He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Ez igaz? "Rendeleti" kormányzás? No comment!

2020.03.23. 22:00 guma

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4515549474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.03.23. 23:24:47

Nem tom hol marad a tízparancsolat, ami még a fertőtlenítő folyadékot is kiváltja (napokban évfordulós Semmelweis Ignác aktualitása okán és én kérek elnézést). :-( Régi lemez, akkor még csak a sertéspestissel tepsizték a sertés tetemeket. :-( Eltetetem a sertés tetemem. :-(

A problémát abban látom, hogy ahhoz hogy meghaljunk előbb meg kell szülessünk. :-( Egyszerűen fogalmazva a születés egy halálos kór. :-( Még egyszerűbben fogalmazva bármilyen kórképre ráhúzható az hogy hát nem is kovid-19 a halálozás oka, vagy mi az új keletű szemérmes neve a kis vuhani bestiának. :-(

Az elmúlt tíz év alapján ennek a kormánynak már azt sem hiszem el amit kérdez. Amit meg mond, azt meg főleg nem. :-(

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.03.24. 07:35:09

@Quercus Maximus: Az meg sem fordul trolltartó fejeden hogy egyiket sem szeretem? Röviden, nekem bármelyik politikai oldalt nyugodtan szapulhatod, bólogatni fogok. :-)

GABOR2 2020.03.24. 20:27:45

A második gazdasági terve nem valami ambiciózus... ellenben ezzel.

ujtechkor.blog.hu/2020/03/24/a_koronavirus_es_a_gazdasag_es_orban_568

guma 2020.03.24. 20:58:16

@rdos:

:-DDDD
nehezen értik, ha valaki nem "oldal" buzi... :)

@Quercus erdész: @GABOR2:

talán nem ez a jó hely a reklámotoknak...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.03.24. 22:26:28

@guma: :-) Ne is mondd. Beadtam kúglinak a kérdést, "pártatlan pártos".

Kaptam 4 száz valahány ezer találatot erre.

Találatok a következőre: páratlan páros

Kugli is párt politizál :-( Nem eccerű. :-) Pedig pont nem ezt kérdeztem tőle. :-( Ilyenkor elgondolkodom azon, hogy a kúgli kivel van?

Szerintem nem velem. :-(
süti beállítások módosítása