He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mai adag... :-)

2020.10.13. 04:30 guma

Két szőke nő ül a buszmegállóban.
-Melyik busszal mész? kérdi az egyik
-A kettessel,és te?
-Az ötössel.
Nemsokára jön a huszonötös.
-Megyünk együtt?
x x x x x x x x x x x x x x x


Az új albérlő bekopog a főbérlőhöz és egy üres konyakos üveget mutat neki:
- Elnézést asszonyom, de ez az üveg tegnap még teljesen tele volt. Nem tudja véletlenül, hogy ki itta meg a konyakomat?
- Én! Előre megmondtam magának, hogy nem tűrök alkoholt a lakásomban!

x x x x x x x x x x x x x x x

Mi a közös a politikusban és a pelenkában?
Mindkettőt gyakran kell cserélni és ugyanaz miatt.

x x x x x x x x x x x x x x x
- Ki vágta így fejbe, szomszéd?
- A feleségem...
- A felesége?! Én úgy tudtam, hogy elutazott!
- Én is...

x x x x x x x x x x x x x x x

2 szőke nő beszélget a konyhában .Az egyik megszólal:
- Te tudod , hogy hova tűnik a fény ha lekapcsolom a villanyt ? Erre a másik:
- Nem hova ?
- Akkor nagyon jól figyelj !
Lekapcsolja a villant és kinyitja a hűtőajtót
-Na látod ide !.

x x x x x x x x x x x x x x x

- Már 20 éve házas vagyok és még mindig ugyanazt a nőt szeretem 
- Fantasztikus! 
- Igen, de elég veszélyes is! Ha a feleségem megtudja, agyonüt!!!.....

x x x x x x x x x x x x x x x

Orbánc V. elmegy a kozmetikushoz és kéri, hogy a homloka közepére tegyen egy szépségpontot, amilyet az indiaiak viselnek.
- Miért kéri ezt miniszterelnök úr?
- A múlt héten találkoztam az indiai miniszterelnökkel és beszéltem neki az eddig elért fényes sikereinkről. Figyelmesen végighallgatott, végül a homloka közepére mutatva ezt mondta: Magának innen hiányzik valami!

x x x x x x x x x x x x x x x

- Doktor Úr, valami böki a seggemet!!
- No, hadd lássuk (elkezd kotorászni) - egy perc múlva felkiállt :
Hiszen ez itt egy rózsa!
- Cuncimókus, neked hoztam.

x x x x x x x x x x x x x x x

Hogyan akarja megölni a szőke nő a galambot?
Ledobja az erkélyen.

x x x x x x x x x x x x x x x

- Mi az apukám, semmit se lőttél? - kérdezi a feleség a vadászatból hazatérő férjét.
- De, de...
- Akkor miért nem hoztad haza?
- Ugyan már, nem vagyunk mi kannibálok!

x x x x x x x x x x x x x x x

- Miért gyűlölik a politikusok a Trabantot?
- ???
- Mert kormányváltós.

x x x x x x x x x x x x x x x

Honnan tudjuk, hogy szőke Nő küldte a fax-ot?- Fel van bélyegezve!

x x x x x x x x x x x x x x x

Barátnők beszélgetnek:
- Képzeld, tegnap összeakadtam a parkban egy szatírral - meséli egyikük. - Megállt előttem, széthúzta a kabátját, ami alatt semmit sem viselt, és így szólt: "Helló cica, kérsz belőle egy kicsit?"
- Gondolom rendesen beijedtél!
- Á, dehogy! Azt mondtam neki: "Köszönöm, de ahogy látom, nincs belőle annyi hogy nekem is jusson".
x x x x x x x x x x x x x x x
Július. Kint tűz a nap, a hőség szinte perzsel. Kovács meglátogatja a kórházban fekvő kollégáját.
- Hogy bírod ágyban, dunyha alatt ezt a nagy kánikulát?
- Elég jól - mondja a beteg. - Szerencsére gyakran ráz a hideg...

Szövegközi kép 1


Tikkasztó kánikula, elviselhetetlen hőség, telt ház a strandon. Egy terebélyes asszony verejtékezik a gyepen, mögötte áll a férje, egy vézna kis emberke. Az asszony megvetően néz rá:
- Még rendes árnyékod sincs...!



Pesti aszfalt 50 fokos,
szenved rajta buta, okos.
Izzadtok a munkahelyen,
csorog a víz le a fejen.
Légkonditól jól megfázol,
utána meg hidegrázol.
Nincsen senkin sapka, suba,
csak erotikus tangaruha.
Cicifix és miniruci,
akár sovány, akár duci.
Nyakunkon a kánikula,
strandra megy most a sok bula.
Strandon aztán hűsölhetünk,
csajokat meg bűvölhetünk.
Formás popók, hegyes cicik,
férfi szemmel mindig picik.
Hideg sör és Unicum,
meglopott az etnikum.



- Ki az abszolút szerencsétlen?
- ???
- Aki beleesik a WC-be és a lehúzóba kapaszkodik!



Április 1-én Móricka felhívja az anyukáját:
- Anyu, gyere gyorsan haza, a szobalányon egy idegen bácsi fekszik
meztelenül!
Az anya persze szalad haza, és ahogy belép az ajtón, feldúltan, Móricka
vigyorogva mondja neki:
- Hehe, anyu, ez csak áprilisi tréfa volt! Nem is egy idegen az a bácsi,
hanem az apu!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr216003616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása