He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Nyalizós dögök

2010.10.25. 10:39 miről van itt nagybasz0

 

 

104 komment

Címkék: kutyák

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr722396947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.10.25. 11:29:58

@Ásó[Mosó]maci: Itt nem a sör a lényeg, hanem a nyitási technika! Mindent meg kell magyarázni?! D

guma 2010.10.25. 11:31:42

@miről van itt nagybasz0:

Tudtam, hogy számíthatok rád!

Na de ennyire??????? D

guma 2010.10.25. 11:42:46

@Ásó[Mosó]maci: @miről van itt nagybasz0:

Na elmentek ti az ötleteitekkel! (most melyiket gyakoroljam??? D )

guma 2010.10.25. 11:45:12

@Ásó[Mosó]maci:

Ja a nagy sörös Conv még hiányzik.

Biztos előás ő is egyet a technikákból. DDD

Akkor majd ráérek dönteni...D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.25. 11:58:21

sziasztok, szép napot mindenkinek

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.25. 12:01:22

@guma:

nekem ne a sört nyissák, hanem a sörcsapot :)

guma 2010.10.25. 12:02:01

@Conv: Szióka!

Megjöttél a sörszagra??DDDDDDDDDD

guma 2010.10.25. 12:03:06

@Conv: Te kis rettenthetetlen ilyen mohó vagy??? D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 12:24:50

@Conv: Sörszagra gyűl az nappali Conv! Te tetted ezt Guma!
:-DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.25. 12:27:50

@guma: ebédidő van elvégre :)

de nem rontom itt a levegőt sokáig, még letolom a főzelékemet aztán irány vissza a kódok közé :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 12:28:05

Látható, hogy Index címlap lett a Vbőr Megjelentek az agyamentek.

guma 2010.10.25. 12:35:57

@Conv: Piszok jó írásod van megint.
Gratula!!!

@Ásó[Mosó]maci: Én meg nem is...:)))))))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 12:44:20

@guma: Az én hozzászólásomat meg már válaszra sem méltatod :-(((((((

guma 2010.10.25. 12:50:31

@Ásó[Mosó]maci: Melyiket???
Mit nem láttam? DDDDD

guma 2010.10.25. 13:11:10

@Ásó[Mosó]maci: Jajajaj!

Lebuktam!
(Már jó ideje, látod ott senkinek nem válaszolok - oka van, nem kell több ismerős DDD - sőt írni sem írok ugyan azért, csak ez olyan jó elemzés volt, és sajnos róla beugrott hogy már máskor is visszaéltek mindennel.)

Neked azonban itt válaszolók : Jó, megyek bevetési parancsnoknak. -D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 13:19:53

@guma: Vigyázz, mert még a végén téged is bevetnek, mint egy ágyat! Sőt! Búzával! :-DDDDDDDD

Egy barátomnak mondta a felesége:
- Légyszíves, vesd be az ágyat!
- Mivel vessem be? Búzával? - Jött a válasz.
- Akkor vesd meg! - jött a kérés.
- Te csak egy ágy vagy! - vetette meg az ágyat a srác :-DDDDDDDDDDDD

guma 2010.10.25. 13:26:03

@Ásó[Mosó]maci: Nanana! Én beérem a cipővel! -DDD

A jó cipő :
- Úgy várod, hogy belém hatoljál, hogy a nyelvem a testedhez érjen, és együtt elmenjünk?
- Akkor fűzz meg, hogy járjak veled! - Jó cipőd leszek, ígérem!

guma 2010.10.25. 13:35:46

@Ásó[Mosó]maci: Bocs töröltem a viccet, mert elcsesztem. :))))))))
Már ezt is! DDDDDD

guma 2010.10.25. 13:41:08

@Ásó[Mosó]maci:
Kapsz helyette mást :

Nem szégyelled magad? Te disznó! Hajnali fél háromkor mersz hazaállítani?!
- Csend legyen asszony! Éppen elég büntetés nekem, hogy duplán látlak.

- Főorvos úr, maga tette fel a feleségemnek a spirált? -kérdezi a férfi a nőgyógyászt.
- Igen.
- Akkor legyen szíves levenni rólam!

-A feleségem egy ideje bió-szexet folytat.
- Remek! Hogy csinálja?
- Hát... Fűvel, fával lefekszik.

Ez az utolsó, mert "elromlunk" :

A férj hazamegy a munkából és látja amint a legjobb barátja a feleségét dolgozza, erre előveszi a pisztolyát és azt mondja:
- Most szétlövöm a micsodádat!
- De hát már évek óta jó barátok vagyunk, csak adj még egy esélyt!
- Na, nem bánom, lóbáld!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 13:49:33

@guma: :-DDDDD
A Cipősre visszatérve: A zoknimat nekem ne nyalja senki! Mivel nem szoktam cipőt felhúzni meztelen lábra :-DDDDDDDDDDDDD

- Mit mondott doktor út? Elmehetek?
- Mondom: ELMEBETEG!!!!!!

guma 2010.10.25. 13:54:45

@Ásó[Mosó]maci:

Ne emlegesd! Elbactam, és úgy már nem jó.

Most viszont sikerült. KÖSZI!!!!

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:17:54

@miről van itt nagybasz0: Szia! De jó, hogy megjöttél!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

VÁÁÁÁÁRTAAAAALAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Most én nem leszek túl sűrűn, halottak napja utánig, vagy még azon túl is, mert gyün egy konténer (vámolás, kirakodás, xarakodás), aztán gyün egy másik ami mén is (átrakodás, xarakodás), plusz papírmunka dögivel:(((((

(Pénz meg semmise, amit összekapartunk megen kínok kínjával, aztat most fizetyyük be Áfa előlegként az egész szállítmányra:(

De ti azért ne csüggedjetek, ha tetetitek, csak kocsmázzatok!

Láttam, Neked is meg a többieknek is hozott Margarita jófajta Bavaria seret;-DDDDDDDDDD

Igyatok az egésssségemre, és igyátok meg a részemet is:)))

Ha nem ahlok meg, akkor élni fogok;-DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:20:01

@guma: A bio-veccedről jut eszembe: ha engem még valaki az életben rossz nőnek nézne:))))), haj, be szép is vón'a!;-DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:21:58

@Donna (Cara)mba: A bio-vecc az bio-vicc akart volna lenni, de nem sikerült neki elsőre:)

Ahogy nekem se sikerül rossz nőnek lennem, se elsőre, se másodszorra:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:31:39

@Conv: Te sifrirozol? Kém vagy? Olyan igazi?;-DDDDDD
Mivelhogy azt írod, hogy mész a kódjaid közé a főzelék lapátolás után:)))))

De azért a seritalt nem úgy lövöd a söntésbe magadnak, mint a Margarita linkjében a Bavariát Lee van Cleef?

Nade Conv, az valódilagos kémélet az veszélyes élet és foglalkozás:(((

De aszem, igen jól fizetik:;-DDDDDDDD

Most aggóggyunk vagy aggóggyunk?;-D

guma 2010.10.25. 14:35:58

@Donna (Cara)mba: Szia! De jó hogy jöttél és már rögtön ütöd is a labdát :))))))

Tudod megdumáltuk, elindulunk egyszer! Lesz ami lesz:))))))))))
Engem sosem érdekelt minek néznek, hiszen minden tükör torzít... Ha annak hát annak, azt akkor mi van? DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:36:12

@miről van itt nagybasz0: Ilyen nyali-falisat én is csinálhatnék:)))

Két dög-doggal:)))))

Úgy bezselézik a frizurámat, két hátsó lábra állva már el is érnek tetőtől-talpig! Jó szaftosak a lelkecskéim (de lehet, csak gyűjtik napközben a szájukban, hogy legyen elég ragacsos nyálanyag - bio!!!!- mire hazaérekezem), úgyhogy megy puszi, zselírozás, arcpakolás ezerrel;-DDDDDDDD

Egy ilyen szeretet-kezelés után nagyon mutatós vok:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:38:12

@Ásó[Mosó]maci: Ezer éve? Tessék?
Ja, hogy Te ezer éve......:))))

Én csak 25 és 35 éves vagyok, ez változik;-DDDDDD
Úgyhogy nálam ezer év az nem lehetséges, beláthatod:)

Mondom: 25-35, miko' millen a kedvem:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:48:30

@guma: De én rossz erkölcsű nőnek akarok láccani:))))
Így soha a büdös életben engem már férfi le nem szólít:(

Régimódi történet: valamikor, még egy régmúlt időben, amit még se a régészek, se a történészek nem tuttak beazaonosítani egész pontosan, szal a Keleti-kommenista-Kárpát-kultúra idején hajdanán, képzeld, nem néztem ki "rossz" lánynak, mégis utánam szóltak az uccán.

Húúúúú, de utáltam. Gyűlöltem, utáltam, sírni tuttam vóna mérgemben...

Ahogy telt-múlt a történelem, ez egyre ritkult. A vége fele mintha már nem is sértette volna annyira az önérzetemet;-DDDDDD Csak merengően mosolyogtam: istenkém, ilyenek a férfiak...

De tegnap is, egyedül vótam Pesten - mert az uram:hosszú történet, még annál is hosszabb - szal egyedül vittem fel egy szekrényt a gyerekeknek, mert nekünk itt fölös darab volt, de még tsinos, és nekik kellett.

Hát asszed, hogy egyetlen benzinkútnál is megszólított vón' valami fiatalka srác, hogy hát hova-hova azzal a szökrönnyel?

Á, dehogy. Illedelmesek vótak, szélvédőt is letürülték. Oszt otthagytak a borravaló után:(

Margarita, érdemes még élni ezek után?;-DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:51:40

@Ásó[Mosó]maci: Semmi okom a röhögysélésre, de amit belinkeltél, Mackó, reklám: hát az ütős;DDDDD

Azta, akinek ilyen fantáziája van, hát az nálam nümero ön (frantziáschan):)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 14:52:45

@Donna (Cara)mba: Ah :-D
Erről egy égi vicc jut eszembe:
Két szőke nő ül a vonaton. Szemben velük egy ősz hajú, szakállas idősebb ember ül.
Megszólal az egyik nő:
- Te ez nem az István király?
- Hülye vagy? Az már vagy ezer éve halott.
Errekinyílik a fülkeajtó, belép egy férfi, és megszólal:
- Szervusz Pistám! Ezer éve...
Mire a csaj:
-No, ki a hülye?

guma 2010.10.25. 14:57:58

@Donna (Cara)mba: De még mennyire! :))))))))

Majd meglátod...:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 14:58:13

@miről van itt nagybasz0: Mi van itt? Sörreklám-verseny?

Kocsmába való az igaz, de akkor valaki ügyeljen mán, hogy pénz is gyüjjön be a kasszába:))))))

Ingyér nem adunk felületet és teret a reklámnak: ez szabál:)

Akko' mi miből élünk meg? - kérdelek én titeket?

Nagyon jó reklám:)

Na, szal valahogy pénzt kellene kérni érte!:))) A múlkor is, csak úgy ingyér reklámoztam a Chanel No. 5-et:(

guma 2010.10.25. 14:59:33

@Ásó[Mosó]maci: ma nekem ilyen szolid viccek nem jutnak eszembe! :)))))))))

guma 2010.10.25. 15:01:39

@Donna (Cara)mba: Szellemnek akartam kedveskedni.
A többi meg csak úgy jött, DDDD

De látod @Conv:nak még egy jó csapot nem találtunk! :))

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 15:01:57

@Ásó[Mosó]maci: Na látod:)

Szal csak óvatosan dobálózzál az ezer évvel:))))

Jaja, tudom, ti régészek, nektek, mint a Teremtőnek, ezer év ide-vagy oda - az nem üdő;-DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 15:02:44

Szép Napot!

No és akkor most lesztek szívesek elárulni, melyik nick mögött bújkál Hernádi Judit!
Tegnap hetihetesben téma volt a Semmi-doboz és a Bzzz!

Szóval...?

Mert ÉN NEM.

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 15:03:27

@Ásó[Mosó]maci: Na látod:)

Szal csak óvatosan dobálózzál az ezer évvel:))))

Jaja, tudom, ti régészek, nektek, mint a Teremtőnek, ezer év ide-vagy oda - az nem üdő;-DDDDDD

guma 2010.10.25. 15:04:18

@neccharisnyás útonálló: Nézz a statisztikára! Azt hiszem azon a napon nagyon sok vendégünk volt. :))))
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 15:04:44

@neccharisnyás útonálló: Remélem, nme rám céloztál:))))))

Hát már szted is ennyire rosszul nézek ki mind testileg, mind szellemileg?;-DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 15:06:38

@neccharisnyás útonálló: Necc, belehúzunk, oszt a mi kocsmánk lesz a legelitebb netkávézó kies e hazában:)

Mán a sznobok is ide fognak járni:((((

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 15:17:14

@neccharisnyás útonálló: Bevallom, én vagyok! (:-D) Vagy a Hajós. Lehet választani :-P

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 15:40:38

@neccharisnyás útonálló: A VB-s kommentedről eszembe jutott Robert Merle védett férfiak című műve :-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 15:47:30

@Ásó[Mosó]maci: :DDDDDDDDDDD
Olvastam. Tán azóta tör felszínre bennem olykor-olykor a "védjük a férfiakat a gonosz nőnemű bestiáktól" tematikájú nyüszítő empátia-hullám.

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 15:54:05

@neccharisnyás útonálló: Jójó, én is olvastam:))) Nem a kommentedet, hanem a könyvet:)

Nem egyeznénk ki inkább azzal, hogy védjük őket 30 éves korig? Után kitenni a szenthegyre egy karéj kenyérrel meg egy kis hideg vízzel?

Nekem ez a variáció - nem tom mér' - jobban teccik;-DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 15:55:14

@neccharisnyás útonálló: Köszönjük :-D
Gratulálok a harmadikhoz :-DDDDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 15:56:30

@Ásó[Mosó]maci: Hál ég, hogy nem a Gálvölgyi!
Tegnap se Teddy, se Bajor, az általuk hagyott űrt az általános szellemi igénytelenségben viszont olyan jól bepótolta egymaga, hogy azonnali elkapcsolással jutalmaztam. És megint lecsesztem magam, hogy francnak hagytam azon a csatornán a dobozt, mikor láttam ezt a xart elkezdődni.

Én nemtom. A Csiszár-időkben is ennyire ótvar volt a színvonal, csak a szellemi zsengeségem miatt nem érzékeltem?

Mintha Kolosi kiadott volna egy ukázt, hogy a műsorok kötelező jelleggel a streptococus-baci IQ-ját kell hogy megközelítsék, annál föntebb nem lehet menni. És ettől olyan furcsa a "XXI. század" létezése, ami töri-bulvárnak hívja magát, közben meg minőségben hasít, mint spotlámpa prizmája a barlang sötétjében. Legalábbis ezen az adón.

Nembaj. Jövőre már pénzbe kerül, pénzt pedig csakis értelmes dolgokra vagyok hajlandó költeni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 15:58:05

@Donna (Cara)mba: Én 30 fölött kezdeném. Addig elég taplók, kevés magányos kivétellel, de onnantól mintha tömegesen kezdene benőni a fejük lágya.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 15:59:29

@Ásó[Mosó]maci: A megspórolt adómhoz tessék gratulálni. Meg az őseimhez, akiktől az élelmességet örököltem! :DDDDDDDDDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 16:03:18

@neccharisnyás útonálló: Nem szoktam nézni. A Csiszár-érában még néztem. Akkor kezdődött, új volt, valamint szerintem valamennyire felkészültek az adott témából (És itt most nem Kern borzalmas leveleire gondolok.)
Nálam akkor baxta ki a biztosítékot, mikor6-7 évvel ezelőtt behoztak egy lovat, hogy a Teddy erre fogadott a Bécsi ügetőn. Azóta nem néztem. Tegap is csak a reklámját kaptam el. Ott láttam a Hajóst :-S
De a is annyira egy szánalom. Egyszer volt a showder clubban. Egy humoros megjegyzése nem volt. Kiállt, és rinyált, hogy a többiek mennyi pénzt kapnak. Lehet, hogy ez jó poén neki, szerintem szánalmas.
No, további szép napot. És grat a harmadik gyerekhez :-PPPP

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 16:16:36

@Ásó[Mosó]maci: Tudod, 3 évente egyszer belenézek, hogy meglegyen a sikítozásadagom. A genocídiumok élő adásban már nem jelentenek elég erős ingert.

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 16:18:49

@neccharisnyás útonálló: Várgyál, várgyál, jányom...Az idő megadja a választ jólelkűségedre:)))
Csak nem azt kapod majd, amire számítasz;-DDDDD

Élni és élni hagyni: hát ezt nagyon kevesen tanulják meg, ezért 30 fölött még csak reményed sincs, hogy valamire nevelheted őket:(((

A makacsabbnál is makacsabbak...

Én azzé lecserélném fiatalabbra - ahogy még Gyurcsán, a nagy klasszikus is megmontta:))))

Igaz, ő csak nőre gondolt, saját magára nem:)))))))))))))))
A hüjéje: mit ér egy vén hapsi pénz, paripa, hatalom nélkül? Egy tál tejbelencsét?:)))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 20:10:09

@Donna (Cara)mba: Nevelni, piff!.... á, arra ott vannak 18 éves koráig a szülei, onnantól meg az Élet. Ha ezek nem nevelnek embert a kajlából, akkor semmi. Nevelni a saját kölkömet nevelem majd.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 20:13:27

Mellesleg, hogy ontopik legyek, ritka visszataszítóak ezek a mini padlócirkálók. Mini-diktátor az összes. Ráadásul olyan magasra szerelték a fejem, feszt azt kell lesnem, melyik kis görcs fut a lábam alá. Ha már kutya, legyen normális méretű. Az meg a pulinál, puminál kezdődik. Nem a kölyökmacskával keresztezett csincsillánál. Szerintem.

Marcellusca 2010.10.25. 20:25:12

@neccharisnyás útonálló: Stimt.

Nálam a német juhásznál kezdődik a kutya. :)
És ott vége is. :D

Na, jó nem (csak német juhászokkal nőttem fel és nekem is volt), de nemigazán csípem a "porszívókat". :)
Nejem kolléganőjének a kisvakarcsa nálunk volt, majd' 2 hétig.
Kicsit megneveltem. :) /Nem bántottam!!!/
Utána kérdezte a csajszi, hogy mit csináltam, mert jólnevelt lett az öleb. :D

NatGeo-n szok menni a "Csodálatos kutyadoki".
Na, az a fickó nemsemmi!
Annyira érti/érzi a kutyákat, hogy az fogalom.

guma 2010.10.25. 20:28:39

@neccharisnyás útonálló: Ebben nincs teljesen igazad, mert egy városi lakásban sokszor sok embernek nagy szolgálatot tesz az "öleb" és nem biztos, hogy olyan egyszerű lenne @Marcellusca: a farkaskutyával...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 20:32:47

@Marcellusca: Én a Spektrumon szeretem azt a brit bigét. Röhej, hogy dominának öltöztetik és bogár cabrioval furikázik, de valamit tud. Csak sajna a gazdák megnevelését nem rá bízzák.

Az óriásspiccek -dohányzóasztal magasság- még helyesek, de valszeg csak a bennem lévő kislány vonzódik a nagy hosszú szőrükhöz, mert a saját hajammal+egy hajkefével is órákig el bírok lenni. :S >DD

Múltkor viszont olyat láttam! A kis dög fele akkora volt, mint egy csivava! Az ilyeneket annak idején mi célból hagyták életben? Mert a palotapincsiről ugye köztudott, hogy a császár feleségei nagy hasznát vették a folytonos lefetyelési kényszerüknek.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 20:37:29

@guma: Valóban. Városi lakásba nagy kutya nem való. De szerintem a kicsiknek se jó. Hiába kicsi, mozgásigénye neki is van, és a kevés mozgás az egyik ok, amiért bekattannak és kezelhetetlenné válnak.

BTW én nemtom mit csinálnak Pesten a kutyákkal, de a belvárosi bérházban, ahol éltem, olyan szaga volt mindegyiknek, hogy már 4 méterről érződött. Bepállanak a fűtött lakásban, vagy mi?

Marcellusca 2010.10.25. 20:44:30

@guma: Ne hidd! Az enyém lakásban volt, de "kimozgattam" minden nap.
A kis vakarcsok meg sokszor kezelhetetlenek. Kisebbségi komplexus vagy mifene. :D

@neccharisnyás útonálló: Abból csak kis részt láttam, de nem tetszett.
Az inkább kiképző, idomár. Nevelni és nem megérteni akarja a kutyákat. :(

A lakásban tartott kutyámnak nem volt semmi szaga. Meg a lakásnak sem.
Tisztán tartás a lényeg. Mind a kutyánál, mind a lakásnál.
Lia (így hítták) addig nem ment be a szobába, amíg meg nem tisztítottam a lábát, hasát. És már nem is vitt be koszt, nem büdösödött a kutya sem.

guma 2010.10.25. 20:44:44

@neccharisnyás útonálló: lusta a gazda. Barátaimnál (egyiknél!) sincs szag..
Séta után, ha csak kicsit is nedve az út megy a kádba.
Azonkívül itt a Duna part, a völgy stb vagyis rengeteg futtató, sétáltató hely.
Az az ürge meg óriási, akit @Marcellusca: emlit...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 20:58:41

@Marcellusca: @guma:
Namost a szagot úgy képzeljétek el, mint az állatkertben mondjuk a tevéknél. Szal valszeg beizzadtak szerencsétlenek. Dehogy az egész házban!!!!!!

Jóvan. 58 nm-en nőttem fel harmadmagammal. Valszeg ezért nevelték belém ennyire, hogy no kutya in lakás.
Egyszer egy műsorban viszont hallottam, szegénykék micsoda nyavalyát kaphatnak, hogy egyfolytában beverik a farkuk a bútorokba. Hogy soknak muszáj amputálni. Úgy elszomorodtam. Már attól is kész vagyok, hogy a dobermann-oknak, rotiknak nyesik a fülét-farkát, csak mert úgy ijesztőbbek. Szegény kis maflák.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.25. 20:59:05

Ahoi! Csak egy kicsit beugrottam. Nekem ez az álmom:
Egy Ír farkaskutyi:-D
www.blikk.hu/data/cikk/47/93/71/cikk_479371/d00032623374ec5529fd0.jpg

Jóéjt

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 21:01:01

@Ásó[Mosó]maci: Belga juhász, berni pásztor a szerelmem. De egy puli vagy pumi se rossz.

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 21:40:43

@neccharisnyás útonálló: Akkor a mázsányi Ubulom nagyon imponálna Neked:)))))
A férjem Táltosnak nevezi, mert 6 körme van...
Nekem csak Ubul, mert így neveztem kölyökkorában el, és ez a név illik különben is rá:)

Még egy medve is csak lesné:)))

Nyugodt, ha azt mondom: barát: akkor máris ugrik a nyakadba, belecsókol a füledbe és tűzbe menne érted.
Amíg ezt a varázszsót ki nem mondom, addig várakozó állásponton van:)

Már sokan megkérték a kezét, pedig olyan fajtiszta, hogy kb. 8 kutyafajból van összetéve:)))))
Igaz, az a 8 mind fajtiszta vót:)

Ösmerem történetesen a családfáját:)

Képzeld, erre a tényleg majdnem mázsás cukipofára mondják, ha valaki gyerek megbarátkozik vele, azt mondja rá: édi;-DDDDDD
Volt ugyanis rá példa, kettő is:)))

Mert valóban "édi" a nagy, busa feje, kócos, szemébe lógó szőrzetével;-DDD

Szal ez rá a megfelelő kifejezés: édi;-DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.25. 21:52:37

@Donna (Cara)mba: Ja, de Ubul büdös, jut eszembe:(
Szal mégse jó:(

Kint van feszt, hében is meg hóban is, és csak nyáron fürdik:)))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 22:07:13

@Donna (Cara)mba:
Cuki dögöktől sok mindent elviselek. (ez emberre is vonatkoztatható ;)

Horizont 2010.10.25. 22:32:17

@neccharisnyás útonálló: ez olyan aranyos volt, nagyon bejött nekem, bölcs és fiatalos egyszerre:))
Vagyis te voltál bölcs és fiatalos:DDDDD Tudom az vagy...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 22:47:53

@Horizont: :DDDDDD
Bölcsülni bölcsülök, fiatal meg már nem leszek.

/Jáj, beszípen lehet ragozni a magyar nyelvet!/

Horizont 2010.10.25. 22:50:39

@neccharisnyás útonálló:
Mi az, hogy már? Te MÉG fiatal vagy!!!Jó neked:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.25. 23:09:42

@Horizont: Tudod, ez is azon dolgok egyike, amit kinő az ember. Vagy elmúlik, mint a bárányhimlő. Legalábbis olykor rendesen viszketek tőle. :))))))

Horizont 2010.10.25. 23:17:02

@neccharisnyás útonálló: Hahahaha:)
Ezek a kocsmások hamar kidőlnek itt:)
Én is társulok, reggel meló:(
Szép álmokat hozzon az éj!:)

guma 2010.10.26. 09:21:12

@miről van itt nagybasz0: Nem mindegyik nyalizós!
Ez például még a sörötöket is elviszi!

www.mommo.hu/media/Az_iszakos_teknoc

miről van itt nagybasz0 2010.10.26. 10:34:14

@guma: Kutya, sör? :)

Konkrétan a ba....sra! :D

guma 2010.10.26. 10:54:23

@miről van itt nagybasz0: "ha valakinek nincs fantáziája." :))) DDD elég a kutya + sör ??????

@Ásó[Mosó]maci: A lukas helyett. :) Jó!!! D
(nem egy elveszett ember vagy hallod-e. D)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.26. 11:05:21

@guma: :-DDDDDDD
Ez egy régi vicc.
Egy nő bemegy a kalapboltba. Odamegy hozzá az eladó:
- Mit parancsol hölgyem?
- Egy kalapot szeretnék venni!
- És konkrétan mire gondol?
- Konkrétan a b...ásra, de most mégis egy kalapot szeretnék venni!
:-DD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.26. 11:47:18

@guma: ÖÖÖÖÖ nem tudom. Valahogy nem tudtam az ilyen "játékokat" értékelni. Lehet, hogy bennem van a hiba.

guma 2010.10.26. 11:59:32

@Ásó[Mosó]maci: Ó, értékelni én sem tudom. Csak felfűztem a gondolatsor közé... D

(levlet kaptál.)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.26. 12:15:54

@guma: Menj be az indapass-odba
ott képeim., file feltöltése

guma 2010.10.26. 12:56:02

@Ásó[Mosó]maci: Na ma nem kínlódok ezzel. Nagyon hanyagolva vagyunk (nem gondolod? D) Na leléptem, hátha akkor itt nyüzsögnek majd...
süti beállítások módosítása