He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Szabad szemmel: Orbán lépésről lépésre tette tönkre a demokráciát - lapszemle

2021.08.07. 03:55 guma

A CNN szerint ha Amerika megszűnik demokrácia lenni, akkor az valószínűleg pont úgy történik majd, ahogy Magyarországon. Lapszemle.

CNN

A kommentár szerzője bevallja, hogy semmi kedve Tucker Carltonról írni, de kénytelen, mert nem lehet csak úgy túllépni azon, hogy a héten Budapestről sugárzott műsorfolyamban kedvező színben tüntetik fel az autokrata Orbán Viktort. Ennek alátámasztására ez elemzés idézi a véleményt, miszerint a tévés személyiség egyértelműen értésre adta: a miniszterelnök keménykezű politikája kell a republikánusoknak. Azaz amit Carlton csinál, az fontos mérföldkő a párt számára a tekintélyelvűség felé vezető úton.

Ami ezt az összefogást különösen dermesztővé teszi, az az, hogy Magyarország azt a demokratikus visszalépést jeleníti meg, amitől a nemzetközi együttműködés teoretikusai már igencsak féltek. Orbán lépésről lépésre tette tönkre a demokráciát. Azaz ami van, azt nem lehet hirtelen fellángoló forradalom eredményének tekinteni, fokozatosan ment végbe. És ha Amerika megszűnik demokrácia lenni, akkor az valószínűleg pont úgy történik, ahogy Magyarországon.

Carlton két napja is ajnározta a magyar vezetőt, ezúttal a keményen bevándorlás-ellenes politika miatt. A CNN ugyanakkor megszólaltatja Kaszparovot, aki szerint a tévés szakember azért ment Magyarországra, mert elégedetlen Trump eredményeivel és akart látni egy sikeresebb modellt. Biztos, hogy jó pár hasznos ötlettel tér haza, mármint hogy miként kell szétverni a független bíróságokat, támadni a szabad sajtót és manipulálni a választásokat.

Washington Post

A gyerekek kerültek az amerikai jobboldal által gerjesztett kulturális háborúskodás kellős közepébe, mert a konzervatívok szerint a liberálisok gyűlölik a kicsiket. Ezt igazolta, amit Carlson nyomott ez ügyben Budapestről, miközben nem győzte halálra dicsérni a tekintélyelvű rezsimet. De már korábban is áradozott Orbánról, amiért az több gyerekvállalására ösztökéli a családokat. Nem az illegális bevándorlóktól várja a nemzet sorsának jobbra fordulását, hanem mindenféle kedvezményekkel növeli a lélekszámot.

És pont ez az, amiért az amerikai tévés kiáll az orbáni politika mellett, mármint hogy az bástya a bevándorlók egyre népesebb hordáival szemben. Úgy hogy két napja a műsor arra összpontosított, Magyarország miként tartja féken a mocskos idegeneket, miközben gazdasága viszonylag kicsi és mindössze 10 millióan lakják. Ám ha tényleg el vagy szánva, hogy megvéded nemzeted a pusztulástól, akkor kemény és igazságtalan támadások várnak rád: azt mondják rólad, hogy tekintélyelvű vagy, meg fasiszta” – mennydörögte a műsorvezető.

Hát, nem – reagál a Washington Post. Merthogy Orbánt azért nyilvánítják autoriternek, mivel eltéríti az országot a demokráciától, ez teljesen bizonyított. Valójában tekintélyuralma alátámasztására utasítja el a bevándorlást. Carlson azért áradozik a magyar családpolitikáról, mert úgy véli, hogy nem kell annyi bevándorló, ha Amerikában elég gyerek születik. Az ő szemében az igazi amerikaiakat tudatosan váltják fel idegenekkel. És ha Magyarország úgy kénytelen megvédeni magát, hogy közben autokrácia lesz, abban meg mi a rossz? Tehát mindenki látja ezek után, hogy mi a tét? 

BBC

Carlsonnak nagyon tetszett, amit a magyar-szerb határon látott, amikor helikopterrel körbevitték a térségben. Szerinte azt Amerikában is meg kellene csinálni, csupán akarat szükséges hozzá. Majd lelkendezett Orbán Viktorról, mondván, hogy az nem engedi meg a lakosságcserét. Vagyis, hogy a magyarokat egyszer s mindenkorra olyanokkal váltsák fel, akiket senki sem hívott és illegálisan érkeztek az országba. Majd nehogy félreértés legyen, mire is gondol, gyorsan ellentétbe állította Budapest és Washington politikáját.

A műsorvezető Orbán szempontjából jókor érkezett, mert a Fideszre kemény választás vár. Az ellenzék azzal vádolja, hogy eltorzítja a demokráciát, illetve hogy az anyagiakkal az oligarcháknak, valamint saját embereinek kedvez. Emellett felmerült, hogy a rendszer ellenzékiek, újságírók megfigyelésére használta a Pegasus kémprogramot. A Bizottság pedig felfüggesztette a járvány után létrehozott gazdasági alap megnyitását, mert előbb határozott intézkedéseket kíván látni a korrupció ellen.

A magyar vezető azonban imádja a harcot és ebben Carlson a legújabb befolyásos szövetségese. A KESMA orgánumai dicshimnuszokat zengenek a vendégről. Az nem marad adós, amikor olyanokat mond, hogy Orbán a demokráciát védi kiszámíthatatlan milliárdosokkal, civilekkel és bizonyos nyugati kormányokkal szemben. A jogállamért küzd, mert ezek az erők el akarják azt temetni.

Az amerikai konzervatív populisták számára Magyarország példa, hogy lehet jól csinálni a jobboldali politikát. Beleértve a sajtószabadság korlátozását, a bevándorlás elvetését, a hagyományos családi értékek hirdetését, az etnonacionalista politikát, a tudomány és a nemzetközi együttműködés híveinek visszaszorítását. Ez az, amit a republikánusok is hirdettek Trump idején.

És itt a magyarázat arra, hogy Carlson mit keres Budapesten. Ösztökéli azt a provokatív politikát, amit az előző amerikai elnök is képviselt. Mivel Trump népszerűsége erősen visszaesett, ideológiai támaszainak most a legvalószínűtlenebb helyeken kell remény után kutatniuk.

Süddeutsche Zeitung

A jobboldali-konzervatív Tucker Carlson Budapestről van oda egy utópiáért, amelyből szerinte az amerikai csak tanulhatnak. A műsorvezető igazából két arcot váltogat, amikor a kamerák elé ül, vagyis meglehetősen szűk a színészi repertoárja. Vagy döbbent-agresszív képet vág, vagy teljesen elégedett. De hiszen csepűrágó, akinek az a feladata, hogy esténként biztosítsa a konzervatív amerikaiakat: nincs semmi baj a nézeteikkel.

Most éppen Budapestről végzi a dolgát, egy olyan országban, amelynek megítélése szerint modellül kell szolgálnia Amerika számára. Ömleng a csodálatos Magyarországról, dokumentumfilmet ígér erről a nagyszerű nemzetről. Majd fellép az 1,7 milliárd dollárral megtámogatott Mathias Corvinus Collegium rendezvényén – a rendszer konzervatív káderképzőjéről beszélünk – írta a minap a New York Times.

Olyan kérdésekkel kíván foglalkozni az előadásban, mint a magyar beutazási politika, a járvány ellen alkalmazott stratégia, valamint a baloldal támadása az alapjogok ellen. Szerinte ez ügyben Magyarországon sokkal jobb a helyzet, mint az USÁ-ban. Előtte ugyanezzel a lendülettel még arról beszélt, hogy mások minden kritika nélkül tudósítanak egyes országokról. De a látogatás csúcsa az lesz, amikor meginterjúvolja Orbánt. Aligha kétséges, hogy ehhez a barátságos-elégedett orcát ölti majd fel.

Frankfurter Rundschau

A német zöldek egyik vezető EP-képviselője attól tart, hogy Orbán Viktor újabb EU-s pénzeket sikkaszt el, csak ezúttal a gazdasági segélycsomagból. Daniel Freund, aki a korrupció szakértője, élesen bírálta a Bizottságot, amiért az jóformán ölbe tett kézzel nézi, miként éleződik ki Magyarországon drámaian a jogállami válság. Szerinte Brüsszelben nincs meg a politikai akarat, hogy megálljt parancsoljon a fejleményeknek.

Merthogy az unió végrehajtó testülete csupán az ősszel akarja megkezdeni a vizsgálatot az ügyben, be kell-e vetni az Orbán-kabinet ellen az új jogállami mechanizmust. Ám ez akkor már túl késő lesz, ezért a törvényhozó arra szólít fel, hogy a szervezet azonnal állítsa le az újjáépítési támogatások folyósításának előkészítését. Freund egyúttal felhívta a német kormányt, hogy fokozza az magyar miniszterelnökre gyakorolt nyomást. Mert ha nem történik valami záros határidőn belül, akkor a magyar politikus uniós forrásokból biztosítja be választási győzelmét. Ehhez azonban az EU semmiképpen sem nyújthat segédkezet.

Adatai szerint Magyarországon az uniós pénzek 20-30 százalékát lopják el, ami évente egymilliárd eurót jelent. És akkor a rezsim kapna még 7,2 milliárdot a mentőcsomagból, miközben nagy a veszély, hogy Orbán ezt az összeget is lenyúlja. 

Kurier

A szlovén kormányfő is beállt a lengyel és magyar vonalra: most már ő is kétségbe vonja az uniós jog elsőbbségét. Azaz szembeszáll Brüsszellel. Jansa ugyanis kijelentette a lengyel hírügynökségnek adott nyilatkozatban, hogy az uniós szabályok a nemzeti törvények fölött állnak, de nem írják felül a tagállamok alkotmányát. Továbbá egyetlen uniós intézmény sem kényszeríthet rá semmit sem a kormányokra, ha az adott kérdés ellentmond az alaptörvénynek.

Brüsszel, illetve Budapest és Varsó jogállami viszályára utalva, a szlovén politikus történelmi okokra hivatkozva megértést kért egyes tagok álláspontjának, ideértve az igazságszolgáltatást. Ám erre sem az EU, sem az Európai Bíróság nem kapható. Jansa viszont ily módon ugyanazt hangoztatta, mint a nemzeti-konzervatív magyar és lengyel vezetés, amikor tisztogatást hajtott végre a bíróságoknál.

FAZ

A lap szerint a dél felől érkező menekültek ugyanazt az utat használják, mint korábban és ez visszahozza az emlékezetbe a 2015-ös válságot. Akkoriban Orbán Viktor látszólag becsukta a Magyarországra vezető kaput, Kurz pedig – még külügyminiszterként – azzal büszkélkedett, hogy összehangolt regionális lépéseknek köszönhetően, lezárult a migránsok számára a nyugat-balkáni átjáró. Ám mostanában megint egyre több lépnek – javarészt magyar területről – osztrák földre, illegálisan.

Közülük idáig 16 300 embert fogtak el, de nagy a látencia. Tavaly ez a szám egész évben 21 700 volt. Az idén 10 500-an kértek menedéket. Az osztrák kormány szerint a fejlemény mögött jórészt embercsempészek állnak, ezért ezeket a bandákat kell mindenekelőtt kiszűrni. Tagjaik közül ez évben már több mint 200-an kerültek rendőrkézre. A migránsok ugyanakkor nem annyira jelentenek célpontot, mert ők előbb-utóbb úgy is közlik, hogy menedékért folyamodnak.

A burgenlandi tartományfőnök, a korábbi védelmi miniszter élesen bírálta a Kurz-kabinetet, mondván, hogy az bagatellizálja a helyzetet. Nem tanult semmit a múltból, nem készült fel a helyzetre. Nem ez az első eset, hogy a szociáldemokrata Doskozil jobbról próbálja előzni a Néppártot.

FT

A vezércikk úgy értékeli a belorusz vezetés legújabb rémségeit, hogy az ország immár teljes mértékben haramia állam lett és a Nyugatnak meg kell hallania az ellenzék felhívásait: keményebb szankciókat kell hoznia. Az atlétanő menekülése olyasmi, amit inkább a 64-es tokiói olimpia kapcsán lehetett volna elképzelni. De alighogy menedéket kapott a lengyel követségen, Kijevben felakasztva találták az egyik emigráns ellenzékit, a nyomozás gyilkosság gyanújával folyik.

És akkor még ott volt a májusi gépeltérítés – így nem kérdés, hogy Lukasenko lator államot hozott létre Európa szívében. A futónő története olyan, mintha a szovjet időkben játszódna: a közösségi hálón panaszkodott az edzőire, erre fel a csapatvezetők megpróbálták feltuszkolni a minszki járatra, mondván, hogy igen rossz érzelmi-mentális állapotban van.

Az is a múltat idézi, hogy a nemzeti Olimpiai Bizottság elnöke a diktátor fia. A sportolók vezető szerepet vállaltak a tiltakozásban, amikor kiderült, hogy az államfő elcsalta a választásokat. A keménykezű reakció erősödő paranoiára utal a hatalom részéről. Bírálók azt mondják ugyanakkor, hogy a megtorló intézkedések csupán Putyin ölelő karjába terelik Lukasenkót, a nép viszont a rövidebbet húzza.

A nyugati országoknak nem szabad tovább tűrniük a nép sanyargatását, a törvény semmibevételét. Tanácsos, ha az EU tovább megy ez ügyben, mint az USA és Nagy-Britannia és nem csupán tisztségviselőket, hanem olyan ágazatokat is tilalmi listára tesz, mint az olajipar és a kálisógyártás, mert mindkettő jelentős exportbevételek hoz a rendszernek. Három évtizeddel a Berlin fal leomlása után, a belarusz rezsim történelmi anomáliának látszik. Népe viszont megérdemli, hogy a Nyugat rákényszerítse Lukasenkót: végre hallja meg az üzenetet, amit a szavazópolgárok tavaly nyáron küldtek neki.

https://nepszava.hu/3128541_szabad-szemmel-orban-lepesrol-lepesre-tette-tonkre-a-demokraciat

278 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr1616651278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

habakuk000 2021.08.08. 12:05:04

@taga20: Előtte megyek. És nem lölöhöz, csak barátokhoz egy estére, szombaton jövök is, mert sütni kell a kenyeret és szedni a gyomot.
Jobb nekem itthon, mint ilyen hülye turistás helyeken.
Biztosan öregszem. :(

taga20 2021.08.08. 12:14:24

@habakuk000: ha nem fosol tőlem, akkor szombaton szívesen látlak egy bambira. nem nagy kitérő;)

taga20 2021.08.08. 13:25:19

@diggerdriver: digger, digger, mindig egy gyáva patkány vagy/voltál!

remélem soha nem jössz ide hozzánk, mert az ilyen selejteket, mint amilyen te is vagy mindenki megveti, aki rendes ember.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 13:28:27

@taga20: Nézz a tükörbe és pereld be anyádat hogy ilyen hulladékot szült.

taga20 2021.08.08. 13:35:25

@diggerdriver: dagatt, neked mi az a fétised, hogy másnak a szüleit ekézed?

az a baj veled dagattgeci, hogy hülye vagy, mint a segg, de neked má ez se mond semmit.

egyszerűen annyira primitív, átlátszó ember vagy, hogy már beléd rúgni sincs kedvem, me nem siker, hanem szégyen számomra:)))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 13:39:42

@taga20: Jóbarát, kevés vagy mint apácazárdában a fitymacsattogás.

taga20 2021.08.08. 13:51:13

@diggerdriver: digger, tíz spontán kiválasztott témából, kilencből megennélek reggelire.

annyira színvonal alatti, amit itt is és a blogodon művelsz, hogy nekem ég a pofámon a bőr miattad.

ha nem karolnak fel az örkényben téged mácsaiék, akkor te azt se tudnád, hogy van budapesten színház.

tényleg nem akarlak alázni, mert nincs sportértéke annak, ha egy olyan arcot alázok, mint te.

tényleg fáj, hogy bántalak, tényleg;)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 14:05:25

@taga20: Állj ki a kirakatba és írd a melledre hogy egy forint egy köpés. Életedben nem kéne többet hegesztened.

gazoló 2021.08.08. 14:16:27

@taga20:

ilyenekért szeretünk te állat küszöbmajom)))))

taga20 2021.08.08. 14:19:54

@diggerdriver: haver, egy jótanács, talán magamnak is.

lépj hátrébb egyet vagy kettőt, és nézd magad kicsit messzebbről.

te ilyen vagy, amit itt toltál a hétvégén?
nem hiszem.

u.i.: nem vagyok hegesztő, nem tudom honnan vetted, de nem vagyok az.(természetesen tudok hegeszteni, de évtizedek óta nem csináltam, de ha rászorulnék napok alatt belerázódnék:)

én ilyen/olyan cnc forgácsológépeket ismerek/kezelek, 3d tervezés és még egy két apróság.
pl. síkköszörűn, esztergán, marón is nagyszerűen el vagyok;)

gazoló 2021.08.08. 14:20:49

@taga20:

ez egy felfújt,pökhendi pöcsfasz,lehet a barátja akár Mácsai Pál is,de szerintem Ő is letagadná)))

taga20 2021.08.08. 14:32:52

@gazoló: hallod cigánytezsvérem, ne csináld a feszkot itt nekünk!

egész hétvégén hegyezed a cerkád a dunaparton, néha dobsz egy-egy
irigylésre méltó képet a vízről, asztán jössz és beleállsz a dolgos fityesdroidokba!

hát van neked lelkivilágon, vagy mi?:)))

gazoló 2021.08.08. 14:50:19

@taga20:
ezek annyira szánalmasak a birkájukkal együtt,hogy valahányszor beleokádnak felsír a teljes internetto))

2021.08.08. 15:01:41

@gazoló:

De értelmesen még egy témához sem tudtál hozzászólni te hatelemis degenerált majom....

2021.08.08. 15:04:10

@gazoló:

Ki sem mersz merészkedni erről a hulladékblogról, mert bárhol máshol 5 perc alatt lealáznának. Itt érzed magad királynak, ahol be tudsz bújni a vén hülye nyugger bugyijába szagolni a büdöset, cserébe meg majd jól megvéd te genetikai hulladék...

2021.08.08. 15:06:29

@gazoló:

Egy értelmes mondatot nem tudtál eddig kipréselni az ocsmány pofádon,, mert annyi eszed nincs mint egy szedőkanálnak, te lapostetű.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 15:09:37

@taga20: @gazoló: Két igazi köcsög fartúró buzzancs, minden pride díszvirágai.
Kevesek vagytok mint vöröshagymában a proletáröntudat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 15:12:02

@Quercus a cizellált: Figyu Tesó ezek egymásra találtak. Hejj mikor két göndörszakáll egymásba gabalyodik. :))))))))))))))))))))))

2021.08.08. 15:16:09

@diggerdriver:

Itt párosan vannak a hülyék.

Ez a két egysejtű egyszerre érkezett anno a blogodra.
Aztán jött a másik két majom, a selyemfiúk.
Aztán van itt megint két romkocsmaértelmiségi idióta, a jég, meg a hülyekuk.
Aztán van még két baszatlan picsa, a nyugger, meg a kéklluvnya.

Most meg olyan szinten idegbetegek, hogy még versikélni is elfelejtettek.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 15:20:14

@Quercus a cizellált: Azt mondod olyan ronda hogy a kannibál is kitolja a tányér szélére?

2021.08.08. 15:24:48

@diggerdriver:

De azért tudod.....bármilyen témában lealáznának. Igaz én ettől a két szippantótölteléktől még értelmes dolgot nem olvastam itt. O1G. Ennyivel ki van merítve a szellemi kapacitásuk.
Ez a lavóros köcsög meg azonnal beszarik, és elbújik. Aztán mikor azt hiszi már nincs itt az ellenség előmászik, és bátor.

Ja és ezek színházba járók ám! Igaz, érteni nem értik, mert egy színházi előadás ezeknél olyan mint a squash. Lejön a mondandó a színpadról, odaér hozzájuk, és már pattan is vissza. Kőkobakik.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 15:29:30

@Quercus a cizellált: Ja. Nézd meg ezt a hadibarmot. Odajön a blogomra hogy beszélgessünk. Értelmesen. Érvekkel. Sokadszor én marha belementem. Namost érvek semmi csak fekália a szájából. Ennyi.

2021.08.08. 15:29:59

@diggerdriver:

Bizony, felturbózzák a szellemi kapacitásukat 150 %-ra, kigugliznak egy verset, berakják, és ettől már értelmiségiek.
Mert ez az értelmiségi lét fokmérője. Mondjuk ezt Kolompárék is meg tudják csinálni, tehát ők is értelmiségiek, függetlenül attól, hogy a falmellé szarnak.

Bár abban nem vagyok teljesen biztos, hogy az ilyen oldalkocsis, meg lavóros féle szobatiszta......

guma 2021.08.08. 15:39:55

micsoda öröm amikor hazát talál a két kivert kutya és ugathat egy kicsit...

2021.08.08. 15:46:17

@guma:

A te korodban már annak is örülni kellene ha a kutya kiveri rád.....

habakuk000 2021.08.08. 15:47:57

@taga20: Túltárgyaltuk. Gondolom délután indulok vissza.
Unni fogom az M7-et, olyan lassú autópálya nem sok van a világon.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 15:58:28

@guma: Mindössze követtük a te kutyáidat. A szagnyomuk ide vezetett. Soha nem jöttem volna ide ezt te is tudod ha a pincsikéid nem jönnek hozzám. Most zavar van az erőben mi hogy más is fel tudja venni a kesztyűt. Te alkottad ezeket az embereket te adtál teret nekik te pátyolgattad őket te védted őket miközben elvárásokat támasztottál hogy én mit tegyek az erdésszel. Te komolyan gondolod a szerepedet? A te pincsikutyáid mindent megtehetnek mert utána visszamenekülhetnek gumamama védett akoljába?
Egyet ne felejts el. QUERKUS csak az oldalkocsis barom blogomon folytatott ámokfutása UTÁN jött ide. Addig azt sem tudtuk hogy a világon vagytok. Szar ügy hogy most idejöttünk mi? Felbolydult a méhkas. Te minősítesz engem? Milyen ember vagy te? Ki vagy? Kinek képzeled magad EZEKKEL az emberekkel a holdudvarodban? Amit ők csinálnak az rendben van ugye? Bezzeg ha idejövök és a TI stílusotokban válaszolok akkor bunkó vagyok. Tudod mit? Vállalom. TŐLETEK elfogadom. BÜSZKÉN elfogadom. Nem az a lényeg hogy mit mondanak hanem hogy KI mondja. Elég nagy az internet elférünk benne mindannyian.
imgur.com/a/rizV1Dq

guma 2021.08.08. 16:14:05

@diggerdriver:

nem vagy te olyan nagy vagy fontos ember, hogy bárkit oda küldjek hozzátok a piszoárba, ahol szopjátok egymást, erre pedig kiváncsi nem vagyok.

nagyon jól tudod, hogy a stilusunkhoz fingod sincs.
és kurva irigy vagy arra, hogy ide az emberek benéznek és beszélgetnek, röhögnek vagy 1 1 zene vagy próza hangulat örömet okoz vagy gondolatokat ébreszt.

habakuk000 2021.08.08. 16:22:36

@Quercus a cizellált: Szerintem senki sem villog az értelmiségi léttel, csak az legfeljebb, aki nem az.
Megjegyzem, egy-két diplomától még nem leszel értelmiségi.
Így aztán sajnálatos módon tudomásul kell venned, hogy versek, szép zenék - na nem a taga féle szörnyűségek, bár a csellós jó volt - belinkelésének az oka nem az értelmiségi lét fitogtatása, hanem egyszerűen örömszerzés, szépérzék, hangulat, átsugárzása...

Ja, inkább fallabda, ha már igazmagyarnak tartod magad, akkor próbálj meg magyar szavakat használni.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 16:25:24

@guma: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Azbazmeg irigy vagyok. Zene meg próza. Gondolatokat ébreszt. Álmodsz királylány? Ezekben gondolat? Az agyrák éhenhalna bennük. Aztán meséld már el mit találnak itt az emberek ha betérnek. Hány posztot ÍRTÁL? Mire reagáljon aki idejön? A bemásolt szövegekre? Mi a te önálló gondolatod? Mutasd meg. Írjál posztot. Egy háromhónapos pávián ide tud másolni bármit. Mi ez a blog? Copy paste blog? Erre kéne irigynek lennem? Zene meg próza. Elmorzsolok egy könnycseppet a meghatottságtól.

habakuk000 2021.08.08. 17:14:46

@diggerdriver: Az a nagy büdös helyzet Öcsi, hogy benéztem a blogodra, de sajnálatos módon nem láttam Gumát irigykedve ócsárolni az oldalaidat.
Egyébként:
"Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD"
Ez a mottó nem modoros avagy kevésbé modoros bölcselkedésekről szól, nem is napi fogalmazás házi feladatokról, de azt is szabadon lehet itt művelni.

Itt deklaráltan bolondok szórakoznak. Ha te is annak érzed magad, lelkesen várunk, akkor sem leszünk megsértődve, ha nem érzed magad bolondnak és maradsz a saját oldaladon.

Egyet nem tehetsz meg ugyanakkor: nem ugathatsz bele abba, hogy az itteni beszélgetések hogyan alakulnak ki, mi az apropó, s hogy az itt mulatozók jól érzik-e magukat avagy nem.

Hányni hányhatsz, hatástalan...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 17:19:22

@habakuk000: Jóbarát nem tudom ki vagy de nem kéne bele vaú vaú olyan dolgokba aminek nem tudod az előzményét Leszarom a blogotokat ha egyikőtök sem jelenik meg nálam odahányni. Világos voltam?

guma 2021.08.08. 17:23:05

@diggerdriver:

röhelyes vagy ahogy csöpögsz az irigységtől és még bránerbarátod után te is elkezdesz foglalkozni: mi van itt.
az nem zavar amikor önálló vélemény nélküli komád tolja a pr-t és büszkén másolja, szórja az oldalakat eredet megjelőlés nélkül, sajátjaként.

nem irók, csak 1 1 keményebb vagy röhelyes helyzet elé, pár mondattal szoktam jelezni a véleményem a posztokon.

taga20 2021.08.08. 17:23:49

@diggerdriver: dagatt! te az erdész és birka egymás faszát szopjátok évek óta.

és te nevetgélsz félkegyelmű?:)))

guma 2021.08.08. 17:27:36

@habakuk000:

kösz! :)

ehhez bizonyos ész is szükséges, hogy valaki felfogja.

@diggerdriver:

előzmény?

ne röhögtes, kár elásnod magad jobban.
már egyszer kiderült, hogy a felére sem emlékszel, csak szeretitek az itélethozó szerepét eljátszani.

ez itt nem sikerül.

taga20 2021.08.08. 17:28:52

@diggerdriver:

dagatt, azé kicsit vegyél itt vissza a pofádból, me nem a disznóól blogodban vagy!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 17:29:43

@guma: Állítólag te egy művelt sokat megélt ember vagy. Csaxólok hogy ha idézek valahonnan akkor elé és mögé oda szokás tenni azt a kis macskakaparást tudod. Az erdész odateszi veled ellentétben, mert ugye vannak helyesírási szabályok ezen földi létben. Csaxólok.

taga20 2021.08.08. 17:32:25

@habakuk000: rendben, várlak;)

a címem megírom.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 17:32:30

@taga20: Kuss paraszt nehogy má a ketrec rázza a majmot.

habakuk000 2021.08.08. 17:32:48

@diggerdriver: Nem, nem voltál világos.
Nem hinném, hogy tagán kívül bárki is mászkálna hozzád az itt jelenlévők közül, így nem értem az ámokfutást.
Amúgy lassan kezdődnek a bajnokságok, s a heti anyázási szükségleteket ott nagyon szépen ki lehet elégíteni.

Én ugyan nem vagyok blogger, alapvetően ellene vagyok mindenféle cenzúrának, szeretem ha a vélemény szabad és azt is, ha hetek, évek múlva visszakereshető, de ha valaki mások személyes életét ócsárolja minősíthetetlenül, azt ki kell hajítani a bús picsába, ennek ez az egyszerű, ennélfogva elegáns megoldása.

De elmenni máshová picsogni, ámokot futni, aztán évszázados előzményekre hivatkozni, (mert magad is érzed, hogy ez azért nem brilliáns megoldás) meg ne haragudj, de ez eléggé sovánka történet...

taga20 2021.08.08. 17:38:33

@diggerdriver: "mert ugye vannak helyesírási szabályok ezen földi létben"

te ostoba, műveletlen gépkezelő, ez bazdmeg nem nyelvtani szabály!

ráadásul az erdész haverod lehet, hogy tesz macskakörmöt, de szinte soha nem jelzi a forrása eredetét.

bemásol gumához is oldalakat rendszeresen, mint egy fogyatékos, de a forrását nem írja oda.

úgy hogy húzzál a kurvaanyádba innen, te félkegyelmű csutigeci/putyin faszszopó migráncs!

habakuk000 2021.08.08. 17:40:10

@diggerdriver: Ebben igazad van, valóban nem vagyok képes jóízűen anyázni.
Annyira nagyon nem vagyok elkeseredve miatta.
Pedig káromkodni tudok, szoktam is. Ennek ellenére képtelen vagyok olyasmiket nemhogy leírni, hanem gondolni is, amiket a hétvégi stílusgyakorlatotokon bemutattatok.
Érdekes.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 17:41:13

@taga20: Küldd el a címedet nekem is. Jelezni fogom a Magyar Sakkszövetségnek. Elvesztettek egy sötét parasztot.

taga20 2021.08.08. 17:43:17

@diggerdriver: akkor miért rázod dagatt?

itt mindenki megesz reggelire!
ez nem a meleg patkányfészked, ahol azt csinálsz, amit akarsz!

itt felzabálunk, te fogyatékos bozgor, itt véged lesz, mint a bobketed lapátjának!:))))

taga20 2021.08.08. 17:47:10

@diggerdriver: miért, erre jársz a jövő héten bozgor?

ha decemberben akarsz velem találkozni, akkor állok elébe, ha csak a gyáva pofádat járatod megint, akkor kapdbeafaszom!

Neytiri1 2021.08.08. 17:48:32

@diggerdriver: "Állítólag te egy művelt sokat megélt ember vagy. Csaxólok hogy ha idézek valahonnan akkor elé és mögé oda szokás tenni azt a kis macskakaparást tudod. Az erdész odateszi veled ellentétben, mert ugye vannak helyesírási szabályok ezen földi létben. Csaxólok."

Na, akkor lássuk az erdészedet:

Quercus a cizellált 2021.08.07. 20:20:44
A Mathias Corvinus Collegium közélet-kulturális fesztiválján (MCC Feszt) tartott előadásában a befolyásos amerikai közéleti kommentátor hangsúlyozta: az Egyesült Államokban fizikai fenyegetés és cenzúra vár azokra, akik hangosan bírálják a politikai fősodor irányvonalát. Carlson kifogásolta, hogy akadnak, akik kioktatják Magyarországot, ahol szabad és tisztességes választások vannak, és a médiaegyensúly sokkal egészségesebb, mint az Egyesült Államokban.

Aláhúzta: a szabadság apadásának jelei – a humor betiltása és a nyelv ellenőrzése – az Egyesült Államokban is megfigyelhetők.
Először kontrollálják a nyelvet, hogy kontrollálhassák a gondolatokat: bizonyos dolgokról nem lehet beszélni, így ellehetetlenítik, hogy az emberek gondolkodjanak róluk – mutatott rá. Emellett viccelni sem lehet bizonyos dolgokkal, mert a humor rálátást jelent. Valamit akkor találhatsz viccesnek, ha felülemelkedsz a helyzeten, távolról vetsz rá egy pillantást, és a maga teljességében látod azt. Ezt a perspektívát megtagadják tőled – folytatta.

Ez így van, mindig is így volt, és így is lesz – hazudják. Annak érdekében, hogy meggyőzzenek erről, nem hagyják, hogy utalj a múltadra, elvárják, hogy szégyelld, amit az őseid tettek, hogy gyűlöld az országod történelmét, hogy ne használj régi szavakat, mert azok régi gondolatokat írnak le, és hogy ne emelkedj a jelenlegi helyzet fölé – magyarázta Carlson.

Ez nem liberalizmus, hanem a liberalizmus ellentéte – mutatott rá a műsorvezető.
Egy totalitáriánus gondolat, amely szerint mindenki ugyanúgy viselkedik, ugyanazt vallja, és mindenki engedelmeskedik – fűzte hozzá.

Úgy gondolom, hogy a magyaroknak fogalmuk sincs arról, mennyire provokatív az országuk a világ többé része számára”
– mondta Carlson. A műsorvezető szerint Magyarország példa mások számára „csendes, boldog egyszerűsége” miatt, olyan dolgok miatt, mint a tisztaság, a rend, a társadalom nyitottsága, a bűnözés hiánya és a határ ellenőrzése. A Magyarország nyújtotta leckéknek semmi közük a kormányzati rendszerhez, egyes vezetőkhöz vagy a választások eredményeihez, a leckék ennél sokkal mélyebbek – hangsúlyozta.

Carlson szerint a legfontosabb, hogy a vezetők törődjenek az országukkal és a rájuk bízott emberekkel.
Kiemelte: az emberek univerzális és alapvető vágya, hogy háborítatlanul élhessenek. Szeretnék követni hagyományaikat, amelyeket szüleiktől örököltek, és amelyeket tovább akarnak adni gyermekeiknek, anélkül, hogy kioktatnák vagy bántanák őket. Szeretnének olyan környezetben élni, amely felemeli, nem pedig lealacsonyítja őket – mutatott rá. A műsorvezető szerint a kormány, amely ennek megteremtésére törekszik, büszke lehet magára, az ilyen országban élők pedig hálásak lehetnek, és nem szabad hagyniuk, hogy akik a világ többi részét rosszul vezették, mást mondjanak nekik.
Válasz erre

Bocsánat, nem tettem idézőjelet, hogy látható legyen, hogy a te erdészed nem tett. A "válasz erre" is azért került ide, hogy ne mondd, hogy nem másoltam be.

Neytiri1 2021.08.08. 17:49:20

@diggerdriver: @Neytiri1: És akkor lássuk az eredetit:
gondola.hu/cikkek/120186-Az_Egyesult_Allamok_nem_szabadabb_Magyarorszagnal.html

"A Mathias Corvinus Collegium közélet-kulturális fesztiválján (MCC Feszt) tartott előadásában a befolyásos amerikai közéleti kommentátor hangsúlyozta: az Egyesült Államokban fizikai fenyegetés és cenzúra vár azokra, akik hangosan bírálják a politikai fősodor irányvonalát.

Carlson kifogásolta, hogy akadnak, akik kioktatják Magyarországot, ahol szabad és tisztességes választások vannak, és a médiaegyensúly sokkal egészségesebb, mint az Egyesült Államokban.

Aláhúzta: a szabadság apadásának jelei - a humor betiltása és a nyelv ellenőrzése - az Egyesült Államokban is megfigyelhetők.
Először kontrollálják a nyelvet, hogy kontrollálhassák a gondolatokat: bizonyos dolgokról nem lehet beszélni, így ellehetetlenítik, hogy az emberek gondolkodjanak róluk - mutatott rá.

Emellett viccelni sem lehet bizonyos dolgokkal, mert a humor rálátást jelent. Valamit akkor találhatsz viccesnek, ha felülemelkedsz a helyzeten, távolról vetsz rá egy pillantást, és a maga teljességében látod azt. Ezt a perspektívát megtagadják tőled - folytatta.

Ez így van, mindig is így volt, és így is lesz - hazudják. Annak érdekében, hogy meggyőzzenek erről, nem hagyják, hogy utalj a múltadra, elvárják, hogy szégyelld, amit az őseid tettek, hogy gyűlöld az országod történelmét, hogy ne használj régi szavakat, mert azok régi gondolatokat írnak le, és hogy ne emelkedj a jelenlegi helyzet fölé - magyarázta Carlson.

Ez nem liberalizmus, hanem a liberalizmus ellentéte - mutatott rá a műsorvezető. Egy totalitáriánus gondolat, amely szerint mindenki ugyanúgy viselkedik, ugyanazt vallja, és mindenki engedelmeskedik - fűzte hozzá.

"Úgy gondolom, hogy a magyaroknak fogalmuk sincs arról, mennyire provokatív az országuk a világ többé része számára" - mondta Carlson.

A műsorvezető szerint Magyarország példa mások számára "csendes, boldog egyszerűsége" miatt, olyan dolgok miatt, mint a tisztaság, a rend, a társadalom nyitottsága, a bűnözés hiánya és a határ ellenőrzése.

A Magyarország nyújtotta leckéknek semmi közük a kormányzati rendszerhez, egyes vezetőkhöz vagy a választások eredményeihez, a leckék ennél sokkal mélyebbek - hangsúlyozta.

Carlson szerint a legfontosabb, hogy a vezetők törődjenek az országukkal és a rájuk bízott emberekkel.

Kiemelte: az emberek univerzális és alapvető vágya, hogy háborítatlanul élhessenek. Szeretnék követni hagyományaikat, amelyeket szüleiktől örököltek, és amelyeket tovább akarnak adni gyermekeiknek, anélkül, hogy kioktatnák vagy bántanák őket. Szeretnének olyan környezetben élni, amely felemeli, nem pedig lealacsonyítja őket - mutatott rá.

A műsorvezető szerint a kormány, amely ennek megteremtésére törekszik, büszke lehet magára, az ilyen országban élők pedig hálásak lehetnek, és nem szabad hagyniuk, hogy akik a világ többi részét rosszul vezették, mást mondjanak nekik."

Hány idézőjelet láttál a haverodnál?
"vannak helyesírási szabályok ezen földi létben. Csaxólok."
Hát... szóljál a haverodnak.

2021.08.08. 17:49:22

@guma:

Minden egyes alkalommal amikor valamit bemásolok ide, van idézőjel. Te nem tudod milyen az, mert amikor bekopizol valamit posztnak elfelejted kitenni salakbakter....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.08. 17:50:27

@Neytiri1: Látod milyen ostoba vagy. Az első sorból kiderül ki írta. Na ennyire telik tőletek.

2021.08.08. 17:57:37

@Neytiri1:

És akkor most kékluvnya. Találtál nálam egy ilyet.
Akkor most keres a salakbakter gazdád posztjai közül olyat, ahol van idézőjel.

Neytiri1 2021.08.08. 17:58:36

És akkor, ha már Carlson, aki szereti orbánt interjúztatni:

"A Carlsonoknak egyébként pénzügyileg is megérheti az ittlét: a kormányzati átláthatósággal foglalkozó Open Secrets oknyomozó kutatója, Anna Massoglia azt állítja, az Orbán-kormány 2019-ben összesen 265 ezer dollárt (mai értékén 80 millió forintot) fizetett egy washingtoni lobbicégnek, hogy a két ország kapcsolatának javítása mellett például összehozzon egy interjút Carlson műsorában Szijjártó Péternek (ami egyébként össze is jött). Ez a lobbicég a Policy Impact Communications, amelynek egyik igazgatója Richard Carlson. A névegyezés nem véletlen, ő a tévés apja. A Népszava korábban egy 50 és egy 160 ezer dolláros szerződésről írt."

24.hu/kulfold/2021/08/05/tucker-carlson-orban-viktor-magyarorszag-fox-news/#

2021.08.08. 18:00:41

@Neytiri1:

"Anna Massoglia azt állítja"

Én meg azt állítom, hogy a Blahán ötszázért szopsz.

guma 2021.08.08. 18:01:30

@diggerdriver:

ne röhögtess! az derül ki, hogy hol ki beszélt (mellesleg jól lebuktatta többszörösen vezéreteket - közpénzen).

@Quercus a cizellált: ne hazudj!
nem kell az eszed elinni, ha már otthonról kizártak, hogy éjjel, nappal itt dekkolsz.

ha teljes posztot hozok: akkor a szabályok szerint a cimet (ami után nincs pont!) és a linket is hozom, hogy hol található az eredeti.
ez nektek magas...

Neytiri1 2021.08.08. 18:01:38

@diggerdriver: ja, te eldöntötted, hogyha valaki szóról szóra idéz egy cikket, és nem tesz idézőjelet még akkor sem, ha pontos másolásról van szó, az lehetséges, ha a cikkből kiderül.
Gratulálok. Vajon így gondolja a cikk írója is? Esetleg megkérdezhetnéd tőle.
Az ostoba te vagy és bunkó.

taga20 2021.08.08. 18:03:24

@diggerdriver: @Quercus a cizellált:

két ostoba patkány, akit lebuktatott a kék hölgy, erre nem elhúzzátok a moslék beleteket, hanem még mindig itt jártatjátok a pofátokat!

két retardált homár vagytok, aki egymást faszát szopjátok, de nem is élvezitek egymás dagatt zsíros testét!:))

BROÁF!

guma 2021.08.08. 18:04:07

@Quercus a cizellált:

te meg egy sörért az aluljárókba szopsz, ha nincs társ a diggeren, mert blogjaidat messze kerülik!

taga20 2021.08.08. 18:09:44

@Neytiri1: tusé!

az a helyzet, hogy ilyen nevetséges barmok vannak az illiberális oldalon, mint ez a kárlszon gyerek, meg trámp, meg digger, meg erdész, meg a többi falubolondja!

evan!

2021.08.08. 18:11:59

@guma:

Hazudtok te szarházi reggel, délben, este. Semmire nincs bizonyítékotok, csak az hallottátok, az állatja, inkognitót kérő hírforrás.
De ezek ugye a tények te majom.

taga20 2021.08.08. 18:13:27

@guma: margarita, szerinted abban a zsákfaluban, ahol digger tengeti az életét van aluljáró?

szerintem digger maga az aluljáró, és hatvan év után se talált ki onnan:)))

gazoló 2021.08.08. 18:16:15

@diggerdriver:

"Ez a lavóros köcsög meg azonnal beszarik, és elbújik. Aztán mikor azt hiszi már nincs itt az ellenség előmászik, és bátor."

kicsi fasszopókáim!
miért kellene nekem elbújnom?
én ÉLEM az életem s ha benézek ide a kedves kocsmába,kedves barátokhoz jövök,kapva,hozva valamit. a ti birkabaszó trágyadombotokra még véletlenül sem vetemednék okádni kedves. messzireszakadt)diggerdriver vagy hogyishínak te taplóparaszt!

guma 2021.08.08. 18:19:30

@Quercus a cizellált:

nem rajtam kell számonkérni azt, hogy olvasni nem tudsz, csak fröcsögni a hülységet.

na te kis hülye gyerek, segitek, hogy a föld alól láss is valamit:

„A befolyásos amerikai közéleti kommentátor hangsúlyozta: az Egyesült Államokban fizikai fenyegetés és cenzúra vár azokra, akik hangosan bírálják a politikai fősodor irányvonalát. Carlson kifogásolta, hogy akadnak, akik kioktatják Magyarországot, ahol szabad és tisztességes választások vannak, és a médiaegyensúly sokkal egészségesebb, mint az Egyesült Államokban.” (MTI)

„Esztergomi beszédét rögtön azzal kezdte (a szerző megnevezése nélkül), hogy milyen jót nevetett Anne Applebaum történész-újságíró Twitter-posztján, aki szerint Orbán Magyarországán a média 90 százalékát a kormánypárt kontrollálja, vállalkozásokat fenyegetnek meg, hogy igazodjanak a központi irányvonalhoz, a választásokat manipulálják, a pártvezérek pedig rejtélyesen gazdagok. Carlson nem azért nevetett ezen, mert vitatná az állításokat (bár a 90 százalékot persze lehetne), hanem mert szerinte mindez inkább Amerikára igaz. Ott a média több, mint 90 százaléka harsogja szerinte a Fehér Ház-irányvonalát és betörik az ablakát annak, aki jobboldali zászlót tesz ki az ablakába.” (444)

„Aláhúzta: a szabadság apadásának jelei – a humor betiltása és a nyelv ellenőrzése – az Egyesült Államokban is megfigyelhetők.
Először kontrollálják a nyelvet, hogy kontrollálhassák a gondolatokat: bizonyos dolgokról nem lehet beszélni, így ellehetetlenítik, hogy az emberek gondolkodjanak róluk – mutatott rá.
Emellett viccelni sem lehet bizonyos dolgokkal, mert a humor rálátást jelent. Valamit akkor találhatsz viccesnek, ha felülemelkedsz a helyzeten, távolról vetsz rá egy pillantást, és a maga teljességében látod azt. Ezt a perspektívát megtagadják tőled – folytatta.” (MTI)

de tudod mit a többit keresd meg...

taga20 2021.08.08. 18:34:02

@Quercus a cizellált:

te falubolondja, te salak!
számtalanszor előadtad, hogy nem olvasol engemet, akkor ez most mi?

tölgy egy jótanács, csak neked! ne izomból told, me befeszülsz. csak lazán, me van benned potenciál, csak a diggerrel szerelmeddel mindig homárost jáccotok, és teljesen befeszülsz.

rileksz tölgy, hidd el a zsákfaludban te vagy a legnagyobb gyökér. én a mumusod még igazolást is írok, ha kell:)))

habakuk000 2021.08.08. 18:39:14

Azon gondolkodom, hogy 1.000 emberből talán egy értelmezte úgy a gender kifejezést, ahogyan most fölkapta a köznyelv, talán túlzok és 10.000-ből egy, az is lehet 100.000-ből.
Három hét alatt mindenki megvilágosodott, s harcol az unijóval, hogyasszondja nem kell nekünkmimagyaroknak a gender.

Ez csak onnan jutott eszembe, hogy másolgatjátok ezeket az oldalakat keresve az idézőjeleket, és elgondolkodtam azon, hogy valaki értő olvasással foglalkozott-e vele ugyan?

De ez csak mellékszál, nyugodtan üssétek egymást lelkesen. :)

gazoló 2021.08.08. 18:42:21

@taga20:

nyalvtannácit próbál játszani a fogalmatlan,mintha számítana vmit,itt a web szlengeknél. nem tudja,hogy tudatosan nem nagybetűzök a neten. ha nem tetszik neki faszé jön ide,takarodjon vissza a legelőre))

taga20 2021.08.08. 18:46:27

@habakuk000: küldtem a címem, várlak szombaton;)

u.i.: az uniót még mindig szeretik a magyarok, függetlenül a 10 éves fityeszmaffia rombolásától.
szerintem még a csutigeci se érti ezt, hogy miért.

taga20 2021.08.08. 18:51:59

@gazoló: a gyengék menedéke, bár néha én is élek vele:)))

egyébként mit szólsz küszöbtezsvérem ahhoz, hogy pinpongékat letaszította a trónról a latorállam ameriká?:))),

habakuk000 2021.08.08. 18:55:51

@taga20: Legszívesebben fölszedném erdész kollégát is a nógrádi havasokból, oszt kard ki kard. :)
Lehet csúnya leszek, nem hivatalos tankör-találkozó lesz.
www.youtube.com/watch?v=1YsC32xLnkY&list=OLAK5uy_mE8VOQMMxlXL7H6TzEizp3toOtlD1p-p0

taga20 2021.08.08. 19:05:36

@habakuk000: ne szabadkozz előre haver!
annyit tudok segíteni neked, hogy pénteken bebaszok, me erdész barátunk má úgy is lebuktatott, és ezé kábé úgy fogok kinézni, mint te:)

jó persze, én egy tízessel fiatalabb vagyok, mint te, és így könnyű:)))

zenéd patent, kösz.

cserébe küldöm, bár lehet, hogy volt már. dejó!
3.30-tól indul a buli:)))

www.youtube.com/watch?v=jsDYslJE1Y0

taga20 2021.08.08. 19:09:05

@habakuk000: ja és hozhatod erdészkomát is, ha rá tudod venni, me bírom a terhelteket, talán azé mert én is az vagyok:))

gazoló 2021.08.08. 19:26:17

@taga20:

számomra nem jelent semmit az érmek száma.
jobb koxaik voltak adenevérzabálóknál. ennyike)

taga20 2021.08.08. 19:38:48

@gazoló: szerintem egy külön olimpiaidíjat az a kínai mesterszakács is érdemelne, aki egy kicsit átírta 2020-2021-es évet:)))

uploads.disquscdn.com/images/2960021b1d57f9a9a2e42ca8658ed70dce0b93c36903775a6b4fbf3a2a81a6cc.jpg?w=800&h=960

habakuk000 2021.08.08. 19:46:46

@taga20: Mégsem jó ötlet, ha megy a propaganda a rádióban, el tudom kapcsolni, de vele mit csináljak? Lökjem ki vagy ragasszam be a száját?

Neytiri1 2021.08.09. 07:31:30

www.atv.hu/belfold/20210809-itt-a-lista-osszesen-tobb-mint-ketmilliard-forintnyi-jutalmat-kapnak-a-magyar-olimpikonok/hirkereso

"Ezek az olimpikonok kanak jutalmat:

- 107,2 millió forint – Csipes Tamara (kajak)

- 100 – Kozák Danuta (kajak) és Milák Kristóf (úszás)

- 78,5 – Szilágyi Áron (vívás) és Bodonyi Dóra (kajak)

- 71,5 – Kopasz Bálint (kajak)

- 55,7 – Tótka Sándor (kajak)

- 50 – Lőrincz Tamás (birkózás), Kárász Anna (kajak)

- 35,7 – Lőrincz Viktor (birkózás), Varga Ádám (kajak), Rasovszky Kristóf (nyílt vízi úszás), Berecz Zsombor (vitorlázás), Siklósi Gergely (vívás)

- 28,5 – Tóth Krisztián (cselgáncs), Hárspataki Gábor (karate), Kovács Sarolta (öttusa), Gémesi Csanád (vívás), Szatmári András (vívás), Decsi Tamás (vívás), férfi és női vízilabda-válogatott

- 27,2 – Nádas Bence (kajak), Csizmadia Kolos (kajak), Kapás Bolgárka (úszás)

- 24,3 – Márton Anna (vívás)

- 21,5 – Medveczky Erika (kajak), Vas Kata Blanka (hegyikerékpár), Olasz Anna (nyílt vízi úszás), Kenderesi Tamás (úszás), Verrasztó Dávid (úszás)

- 20 – Hosszú Katinka (úszás), Péni István (sportlövészet)

- 17,1 – Németh Nándor (úszás)

- 14,3 – Szőke Alex (birkózás), Muszukajev Iszmail (birkózás), Pupp Réka (cselgáncs), Takács Kincső (kenu), Balla Virág (kenu), Salim Omar (tekvándo), Szabó Szebasztián (úszás), Bohus Richárd (úszás), Telegdy Ádám (úszás)

- 11,4 – Lucz Dóra (kajak), Marosi Ádám (öttusa), Mihályvári-Farkas Viktória (úszás)

- 5,7 – Béke Kornél (kajak), Mészáros Eszter (sportlövészet), Nagy Péter (súlyemelés), Bicsák Bence (triatlon), Cseh László (úszás), Jakabos Zsuzsanna (úszás), Veres Laura (úszás), Késely Ajna (úszás), Verrasztó Evelyn (úszás), Kreiss Fanni (vívás), Mohamed Aida (vívás), Kondricz Kata (vívás), Pásztor Flóra (vívás) és a női kézilabda-válogatott

- 2,8 – Katona Renáta (vívás), Pusztai Liza (vívás), Battai Sugár Katinka (vívás)"

Hát... én azért ezt soknak tartom a 20 millió fölöttieknél.

gazoló 2021.08.09. 07:38:55

@Neytiri1:

sziajóreggelt!
"mindenkinekigaza van,mindegyik érdemel jutalmat de arányítani kellene ezeket egy életet becsülettel végigküzdő szocmunkás,nővér,tanár stb.kondícióival.

Neytiri1 2021.08.09. 07:54:32

@gazoló: szia, neked is jó reggelt! :)

Mindig azt mondják, hogy egy munkás nem hírérték a világban, a sportolók igen.
Én a dolgozók kategóriájába tartozom, bár nem vagyok hírérték a világban, úgy gondolom, hogy sok ez a pénz, amit kapnak.

Azt is mondják, hogy csináljákutánna.
Nem csinálom. Egyébként sem tudnám már, mert nem gyerek vagyok, akit a szülők elvisznek sportolni és aztán erről szól az élete, így bizonyítani nem tudnék már semmit.
Egyébként meg mondhatnám, hogy csinálják utánam azt, amit én.

Az ilyen tudású sportolók Olimpia és versenyek mellett is kapnak pénzt, szponzori segítséget. Szóval nem éheznek versenyek között.

Mivel a söröshordó sportbuzi is, és könnyedén szórja az adóforintunkat, sajnos ez van.
Kurva sok pénz az, ami itt fel van sorolva, és mint írtam, 20 milliónál egy fillérrel sem adnék többet. Nem azért, mert nem érdemlik meg, hanem azért, mert más meg 3-4 műszakozik, aztán meg otthon folytatja, és hazavisz átlag 200 ezret.
Ha orvos kell neki, akkor sorba áll az SZTK-ban, és majd kap időpontot 5 hónap múlva, most ezt tetézik azzal, hogy kártya nélküliek fizethetik a negatív tesztet is.
Ezek pedig teljes orvosi ellátást, állandó szűréseket, stb kapnak.

Igen, ahogy te írod, akkor amikor egy csomó ember csóró munka mellett, akkor nem kéne így szórni a pénzt. Ezek az összegek lehet, hogy nekik fel sem tűnnek amellett, amennyit ők keresnek, de átlagmagyar nyel egyet, hogy a kurvaéletbe.

Neytiri1 2021.08.09. 07:58:25

@gazoló: @Neytiri1: ja, és akkor még a sportolók és edzők életjáradékáról, nyugdíjáról se feledkezzünk meg.

gazoló 2021.08.09. 08:04:14

@Neytiri1:

+ ott van az életük végéig felvett járadékuk.

nem akarok populistának tűnni,sem kisebbíteni az érdemeiket,de szememben egy életen át becsülettel dolgozó orvos vagy nővér teljesítménye is van ekkora!

meg lehetne nézni,hogy van ez más nálunk gazdagabb országokban!

Neytiri1 2021.08.09. 08:24:21

@gazoló: infostart.hu/sport/tokio-2020/2021/07/20/itt-a-lista-kiderult-hol-mennyit-fizet-az-olimpiai-aranyerem

Nézd meg, hogy milyen országok szórják meg őket jó sok pénzzel, és mely országok nem.

"A 2016-os riói olimpián Hosszú Katinka kereste a legtöbb pénzt a magyarok közül, három arany- és egy ezüstérméért 136,4 millió járt neki."
És Duna Aréna használat.
Azzal vajon mi lett?
24.hu/belfold/2020/10/06/duna-arena-bp2017-hosszu-katinka-nyomozas/

Semmi gondom, amikor kimagasló eredményeket elért sportolót jutalmaznak. Munkahelyek is szoktak (kivéve ami nem), de legyen már határ, amit ne a milliárdosokhoz mérjenek.

gazoló 2021.08.09. 08:42:41

@Neytiri1:

ne gondod pld. klebersberg központban,a tanári jutalmazásoknál kicsit is vastagabbban fogna a ceruza. azt sem tudják,hogy simliskedjenek és basszanak ki a dolgozóval..
az elnyert eu-s lovettát kamutanfolyamokra,kamutanulmányokra,egyházakra nem sajnálják a csókosok.

Neytiri1 2021.08.09. 12:34:42

@gazoló: én orbánt (direkt kisbetűvel) tapsolom meg mától mindennap, ugyanabban az időben. :)

mfor.hu/cikkek/makro/ket-napra-leall-a-honvedkorhaz-.html

www.egeszsegkalauz.hu/orvosnal/diagnosztika/ez-all-az-uzsoki-korhaz-surgossegi-osztalyanak-leallasa-mogott/0cvr1yg

Az uzsokiba ugye két napig nem, mert leáll két napra.

nepszava.hu/3125825_bedolt-a-traumatologiai-ellatas-zalaegerszegen

Mi jön még? Augusztus 15-től oltottnak kell lennie minden egésszégügyisnek, mennyien mennek el?
És jöhet a negyedik hullám is.

Tulajdonképpen nincs szükség egészségügyi miniszterre, minek? Feladatát tökéletesen látja el a kásler és pintér, a két szakember a többi fontos munkája mellett.

Neytiri1 2021.08.09. 12:35:51

@Neytiri1: * óóóó, nem Uzsoki, hanem Honvéd, ami leáll két napra.

habakuk000 2021.08.09. 14:40:50

@gazoló: Node! Node "egy életet becsülettel végigküzdő szocmunkás,nővér,tanár stb" miatt nem kelsz fel hajnali háromkor tv-t nézni, kivéve ha pl vesegörcsöd van.

Valamit valamiért. Lehet rajongani nagy pénzért illetve lehetne fanyalogni kisebb pénzért.

Nem véletlenül lettünk sportnemzet már Kádár- Rákosi- alatt.
Szar volt a világ, nálunk nem a Coca-Cola volt az imperialisták csábítása hanem a sport.

Ti tapsoltok Gazoló ennek a világnak, akkor nyugodtan lehet tűrni az igazságtalanságait is. :)

Ebben nekünk antagonisztikusan másképp látásunk van, a kézinél is ugyanez a helyzet. :)

habakuk000 2021.08.09. 14:46:24

@Neytiri1: A szabadságolást egyszerűen nem tudják megoldani.
A praxisközösség az egészségügy tönkremenetelének beismerése.

gazoló 2021.08.09. 15:11:27

@habakuk000:

ezek szerint párhuzamot vonsz pld. a celeb és a sportvilág között.."amíg van aki nézi addig ki tudják fizetni őket",vagyis azok tartják életben. a sportban azért ennek van más olvasata és értéke is.

habakuk000 2021.08.09. 15:33:10

@gazoló: Ez a sport, amit te nézel igen, celeb-féle sport.
És mivel az ópiumod is a sok nemzeti drukkerrel egyetemben, a kormány szórja is a pénzt rá jó érzékkel.
Ha nem kelnétek fel háromkor, a ner ezt is elköltené hasznosabb dolgokra, új cipő, francot új hajó, új repülő...

Amit művelsz, az valódi sport, viszont rajtunk kívül senkit nem érdekel és nincs elismerve. Ezt a fajta sportot kell támogatni, gyerekeket főleg, a többi tartsa el magát szponzorokból.

(Amikor hazajött a fiam Sheffieldből cserediákságból, annyit tudott mondani, mint legmeghökkentőbb érdekességet, hogy az angol legények úgy futnak, mint a nyulak, úgy másznak, ugranak mint a mókusok, nem sima emberek.) Teljesen más a testnevelés, és a sportok iránti hozzáállás is.

jaegtoer 2021.08.09. 17:07:50

@Neytiri1:

Szerintem a jelenlegi bónusz rendszer nem rossz, nem túlzó. 1 olimpiai I. helyezés esetén a kapott jelképes általános egyenértékes elismerés egy minden luxust nélkülöző lakás ára, és még csak nem is a legeslegjobb helyen Bp-en, regionálisan persze valamivel ez kedvezőbb lehetőséget jelent. És bizony sok esetben nem 4 év munkája van benne, hanem jóval több. Szóval ezzel szerintem nincs baj. A fél sport elitünk külföldre ment, mert annyira csábítóak a feltételek.

Neytiri1 2021.08.09. 17:51:38

@jaegtoer: maradok a véleményemnél, nagyon sok.
Szerinted átlagember 18-20 éves korától dolgozva hány év alatt fog tudni ilyen lakást venni, persze a fizetéséből élni is kell. Nem négy év alatt, sőt, 8-10 év alatt sem, de ha azt vesszük, hogy kölcsönt vesz fel, akkor 30 év alatt.
És egyébként miért jár egy lakás egy olimpiai első helyért?
És a többi versenyért is kapnak.
És kihagytad a járadékokat, amit kapnak minden hónapban.
"Az életjáradék összege a KSH által megállapított évi átlagkeresethez van igazítva, vagyis folyamatosan növekszik. Egy olimpiai aranyért most havi 329 ezer forint életjáradék jár, miután a bajnok betöltötte a 35. életévét."

És akkor említsük meg az edzőket, akik minden sportoló után kapnak
"Az Emmi egyébként a 24.hu közérdekű adatigénylésének eleget téve adta ki a listát.":
24.hu/app/uploads/2019/12/a3.pdf

A jelenlegi bónuszrendszer leszarja azokat, akik dolgoznak és bár nemzetközi hírértékük nincs, de a munkájuk nélkül vajon miből lehetne kifizetni az olimpai érmesek és nem érmesek és slepjük "jutalmát"?

Neytiri1 2021.08.09. 18:21:15

@habakuk000: bérproblémák kettőben.
A Honvédban pedig gondolod, hogy 3 napos szabit kapnak azért lesz zárva?
Ezzel meg van oldva a szabadság?
Nem hiszem. Ráadásul akkor, amikor az Uzsoki is kiesett.

A praxisközösség bár biztos több sebből vérzik, de legalább esélyt ad olyan településeken is, hogy orvoshoz jussanak, ahol már évek óta nincs orvos. Bár kb 2 órára.
Más kérdés, hogy mennyi orvos lesz képes közösséget alkotni vita nélkül.

Amikor a harmadik hullámnál feltétlenül szükség volt a szerződések módosítására, amiről tudták, hogy sokan fel fognak állni (meg is tették 5.500-an), és mégis keresztülvitték, amikor most ragaszkodnak az oltott eü.-s emberekhez, amikor jön a negyedik rész, akkor ott úgy gondolom, hogy már régen nem fontos az ember, mint beteg.
Engem csak az bosszant, hogy sok pénzem van a TB-ben és szerencsére még nem igazán kellett használni, ennek ellenére fizethetnék negatív tesztet, ha szeretném, illetve lassan két éve nagyjából nem lehet hozzáférni a szolgáltatáshoz, és jön a negyedik hullám.
Jelen pillanatban az látszik az egészségügyi átalakításon, hogy jobb lenne, ha nem lenne senki beteg.

taga20 2021.08.09. 18:45:52

@jaegtoer: szerintem meg úgy csinálunk, például ebben az esetben is, mintha csekonicsbárók lennénk, más esetben a saját szarunkat megesszük. ez magyarország.

szerintem kibaszott aránytévesztés van az olimpiai jutalmazások plusz életjáradékok táján.

itt többen 100 milliót kapnak, de például iványi gáboréktól ennyit szednek le ebben az évben.

és mielőtt! ennek semmi köze a demagógiához!

Neytiri1 2021.08.09. 20:09:30

www.youtube.com/watch?v=5cMstd_eDF4&t=18s
Van magyar felirat.
2018-as.
2021-ben a 15 perces filmecske már 40-45 perc lenne, ha bővítenék 2018 és 2021 között történtekkel. :D
süti beállítások módosítása