He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Kispál és a Borz - Van e nálatok alkohol

2019.06.18. 05:41 guma

Van-e nálatok alkohol? Nálunk a városban nincs sehol.
Van-e ott könnyűvérű nő? Nálunk nincsen, csak térerő.

Vannak-e arra dílerek? Nálunk a tehén ad tejet.
Az utcán laknak-e emberek? Nálunk csak az, aki szeret.

Van-e nálatok maffia? Nálunk mindenki kiscica.
Nálatok laknak-e állatok? Nálunk vannak, de nem nagyok.

Tiszta az udvar, rendes a ház.
Nálatok meg mindenki gáz.
A cica figyel, a kutya vigyáz.
Tiszta udvar, és rendes ház.

Vannak-e nálatok tengerek? Nálunk csak hullámzó emberek.
Vannak-e arra nagy hegyek? Itt is volt régen rengeteg.

TV2 és RTL: nálunk senkit sem érdekel.
Inkább mindenki környezetbarát, és kritikus tömeg.

Gecik-e ott a gazdagok? Nálunk vannak, de angyalok.
A végén meg kell-e halnotok? Nálunk tömve vannak...

...a templomok! Rendes a ház.
Nálatok meg mindenki gáz.
A cica figyel, a apu vigyáz.
Tiszta udvar, és rendes ház.

.....

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr5114897014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.06.20. 20:51:39

jó éjt!
még jó hogy július közepéig bespájzoltam nektek, mert nem találom magam...
nincs kedvem semmihez.
napok óta alig olvasok valamit. lebénultam agyilag, közben meg hülyére be vagyok programozva ráadásul...
az előbb azonban blog.hu ajánlással olyan "nő" blogra tévedtem amit nem is tudtam, hogy létezik.

na kit találok ott?

Polt és De genere ott csajozik keményen :))))
:-D

www.youtube.com/watch?v=z81NDWQH4oA

mgdé 2019.06.21. 00:01:00

@guma:

Ó, az ott már rég átment Simlicska vs Mlölö, Vajh melyikük tett többet a Hazáért? rajongói oldalba. Pot le is lépett. :D

guma 2019.06.21. 12:32:46

@Én de genere Mi: :)

tagadhatatlanul vitettek egy kis színt a napomba :D

Pot remekelt a könyvcímekből álló hsz-el.
neked meg a műveltséged mamókázást sugalt és kötözködést? :DDD

persze ez nem azt jelenti, hogy a csajoknak volt igazuk, hiszen a kép sokkal árnyaltabb ha egy jól működő szexuális kapcsolatot akar valaki. ha menekülni kell az ágyból, a pasitól az aktus után, (előtt, közben) akkor a nő választása nem volt eredményes, saját testére sem hallgatott.
a jó szexhez szerintem, nem "kísérletező" partner cserékkel vezet az út.

(a legtöbb nő "versenyez" és/vagy fél, hogy senkinek sem kell...

a férfiak méret és teljesítmény kényszer meg egyenesen nevetséges...)

mgdé 2019.06.21. 14:25:33

@guma:

Annak a "Mamó"-kázásnak múltja és oka van.

"és/vagy fél"
Igen, láttam ilyet. Ámbár nem nagyon értettem:
Ha már ott van, ölben vitték odáig, s láthatólag kell, akkor mitől fél még?

guma 2019.06.21. 16:46:18

@Én de genere Mi:

" mitől fél még? "

hű ez nehéz...
nem mindenki tud csak az "eszére" hallgatni, adott pillanatban...
még elindulni képes több okból, pl ne legyen per pillanat egyedül vagy túlértékeli magát, kísérletezik, stb

a jó értelemben hétköznapi nő szexualitása sajnos nem olyan látványosan, egyszerűen működik mint a férfié.
bármi kibillentheti a hangulatból, és tele lesz félelemmel, ha nincs egy szál ami a férfiben izgatja vagy lelki kötödés, vagy a bizalom hiányzik a játék folytatásához, feloldódáshoz...

egyszóval párt illetve jó szextársat találni nem egyszerű és nem is türelem kérdése, szerintem.
(a bonobonok viszont mindent elintéznek egy kis szexel. egyszerű is az életük. mindenhol mindenkivel egy ölelés és csak a béke uralkodik :D)

guma 2019.06.21. 20:24:57

@Én de genere Mi:

hűha!
kicsit sem vagyok hülye? - de nagyonis! :DDD

tulajdonképpen durván szétválasztottuk a szexet és a szeretkezést - ez pedig azt hiszem a nők 50-60%-nál nem jön be...
süti beállítások módosítása