He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Gábor Andor: A Darwinista

2020.01.27. 07:58 guma

Ne kérdezd, hogy mi voltam én
Változik az ember
Januárban sosem tudja
Mit hoz a december
Megváltozik ha letelt
Egy, két, kilenc hónap
Hívja ezt a doktor Darwin evolúciónak

Miért ne lennék többek között
Darwinnak is híve
Ha az ember így is, úgy is
A fejlõdés mûve
Én is hát a fejlõdésben
Soha meg nem állok
Evolúci, revolúci én evolúálok

Héjjasista voltam egykor
Bethlenista lettem
Majd a Gömbösisták közé
Magamat áttettem
Sztójaysta lettem aztán
Utóbb Szálasista
S, mert Darwinnak igaza van
Megy tovább a lista

Elfejlõdtem múlt esztendõ
Március havától
Demokrata vagyok én most
Az is a javából
Demokrata, még ha ez csak
Kurta állomás is
S, dehogy csökönyösödök meg
Hogyha közben föl nem kötnek
Leszek én még más is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr2015337068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása