He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Örökzöld: Casablanca

2010.10.15. 20:36 Donna (Cara)mba

 

I fell in love with you watching Casablanca
Back row of the drive in show in the flickering light
Popcorn and cokes beneath the stars became champagne and caviar
Making love on a long hot summers night

I thought you fell in love with me watching Casablance
Holding hands 'neath the paddle fans in Rick's Candle lit cafe
Hiding in the shadows from the spies. Moroccan moonlight in your eyes
Making magic at the movies in my old chevrolet

Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca
But a kiss is not a kiss without your sigh
Please come back to me in Casablanca
I love you more and more each day as time goes by

I guess there're many broken hearts in Casablanca
You know I've never really been there. so, I don't know
I guess our love story will never be seen on the big wide silver screen
But it hurt just as bad when I had to watch you go

Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca
But a kiss is not a kiss without your sigh
Please come back to me in Casablanca
I love you more and more each day as time goes by
Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca
But a kiss is not a kiss without your sigh

Please come back to me in Casablanca
I love you more and more each day as time goes by
I love you more and more each day as time goes by

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr582374812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.10.15. 21:29:26

Az örök szerelem...

Még gyerek voltam, mikor először láttam!

Donna (Cara)mba 2010.10.15. 22:20:50

@neccharisnyás útonálló: Naná, hogy:)))))

Ezt még a fiam is imádja! Különösen teccik neki, ahogy Humphrey Bogart pipázik:) Meg a puha kalapja. Szal illen szeretne lenni:), ha volna még egy oly kor a földön:(

De nincs bárzongorista, nincs táncz, nincs csak mély-mély, semmi mást nem látó nézés hosszú percekig, meg együttnevetés, nincsenek igazán jószabású ruhák, alig vannak elegáns, puhakalapos, pipázó férfiak:)))
Meg egyáltalán: férfiak:(
Hímek, na azok nyüzsögnek! Meg nőstények...

Azt sem tudjuk, mit veszítettünk ezzel a nagy szabadossággal.

Mindig a titok az izgalmas. Oda meg kell egy kis pezsgő, valami pilács, bárzene, valami belső rezdülés, ami érdekes, de a gyomornál kezdődik;-D
Pontosabban valahol a plexus solaris környékén:)

De ki vagyok én, hogy korokról és szerelmi szokásokról beszéljek?

Én sem tudtam átlépni korom szokásait, korlátait anno, csak pillanatokra:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.15. 22:38:02

@Donna (Cara)mba: Hú azok a nézések........
Mindig azon gondolkodtam, mennyire ki lehettek ezek az emberek sminkelve a valóságban, hogy a filmen, fekete-fehérben, mikor pont úgy világították őket, hogy a szemüknél egy fénysáv, alatta-felette árnyék, így nézzenek ki.
És működött. Még most is működik. Hány de hány egykori magyar filmszínésznőt látok gyönyörűnek, pusztán azért mert különlegesen néz vagy szép a szeme.
Manapság meg a fejük se látszik már. Annyira elment a filmipar a nagy, széles mozdulatokkal való színjátszás felé. Pedig az színpadra való stílus. Nem egy kamera apró lencséjére.

Donna (Cara)mba 2010.10.15. 22:51:38

@neccharisnyás útonálló: Jól látod:)
Így igaz! Sajnos.
És ezzel nem adnak példát a nőknek a jólöltözöttséghez, a stílushoz. Bármi lehet stílusos, tényleg bármi...Egy lepedő is:)))

Nem ez a lényeg: valami egészen más, jól érzékelhető, és mégis alig megfogható...

Ma nincsenek dívák. Lehetnének. Nem kellene úgy kinézniük, mint a 30-as, 40-es években. Dehogy.
Nem erről van szó.
Lehet tépett a haja, akármilyen, piros, hupikék, mindegy. Mert nem erről szól a történet.

Lehet, hogy kivételként akad egy-kettő (igen, akad kivételként), de ma már a filmipar is az, ami a neve: ipar:(
Túltermeléssel és gyatra minőséggel legtöbbször:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.15. 23:03:04

@Donna (Cara)mba:
Öltözködés.. na haggyál! Hál ég, ma végre sikerült szereznem egy olyan farmert, ami NEM csípőszabású, és nem 20 ezernél kezdődik az ára. Évek óta ilyet keresek. Francnak se kell, hogy a vesém a sok kukucskálástól megunja az életet.
Nomindegy. Találtam. A méretemben. És nem az az előrekoptatott, 2 mosás után cafatokra szakadó verzió. Így is 9 ropit hagytam ott az üzletben. De basszus! Nem vagyok én farom közepéig lógó fölsőkkel dugig ellátva, hogy közvetlen alsónemű vonala fölött végetérő cuccokban járjak. Október-novemberben!!!!
Így is szívom a fogam, hogy olyan csirkelábakra születtem, amikre ha jó a szárak hossza, akkor derékban még egy ember beférne mellém.

Na, legalább szoknyám az van. Egy pár. :D

Donna (Cara)mba 2010.10.15. 23:12:48

@neccharisnyás útonálló: Én nem tom, a pasik hogy pontoznak, de tőlem kapsz 5*-ot, hogy nem ezt a dög unalmas csipőcsontig se érő egyenszabást választottad:) Mindeki abban grasszált...Már olyan hóttt unalmas volt, tényleg.

Ha csak cseppet csúsztatja le, és éppenhogy éri is meg nem is a póló a nacit, akkor sztem sokkal izgisebb bír lenni, mint amikor már a feneke kandikált ki belőle:(

Amúgy meg van a tökéletes arányú görögszobor, meg vannak hús-vér nők. Ez egyik nyakikláb és attól szexi, a másiknak alig van mellye, de annál szebben domborodik a csípeje, a másiknak meg mittomén:)

Nézd meg Audrey Hepburn-t! És hasonlítsd Sophia Lorenhez!
Csoda mindegyik és az is marad míg filmvászon létezik? IGEN!

Valami ilyesmire gondoltam...

Akkor itt is szép álmokat Neked! A gyertyát meg nefeledd!!!!! Te ojtod el:)
Ez már a te feladatod lett:))))

Marcellusca 2010.10.16. 10:44:03

@neccharisnyás útonálló: Tőlem is kap, Kisnaccsád, egy 5*-öst! :)))

A franc abba a csípőnaciba! :(
Minden csaj azt veszi fel, pedig, ha tunnák ... :)
Nagyseggű csajok, szűk csípőgatyában és ettől olyan alaktalanná válnak, hogy csak na. Mikor normális, az alakjuknak megfelelőt vesznek fel egész megváltoznak.
Előnyükre. :)
Mer' néköm aztán semmi bajom a faros menyecskékkel. :)))
Sőt! :D

Azt nem tudják, hogy mi áll jól nekik. csak majmolják a divatot. :(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 11:51:47

@Marcellusca:
az igazi amikor a csípőnaci felett és a köldök fölé érő top közt ott figyel a titanic mentőöve kibuggyanó zsír formájában :)

Ennél már csak az jobb (ami egyre inkább divat a szerencsétlen szellemi fogyatékosok közt) a csípőnadrág pelenkanadrággal kombinálva :)
Tudod amelyiknek az ülepe térdnél van.
Csodálatos.

Nem vagyok egy asszonyverő típus, de ezeket nagyon szívesen rugdosnám addig, míg vagy el nem fáradok, vagy szét nem hullanak atomjaikra :)

Marcellusca 2010.10.16. 11:59:37

@Conv: Úúúúú, azt ne is mondd! :)
Mikor 3 csípője van. 2 vastag, közte egy vékonyabb, amit a naci csinál. Áááááá. :D

Az a buggyos gatya meg a halálom. :(
Annak húznám a fejére és fojtogatnám vele, aki kitalálta. :)

guma 2010.10.16. 12:06:51

@Conv: Vártuk ide (nagyon, jó kis dumára.D)

De ez az irány nem! Itt ne terjesszen agressziót.D
Mindenki úgy öltözik ahogy akar, és olyan hüjjjje, amennyire hüjjjjje akar lenni.
Ezért nem rugdosunk senki. Nevelni kedves a fiatalokat. Értve?????

@Marcellusca: te meg ne ülj fel "katona emberként" a provokációnak! Fojtogatni? Ejnye - nem ezt tanultad.

Mindig mire jövök "haza"....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 12:29:44

Az a pelenkanadrág, szerintem valami szociográfiai kísérlet arra irányulóan, hogy miféle otromba gusztustalanságot lehet divat gyanánt a zombikra ráadni :)

Nem tudok mást elképzelni, csak, hogy direkt az idiótákat szopatja valami tréfás kedvű, és rohadt jókat röhög a pelenkagatyás divatos népeken :)

guma 2010.10.16. 12:32:43

@Conv: Na ez már mindjárt más...D

www.megavideo.com/?d=P4GL2P9V

Csak hozd a jó dumát felfrissülni kell néha.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 12:33:25

@guma: a rugdosnám az egy ingerencia, nem pedig tett :) nem azt írtam, hogy rugdosom :)

...és semmiféle álságos okból nem fogom eltitkolni az érzéseimet, még ha a megvalósulásuknak nem is engedek utat :)

guma 2010.10.16. 13:49:10

@Conv: az ingerencia néha veszélyes vizekre visz:) de te tudod

érzések..hm
ki kérte, hogy titkold...(de ne terjeszd, mert partnert találsz lásd:@Marcellusca: )

Horizont 2010.10.16. 13:59:46

Istenem a Casablanca! És a régi színészek!Ah...
Audrey Hepburn is sovány volt, de most láttam Angelina Jolie-ról egy fotót,itt Pesten, rémületes milyen csuklója meg térdkalácsa van. Komolyan mint a haláltáborokban.
Na de vannak, voltak nekünk csodás magyar színészeink is.Kár, hogy már nem tudják a fiatalok, hogy volt nekünk egy Básti Lajosunk, egy Bessenyeink, Latinovitsunk, Ruttkai Évánk, Márkus Lászlónk,Domjánunk és még sorolhatnám hosszan.(mindent láttam élőben színházban).Sajnálom a mostaniakat, hogy csak egy szappanopera árán ismeri meg a világ.Vagy reklámból. Például a soproni sörös "magyarország én így szeretlek" szereplője, Száraz Dénes egy tehetséges fiatal színész, aki a Jóban-rosszban sorozatban játszott egy papot, de a szerelem helyett az istenét választotta és elhagyta a sorozatot, nagy bánatomra, mert olyan kis oázis volt ott:)
Na nem is ezt akartam írni, hanem
mennyire örülök, hogy ismertem nagy színészeket, igazi MŰVÉSZEKET a szó nemes értelmében.
Ingrid Bergman maga volt a csoda:)

Horizont 2010.10.16. 14:00:55

@Horizont:
helyesen: mindet láttam élőben

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 15:57:19

@Conv: Kedves Conv.! Értékelem, hogy férfiemberként hozzászólsz a női divathoz! Többször kellene hallanunk férfi véleményeket is, talán akkor nem hordana 10-ből legalább 1 pelusgatyát:))) - hanem gyakorolna egy kis magábaszállást:)

Normális nő ugyan néha a többi hölgytársa bosszantására IS öltözködik, de alapvetően NEKTEK akarunk tecceni;-DDDDD

Ezért kérem igen tisztelt Uraságodat, sziveskedjék hozzászólni sűrűbben kocsma-témákhoz is! :)))
Ne derogáljon, ha lehetséges;-DDDDDD
(most megpróbáltam összehozni a kellemeset a kocsma érdekével;-D
Conv. is szintiszta nyereség, színesíti az úriközönség stílbéli palettáját:))))

A TE kedvedért teszem fel Coco Chanelt, aki szintén valami forradalmian újat alkotott a női divatban, de nem belekakilokbelepisiklek gatyát:(

Amúgy nagyon figelemreméltónak találtam szíves hozzászólásodta! Várom/juk máskor is:)

Ui. Zenében mit hallgatnál szívesen? Ma a TE kívánságodat teljesítjük, oké?
Légy a vendégünk!:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 16:42:38

@Donna (Cara)mba:
ójaj! zene.
bármit ami zene :)

ami nem zene az a hip-hop, trance, acid, goa, house, techno :) a többi jöhet.

Inkább hangulatfüggő a felsoroltakon kívül, mit mikor szeretek hallgatni, a felsoroltakat soha.
Mondjuk klasszikus komolyzene bármikor, klasszikus rock zene bármikor, ska bármikor, népzene válogatósan, metálfélék válogatósan, oi és punk válogatósan. r'n'r majdnem minden, elektronikus zene nagyon válogatva, pop naaaaagyonnagggyon válogatva, disco voltaképpen mindegy csak részeg legyek, józanul zavarni tud :)

Egyzerűbb lesz talán, ha én ajánlok nektek a következő órácskátokra egy kis populáris klasszikust, ha nem sértelek meg vele benneteket, egyéb elfoglaltságaitok közepette hallgatásra.
www.youtube.com/watch?v=QEllLECo4OM

S, ha valakinek ideje van rá, nem ismeri egészében, vagy csak felelevenítené kis időtöltésként:
wwwold.sztaki.hu/~smarton/zene/carmbur.htm
magyarul és eredeti nyelve(ke)n a zenemű tartalmi része. Természetesen ez nem az egész versgyűjtemény csak az Orff műben szereplő szövegek.

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 16:58:51

@Conv: Amit belinkeltél, az annyira izgalmas és igaz zene! És a szövege! Belenéztem ott van az a különös latin nyelvű eredeti is, amin íródott...

Igazából az egész Carmina egy különlegesség, és még szerencsénk van, hogy megmaradt a különös eredeti mű, ami Orffot megihlette.

Beposztoltam neked egy Chaneles kis Parfum No. 5 reklámfilmet a képivilága miatt, de már oly ledérnek érzem magam Hozzád képest:(

Na, majd valahogy jóvá teszem baklövésem:(

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 17:01:10

@Donna (Cara)mba: Jaj, és nagyon örülök itt Neked! Érdekel engem továbbra is a politika, emlékszem is hozzászólásaidra, csak én most kicsit visszafogtam magam.

Elbujdokoltam:)

Majd talán egyszer ismét előkerülök:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 17:33:11

@Donna (Cara)mba:

ledérnek? :))))))

egy nő nem lehet elég ledér az én ízlésemnek :)

Igazából engem nem túl mélyen érdekel a politika, inkább olyan a melóból kikapcsolós eszmefuttatások helye számomra a vbőr, ahol amikor tele a fejem a munkával, számokkal, adatbázis relációkkal, "kombinatorikával", egy teljesen más gondolatmenettel, elterelhetem a figyelmem és üríthetem az agyam, hogy tudjak tovább foglalkozni a problémákkal.

Ezért is vagyok ilyen kis kekeckedős ott legtöbbször, hogy bele tudjak lovalni valakit egy kis vitába, ami segít üríteni a gondolataimat az éppen adott melóbéli problémakör körül :)

Tudom genyóság kihasználni másokat, de bízom abban, hogy nem okozok senkinek maradandó lelki sérülést :)

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 17:43:30

@Conv: Nem kell magyaráznod a bizonyítványod:)))))

Értelek és asszem a Vbőrön is értettelek.

Ha rámész a honlap első oldalára, már beposztoltam Neked valamit:)

Könnyed, mint egy jó csevegés, mint egy komolyan nem veendő olasz trattoria-tulajdonos éneklő, zengő szóáradata, széles, de elegáns gesztusokkal kísérve a mondat hangulatát:)

Szívem: először magyar, aztán magyar, aztán magyar, aztán francia (dél-francia), aztán olasz...meg annyi minden más náció is, ha békében tudok rájuk gondolni:) És ők is rám:)

Ecco, Signore! :)
La vita e primissima in Roma:)))))

guma 2010.10.16. 18:05:03

@Conv: Ez sajnos kimaradt az életemből - teljesen. Vannak akik próbálnak rám hatni így is mostanában. Ezért örülők néhány embernek akikkel itt is összehozott a sors, mert adnak egy kis pluszt...

Pedig sokáig tartottam magam, hogy nem lépek be "sehova", de elcsábultam és itt vagyok.:)

Hallgatlak, olvaslak benneteket és örömet okoztok (most pl fiamnak mondtam : csak röviden. D) jó itt kikapcsolódni.
Érdekes volt a SKA forever linked! Oda mentem és ott volt ez (dupla ajándék!), nem is tudod milyen jó élményt hoztál elő. DDDDD

www.youtube.com/watch?v=bfGhdYP-RVQ&feature=related

Most a mait hallgatom és büszke vagyok magamra mert egyre több tetszik ezen a vonalon is.
Köszi.

Azonban mindig csak "beugrok" és hibát hibára halmozok, vagy itt ragadok és nagyon-nagyon lazítok. Fogalmam sincs jó-e ez, de azt látom elnézik nekem.D
Örülök itt létednek. Gyere sokszor. (Vagy maradj köztünk . ez lenne a legjobb:)))))))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 18:32:16

@guma:
"Fogalmam sincs jó-e ez"
ha neked tetszik és jól érzed magad, akkor jó.

guma 2010.10.16. 23:27:30

@Conv: Ez nem ilyen egyszerű, csak annak látszik...
JÓ éjt
süti beállítások módosítása