He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kis esti - Mio

2022.04.23. 18:00 miről van itt nagybasz0

202 komment

Címkék: zene videó tánc

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr9617810387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 07:55:01

Mindegy. Cipő régen megénekelte, hogy aki hülye, az is marad.
Ja, meg fel a kezekkel, ha jönnek az oroszok, valahogy úgy, mint amikor Hitlerék jöttek. Mert védekezni nem szabad. Segíteni sem szabad a védekezést, mert az már azt jelenti, hogy beléptünk a háborúba. Szlussz! A passz meg majd a kézfelemelés után jön.

Egyébként el a kezekkel Gumától! A szájjal meg különösen!

Neytiri1 2022.05.01. 08:08:15

@látjátok feleim szümtükkel: azt kérdezném, hogy ezt miért nekem címzed? Ki vagyok én, hogy nekem címzed?
Én vagyok az orosz? Én kínzom? Én támogatom ezt a háborút?
Te nem érted amit már számtalanszor leírtam, hogy nem támogatom, nekem nem hősöm putyin, elítélek minden erőszakot és naiv módon békére törekszem.
Írjál putyinnak. Majd ő biztosan válaszol.
Nekem lehet gondolkodni?

Te mit teszel, hogy ne így legyen, úgy egyébként???

Itt cseszegetsz engem, ettől nem lesz semmi változás.
Mennyivel vagy te különb, mint én?
Attól, hogy halottakról linkelsz?
Menj oda, segíts nekik. És majd akkor írogass nekem, mert akkor azt mondodm, hogy több vagy mint én.

Neytiri1 2022.05.01. 08:10:18

@látjátok feleim szümtükkel: el a kezekkel gumától?
Ne viccel már vén ember.
Megint csak a szád nagy!

taga20 2022.05.01. 08:59:25

@Neytiri1:
"Te mit teszel, hogy ne így legyen, úgy egyébként???

Itt cseszegetsz engem, ettől nem lesz semmi változás.
Mennyivel vagy te különb, mint én?
Attól, hogy halottakról linkelsz?
Menj oda, segíts nekik. És majd akkor írogass nekem, mert akkor azt mondodm, hogy több vagy mint én. "

cica, te minden nap bizonyítod, hogy nálad csúszik az ékszíj.

így, ahogy te érvelsz, úgy a gyerekek, meg a terheltek vitatkoznak.evan.

ja és ezt olvasd el, hátha rájössz, hogy miért nem szabad hagyni az olyan arcokat, mint te, hogy relativizáljátok pl. a ruszki népirtást!

www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiajrvV2r33AhXz8LsIHa3TCNUQFnoECAsQAQ&url=https%3A%2F%2Finfovilag.hu%2Fquot_amikor_ertem_jottek_mar_senki_sem_m%2F&usg=AOvVaw3_ka84Lpu7cuJB58XV_HwU

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 09:09:21

@habakuk000:

B+! Adok én neked kiskutyát, ha már csak az hiányzik. Egyre kisebb lesz ( ahogy öregszik ).

Neytiri1 2022.05.01. 09:16:56

@taga20: taga20 2022.04.30. 18:30:56
@Neytiri1: soha többé nem foglak emlegetni, ha arra válaszolsz, hogy mi értelme a nicknevednek, ha pont azokkal vagy, akik a navikat irtják?

www.youtube.com/watch?v=JuAfiBbJ-MQ

Milyen jó lenne, ha egyszer betartanád, amit ígérsz.

habakuk000 2022.05.01. 09:20:54

@gazoló: Csak sikerült kihoznod belőlem az állatot:

Múlt héten volt alkalmam figyelgetni, milyen nehézkesen, lassan haladnak a fegyverek átrakásával.
Számolgattam egy fél napig, ha rajtunk keresztül is mehetnének a szállítások, kb a duplájára nőhetne a szállítási sebesség, mi komoly kapacitással rendelkezünk, ez gyakorlatilag civil és fegyveres halottak számát csökkenthetné jelentősen.
De mi nem. Mert a hozzátok hasonló silány, csak a saját javukat néző -persze rövidlátóan és ostobán -, valamint a sima hülyék miatt, gyakorlatilag a zsarolt cigányt bűnpártolóiként megakadályozzátok a szövetségeseink munkáját.
Persze, ha nálunk lenne baj, ti ugatnátok a leghangosabban, miért nem jön gyorsabban a segítség.
Megvetem ezt a mentalitást, tiszta szívvel megvetem ezeket az embereket.
Végszónak ugyan nem túl kedves, de igazán ezt gondolom, elhiheted.

gazoló 2022.05.01. 09:28:07

@habakuk000:

kurvára nem lehetsz biztos benne,hogy ez így "segítség!
ráadásul már megint személyeskedve vetítesz!
de legyen a te hited szerint!

habakuk000 2022.05.01. 09:31:02

@Neytiri1: Nem locsolóvers, hanem az, amit gondolok felőled itteni pályafutásod alapján.
Keress egy pszichológiával, társas kapcsolatokkal foglalkozó csoportot, javadra válna. Ezt nem gúnyosan írom, komolyan javaslom. Szükséged van arra, hogy foglalkozzanak veled, de itt ezt a fajta igényedet nem fogod tudni kielégíteni, csak egyre jobban eltorzul a lelkivilágod és a személyiséged.
Értékesebb ember tudsz te lenni ettől a kétségbeesett magyarázkodástól és segélykiáltástól. Guma nem pszichológus, az itteniek pedig nem fognak kímélni.

Igen kedves voltam régebben, de az már a múlt. Számomra megvetésre méltó az a tevékenység, amit mostanában művelsz.
Végszónak ez is jó, ez talán kedvesebb, mint a gazolóé.

gazoló 2022.05.01. 09:32:30

@habakuk000:

u.ib
kezelni sem tudják a felét annak a sok vasnak.
mi lesz ha putler besokall,feláll az asztalra és london felett megpörget ujjai közt egy két csökkentett hatású kedvességet így hetvenévesen,rákkal,hogy 300 évre biztos legyen abban,hogy győztek?

habakuk000 2022.05.01. 09:35:32

@látjátok feleim szümtükkel: Itt is van egy nagy csomó, már megszületett az is, aki mozgássérült-segítő lesz, de köszönöm. :)

De azért most nem nagyon kell pironkodás nélkül a lengyelekhez és a baltikumba menni.

gazoló 2022.05.01. 09:36:13

@habakuk000:

már egy hete a nekrológ jellegű végszavaidat halljuk,de nem baj.
inkább téged hallgatlak,mint a berlin irányába távozó mem sárgarigóhangra hasonlító süvöltő ruszki szörnyet!

jaegtoer 2022.05.01. 09:36:58

@gazoló: arra szándékoztam utalni, hogy mennyire meddő dolog itt vagy bárhol máshol bármiképpen gyilkolni egymást olyan ügy vagy ügyek miatt, amelyre vagy amelyekre semmilyen ráhatásunk nincs.
Egy rövid, semmitmondó hírben tudatták a világgal még az orosz csapatok összevonása és felvonulásának idején, még az Ukrajna elleni támadás előtt, hogy Biden és Putyin mintegy egyórás telefonbeszélgetést folytattak. Ámde arról, hogy miről cseverészett a két vén ganyé, arról nem tájékoztatott sem az objektív sajtó, sem a bulvár, sem a kibaszott szóvivők. A történésekről, a szörnyűségekről és minden olyanról amivel lehet heccelni a tömegeket, arról viszont bő nyáladzással és tragikusan drámai képsorokkal tömeggyilkosságokról és normális emberi ésszel el sem képzelhető vandalizmusról (legalábbis a XXI. században).
És mivel egyszer mindenképpen eljön a béketárgyalások ideje, ahol és amikor előkerülnek az ok-okozatok viszonyai egyrészt, másrészt, harmadrészt és sokadrészt, akkor talán kiderül, hogy mi miért történt, de nem biztos, mert világszerte véleményirányítás folyik pro és kontra, miközben senkinek nincs igaza pedig mégiscsak de. Az a biztos, hogy az orosz agresszor háborús bűntetteire, vandalizmusára, és rablássá fajult hadjáratára semmilyen mentség nincsen se egyrészt, se másodrészt, se sokadrészt. Szerintem ebben mindannyian egyetértünk, beleértve a kéknőt is.
Érthető, hogy a lengyelek 'régi, (sienkiewiczi értelemben vett) orosz barátságuk' okán érzékenyebben reagálnak (ahogy az észtek, lettek, litvánok is), hiszen Belorusszia közreműködésével legelőször és élesben őket provokálták az agresszív migráns betörési kísérlettel, csak a lengyelek minden körülmények között észnél voltak, jól ismerték a szomszédjaikat és sejthették, hogy csak elterelés egy nagyobb tervről. Aztán fel is vonultak az oroszok az ukrán határra.
Szóval rövidebben: egy nagy rakás trágya ez az egész, mi meg máris öldököljük egymást, miközben semmilyen ráhatásunk nincs a háborús okok és szándékok megszüntetésére, az elavult fegyverek újrahasznosítására, a világméretű gazdasági válság elkerülésére, minden a fejünk felett dől el, ami aztán természetesen ránk esik.

Tanulságul ajánlom @látjátok feleim szümtükkel: @habakuk000:
@taga20: figyelmébe www.huszadikszazad.hu/1937-december/gazdasag/penz-vagy-vas-vaj-vagy-agyu

@Neytiri1: Kéknő, maga meg ne kavarja, ne kavarja, mert nem Piszkos Fred, igaz én sem vagyok Fülig James, Almira uralkodója, de legalább helikopter:)

Tehát összegezve és röviden, ha kérhetem: Kérem szépen ne gyilkoljuk egymást. Még. Amennyiben majd kies Kárpát-medencében szólnak a fegyverek, az más helyzet. Akkor nosza! hamarjában és először is egymás torkának essünk, aztán ha már elintéztük egymást, csudálkozzunk és keseregjünk, hogy már megint vesztettünk: vagy a háborúban vagy a békében, de mindenképpen vesztes. Így kell ezt! Rajta!

gazoló 2022.05.01. 09:50:05

@jaegtoer: D

"mennyire meddő dolog itt vagy bárhol máshol bármiképpen gyilkolni egymást olyan ügy vagy ügyek miatt, amelyre vagy amelyekre semmilyen ráhatásunk nincs."

ezt talán annak kellene címezni aki ezt folytatja és élvezi.
sztem nem én voltam az.
a többivel max. egyetértek!

habakuk000 2022.05.01. 10:16:02

@jaegtoer: Nagyon szép, jól megfogalmazott gondolatok, aki felmentést keres, az felmentést is talál azonnal.
Csak éppen:
Eichmann miért épp a magyarokat csodálta a deportálásoknál?
A rendszerszintű korrupció miatti jogállamisági eljárás miért épp nálunk indult meg, amikor van még 26 másik, köztkl több balkáni ország is?
Miért épp mi vagyunk azok akik a hatalmas külső forrás ellenére a lakosság több mint felének utódainak nem adjuk meg az élethez való szabadságot?
Miért mi vagyunk azok, akik a polgári és katonai szövetségeseink közül egyes-egyedül az ellenség érdekeit szolgáljuk?
Mert a társadalom egyénekből áll. S ha az egyének betegek, silányak, akkor a társadalmunk is az lesz.

Summa summárum: lehet itt magyarázkodni, felmentést adni magunknak, háttérhatalmakra mutogatni, bölcselkedni, ez mind az igazság tagadása, s saját felelősség alóli kibújás.
Számomra nincs különbség az efféle dinamikus igazoláskeresés és a nyílt propaganda
között, sőt talán aki nyíltan beleáll a dolgokba, azt becsületesebbnek tartom, mint a hozzászólásodból áradó "szar vagyok, de ha más szempontból néznél megvan rá a magyarázatom, hogy miért is hazudjuk azt, hogy nem vagyok fos" magatartást.

eszti..... 2022.05.01. 10:16:07

@gazoló:

" kezelni sem tudják a felét annak a sok vasnak. "
Ezt meg honnan veszed?
Úgy látom, kb 2 lehetőségünk van. Vagy ellátjuk fegyverrel Ukrajnát, vagy sóval és kenyérrel várjuk a felszabadító orosz sereget.

"mi lesz ha putler besokall"

Folyamatosan fenyegetőzik. Lavrov ellentmondó megnyilvánulásait figyelve ez a taktika. Az atommal és a gázcsap elzárással történő riogatás.

gazoló 2022.05.01. 10:19:31

@eszti.....:

a német légvédelemmel felszerelt vasakra amihez a kiképzés fogadóképes embereknek hetekig tart asszonyom.

gazoló 2022.05.01. 10:20:05

@eszti.....:

mióta lettél ilyen harczikutya?

eszti..... 2022.05.01. 10:28:47

@gazoló:

A kezdetektől fogva ez az alapállásom. Itt nem humanitárius segélyre van szükség, hanem vasra. A kiképzés egyrészt már megtörtént, másrészt folyamatosan zajlik.
A németek alig szállítanak fegyvert.
Különben olvasom a lengyel, cseh, szlovák sajtót, aminek hírei alig jutnak el Magyarországra.

jaegtoer 2022.05.01. 10:34:09

@gazoló: ááá, dehogy is. csak inspirált a válaszod:)

jaegtoer 2022.05.01. 10:45:41

@habakuk000:
*
Igazad van. A háborúpártiság és a békevágy nem fér össze.

Légy nyugodt, a háborúpártiság kerekedik felül, mert mindig volt, van és lesz elegendő ember, aki hajlandó elvágni a másik torkát.

Nincs vitánk.

Az viszont engedtessék meg, hogy aggódjak a fiatalokért és féltsem őket az értelmetlen haláltól. Értem természetesen nem kár, éltem eleget, bár még van egy-két dolog amit meg kellene tennem, de ha nem megy, akkor nem megy.

Jó háborúzást. Milyen szar lesz majd a békekötés:)

Neytiri1 2022.05.01. 10:50:27

@habakuk000: az az ember, aki azt a stílust villantja meg, tanult emberként, amit te nekem, és amit a választás miatt is írtál, és amit gazolónak, őt hibáztatva, az nekem ne adjon tanácsot, mert nem vagyok rá kíváncsi.

Azt gondolnám, hogy a békesség elérése lenne elfogadható, vagyis az, hogy engem kihagytok és nem emlegettek és akkor én nem írok. Erre többször megkértem tagát.

Ha neked az, hogy engem lehet sárgaföldig döngölni minősíthetetlen stílusban maradhat, ha titeket mások, az nem, elfogadható, akkor szintén egészen más a világunk.
A verbális agressziód téged jellemez, és nem gondolom, hogy büszkeséggel kellene, hogy eltöltsön.

Én innen éppen a béke kedvéért kiléptem.
Az első összetűzésünk az oltás volt, a második a háború.
Nem én jöttem vissza, hogy megtérítsek bárkit is, hogy úgy gondolja, ahogy én. Viszont mindenki más meg akart és akar primitív hangnemben győzni, hogy nekem hogy kéne gondolni.

A megoldás már régen az lenne, hogy nem emlegetitek a kékcsajt.

A magánéletem és a tiéd pedig úgy gondolom, hogy nem ide tartozik. A tiéd a tiéd, az enyém pedig az enyém, én nem adok tanácsot a tiédhez, viszont sem kérem tőled. És nem is érdekel.

Neytiri1 2022.05.01. 10:51:47

@jaegtoer: én kavarom? Drága uram, én kezdtem? Én nem hagyom abba, miközben arra kérnek?
Beszélje meg azokkal, akik nem képesek kihagyni engem a mondanivalóikból.

jaegtoer 2022.05.01. 10:58:46

@Neytiri1: igen! lehet, hogy csak fakanállal, de kavarja.

eszti..... 2022.05.01. 11:07:29

@jaegtoer:

"A háborúpártiság és a békevágy nem fér össze."

Mi számít ebben az esetben háborúpártiságnak? Talán az orbáni axióma?

jaegtoer 2022.05.01. 11:15:00

@eszti.....:

Úgy vélem, Orbán putyinbérenc. A háborús szellemet meg kell teremteni. És milyen sokan felültek a vonatra! Aztán akár akarja valaki, akár nem, a következő csatlakozás már viszi is. Vagy elgázolja. Ez a háború természete.

taga20 2022.05.01. 11:16:32

@gazoló:
"kezelni sem tudják a felét annak a sok vasnak."

ez szerintem, konkrétan nem igaz, ahogy pusztítják a ruszki vasakat, az döbbenetes.

uploads.disquscdn.com/images/b15aae730b16d84f17e76575f8dc0e7477410e514b2c2ac795a924b2651eeede.gif

taga20 2022.05.01. 11:25:52

@jaegtoer: "arra szándékoztam utalni, hogy mennyire meddő dolog itt vagy bárhol máshol bármiképpen gyilkolni egymást olyan ügy vagy ügyek miatt, amelyre vagy amelyekre semmilyen ráhatásunk nincs."

ez rohadtul nincs így.
íme:

"vétkesek közt cinkos aki néma."

www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjUuLWe_b33AhWngf0HHfDMCbwQFnoECDAQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.sulinet.hu%2Ftovabbtan%2Ffelveteli%2Fttkuj%2F19het%2Fesztetika%2Fbabits_jonaskonyve.html&usg=AOvVaw3x2SPhLgb4gYKtcPonlCrh

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 11:25:54

@gazoló:

Nyugodt lehetsz, mire nyomnák a kioldó gombot, nálunk már leesett. Nem a tantusz. Ne nézd már a nyugatot kezdő nyeretlennek!

gazoló 2022.05.01. 11:34:50

@látjátok feleim szümtükkel:

ebbe gondolj bele mélyebben,ha tudsz(

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 11:39:05

@jaegtoer:

Mi lenne a tanulság?

Szerintem ugyan abba a folyóba kétszer nem lehet lépni még akkor sem, ha hasonlóak a helyzetek és hasonló lesz a végredmény is. A történelemben egy dolog változatlan, a népbutítás, mert a megszerzett hatalmat ezáltal lehet hosszú távon megtartani. Ellenzéki oldalon ezért többet kéne tenni a vakok és gyengénlátók megsegítésért.

jaegtoer 2022.05.01. 11:39:15

@taga20:

Kétségtelen.
Én sajnos még nem érzem magam késznek a háborúra. Valamit vagy teljes szívvel-lélekkel csinálok, vagy sehogy. Ez nagy hiba nálam.
Lehet hogy félév múlva habzó szájjal én fogom a leghangosabban és a legjobban acsarkodva követelni, hogy támadjuk meg Oroszországot. Vagy mást. Valakit mindenképpen:)

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 11:42:20

@gazoló:

Már belegondoltam akkor, amikor mindenki arra tette le a szavaztát, hogy majd a Tramp. Aztán lefeküdt ő is a fegyverlobbinak. Mert mi is kell a hatalomhoz? Paripa, fegyver, és rengeteg pénz. A fegyverben nagyon sok van.

jaegtoer 2022.05.01. 11:45:09

@látjátok feleim szümtükkel:

Oh, dehogynem lehet. Magyarország megtette többször is. Most egyelőre a különutassággal. Aztán majd változik a retorika. Az örökbarátságiszerződéseknek már csak ez a sorsa.

Neytiri1 2022.05.01. 12:02:09

@jaegtoer: értem.
Tehát ha leöntenek talicska "szarral" (ha már szarkeverésről ír), akkor magát az zavarja hogy én kavarom egy fakanállal és nem hagyom hogy végigfolyjon rajtam minden nap, esetleg tartsam oda a másik orcámat is, az úgy jó?
Én már sok napja annyit kértem, többször, hogy ne emlegessen senki és ne címezzenek nekem semmit. Éppen a szardobálás és kavarás elkerülése végett.

És továbbra is azt kérem mindenkitől, hogy ne címezzenek nekem semmit sem, és ne rakják a nevemet semmi mellé, ne emlegessenek.

taga20 2022.05.01. 12:06:50

@jaegtoer: "Lehet hogy félév múlva habzó szájjal én fogom a leghangosabban és a legjobban acsarkodva követelni, hogy támadjuk meg Oroszországot. Vagy mást. Valakit mindenképpen:)"

ma itt ki akar megtámadni bárkit?

a ruszkik megtámadtak ukrajnát, aki védekezik.
európa és az usa és még sokan mások támogatják, a heroikus küzdelmét.

kár az ilyen cinikus, hazug mondatok, főleg tőled;)

jaegtoer 2022.05.01. 12:07:47

@Neytiri1:
Kegyed tévedésben van, valamint a humorral hadban áll és ellenizét keres ott, ahol nincs.
Béke Kegyedre és soraira.
...hát bántottam én magát? Maga kavarógép:)

jaegtoer 2022.05.01. 12:12:07

No, mennem kell, mert odalesz az ebéd.
Még az jutott eszembe, hogy a brüsszeli szabadságharcos színeváltozása milyen áttetsző. Az EU-val szemben héja, az orosz agresszorral szemben meg galamb.
Vigyázzatok kedveseim, mert vagy Brüsszel, vagy Moszkva vagy mindkettő behúz a csőbe. Eu mindig is így volt. Lesz még Mészáros hadiszállító, csak még nincs meg a cég.

jaegtoer 2022.05.01. 12:24:54

@taga20: cinikusnak cinikus, de semmiképpen hazug. Ki tudja mit hoz az élet?

taga20 2022.05.01. 12:32:01

@jaegtoer: rendben, nem hazug, de a cinikusnál több;)

ja és! nem kell annyit zabálni!:)))

gazoló 2022.05.01. 12:48:58

@taga20:
megyek tabánba Ádámbácsira és Charliera,ferónak mit üzensz makákó?

gazoló 2022.05.01. 12:50:05

@taga20:
térdenállva fogom a nélküledet zengeni a hegyoldalról))

Neytiri1 2022.05.01. 13:31:02

@jaegtoer: ja, ez humor volt?
Hát ezt tényleg nem értettem, márcsak a szövegkörnyezet miatt sem, mely szövegkörnyezet már sok napja ugyanaz/ugyanolyan velem, melyből a te humorod nekem nem tűnt ki.
Bocs.

taga20 2022.05.01. 14:04:44

@Quercus2: mi van robot, aktiváltak?

azé látom, a szemed a pályán van erdész, és egyből a szopáson agyalsz:)))

mekkora egy putyinfaszszopó köcsög vagy!

taga20 2022.05.01. 15:52:49

@Neytiri1: "Neytiri1 2022.05.01. 09:16:56
@taga20: taga20 2022.04.30. 18:30:56
@Neytiri1: soha többé nem foglak emlegetni, ha arra válaszolsz, hogy mi értelme a nicknevednek, ha pont azokkal vagy, akik a navikat irtják?

www.youtube.com/watch?v=JuAfiBbJ-MQ

Milyen jó lenne, ha egyszer betartanád, amit ígérsz."

milyen jó lenne kékcsaj, ha válaszolnál, asztán hagynálak a francba;)

habakuk000 2022.05.01. 16:46:56

@jaegtoer: Értem én, hogy a lelkiismeret mardosása és önértékelési zavarok miatt sokkal egyszerűbb hazudozni béke-és háborúpártiságról, de van egy rossz hírem:

itt nincs háború párti, Oroszországban sem sokan, nálunk is csak orosz-orbáni propaganda miatti hülyék közül háborúpártiak a leghülyébbjei, s kivétel nélkül az oroszok háborújának drukkolnak.
Ukrán oldalról - tudom fura lehet neked, de azért az a tény, hogy őket megtámadta egy területszerző, entitásukat elsöpörni akaró agresszor- a védekezés nem háborúpártiság, hanem természetes önvédelem.

Itt, bármennyire is nem akarsz szembenézni a valósággal, a kényelem és a nemtörődömség plusz természetesen rezsicsökkentés versus felelős szolidaritás, önvédelem és szövetségek becsületes betartása áll szemben egymással.

Ami számomra gyalázatos, hogy ezt nem vállaljátok fel, hanem jellemtelenül mindenféle álbékepárti zászló mögé bújtok, pedig béke putyinnal szemben csak akkor lesz, ha megfelelő erőt lát maga előtt.

Kicsi vagyok, nem tudok hatni semmire: hazugság. Az antik világ is közvéleménykutatások alapján kormányzott jellemzően, ma, amikor centire meg tudják határozni a közvélemény rezgéseit, minden egyes döntésben figyelembe veszik a trendeket.
Nincs vitánk valóban. Ahogyan fideszessel sincs vitám már, a "békepártiakkal" sincs. Megjegyzem így a végére, az éti csigákkal sincs.

jaegtoer 2022.05.01. 17:02:37

@habakuk000: annyira idióta az álláspontod, hogy feloldódik a hülyeségben. Küldd a gyerekeidet nyugodtan Urajnába harcolni. Rajta. Én nem fogom.

taga20 2022.05.01. 17:13:25

@jaegtoer: "annyira idióta az álláspontod, hogy feloldódik a hülyeségben."

állj a tükör elé, és mondogasd magadnak.

bakker öreg, te régen patentabb voltál.
én is érzem, hogy ahogy öregszem hülyülök, de te már tökre megöregedtél;)

ja és a bolhások is már az ukránoknak dolgoznak:)))

www.youtube.com/watch?v=jMPDGHIcf2E

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 17:17:08

@habakuk000:

Meztelen csigákkal sincs?

jaegtoer 2022.05.01. 17:19:29

@habakuk000:

"hanem jellemtelenül mindenféle álbékepárti zászló mögé bújtok, pedig béke putyinnal szemben csak akkor lesz, ha megfelelő erőt lát maga előtt."

Az nem vitás, hogy béke Putyinnal szemben már csak akkor lesz, ha megfelelő erőt lát maga előtt.
A többivel nem foglalkozom, mert a te jellemedről árulkodik.

Azt gondolom, hogy az én békevágyam őszintébb és egyenesebb, mint a kardcsörtető "mentsük meg Ukrajnát", mert könnyű
másokat a vágóhídra ösztökélni, felfegyverezni, aztán ha beüt a krach (egy vagy több rakéta alakjában) de hát nem is mi voltunk, mi csak ezt küldtünk, meg azt küldtünk, de mi soha, semmikor, semmit. Ugyan már Haba. Akkor hadat kell üzenni Oroszországnak. Ennyire kurva egyszerű. De valamiért a NATO-nak sem fűlik a foga hozzá. Egyelőre - gondolom.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 17:20:09

@jaegtoer:

Valamit benéztél, mert senki nem írt itt olyat, hogy bárki menjen ukrajnába harcolni. De az uránok harcát illik támogatni, mert holnap minket nem támogat majd senki. Talán 56-ban is pont az ilyen magatartásunk miatt nem támogattak úgy, ahogy elvártuk?

jaegtoer 2022.05.01. 17:28:02

@habakuk000:

Még valami, évi 12 köbmétert földgázt használok el és évi 1536 kW áramot.

Éntőlem mind a kettőt elzárhatják.

taga20 2022.05.01. 17:28:42

@jaegtoer: "Akkor hadat kell üzenni Oroszországnak. Ennyire kurva egyszerű. De valamiért a NATO-nak sem fűlik a foga hozzá. Egyelőre - gondolom. "

putyinék hadat üzentek ukrajnának?

ha a nato/vagyis mi, hadat üzennénk a háborús bűnös putyin hordának, akkor itt picsognál, és a pincébe bújnál jég.

az a helyzet, hogy a krízisben jön ki, hogy ki milyen ember.

zelenszkij vagy putyin/csutiféreg, lehet választani. evan.

habakuk000 2022.05.01. 17:30:24

@látjátok feleim szümtükkel: Képzeld el, nincs. Gipszkartonoztak az egyik romos házban, kimaradtak ilyen gipszkartontartó profilok, s azok nagyszerű csigakerítések. De nem is nagyon láttam még csupaszokat, gyíkunk viszont rengeteg van, éti csigánk is elég sok, azok állítólag megeszik a meztelenek tojásait.

jaegtoer 2022.05.01. 17:38:49

@taga20:

ne fogadj arra, hogy én mikor picsognék, és mikor hova bújnék:)

jaegtoer 2022.05.01. 17:42:11

@taga20: Hülyülni nyilván hülyülök, de utálom annyira az orosz birodalmi attitűdöt (és sajnos az oroszokat is), hogy ne feledkezzek meg arról, hol a helyem. (de a kölkeimet akkor sem küldöm mészárszékre)

taga20 2022.05.01. 18:08:18

@jaegtoer: "(de a kölkeimet akkor sem küldöm mészárszékre) "

miért mit csinálnál, ha betörnek magyarországra a muszka hordák?

elbujtatod őket a pinyoba, vagy kiküldöd nyugatra?

ne légy má fasz, barátom!

gazoló 2022.05.01. 18:14:27

@habakuk000:

kispofa,"valóság nagybátyánk sokkal összetettebb,mint a ti lángolásotok(

jaegtoer 2022.05.01. 18:22:06

@taga20:

"_miért mit csinálnál, ha betörnek magyarországra a muszka hordák?_"

legelőször is... gondolom: beszarnék, aztán ha már tisztába tettem magam, vagy tisztába tettek, mennék valami jó helyre golyófogónak.

"_elbujtatod őket a pinyoba, vagy kiküldöd nyugatra?_"

már előtte elzavarnám őket az Andokba, vagy valami civilizált helyre._"

"_ne légy má fasz, barátom!_"

Én már csak egy ilyen vén, beszari, farok kriptaszökevény vagyok.

[annyi biztos, hogy kritikus időkben és alkalmakkor a magyarokat mindig cserbenhagyta a kelet is, a nyugat is, saját magáról nem is szólva.]

taga20 2022.05.01. 18:23:44

@gazoló: mi van bumer, lapos a nyuggerbuli?:)))

100 kóbor kutya 2022.05.01. 18:25:36

@taga20:

ne is mondd! Halálra aggódjuk magunkat miatta!

gazoló 2022.05.01. 18:25:58

@taga20:
beintettem ferónak,mikor aszt énekelte,"meddig tart ez m€g?

taga20 2022.05.01. 18:30:31

@jaegtoer: "[annyi biztos, hogy kritikus időkben és alkalmakkor a magyarokat mindig cserbenhagyta a kelet is, a nyugat is, saját magáról nem is szólva.] "

ez nem létezhet, me mi mária országa vagyunk, és 12 éve kétharmaddal itt van nekünk jézus 2.0.;)

uploads.disquscdn.com/images/8987f3deec59a24fa611ef1a9ab60d155d955ba27ebd2226c387df3005d80019.jpg

jaegtoer 2022.05.01. 18:42:25

@taga20:

akkor remélem tudod, hogy 30 nap múlva el kell árasztanod jókívánságokkal. (én szoktam, csak nincs foganatja)

taga20 2022.05.01. 18:59:34

@jaegtoer: rosszul csinálod! szerintem szívbő told, ako hátha:)))

coub.com/view/326fr2

gazoló 2022.05.01. 19:32:31

@taga20:

kispöcs..odamentem autogttamosztásnál..mondtam neki pacekba,copjon köpcöst .

kepkuldes.com/images/c97ce1d57b54953b673d05228e1637fb.jpg
ne gondold,hogy kihagyom

eszti..... 2022.05.01. 19:33:53

@jaegtoer:

"másokat a vágóhídra ösztökélni"

Amennyiben Ukrajna nem kapott volna fegyvert, kb 2 hét alatt letarolja az orosz hadsereg. Na, az lett volna az igazi vágóhíd. Mi meg max. csatornát váltottunk volna, mondjuk átkapcsolunk az Izaura TV-re. Aztán álomra hajtjuk fejünket azzal a boldog tudattal, hogy:
1. maguknak keresték a bajt
2. kimaradtunk belőle
3. volt már ilyen a világtörténelemben.

gazoló 2022.05.01. 19:54:29

@taga20:
kabbe másodszor is ma édestezsvérem..az ismerősarcok kellemes csalódás..pont hugyozni voltam domboldalba mikor láttam copkodják keményen..gondoltam ne legyen már neki annyira jó..

jaegtoer 2022.05.01. 20:03:17

@eszti.....:

2015-től évente 3 zászlóaljat képeztek ki az amerikaiak Ukrajnában. Gondolod, hogy fapuskával csinálták, meg parittyával? Az viszont kétségtelen, hogy áramlott 'adomány' Ukrajnába a betörés után. ("lőszerre van szükségem, nem fuvarra")

taga20 2022.05.01. 20:11:05

@gazoló: ismerősarcok bejött neked?
küszöb, meleg sört ittá, vagy mi van veled?:)))

eszti..... 2022.05.01. 20:23:25

@jaegtoer:

Tudom. Azt hiszem, egyszer már beszéltünk róla. Nem kizárólag amerikaiak, a NATO is. S közben a franciák és a németek az embargót megsértve szállítottak fegyvereket az oroszoknak.
Betörés?
Betörésnek a Krím elfoglalását nevezhetjük. Ez háború. Oroszország indította Ukrajna ellen.

jaegtoer 2022.05.01. 20:27:30

@eszti.....: Lovagolhatsz a szavakon, én azt írtam, hogy a betörés után, aztán időközben háborúvá eszkalálódot. Azt is töredelmesen bevallom, hogy kényelmetlenül érezném magam, ha valaki azzal szembesítene engem, hogy fotelharcosként osztom az észt.

eszti..... 2022.05.01. 21:09:21

@jaegtoer:

Mi-mivé-micsodázódott???
Egy helyi konfliktus eszkalálódhat háborúvá, de ez épp nem az a kategória.
Oroszország 3 oldalról támadta meg Ukrajnát, több ukrán várost, köztük Kijevet, rakétákkal.
Ne mosdassuk a szerecsent, úgysem lesz fehér!

gazoló 2022.05.02. 06:29:06

@taga20:

"meleg sört ittá, vagy mi van veled?:)))"

volt hideg is,meleg is meg más is..
a vöröscsillagos heineken 750ért hideg volt,de ne csípom.
"magyar vagyok magyarnak születtem"

kepkuldes.com/images/f5e04238c3a6182f3585bd0e098aeb22.jpg

az ismeretlen arcokat próbáltam előítélet nélkül hallgatni és bzeg tetszett.
ismeretlen arcok,kellemes csalódások.

ööö vagy lehet,már nem is vok lipcsi))

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.02. 06:50:52

@gazoló:

Táncsak nem nemet akarsz váltani?;Đ

gazoló 2022.05.02. 08:39:17

@látjátok feleim szümtükkel: DDD

mindent is )) önporzóvá válni,ezer pollenné pattanni szét))

guma 2022.05.02. 11:11:09

elképesztő mennyire vágyik a seggbe dugásra és, hogy a pofáját szétbasszák annak a vendégnek feleslegesen itt az "idősek klubjába" : hiába!
jobb izlése van az itt található törzstagoknak, hogy ennyire szaros szájúra ráfanyalodna valaki is

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.02. 11:26:29

@guma:

Adja neki a ner, hogy belőle is idős "szenilis ratyi" váljon, és majd a híd alatt "totyogó bűzös zombi" váljon belőle, akit a ner sem ugat meg.

gazoló 2022.05.02. 11:34:37

@guma:
látom'statuáltál))

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.02. 16:40:34

Ettől szebb téma. Az indiánbanán fán ( 1 méter magas ) 80 virág van, levél egy se. Remélem lesz vagy 8 banán is.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.02. 21:22:30

@gazoló:

Fogalmam sincs, hogy van-e több fajtája. Starkltól és a Sieberztől szoktam venni, valószínű, hogy utóbbitól. Fajtára nem emlékszem, hogy írták volna, de nem kizárt. Nagyon lassan nő, és mivel nem tudtam, hogy jól bírja a hideget, fóliával védtem. Tavaly már nem volt betakarva, és az idén meglepett. Nagyon szép a virágja.
Megnéztem róla egy videót, és ott azt mondták, hogy az oltott is 3-4 éves korában kezd teremni, a magról vetett -8 év után. Nekem kb. 6 éve van.

gazoló 2022.05.02. 22:04:00

@látjátok feleim szümtükkel:

nekem van egy kb 3,5 magas sztem nem oltott.
terem,de keveset.
a saját magjáról neveltem egyet és épp idén ültettem. kb 4 méterte tőle a szomszédban is vannak így működnie kellene az átprzásnak.
idén rendeltem oltottat megbízható helyről,de sajnálattal közölték,kifogytak a készletből.
Starkltól sieberztől sztem kockázatos rendelni mert nem biztos hogy azt kapod amit vártál,
de ezekszerint te jól jártál velük.
különben a harang alakú virágaiknak csak töredékéből lesz gyümölcs,de nagy levelei,őszi, csodálatos sárgulása miatt díszfának sem utolsó.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.03. 06:55:54

@gazoló:

A videóban azt is mondták, hogy érdemes két példányt ültetni a porzódás miatt. Sajnos amikor vettem, ilyet nem mondtak. Megpróbálom valamivel beporozni, hátha jó erdménye lesz.
Én mindkét csomagküldővel elégedett vagyok, de a gödöllői fák itt jobban érzik magukat.

gazoló 2022.05.03. 11:15:19

@látjátok feleim szümtükkel:

róbáltuk ecsettel,nem túl sok sikerrel.
a két csomiküldőt tisztelem én is de ez az oltottoltatlan+ milyenfajta kérdés,összetett!

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.03. 11:58:42

@gazoló:

Kb. 10 éve vettem a tescoban egy gyümölcsöt, már nem emlékszem milyen volt, de a magja almáéhoz hasonló. Elvetetttem cserépbe és egyet kint az udvaron, a kinti megmaradt, és évekig guggon ült, majd két éve megugrott a n9öekedése. Most lombosodik, kb. 2 méter magas. Jól bírja a hideget. Lesem lesz-e rajta legalább egy virág. Fának nagyon mutatós.
süti beállítások módosítása