He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hobo 75 éves lett! Hobo Blues Band: A Nemek Háborúja

2020.02.15. 07:41 guma

Mindig a nők miatt rúgunk be

Nem ittam én egyszer egy hétig,
Nem ittam és nem bírtam végig.
Nem ittam tejet sör helyett,
Nem ittam vizet, ha mást lehetett.
Nem ittál te, hogyha nem volt kivel,
Nem ittál te, csak mindenkivel,
Nem ittál, hogyha meg tudtad állni,
Nem ittál fekve, ha tudtál állni.
Nem ivott és ez nagyon derék,
Nem ivott eleget még.
Nem ivott szegény hobo soha,
Nem ivott, nem is volt jó sora.
Nem ittunk, bár az unikum gyógyszer,
Nem ittunk és megbukott a rendszer,
Nem ittunk, hogyha nem volt mit,
Nem ittunk, hát igyunk valamit!
Nem ittatok, hát megszakad a szívem!
Nem ittatok a nyílt szinen,
Nem ittatok, és hogy szenvedtek,
Nem ittatok, ti muzsikus lelkek.
Nem ittak és rögtön berekedtek,
Nem ittak és összeverekedtek.
Nem ittak és bemelegedtek,
Nem ittak és belebetegedtek.
Férfiak vagyunk, hát valljuk be:
Nem ittunk, ha nem volt mire!
Berúgok, mert nem szeret egy asszony,
Berúgok, mert el kellene kapnom,
Berúgok, ha nem jön el a lány hozzám,
Berúgok, mielőtt meghámoznám.
Berúgsz, ha végül férjhez megy máshoz,
Berúgsz, ha nincs kedved a gyászhoz,
Berúgsz és elalszol boldogan,
Berúgsz, ha válsz, ez is rendben van.
Berúg, mert az asszony felszarvazta,
Berúg és örül, hogy ott is hagyta,
Berúg, mert belé nő többé nem rúghat,
Berúg, mert mától mindig berúghat.
Berúgunk, mert ma van a Nők Napja,
Berúgunk, megírja a Nők Lapja.
Berúgunk, hogy értsük amit mond,
Berúgunk, ha túl sok a gond.
Berúgtok, mint az utolsó disznók,
Berúgtok, tökös, bátor fickók,
Berúgtok és nőt akartok.
Berúgtok, mert jó magyarok vagytok.
Berúgnak múltban és jelen időben,
Berúgnak és bíznak a jövőben.
Berúgnak, mert pénzt nem adott,
Berúgnak, mert adnak a haverok.
Férfiak vagyunk, hát valljuk be:
Mindig a nők miatt rúgunk be!

Műholdas üzenet

Kisasszony azt a régi számot kérem,
Nem tudom a pontos címét,
Valami Lady Jane, valami nagyon szép,
És mondják be Tóth Marianna nevét.
Írják még alá ezt az üzenetet:
Műholdon küldök egy dalt hozzád,
Egy másik zenekar játsza most,
Gépek zenélnek, a ritmus más.
Talán felismered majd a szöveget!
Óh, szép Lady Jane, látlak-e még?
Újra előszedem a fakó képeket,
Marianna, a szívem tiéd!
Ha meghallod a dalt, hívd a tévét,
Drágám, még nem vagyunk öregek,
Írj gyorsan és költözz Kapolcsra hozzám,
Hidd el, a gyerekek megértenek.
Elváltam és neked sincs férjed,
Láttam a lányodat a héten,
Hamburgert evett a gyorsbüfében,
Nem úgy nevetett, mint te régen.
Felnőtt a fiam és nagyapa leszek,
Múltak az évek és túléltem,
Nincs vége semminek még,
Siess Marianna, gyere értem.
Mikor azt a dalt hallom, elönt a bánat,
Marianna, úgy hiányzol, még mindig várlak.

Bárhol hajtom le a fejem

Bárhol hajtom le a fejem,
Mindenhol ott vagy velem,
Bármit hoz a sors nekem,
Segítesz, hogy véghez vigyem.
Elfogadod, hogy nehéz vagyok,
Akarod azt, amit én akarok,
Mielőtt elalszom, gondolok rád,
Neved suttogom, mint egy imát.
Bárhol hajtom le a fejem,
Gondolok rád,
Bárhol hajtom le a fejem,
Elmondok érted egy imát.
Nem kéred, hogy más legyek,
Vesztesen is kellek neked,
Ha összetörök, felemelsz,
Ha kiborulok, megölelsz,
Ha dühös vagyok, nem haragszol,
Ha fáradt, velem alszol.
Mindig csak adsz és sosem kérsz,
Az enyém vagy és velem élsz.
Bárhol hajtom le a fejem,
Te mindenhol ott vagy velem.
Tudom, hogy mellettem állsz,
Tudom, hogy engem vársz.
És túl vagyok már mindenen,
Megkérlek, maradj velem!
Húsz éve kezdődött ez a szép történet,
De mégis nélküled éltem le ebből tíz évet,
Már nem is tudtam, merre élsz?
Hogy engem vársz és te is remélsz.

1. Mindig a nők miatt rúgunk be Hobo Blues Band - Mindig a nők miatt rúgunk be youtube videó a zeneszöveg oldalán 5:43
2. Műholdas üzenet Hobo Blues Band - Műholdas üzenet youtube videó a zeneszöveg oldalán 5:58
3. Megkésett vallomás Hobo Blues Band - Megkésett vallomás youtube videó a zeneszöveg oldalán 5:29
4. Bárhol hajtom le a fejem Hobo Blues Band - Bárhol hajtom le a fejem youtube videó a zeneszöveg oldalán 4:10
5. Személyvonat blues Hobo Blues Band - Személyvonat blues youtube videó a zeneszöveg oldalán 4:26
6. Keleti lány 5:24
7. Miért lettem csavargó Hobo Blues Band - Miért lettem csavargó youtube videó a zeneszöveg oldalán 4:25
8. Vissza a múltba Hobo Blues Band - Vissza a múltba youtube videó a zeneszöveg oldalán 4:20
9. Ugyanott, csak kicsit később 4:54
10. Garmisch-Partenkirchen blues Hobo Blues Band - Garmisch-Partenkirchen blues youtube videó a zeneszöveg oldalán 4:37
11. Bárpult blues 5:47
12. Kóda 1:07

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4915316374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grimbusz Makszimusz 2020.02.15. 07:48:16

Boldog szülinapot neki és köszönet a zenekarért, ami Bill kapitányt adta nekünk!

guma 2020.02.15. 18:58:14

@Grimbusz Makszimusz:

@gazoló:

@boborján20:

nagyon szeretem és a blogon ez tapasztalható! :)
rengeteg száma itt van, sok-sok vers fordítás is...

én a Vadászattól lúdbőrös leszeg még ma is...

békés nyugodt éveket kívánok születésnapja alkalmából.

boborján20 2020.02.15. 19:14:55

@guma: drága gumanéni! ez mekkora szám:)))

Garmisch-Partenkirchen blues. beszarás:)))

www.youtube.com/watch?v=d6kCNe_24gY&list=RDd6kCNe_24gY&start_radio=1

guma 2020.02.15. 19:24:17

@boborján20: :-)

így van!
le sem mertem írni a szövegét, de olvashatod...
süti beállítások módosítása