He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Árulkodó a pasik testbeszéde is :-)))

2019.07.16. 07:43 guma

8 jel, hogy a pasi teljesen beléd zúgott

Elég sok infót le lehet olvasni a férfiak testbeszédéből. Eláruljuk, honnan tudhatod, hogy tetszel neki!

A pasik néha nagyon bonyolultak, de a testbeszédük mindent elárul, még akkor is, ha rejtegetni akarnak valamit. Érdemes megfigyelned, hogyan viselkedik a közeledben a srác, akivel randizol, ugyanis leszűrheted belőle, hogy mennyire érdeklődik irántad.

Ha az alábbi 8 jelet észreveszed rajta, örülhetsz, ugyanis ezek azt jelentik, nagyon, de nagyon bejössz neki!

1. Nyugodt a légzése

Ha egyenletesen és lassan lélegzik, azt jelenti, annyira biztonságban érzi magát melletted, hogy teljesen önmaga tud lenni, el van lazulva, és nem stresszel. Ez bizony nagy dicséret.

2. Igyekszik sokszor hozzád érni

Néha a kezedet simítja meg, néha a lábával ér hozzád, mikor leültök egymás mellé, a lényeg, hogy egy kicsit mindig legyen köztetek kontakt.

3. Nagyok a pupillái

Tudományosan bizonyított, hogy ha az ember valami olyat néz, ami nagyon érdekli, vagy amit nagyon szeret, akkor kitágulnak a pupillái. Igaz ez akkor is, mikor a pasi épp veled beszélget. Azaz, ha ilyenkor hatalmasak a pupillái, nyert ügyed van.

4. Úgy mosolyog, hogy kint van a foga

Ha egy pasi fogat villant mosolygáskor, akkor nagy bizalmat szavazott meg neked, és nagyon tetszel neki.

5. Megnyalja a száját

Ha a férfiak egy pillanatra beszéd közben megnyalják az ajkukat, az bizony nagyon is jót jelent, mert ez a vonzalom kimutatásának egyik formája. Tudományosan megmagyarázták, hogy az emberek több nyálat termelnek, mikor valaki bejön nekik.

6. Feléd néz a lábfeje

Ha a lábfeje nem oldalra néz, hanem egyenesen az irányodba, a teste azt üzeni, nyitott rád, szeret veled időt tölteni.

gif

7. Hozzáér a torkához

Ha a pasi néha megfogja a torkát, miközben beszél, sebezhetőségét fejezi ki a testbeszéd szakértők szerint, azaz épp megnyílik előtted. Márpedig csak annak nyílsz meg, akit szeretnél lenyűgözni, hiszen belezúgtál.

8. Mélyebbre vált a hangja

Nem csak a nők, hanem a pasik esetében is igaz, hogy a hangjuk mélyebb és puhább lesz, ha vonzódnak valakihez. Ha azt figyeled meg, hogy a srác egy kicsit mélyebben beszél, akkor kezdd el feldolgozni, tetszel neki, de nagyon!

https://www.joy.hu/8-jel-hogy-a-pasi-beledzugott-117246?utm_medium=hirkereso

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr214935690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszti..... 2019.07.16. 16:14:33

Hasonló jelekről a Szex és New York egyik epizódja jut az eszembe. A nők épp azon agyalnak, miért nem hívja egyiküket tegnapi randipartnere.
Igazi nőcis ötletbörze, minden jellemző megállapítás felhangzik benne:
- azért, mert meg akar váratni
- nehogy túlságosan nyomulósnak tűnjön
- nem tudja kifejezni érzelmeit
- megijedt az érzelmeitől stb.
Mígnem a társaságban tartózkodó egyetlen férfi is megszólal:
- Vagy csak azért, mert nem érdekeled.
.....

Jelkeresés helyett rá kellene kérdezni: Mennyire érdekellek?
Vagy az túlságosan ciki?

guma 2019.07.16. 18:55:56

@eszti.....:

:-DDDDDD
mi a ciki?

na holnap kapsz egy összeállítást :-)
miattad átrendeztem a hetet! csak azért is boldogat, akár északon, akár keleten, délen vagy talán nyugaton :-D

Dalszövegek
voltam New Yorkban
reptéren Londonban
Berlinben lassú volt a fény
imbolygott Amszterdam
és hess jött Marrakech
Párizsból sms
szikrázott Velence
mint Varsóban a fűszeres
lány aki eladó
de én nem Bem apó
halló halló halló
hallucináció
csak a szerelem eleven elemem
valahol elveszett
veszettül keresem
sehol se talállak téged életem
voltam Keleten
jártam Nyugaton
déli legelőn
északi ugaron
sorstalan utakon
fejvesztve kutatom őt
nem tudom hol lakom
itt lesz a szekrényben
a kávés csészében
vagy tán a szőnyeg alatt
az ajtó mögött nem néztem
egy sötét sarokban
nyilvános wc-ben
a körúton egy kávéházban
budai erkélyen
jaj hívok nyomozó
mer én nem Columbo
halló halló halló
halucináció...
csak a szerelem eleven elemem
valahol elveszett
veszettül keresem
sehol se talállak téged életem
voltam Keleten
jártam Nyugaton
déli legelőn
északi ugaron
sorstalan utakon
fejvesztve kutatom őt
nem tudom hol lakom
Forrás: Musixmatch
Dalszerzők: Tibor Kiss
Sehol se talállak dalszöveg © S.I.A.E. Direzione Generale

www.youtube.com/watch?v=8bFhpr5NFB0

eszti..... 2019.07.16. 23:33:13

@guma:

nahát!
akkor hajnalban kelek.))))

eszti..... 2019.07.16. 23:38:49

@taga_20:

olvastad már?
ujszo.com/velemeny/hogyan-gondozd-a-magyarodat

azt hittem megússzuk, kibekkelhetjük, valahogy kimaradhatunk belőle. de nem. házhoz jön a szar.
és épp EP halálának évfordulója közelében történt az "igehirdetés".

guma 2019.07.17. 05:28:48

@taga_20:

ha nem vigyázol még "értelmiségi" is lehetsz. :-)

mgdé 2019.07.17. 10:47:36

@guma:

"Tirnauer / Ásó–Kapa / Steinitz–Jascsák–Podhola / Sipőcz–Kohn Géza–Halász–Vadász–Madarász"

Akik ezt a csapatnévsort fejből fújják azok szinte kivétel nélkül mind értő látású 'értelmiségivé' cseperedtek. :)

guma 2019.07.17. 14:18:59

@Én de genere Mi: :)

ilyen könnyen nem kapott még @taga_20: diplomát!

taga_20 2019.07.18. 19:40:29

@guma: azé anno a csérin is elég méltányos áron tuttam volna venni egyet:)))

ja és!:)))

www.napiszar.hu/showPost/Diploma

guma 2019.07.19. 12:04:02

@taga_20:

gyáva voltál befektetéshez? :)
:D

taga_20 2019.07.19. 17:59:00

@guma: inkább, becsületes voltam/vagyok:)))

meg úgy voltam vele, hogy ha pl. veszek egy uszótanfolyam vizsgát, vagy egy mr.universe díjat, egyből lebuknék, mikor bedobnak a mélyvízbe;)

én inkább visszafogott vagyok, nem hangoskodom, nem vagánykodom, csak odateszem magam mikor kell.

uploads.disquscdn.com/images/cdfca7ce65a8d8efcdfbe2b2bdbe86aca8c5bf4dadd916d1797db8379abb6811.gif?w=800&h=250
süti beállítások módosítása