He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Azok a csodálatos férfiak!!!

2010.10.26. 20:08 guma

Náluk nagyobb a választék. Nem szűkül le vezetésre, esésre...

MommoHD - Vagy a röhögéstől,vagy a fájdalomtól csinálsz magad alá. játék, alkotás, merészség tüze...

 


MommoHD - Motoros pörgettyű


MommoHD - Főnix madár alászáll


MommoHD - Új-Zéland vs Skócia de, előtte egy kis feltüzelés!

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr672401371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.10.26. 21:31:15

Conv

hálás köszönet (hogy kell csinálni különben?). :)

És ha láttad a harmadik az "kilóg a sorból", mert kedveztem magamnak és neked egy kis heggyel, az őrültség mellett fantasztikus átrepülni azt tájat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.26. 21:57:28

forráskód módban be kell tenni ezt a kódot:
<!--more--> és innentől már csak a post oldalán jelenik meg a tartalom

guma 2010.10.26. 22:19:47

@Conv:

Kösz! Majd kiderül, hogy ezt is eltudom-e b...i, mert a másikat sikerült.

Úgy volt ahogy írtad (ellenőrizték a fiúk és úgy csináltam!). Bejött a pps. Lapozgattam. Örömködtem.
Aztán : volt nincs - eltűnt!

Na ennyit rólam... DDDDDDDDDDDD

guma 2010.10.26. 23:40:18

@Conv:

Na az ilyen emberi gesztusokért érdemes élni! (VB)

Mondom, hogy nekem mindig szerencsém van az emberekkel! :)))))

guma 2010.10.27. 14:46:05

Arli!!!!!!!!!

Küldtem neked koronát. :))

(puszta szeretet. Remélem : félre nem érted! :) PPP )

guma 2010.10.27. 14:58:29

@Ásó[Mosó]maci:

Az majd elválik. PPP (Ha megkerget megmondom. DD)

guma 2010.10.27. 14:59:37

@Ásó[Mosó]maci: Ja mi az a URL amit kér a képnél???

guma 2010.10.27. 15:21:30

@Ásó[Mosó]maci:

Mit tudom én, hogy manapság mire kell köztettek számítani! DDDDDDDD

Mert nekem pl a sör+kutya+kalap biz isten más gondolatokat ébreszt. DDDDDD

guma 2010.10.27. 15:32:24

@Ásó[Mosó]maci:

Bemenetem az indafotósra ott kér URL nevet, hogy az avatart betegye.

(Jó a szöcskés szerinted???)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.27. 15:43:30

@guma: Jó. Bár ha a gépeden van a kép, akkor nem kell semmilyen URL cím.

guma 2010.10.27. 15:59:10

@Ásó[Mosó]maci: Ott van! De nem engedi betenni!

DISZKRIMINÁCIÓ! DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.27. 16:23:20

@Ásó[Mosó]maci: Mán te is új életbe kezdel?:)))))

Akkor most már nem passzol a neved:)

Ez egy terrista avagy körösztapa maska;-DDDDDDD

Marcellusca 2010.10.27. 16:50:33

@guma: Ne keseredj el!

Mikor megváltoztattam az avatarom, másnap egy másik kocsmában még a régi jelent meg. :)
A harmadik frissítés után lett jó.
Illetve majdnem jó, mert volt olyan, akinél csak az azt követő napon változott meg. (

guma 2010.10.27. 16:52:20

@Marcellusca: Nem kesergek! De végre van egy szöcske ami tetszik és nem tudom betenni.
E van!

guma 2010.10.27. 16:54:21

@Marcellusca: Ja ez az új meg olyan szigorúan "néz", hogy már viselkedni is elfelejtek miatta. D
(nagyon komoly. :) DDDDDDDD)

guma 2010.10.27. 17:46:11

@Ásó[Mosó]maci: Nahát! Teljesen elképesztesz! (csak most fedeztem fel. bocs!!!)

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 09:51:48

@Ásó[Mosó]maci: Mi ez a szineváltozás?:)

Eccer terrorista macska az avatarod, rá másnapra megen valami nagytestű medve...

Most már majd úgy lesz ezentúl hogy egy nap macska, egy nap mackó, aztán megint macska, utána újból mackó?

Csak nem politikusnak készülsz?:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.28. 10:04:50

@Donna (Cara)mba: Nem. Csak tegnap megkaptam, hogy nem mutatja ez a tömeggyilkos békeharcos macska az én igazi benső valómat :-D

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 10:11:48

@Ásó[Mosó]maci: Igazat szóltak:)

Én tudvalévőleg macskaimádó vagyok, és a macska tud ám piszok kegyetlen is lenni, meg dorombolni, csak hát 7 kiló az nem 700 kiló:(

Az a macska sztem nekem lett vón' jó avatarnak:)))))

Abszolute letükrözne;-DDDDDD

De ma még nem döntöttem el lövöldözök vagy dorombolok:/

guma 2010.10.28. 11:17:29

@Ásó[Mosó]maci: én is kérek (olyan kevés van..D) :)))

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 11:22:57

@Ásó[Mosó]maci: Megkaptam, köszönöm:)))

Felfogadom 6-ik macskámnak:)))
Lesz egy lövöldözős macsekom is:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.28. 11:36:31

@guma: Megy :-D
@Donna (Cara)mba: Szívesen. Lehet, hogy te nagyobb hasznát veszed. :-D

guma 2010.10.28. 16:21:19

Gyerekek!@Marcellusca:

Most kaptam egy csodálatos film az ÓCEÁNRÓL!!!

Hihetetlen felvételek, állatok.

Ezen a faiad is elámul. Ilyen állatok nincs is!!!

www.movie2k.com/movie-223106-Oc-ans-film.html

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 18:38:11

@guma: Szia! (Bocs, néha elfelejtem, hogy egy másik oldalon köszöntem-e vagy se:(

Van 6-ik macskám, képzeld, megkaptam Ásómosómacitól a lesből lövő macskát:))))

Olyan drága a lelkem;.)
Les ki az ablakon (nem tom, milyen típusú lőfegyverrel, ezt elfelejtette közölni Maci), hogy melyik járókelőt (vagy egeret?) kapja csővégre:))))

Cukitündibündiaranyoskaártatlankabundikaállatka;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.10.28. 18:45:47

@Donna (Cara)mba: Szia-mia!!! jó a macska nagyon!
Imádom a dögöket.))))

Én meg nektek postáztam 1-2 dolgot a fiúk csibészségére, amit @Conv: nem kapott mert szűri, tehát lemaradt a röhögésről (Arlinak meg nem is merek. P )

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.28. 18:57:11

@guma: @Donna (Cara)mba: nekem jelenleg 5 macska van itthon, ebből 4db alig 4 hetes, elég jókat szoktam rajtuk vigyorogni, elvetemült szerkezetek :)

[nem, nincs átadandó kiscica, már amikor megszülettek és még meg sem száradtak, kiderült a színük, abban a pillanatban volt gazdája mindnek :)]

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 19:00:35

@guma: Arli komoly ember, nem szabad zaklatni evvilági dolgokkal;-DDDDDDDD

Buddhista szentembör a lelkemadta, rá se néz menyecskére;-DDDDDDDDDDD

Csak morzsolgattya a golyókat vagy miket:)

Ui.
Ha erre nem jelenik meg, akkor tévettem:)
Nem hágy ki semmi visszavágási lehetőséget:)

Benne meditál a nirvána közepibe (ja, ő és a nirvána:)))) , aztán csak felpattan, kard ki és máris csörte:)

guma 2010.10.28. 19:04:19

@Conv: Ezért irigyelek. Én a csavargásom miatt nem tartok most. (Burmai volt kollégáimtól kaptam. Az egy csoda volt!)
De minden haver állatjára én vigyáztam. Egy baj van csak, vigyáznom kell velük, mert utcán is az ismeretlen megakar nyalni. Ezt nem igazán bírom idegenektől..

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 20:01:57

@Conv: Isten irgalmazzon további macskáktól! Már majd mindenki tuggya, 13 volt a csúcs nálunk, mind felnőtt, ivarérett jószág:).
A nőstényeket ivartalanítottam, egy kisebb vagyonba került:(

Aztán szerencsére akkoriban kezdtek itt építkezésekbe, és valszeg találtak gazdit maguknak. A macska nem hűséges jószág:)

De előbb mindnek meghagytam egy "macskagyereket", hogy ne kelljen "gyerek nélkül" leélni az életüket:)))
Ha melléfogtam, és nem kandúrt hagytam meg, szaporodott továbbra a szaporulat:DDDDDD

Mára maradt a sztenderd 5, meg Hosszifülű, egy vendégmacska, aki láthatólag lakhatásiiért (is) jár ide:)))))))))
Csak lakhatási kell asszem neki,munkavállalóit nem kér:)

Szal nem kell "óvnod" tőlem a cicuskákat.

Üdvözlöm az egész almot és kívánok nekik jó egészséget, gyors testi gyarapodást és jó gazdikat:))))))

Feltétlenül add át jókívánságaimat!;-D

Ui. Nálam, életem során előforuló macskanevek listája: Elek, Mephisto, Bianka, Kelemen, Gyula, Imre, Sanyi-cica, Réka, Nünü, Mihály, Ábel, Gizi, Emi.

Vendégmacskák: Elemér, Batu-Kán, Veinemöinnen (nem lelem az umlautos a-t, a finneknél is van), most meg Hosszifülű:)

A lista messze nem teljes:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.28. 20:10:03

@Donna (Cara)mba:
nekünk Hópihe (fehér albínó maine coon), Whiskey (veres mainecoon), Dundus, (britt) és jelenleg Cica Cecília (teknőc maine coon) a kicsik minden esetben "kis szaros" néven futnak nálunk nemre tekintet nélkül :)

guma 2010.10.28. 20:18:04

@Conv: Nincs képed róluk? Annyira zabálni valók míg kicsik...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.28. 20:28:31

@guma: ezek még nagyon kicsik, nem zakkantottuk még őket ilyennel csak születéskor, de itt van régebbi csorda :) kepfeltoltes.hu/101028/group_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 20:40:41

@Conv: Elegánsak, szépek, mint minden macska:)
Ezért (is) mondják sok nőre, hogy macskás:)

A tieid egy kicsit az átlagnál is szebbek:)

Nekem csak sima házimacsekjaim vannak.

Mephisto és Kelemen volt fajtatiszta ős-gyanús valamilyen ágon, az egyik az állatorovost is elkápráztató mérete miatt, a másiknak a szeme színe volt különleges, majdnem kékbe játszó. A kék szem csak fajtatiszta macskáknál fordul elő, házimacskánál soha.

guma 2010.10.28. 20:48:54

@Donna (Cara)mba: szerinted tenyészti? Annyira lenyűgöző kis dögök.:)))

Donna (Cara)mba 2010.10.28. 20:55:39

@guma: Legalábbis hobbiból, ha nem is pont pénzkereseti forrásként. Ha akarja, úgyis elmondja. Ha meg nem, nem tartozik ránk ez a része.

Aki a macskát szereti, az rossz férfi nem lehet:)

guma 2010.10.28. 21:02:23

@Donna (Cara)mba: Rendbe, csak az ámulat kérdeztet ilyen hülyeséget.
A burmai olyan sötét barna volt, hogy csak fényben bizonyos szögből láttad, különben mindenki feketének nézte. Teste meg a párduc, testvérei mind teknőc színű volt...

(meg olyan szakszerűen határozta meg őket.D)

guma 2010.10.28. 21:32:01

Egyedül maradtam Pár viccet meséltem, és most eltűnök...
Szép álmokat!

A gyerek kérdezi az apjától:
- Apu! Én kitől örököltem az eszem?
- Biztosan anyádtól, fiam, mert az enyém még megvan!

Egy házaspár elmegy egy csodakúthoz.Először a férj hajol be a kútba,
és elsuttogja a kívánságát. Aztán az asszony következik, de túl mélyen
behajol és beleesik a kútba.Mire a férj felkiált:
- Nahát, ez működik!

Elmegy a krumpliföld mellett egy operatőr, kamerával a kezében.
Egyszer csak meglátja, hogy a mezőn dolgozó paraszt kapával a kezében
helyből csinál egy hátra szaltót.
Odamegy hozzá, és megszólítja:
- Jó napot, ha ezt még egyszer megcsinálja, adok ötezer forintot.
- Én ugyan nem. - jön a gyors válasz.
- Na jó, akkor tízezret.
- Akkor sem.
- De, miért nem?
- Hát fiam... nincs az a pénz, amiért én még egyszer tökön vágom magam
a kapával!

guma 2010.10.29. 06:11:52

Szép napot mindenkinek!

Ma (úgy néz ki) keveset leszek, de nap indításhoz egy kis Rúzsa Magdi...

www.youtube.com/watch?v=GzIhOzgQVFk&feature=related
süti beállítások módosítása