He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Egyetlen eszement hozta ezt a statisztikát? ;D

2020.02.12. 08:55 guma

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4315470548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2020.02.12. 14:14:30

kimásoltam ezt a hónapot az adminból, mert egy korlátolt képességű, kevés szókincsű, nyilvánosan masztizó alak, azt hitte, ide csak ő jár, hogy láthassa tagát...
de ha mégis valaki idetalál, azokról ez a vélemény:

"a gagyi blog a kutyát nem érdekli, leszámítva a pár egybites idiótádat. Rajtuk kívül egy páran azért járunk ide, hogy beléd rúgjunk. Azért, mert megérdemled."

hát nem csodálatos az élet.
ezt az ámokfutót már mindenhonnan kitiltották, hiába termeli 1000. álnevét, valahogy senki sem értékeli mondanivalóját.

nagyon sajnálom az illetőt.
annyira beteg, hogy csak jobbulást kívánhatok neki.

guma 2020.02.12. 14:32:05

@gazoló:

mi van kis egybites? ;-)

csak nem te is pörgeted a lapletöltést? :-DDD

gazoló 2020.02.12. 18:05:24

@guma: :-)

pörgetném én lelkesen kiscsillag,de az időm még bitjeim számánál is kevesebb))

www.youtube.com/watch?v=AVPattvMz4c&list=RDAVPattvMz4c&start_radio=1

guma 2020.02.12. 19:13:49

@gazoló:

jajj! ;-)))
Qimby! na ez kellett még a lelkivilágomnak :-DDDD

a dal szövege:

Megvolt már az összes r*b**c,
és minden táram elfüstölt.
Fekete lóként állok a porban,
a kedvemnek jót tenne némi zöld.
De egy kib*sz*tt sivatag az otthonom,
Tudom, lassan a porban a homlokom.
Döglegyeimmel a szembogárban,
utoljára azt dúdolom,
hogy k**v*k stricik, stricik k**v*k
Ezt a játékot a p*n**a játsszák.
Hatost dobtál de én nem leszek kilenc.
Bukj le bébi, hagy élvezzen a kéjenc...

Most enyém a hatalom, tiéd a figyelem.
Figyeld a patám a szarvam a szememen át!
Láthatod a nyomorult végzeted,
azt amit senki nem hív úgy hogy élvezet.
Finom volt a bor, JA! Finom volt a nő... Mmm,
elegáns a kocsi, ez volt a fő !
Emelted a tétet, nem adtam a szépet.
Csak festetted a Hell Axe-es f*****ra a képet
Te voltál a HIP-HOP nemzet f***a,
Másoknak mondtad jövök a kezemben kasza!
Hát itt a kibaszott pengém,
szagold meg, nyald meg, b****g!
Pörög a kockád, DZ... Neked véged!
Most hogy a tested a földön hever,
a három hatos ügynök szájba ver.
Megcsapott aha a pokol szele!
Hi-hi, ho-ho, he-he HAAA...

Majd gyökerek mondják rám,
hogy én voltam az árnyék.
Pedig a fény voltam.
Egy olyan fény, ami világított
a legsötétebb gettóban.
Egy kibaszott kandeláber
Haver kinek a lábánál hever,
Angyalföldtől a Szigony utcáig
minden piti kis gengszter.

Döglégy Zolee meg a gengszter s**r...
Vajon lesz e majd aki elkapar?
vajon lesz e majd aki köp a síromra?
a síromra sírhalmomra...

Már nem pörög a kocka El van vetve!
A számlád Kartel még nincs kifizetve.
Persze kiürítettem, a kitömött bukszát,
azt szeretem ha a patámon buksz át Bébi!
A módszerem régi-régi!

Gengszter Zoltán most álljon fel!
Én vagyok az ige aki mindenkit lever!
Most én vagyok fent és te vagy ott lent,
Les**rni lehet de fels**rni nem!

Én bírtam ezt a s**rt ez volt a játékosok klubja,
de a nagyfőnöknél ez összeadva nulla!
Sz*p**ok itt, és sz*p**ok ott.
Tudod a vén patás mindig így szokott!
A főhős vagyok a legnagyobb mester!
Sosem féltem, nem is vagyok Gengszter!
Bírom a burád, a szlenget de ácsi!
Gyere a pokolba, csók Zoli bácsi...

Döglégy Zolee meg a gengszter s**r...
Vajon lesz e majd aki elkapar?
vajon lesz e majd aki köp a síromra?
a síromra sírhalmomra...
Vagy csak egyszerűen néhány madár,
a még meleg húsomra száll.
Bumm a fejbe halott vagy haver.
Itt az idő, és most egészben lenyel...

Megvolt már az összes R*b*nc,
és minden táram elfüstölt.
Fekete lóként állok a porban,
a kedvemnek jót tenne némi zöld
De egy kib*sz*tt sivatag az otthonom,
Tudom, lassan a porban a homlokom.
Döglegyeimmel a szembogárban
utoljára azt dúdolom,
hogy k**v*k stricik, stricik k**v*k
Ezt a játékot a p*n**

gazoló 2020.02.12. 19:28:14

@guma:

bájos) ugye?

...

de lágyíthatunk a dolgokon,csak taga meg ne lássa))

www.youtube.com/watch?v=nJLO_qN2WaE

gazoló 2020.02.12. 20:19:03

@boborján20: DDD ez is ott van

szasz

tudtam,hogy combnézésre ideérsz))

na akkor még ezt:

www.youtube.com/watch?v=J5QT4-zqAsM

gazoló 2020.02.12. 21:06:48

@boborján20: DDD

nem lehet elégszer

...
mondtam ma már:"fel vörösök"))

www.youtube.com/watch?v=Pjrx8SiGaL0

guma 2020.02.12. 22:07:10

fiúk!

kösz az estét! :)))
szép álmokat!

gazoló 2020.02.12. 22:40:41

@guma: kösz,neked is Margó

+ bajszos angyalkákat))
süti beállítások módosítása