallottam)

guma 2010.11.09. 16:25:18

@Ásó[Mosó]maci: Cserébe raktam egy kis mézet. DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.09. 16:31:00

@guma: Köszi!
Én meg válaszoltam nektek a Nancy-s posztban :-D

guma 2010.11.09. 16:37:38

@Ásó[Mosó]maci: Láttam! Hiába a fiatalságom, amikor még leakarta mindenki a fejünket harapni a csizma a mini és a zene miatt! Ez egy fertő DDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 17:12:43

@guma: Hát miért, nem az? Most mondd?
Szögén férfi mit érezhet, amikor egy popsit alig takaró miniszoknyás fenék riszál előtte, formás lábai tsinos csizmácskába bújtatva?

Gondolod, hogy a tervtúlteljesítésén járhatott az esze ádámutódjának?:D

guma 2010.11.09. 17:17:36

@Donna (Cara)mba: Nem! :) Ez egy esztétikai élmény! :))

Pedig ennyire rövid nem is volt mint mostanában, és a fekete harisnya is tilos volt a suliba...

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 17:19:26

@guma: Hát a suliban igen. De hogy nem volt ennyire rövid? Na, szedd csak elő egy régi fotódat:)))

A forró nadrág is pont ilyen forró volt:)

guma 2010.11.09. 17:22:28

@Donna (Cara)mba: Az később volt TE kis tinéggggggger!!! DDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 17:32:03

@guma: Később, még később meg a földet sepertük a szoknyánkkal:))))

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 17:38:59

@Ásó[Mosó]maci: Hej, Te Mackó, Mackó! Van egy szám, ami nagy-nagy, sok édes keserűség okozója volt vala az régi életömbe, de már hüjülök, oszt nem jut az eszömbe:(

Koncz énekelt, és arról szólt, hogy Esik eső, szakad, szakad/Szeretnélek, de nem szabad/ Te is tudod, tudom én is! Nézzük egymást mégis-mégis...Ajtó, ablak, ház a határ, stb.

Valahogy így szólt,

De fájt rája a szívem:)

Mára meg már el is feledtem a nótát is, a szívem is, mög mindent:)

guma 2010.11.09. 17:39:10

@Donna (Cara)mba: De az igazi a maxi kabát + mini szoknya

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 17:55:59

@guma: Igen, ilyenbe' jártunk:))))
Földet söprő kabát, alatta falatnyi szoknya:D

guma 2010.11.09. 18:18:54

@Donna (Cara)mba: De én mint gyerekes anyuka jártam így! DDD

Donna (Cara)mba 2010.11.09. 18:28:25

@guma: Miért, ez a viselet megnehezítette a gyereknevelést?
Nem hinném:)))

Sztem se a nevelést, se a gyerekgyártást nem nehezítette:DDD

Most elmék kicsit! Talán még jövök később!

guma 2010.11.09. 18:35:58

@Donna (Cara)mba: Csak érzékeltetni akartam, milyen tini vagy :) DDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2013.01.06. 19:52:11

@nyünyüge: Sza, Nyünyüge! Én egy elkóborolt, elbitangolt senkilánya vagyok.
Nem is éredemlek semmi jó a Sorstól!

Azér' ez a figyelmesség - hogy emléxel, valaha ráéheztem a Koncz nótára, pont emerre...ez télleg nagyszerű!!!:-)

Ja, volt egyszer egy vadnyugat...akarom mondani egy ilyen kényes helyzet az életemben...Nem volt nehéz kitalálni:-D

Ma is vannak kényes helyzetek az életemben - de sajnos nem emilyen természetűek:-(

PS. Ki vagy, Nyünyüge?
Jó a neved, jó a köved, vagy amuletted, vagy mi az a formás valami az avatarodon, de nem tudom, fiú vagy-é avagy jány?

Ja, tudom a svédeknél ilyet már nem is illik kérdezni, de én albán vagyok:-D

Nem, nem magyar, isten ments'

Úgy döntöttem: albán!
Bizisten, érdekes nép az!
Talán ők az igzi européerek? Az utolsók???

nyünyüge 2013.01.07. 08:44:31

Szia.
A dalt szöveg alapján keresve jelent meg ez a blog találatként, és akkor már idetettem.

Az avatarom a gömböc c. találmány, nem amulett.
Valahogy megtetszett, annyira harmonikus a formája.
A név meg csak a nyünyögő hangulatomat fejezte ki, amikor a nick-nevet kitaláltam.

Amúgy nő vagyok az idősebb korosztályból és neten nem ismerkedem:).

Donna (Cara)mba 2013.01.07. 12:12:10

@nyünyüge: Köszönöm a dalt! Megnyugtatlak: én sem ismerkedek - nőkkel - sehol se:-) Még a neten se! Mivel nem vagyok én sem egy mai lány, ódivatú minden néminemű orientációm:-D

A nicked alapján egy bogárka jutott az eszembe: nünüke.
Létezik ilyen bogár!
Olyan kedves neve van, hogy egyik kedvenc macskámat Nünükének neveztem el. Sajnos már a ballagó bárányfelhőket kergeti valahol a messzi kékségben! Nagyon pajkos, játékos cica volt, abszolut illett rá a neve!

Jó, hogy írod, hogy gömböc, mert ilyen aprócskán nem tudtam jól kivenni, mit látok, ezen a szemüveg sem segített!

A gömböc az jó: ha már a mese szót nem járatták volna le politikusaink (mit nem járattak le???), akkor azt mondanám: olyan, mint a mesében!
Ott vannak még gömböcök.

Köszi a számomra oly kedves dalt még 1x!
süti beállítások módosítása