He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Szőke is kap oroszlánt :-)))

2019.11.19. 05:06 guma

Képtalálatok a következőre: oroszlán bébikKéptalálatok a következőre: oroszlán bébikKéptalálatok a következőre: oroszlán kölykök

Képtalálatok a következőre: oroszlán bébikKéptalálatok a következőre: oroszlán bébik

Képtalálatok a következőre: oroszlán bébikKéptalálatok a következőre: oroszlán bébik

Képtalálatok a következőre: oroszlán bébikKéptalálatok a következőre: oroszlán bébik

Képtalálatok a következőre: oroszlán kölykök

Képtalálatok a következőre: oroszlán kölykökKéptalálatok a következőre: oroszlán bébik

Képtalálatok a következőre: oroszlán kölykökKéptalálatok a következőre: oroszlán kölykök

Képtalálatok a következőre: oroszlán kölykökKéptalálatok a következőre: oroszlán kölykök

Képtalálatok a következőre: oroszlán kölykök

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr2015311450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.11.19. 05:37:47

ha nem vagy észnél, téged is "megszelidit" . :)))

:-D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.11.19. 06:18:09

Jajdecukiiiiik!! Köszönöm szépen!! <3
Gyerekkorom óta rajongok ezekért a nagycicákért ;)
Itthon már meg se lepődnek, ha a sokezredik oroszlános természet filmet is megnézem, akár többször is. Esélytelen elkapcsolni más csatonára, már csak legyintenek :D
És mi volt a kedvenc könyvem, ezerszer kiolvasós? Az Elza és kölykei :D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.11.19. 06:19:35

@guma: bizony ;) szőke oroszlánszelidítő :D

guma 2019.11.19. 07:33:32

@Szőkenőő: :)))

még a végén teljesen ideszoksz! :D

már nem tudom, hogy mikor, de lesz pár film róluk. de ha emlékezetem nem csal akkor nemrég is volt egy...
szerinted melyik?

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.11.19. 09:02:37

@guma: Ha ilyen kedvesen fogadják az embert, hogy még oroszlánbébiket is kap. Sőt apuci oroszlánokat, mert azok a legfőbb kedvenceim :)

Volt a Mia és a fehér oroszlán, és az Oroszlánkirály filmes változata.
Egyiket se láttam, de a fehér oroszlánosat már terveztem megnézni, mert érdekeseket olvastam róla. Pl.hogy a gyerekek együtt nőttek fel az oroszlánnal, hogy az érzelmi kötődés jobban kialakuljon köztük.

guma 2019.11.19. 12:01:22

@Szőkenőő:

szívesen látunk mindenkit, éjjel, nappal :-)))
vélemények, javaslatok, ötletek minden mennyiségben jöhetnek, ha nem támadsz le feleslegesen más vendéget!
tehát, jó szórakozást, és lehet, hogy én meg tanfolyamra megyek hozzád :)

te akkor ezt a 150 nagymacskás filmet, nem is ismered:

offforever.blog.hu/2019/08/30/uvoltes_minden_idok_legveszelyesebb_filmje

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.11.19. 13:19:09

@guma: Rám nem jellemző a támadás faktor, talán a tjúk ólban észrevehetted :) Se kedvem, se időm nincs ezért blogolni. Inkább lazulásra használom.

Milyen jó, hogy szóba jött az oroszlános téma! Nem láttam ezt a filmet, de ezt hamarosan pótolni fogom, köszönöm :)

guma 2019.11.19. 16:07:10

@Szőkenőő: :)))

rám az jellemző ezen a téren, hogy mindenevő vagyok és néha elképedek vagy valóban röhögök azon, hogy milyen gondolatokba ütközöm...

szeretem a békét a nyugalmat és ma már egyre többre értékelem. ezt szeretném itt is megvalósítani, illetve idehozni a sok komolytalan, vicces, esetleg játékos tartalommal.
viszont feltűnően sok anyag, blog tűnt el a webről, tehát elkezdtem egy ideje menteni, amikor kedvem és időm van, mást is.
különben, inkább olvasok másokat... :D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.11.20. 08:41:23

@guma: Én is olvasok más blogokat, de írni nem igazán szoktam. A sajátunkhoz sincs időm soxor sajna.
Viszont találtam barátokat általa, aminek nagyon örülök :)

Érdekes ez a blogvilág, sok érdekes fazonnal, és témával.
Ez a blog is változatos, találtam benne jópár nekem tetsző posztot, bár húú nagyon sok van, és jó hogy ajánlasz is belőle időnként. Ezt az oroszlánosat se láttam pl :)

guma 2019.11.20. 16:59:45

@Szőkenőő: :)

hasonló az életem a hálón...
ritkán csábulok el, de akkor hihetetlen meglepetések érnek. :D

akiket megismertem jobban - nem okoztak csalódást. sőt! :)))
okos, értelmes, csupa szív emberekkel találkoztam - és csak ez számít.

majd megnézem, hova pakoltam be a többi oroszlánt. :DD
addig csak böngészges. jó szórakozást! :)))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.20. 22:56:24

@guma: na de gumám, öregek vagyunk már ehhez

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.20. 22:57:32

@guma: igen, az ember gyémántokat talál a kövek alatt

guma 2019.11.21. 03:27:10

drága @PeniValdes:! :)

értem!
dögönyözni még bírsz/bírnál a pocisimi már "öregít"...
hmmm

szerintem csak ahhoz vagyunk öregek ami nem okoz örömet.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.21. 07:15:30

@guma: engem csak a rossz fények oregitenek gumám

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.11.21. 07:15:31

@guma: engem csak a rossz fények oregitenek gumám
süti beállítások módosítása