He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Tűzkerék XT

2019.07.26. 05:57 guma

Az ember sárból jön és sárba tér
A szegény ember nem sár, csak izom és vér
Csak izom és vér, és csontos kéz
És erős hát és durva ész.

16 tonnát raksz, és mennyi a bér
Egy nappal vénebb vagy a hiteledért
Szent péter engem ne hívj én nem mehetek
A lelkem a vállalatot illeti meg.

Mikor megszülettem nem volt még napsugár
Csak csákány a kézben és a bánya vár
16 tonnát raktam akár a gép,
S a zord főnök így szólt: elég szép!

16 tonnát raksz, és mennyi a bér
Egy nappal vénebb vagy a hiteledért
Szent péter engem ne hívj én nem mehetek
A lelkem a vállalatot illeti meg.

Mikor megszülettem eső volt a telepeken
és küzködj és melózz lett a becenevem
Mint kölykét az oroszlán, nevelt a sors
S az asszony hallgat mert a kezem gyors.

16 tonnát raksz, és mennyi a bér
Egy nappal vénebb vagy a hiteledért
Szent péter engem ne hívj én nem mehetek
A lelkem a vállalatot illeti meg.

Aki jönni lát, jobb, ha félrelép
Volt, aki nem tűnt el, s már a csontja sem ép
Az egyik öklöm vas, a másik acél,
Ha nem talál el jobbról, akkor balról elér.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr2814979758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása