He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Még egy bejegyzés Marcellusnak és gyászának - egy 31 éves fiatalember halálára

2010.09.28. 10:21 Donna (Cara)mba

Mi itt mind Veled vagyunk a részvétben!

Este, vagy aki teheti most akár, mindnyájan gyújtsunk meg egyetlen szál gyertyát egy 31 éves fiatalemberért. Nem kellett ismernünk Őt, hogy tudjuk: fiatalok nem hallahatnak meg!!!

Itt maradnak ők velünk, akárcsak egy blogoldalon is!

RIP, Ismeretelen Fiatal!

A Mindörökké Off kommentelői

A Guns & Roses Estranged dala is Marcellus gyászáért és unokatestvéréért szólt...

Veled vagyunk, Marcellus!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr32328957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.09.28. 11:25:56

Nagyon köszönöm, Donna!
Igazán kedves vagy!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.28. 14:22:22

Olyan szemétnek érzem magam, hogy pont én kérdeztem rá. Nem szabadott volna. Nem is mertem semmit írni, mert.... szal mocskosul szégyellem magam.
Nem értem, miért kellett neki ilyen fiatalon, de mélységes, mély részvétem...

Donna (Cara)mba 2010.09.28. 14:50:40

@neccharisnyás útonálló: Én nem hiszem, hogy Marcellus ezt rossznéven vett volna! Ha kéri, rögtön törlöm.

A hír mélységesen megrendített. A 31 esztendő - á, erről nem lehet beszélni...csak ordítani vagy elnémulni.

Legfeljebb művész tud erről valamit elmondani, kifejezni.

Marcellusca 2010.09.28. 15:04:02

@neccharisnyás útonálló: Ne érezd magad rosszul! Nincs semmi gáz.
Nem tudhattad, - mint ahogy a többike sem - hogy miért született az a poszt.
C'est la vie!
La vita è così.
C'è la vita.
Nekem is csak úgy jött.

@Donna (Cara)mba: Persze, hogy nem vettem rossznéven. Miért tettem volna?
Kimondottan jól esett.

De -asszem - ennyi elég is. :)

Donna (Cara)mba 2010.09.28. 15:11:35

@Marcellusca: Persze, tudom.

Csak ezért tettem be ma ezt, mert itt voltunk szinte valahányan.

Innentől megy az életünk tovább.
süti beállítások módosítása