He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Chris Botti 2016 New York Blue Note

2019.06.03. 08:00 guma

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr614823200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.06.04. 05:50:57

sajnálom!

valami gigszer van, mert néha a levelesembe sem tudok belépni - tehát ide sem tudok... :(((

ráadásul 6.-tól 7. estig háló közelében sem leszek.

legyetek jók, viselkedjetek. :-D
minden szépet és jót nektek - addig is :)))
majd jövök...

eszti..... 2019.06.04. 15:21:19

@guma:

Köszi! Szép napokat neked is! :)
Ugye, egy kicsit azért lehet rosszalkodni? :)))

guma 2019.06.04. 20:16:14

@eszti.....: :-D

kicsit mindig lehet. :-)

mint most én is, hahahaha:

"Tudtam, hogy a birka meleg, puncitémában meg sem tud szólalni. Pedig mindenhez IS ért. "

slowmotion.blog.hu/2019/06/02/minden_punci_szep

guma 2019.06.04. 20:26:41

@eszti.....:

levelesembe lépve, birkát találok...
hiányolják...

ez a nap fénypontja! :)))

eszti..... 2019.06.04. 21:40:53

@guma:

:))))

De miért a te levelesedben?

Nem is gondoltam, hogy ennyit lehet beszélni punciról!
A meleget sem értem. Van hideg is? :D

guma 2019.06.04. 21:50:19

@eszti.....: :-D

régen rengetek érdekességgel, ötlettel, témával és sok, sok hülyeséggel láttak el...

majdnem tele is a levelesem, mert képtelen vagyok átnézni és kiszórni.

a témán most nem gondolkodtam, de valóban van vélemény halmaz... :-D

eszti..... 2019.06.04. 21:59:59

@guma:

Majd megkérdezzük a fiúkat, ha erre járnak.:D

Olvasd át azt a ládát! Lehet, hogy megkérték a kezed és nem tudsz róla.:D

gazoló 2019.06.04. 22:08:17

@eszti.....: van aki forrón szereti))

ha lesz idő és taga is megjön majd átbeszélgetjük még eztetet. nem ússzátok meg))

...........
erről mi a véleményed?

kolozsvaros.com/rovidek/kozelebb-kerultunk-vagy-meg-jobban-eltavolodtunk-egymastol/

eszti..... 2019.06.04. 22:24:48

@gazoló:

Hűűű de felnyomtam az agyam! Ez a buta kis pöcs- Potápi- milyen jogon nyilatkozik a nevemben???

A határon túli magyarság, köszöni szépen, majd 90 évig jól megvolt kettős állampolgárság és radikális nemzetpolitika nélkül.
A nagyszüleimnek, szüleimnek nem volt szükségük külön okiratra ahhoz, hogy megmaradjanak magyarnak a hontalanság, kitelepítés éveiben. Többek között az irántuk érzett tiszteletem jeléül sem vettem fel a magyar állampolgárságot.

gazoló 2019.06.05. 05:37:12

@eszti.....:

nem kellene mellre szívni,csak hozzák az álmagyar sztenderdeket. hasonló ez a kereszténység,a mai papság kapcsolatâhoz.
körülbelūl a hegyi beszéddel letudható az egész,nullhabosítással,de az kellemetlen. ehelyett intézményrendszerek,vagyonok,könyvtárhalmazok,stb.

sajnos kevesen gondolkodnak erről hozzád hasonlóan a volt magyar területeken és ezzel az itthon élőknek nagyon telik a hócipő. èrdekes módon akkor vâlik izgalmassá,még a kanadai magyaroknál is,amikor egy újabb lenyúlható zsetonhalmaz èrkezik a látótérbe,èdesnemzetvezető àltal(
visszafele ez a szolidaritás sajnos sohasem műkōdik még a gesztusok szintjèn sem.

eszti..... 2019.06.05. 16:31:44

@gazoló:

Sajnos igazad van.
Egészen újfajta szokások vannak kialakulóban. A tavalyi évig az Trianon évforduló magánügynek számított. Az idén már megjött a közös éneklésre való felhívás hozzánk is. Nézegetem az fb-n az iskolák fotóit, egyre többen csatlakoztak. Jövőre mi sem ússzuk meg, személy szerint én sem. Számomra visszataszító ez az egyenmagyarkodás, de nem tilthatom meg a csapatnak, hogy részt vegyen benne.
Úgy látszik teljesen eltűnőben van az a világ, ahol minden csinnadratta nélkül úgy lehettél magyar /keresztény, liberális, heteroszexuális / ahogy akartál.

gazoló 2019.06.06. 00:51:40

@eszti.....:

egyre gyakrabban rándulok össze amikor nyalifali turbomagyarokkal kerülök kapcsolatba,akik valamiféle erénynek gondolják származásukat,de igazából leszarják honfitársaikat. azèt nem megyek,dafke erdélybe sem,mert eljátszották a testvéri viszonyulást,hideg szívvel harmincezüstért vagy butaságból osztják az észt,szavaznak az itteniek ellen.

guma 2019.06.07. 17:27:45

@eszti.....:

@gazoló:

halihó!

nem kell elkeseredni!
lesz ez még így se... :(
az emberi önzés, butaság határtalan, ezért a határokat is képes átlépni és uralkodni...

meddig?
ez mindig téma, minden korban.

eszti..... 2019.06.07. 20:47:34

@gazoló:

Két éve nem jártam Magyarországon. Az utolsó alkalommal szó szerint rosszul lettem a plakáterdőtől. Mondvacsinált okokkal hárítom el barátaim meghívását. Volt, aki megharagudott miatta.
De az utóbbi időben házhoz jön az orbáni világ. Minap visszakérdeztem kolléganőmtől, aki sorosozott egy nagyot reggeli fél nyolckor - És te komolyan gondolod mindezt?
Eltorzult arccal azt kiabálta felém - Basszon meg téged három nagyfaszú migráns!
Azt hiszem, akkor döntöttem el, hogy elég, én ebből kiszállok. Le vannak szarva!
Bosszúból szeptembertől elkezdek tanulni. Megszerzem a szlovák nyelv tanításához szükséges képesítést. Megszerettetem a gyerekekkel a szlovák nyelvet, kultúrát. Mert a turbómagyarok őrjöngése elszigeteli a szlovákiai magyarságot.
Ez lesz az én privát vendettám. :D

eszti..... 2019.06.07. 20:50:31

@guma:

Csak beszélgetünk, helyzetet elemzünk. Ami rég túllépte a józan ész határait. :)

eszti..... 2019.06.07. 21:02:20

Sajnos, a Budapestről érkező gyűlöletpolitika pont akkor kezd meghonosodni Szlovákiában, mikor a szlovákok nyitnak felénk.

ujszo.com/kozelet/nemeth-ilona-es-simon-attila-lesz-caputova-magyar-tanacsadoja?fbclid=IwAR0ujytrDOpNH872OQ-EF3gv5eaLlFU6MjV3uk14W0nciC9LVPDKRkbFCeY

taga20 2019.06.07. 21:44:44

@eszti.....: és ehhez, mit szólsz?

ez a szép populista nemzetek európája, amit a geci és a többi geci elképzel. gratulálok!

444.hu/2019/06/07/hiaba-sikerult-ket-hete-meguszni-a-konfliktust-uzvolgyeben-most-egyre-rosszabb-a-helyzet

gazoló 2019.06.08. 04:59:45

@eszti.....: @taga20:

jó reggelt feleim.

nagyon sajnâlnám,ha az emberi butaság miatt,beborulna a mindkét ország fele bíztatòan alakuló jószomszédi viszony.
annyi szép és kōzös van orszâgainkban,erre kéne râmenni,de ehhez intelligens vezetők is kellenének.

gazoló 2019.06.08. 05:12:21

@eszti.....:

ahelyett,hogy élveznék a szabadságot,mennyi beszůkült ember mindkét oldalon.

figyelő szemeteket Pozsonyra vessétek))
jól alakulnak arra a dolgok.

hiba lenne,ha a keleti rêgióban gyōkeret verne ez az innen importált gyűlölet.

...majd trécsölünk még erről,de most meni kell,bele a koranyârba ezerrel.

taga nem vette amit feszegettetek fentebb,de majd erről is ..később.

gazoló 2019.06.08. 05:24:50

@eszti.....:

azért a "basszon meg téged hàrom nagy farkú migránsnál átvillant egy két fantazy

gazoló 2019.06.08. 05:33:20

Radnóti Miklós: Nyugtalan éj

Egy kácsa ölyvvel álmodott s most felriad,
totyog, farát mozgatja, meg-megáll,
majd hármat hápog és elalszik újra,
de már a pelyhes csöndet szertedúlta.
Sötét szél ébred borzas ég alatt
és álmokat fodrozva átszalad
lélegző ólak, istállók felett,
s ficánkol alvó kiscsikók helyett.

Susogni kezd, mi eddig néma volt,
lassan leszáll s az alvó bodza sűrű,
fehérlő illatában ring a hold.

taga20 2019.06.08. 18:29:17

@eszti.....:

értelek, és igazad van. már én se szeretnék magyar lenni.

lásd a nemzetek európáját, lásd úzvölgyét!

lásd a gecit, salvinit, löpenribancot, az AfD-t.

mindenki a két rohadék szemével láthatja, aki ezt akarja, hogy mi vár ránk!

taga20 2019.06.08. 18:32:44

@gazoló:

"annyi szép és kōzös van orszâgainkban,erre kéne râmenni,de ehhez intelligens vezetők is kellenének.

nálunk a nihil ül tort! a geci és bandája most ül tort, lásd az MTA-t!

eszti..... 2019.06.09. 10:48:29

@gazoló:

Na ezt nem akartam taglalni, de ha már rákérdeztél....:D :D
Szétszórt agysejtjeim ezt az infót bontották ki először. Már majdnem rákérdeztem a részletekre / egyszerre vagy egymás után stb./ aztán rájöttem, hogy ezzel csak szítanám a másik dühét.

eszti..... 2019.06.09. 11:04:20

@taga20:

"már én se szeretnék magyar lenni."

Én szeretnék, vagyis akarok. De a magam módján. :)

guma 2019.06.09. 13:30:51

@eszti.....:

ez a legnehezebb.
az, mert ez nem szeretet kérdése - amit újabban szeretnek megkérdőjelezni egyeseknél, egyesek...

ez nem kokárda, amit vagy viselek vagy nem.

taga20 2019.06.09. 14:57:45

@eszti.....:

ha egy ilyen hulladék lett ez az ország, akkor inkább nem akarok.

csak azt a pár jófej magyart sajnálnám, itt és a határokon kívül.

zenét bírod? tessék:)

www.youtube.com/watch?v=FPceOHHxNdU

eszti..... 2019.06.09. 18:31:13

@guma:

Komolyan nem tudom, mi lesz ennek a vége. Jövőre parlamenti választások lesznek Szlovákiában plusz Trianon emlékév.
Az helyett, hogy jókedvűen megünnepelnénk, hogy 100 évig megmaradtunk, előreláthatóan kollektív szenvedés és az ebből keletkező düh fogja uralni a közbeszédet.
Már vannak látható jelei .
A szlovák nacionalistáknak nem kell kampányra költeni. Elég provokációnak minősíteni néhány rendezvényt, s a felbőszült adok-kapok után bent lesznek a parlamentben.

eszti..... 2019.06.09. 21:53:35

@taga20:

Ha nem akarsz is az maradsz, ebben igaza van gumának. De azt eldöntheted, mennyire engeded magadhoz a politikát. Vajon megéri minden egyes napot elrontani az aktuális mocsokkal?

guma 2019.06.10. 03:42:30

@eszti.....:

a közbeszéd?
egy tükör csak.
nem velencei, tehát nem is torzítás mentes...

guma 2019.06.10. 03:50:56

@taga20:

a remény egy ócska ringyó.

hogy te mit akarsz az nem rajtad és a papírjaidon múlik.
"beágyazódtál" mint családodba...
mehetsz ahova akarsz, magyar maradsz, mert kultúrádat, nyelvedet, stb őrzöd, ha akarod, ha nem...
valamint öreg hiba, de a "mérhetetlen", meghatározhatatlan lelked is őrizni fogja mindig.

gazoló 2019.06.10. 13:27:48

@guma:

DDDDDDDDDDDDDDDDDD

....
Ady Endre:

A föl-földobott kő

Föl-földobott kő, földedre hullva,
Kicsi országom, újra meg újra
Hazajön a fiad.

Messze tornyokat látogat sorba,
Szédül, elbusong s lehull a porba,
Amelyből vétetett.

Mindig elvágyik s nem menekülhet,
Magyar vágyakkal, melyek elülnek
S fölhorgadnak megint.

Tied vagyok én nagy haragomban,
Nagy hűtlenségben, szerelmes gondban
Szomoruan magyar.

Föl-fölhajtott kő, bús akaratlan,
Kicsi országom, példás alakban
Te orcádra ütök.

És, jaj, hiába mindenha szándék,
Százszor földobnál, én visszaszállnék,
Százszor is, végül is.

guma 2019.06.10. 14:35:36

@gazoló:

akkor neked is, mert ember tervez, álmodozik, stb... :)))
***************

Csokonai Vitéz Mihály: A reményhez

Főldiekkel játszó
Égi tűnemény,
Istenségnek látszó
Csalfa, vak Remény!
Kit teremt magának
A boldogtalan,
S mint védangyalának,
Bókol úntalan.
Síma száddal mit kecsegtetsz?
Mért nevetsz felém?
Kétes kedvet mért csepegtetsz
Még most is belém?
Csak maradj magadnak!
Biztatóm valál;
Hittem szép szavadnak:
Mégis megcsalál.

Kertem nárcisokkal
Végig űltetéd;
Csörgő patakokkal
Fáim éltetéd;
Rám ezer virággal
Szórtad a tavaszt
S égi boldogsággal
Fűszerezted azt.
Gondolatim minden reggel,
Mint a fürge méh,
Repkedtek a friss meleggel
Rózsáim felé.
Egy híjját esmértem
Örömimnek még:
Lilla szívét kértem;
S megadá az ég.

Jaj, de friss rózsáim
Elhervadtanak;
Forrásim, zőld fáim
Kiszáradtanak;
Tavaszom, vígságom
Téli búra vált;
Régi jó világom
Méltatlanra szállt.
Óh! csak Lillát hagytad volna
Csak magát nekem:
Most panaszra nem hajolna
Gyászos énekem.
Karja közt a búkat
Elfelejteném,
S a gyöngykoszorúkat
Nem irígyleném.

Hagyj el, óh Reménység!
Hagyj el engemet;
Mert ez a keménység
Úgyis eltemet.
Érzem: e kétségbe
Volt erőm elhágy,
Fáradt lelkem égbe,
Testem főldbe vágy.
Nékem már a rét hímetlen,
A mező kisűlt,
A zengő liget kietlen,
A nap éjre dűlt.
Bájoló lágy trillák!
Tarka képzetek!
Kedv! Remények! Lillák!
Isten véletek!

eszti..... 2019.06.10. 17:35:47

@gazoló:

Kösz. Ilyenkor visszatér az emberekbe vetett hitem. :)

eszti..... 2019.06.10. 17:37:53

@guma:

"a remény egy ócska ringyó. "

:D :D

eszti..... 2019.06.10. 20:18:47

Elizabeth Barrett-Browning

Portugál szonett

Theokritosra gondoltam, s az Ének,
ős-édes évek dala fájt fel újra,
dús éveké, melyeknek mézes ujja
osztotta kincsét fiatalnak, vénnek, –

s így ringva habján antik ütemének,
könnyemen át egy látomás borúja,
múlt életem édesbús koszorúja,
a lassú léptü, szép, szomoru évek

dobtak rám árnyat. S éreztem, megáll
mögöttem egy misztikus Idegen,
s hajamnál fogva hátra ránt-cibál:

„Szólj, ki vagyok?” – s én halkan felelem
zord zengésű szavára: „A Halál.”
S ezüst hang cseng rá: „Nem. A Szerelem”.

(Kardos László fordítása)

guma 2019.06.15. 13:05:29

@eszti.....:

William Blake

Madárszerelem

"Hol a hazád, mondd, madár!
s este milyen tanya vár?
Milyen fészek, milyen lomb?
Oh te rétek dísze, mondd!"

"Áll egy szép fa társtalan:
ott búsulok egymagam.
Hajnal issza könnyemet,
este nem hoz örömet."

"Én meg téged kivánlak,
kincse-hangja a nyárnak;
nappal erdőn kószálok,
éjszaka sirdogálok."

"Énérettem sirdogálsz?
Engem kivánsz? Engem vársz?
Bánatomnak vége hát!
Óh szerelmes jóbarát!"

"Gyere hí csöpp lugasom,
zöld falomb közt, magoson.
Öröm szárnyán röpülünk,
virág alatt megülünk."

Babits Mihály fordítása

eszti..... 2019.06.15. 23:49:58

@guma:

Yeats: Tört álmok

Már őszül a hajad.
Nem akad el már ifjak lélegzete,
ha mellettük elhaladsz;
de tán egy vén apó áldást motyog rád,
mivel imád
ápolta föl halálos ágyán.
Mert kedvedért - ki minden szívfájdalmat ismersz,
és minden szivet fájdítasz,
vézna lányságod óta hordva súlyos
szépséged - csakis a kedvedért
nem sújtott rá az ég csapása,
hisz mindig annyi ég kísér,
mikor belépsz csöndesen a szobába.

Szépségedből bennünk nem marad csak
kóborló emlék, emlék, semmi más.
Egy ifjú, majd, ha az öregek beszéltek,
így szól az egyik vénhez: „Mondd el a nőt,
kit oly konok indulattal énekelt a költő,
mikor a kortól vére már hideg lett."

Kóborló emlék, emlék, semmi más,
de a sírban, ott, ott, minden megújul.
A bizonyosság, mely majd látni fogja
e nőt, amint jár, áll, hajol,
nő-volta legelső szépségében és
forróságával fiatal szememnek,
mint egy bolondot, motyogásra készt.
Szebb vagy akárkinél,
de mégis volt egy folt a testeden:
apró kezed nem volt gyönyörű, nem,
és félek, hogy odaszaladsz,
és csuklóig bemártod
a mindig buzgó, titkos tóba, hol
mártózik a törvénynek engedő
s tökéletes lesz. Hagyd, hagyd változatlan,
amit csókoltam, a kezed,
a kedvemért, a régi kedvemért.

Éjfélt üt, végső csobbanás.
Egész napon, egyetlen széken,
álomba álom, rímre rím sodort
egy régi képpel fátyolos beszédben:
kóborló emlék, emlék, semmi más.

Nemes Nagy Ágnes

guma 2019.06.16. 05:15:03

@eszti.....:

kislány! :-DDD

legyen JÓ és szép napod :-))))

www.youtube.com/watch?v=ktjY2cafp5Q

William Shakespeare

LXXV. Szonett

Az vagy nekem, mint testnek a kenyér
s tavaszi zápor fűszere a földnek;
lelkem miattad örök harcban él,
mint a fösvény, kit pénze gondja öl meg;
csupa fény és boldogság büszke elmém,
majd fél: az idő ellop, eltemet;
csak az enyém légy, néha azt szeretném,
majd, hogy a világ lássa kincsemet;
arcod varázsa csordultig betölt
s egy pillantásodért is sorvadok;
nincs más, nem is akarok más gyönyört,
csak amit tőled kaptam s még kapok.
Koldus-szegény királyi gazdagon
részeg vagyok és mindig szomjazom.

Szabó Lőrinc fordítása

www.youtube.com/watch?v=nA34AJwcQ9s

John Donne

Elégia a vetkőzésről

Jöjj, hölgyem, jöjj és vetkőzz le velem,
vágy kínoz, mikor nem szeretkezem.
S mint harcos, ha ellenségre talál:
lándzsám megfájdul, mert nem döf, csak áll.
Öved délkörét oldozd meg hamar:
minden tájnál szebb földövet takar.
Pruszlidat vesd le, olyan feszesen
tapad; más nem lát bele, de nekem
hadd suttogja a susogó selyem
esése, hogy most lefekszel velem.
Fűződre régtől féltékeny vagyok,
de megnyugtató, mikor kikapcsolod.
Oly szép vagy, ha ruhád leengeded:
kibukkanó nap nyári kert felett.
Cipődet rúgd le gyorsan; várja lágy
talpadat nászi templomunk, az ágy.
S le fejdíszed filigrán, csupa fény
hálójával; hajad szebb diadém.
Ily fehér ingben égi angyalok
szállnak a földre; magaddal hozod
azt, mit Mohamed Paradicsoma
ígér nekünk, örök gyönyört, noha
a kísértet is vászoningben jár,
de főleg égnek nem a hajam áll.

Engedd szabaddá szeretőd kezét,
hadd nyúljon alád, mögéd és közéd.
Amerikám! Frissen fölfedezett
földem, melyet bejárok, fölfedek,
aranybányám, országom, hol mohó
kényúr vagyok, egyeduralkodó,
s boldog pionír, miközben sötét
kincseskamrádon ujjam a pöcsét.

A lélek úgy teljes, ha testtelen,
s a test akkor egész, ha meztelen.
Az ékszer nem kell, az csak elvakít,
mintha Atlanta kincseket hajít,
s a bolond férfi szeme ottragad
gyöngyön, gyémánton, mert azt látja csak,
ami képkeret, könyvön díszkötés,
amatőr-öröm. De ennyi kevés.
Nyak, arc, derék, kar, láb, comb, csípő, mell:
a szeretőnek a nő teste kell.
A bűn nem bűn, és itt nem incseleg
az ördög sem. Engedd le ingedet.
Tárd szét magad, ne félj tőlem, ahogy
föléd hajlok. Gondold: bábád vagyok.

Mezítelenül is gondoskodom rólad,
vagy nem elég egy férfi takarónak?

Faludy György fordítása

www.youtube.com/watch?v=DdS2oc6FjHU

guma 2019.06.16. 11:08:43

@gazoló:

ugyehogyugye! :)))

@eszti.....: is a földön járjon a fellegekbe :)))

www.youtube.com/watch?v=ODQ98HIe1hw

taga20 2019.06.16. 12:00:40

@guma: nekem erről mindig a nihil a mocsár jut eszembe. az orbáni szarrengeteg.

viszont ez európa, ez valami olyan, ami még oricának is tetszene.

természetesen voltam itt is. természetesen erdélyben is voltam pár tucatszor, ezért össze tudom hasonlítani a kettőt.

www.youtube.com/watch?v=q10_40QcID4

vagy ez:)

www.youtube.com/watch?v=6szmrXg8CSg

guma 2019.06.16. 12:18:05

@taga20::)

igazad van és még sincs...

ezért értékelem talán "túl" az okos embereket, mert én már nem érem utol őket a gondolatok gazdagságában.
talán ezért jelent nekem sokat a könyv a web a világ és a remek fotók, mert közelebb hozza azt amit már nem ismerhetek meg...
talán ezért akarom magam elzárni a napi őrülettől (mint látod nem sok sikerrel) mert lehúz a mocsokba és még kilátást is el akarja zárni...

bocs. ez most csak úgy szabadon jött mondataidra, mert a gépem szarakodik és a videókat sem akarja indítani.
az előbbi kommentek közt is, ezért van fél óra...

tehát, kikapcs.

mgdé 2019.06.17. 10:00:31

@guma:

Donne versénél tudnék - talán - jobbat betenni, de nem vagyok elég exhibicionista ehhez.

guma 2019.06.17. 10:25:37

@Én de genere Mi:

na de uram! zavarba akar hozni?

ha van jobb - akkor elő vele, nem kell ahhoz exhibicionizmus! :-)

Eszter is értékelni fogja, nem csak én :-D

guma 2019.06.17. 10:40:12

@Én de genere Mi:

viccen kívül, de engem sosem érdekelt, hogy minek tartanak akkor, ha véleményt mondok vagy tálalom ami tetszik - eközben meg sosem arra gondolok, hogy ez magamutogatás :-)

először azt hittem a blog Donnája helyett tudsz jobbat, később azért kapcsoltam.

eleinte még videót sem tudtam berakni, megkínlódtak velem rendesen, míg valamennyire használni tudtam az admint.

sajnos a videó nem jön elő (fogalmam sincs miért!), de a kommentekre nézz rá...

:-D

offforever.blog.hu/2010/10/01/margaritatol_mindenkinek_d

eszti..... 2019.06.17. 16:34:18

@guma:

Mostanában túlzottan földönjáró lettem és ez kihat a közérzetemre. Többet kellene repülnöm. Szükségem van rá.:)

Yeats: Az ég köntösére vágyik

Volna csak enyém az ég köntöse,
Arannyal hímzett ezüstszínü fény,
Az ég kék, sötét s szürke köntöse,
Melyben az éj jár s a hajnal s a fény,
Azt teríteném lábaid elé:
De minden kincsem csak az álmaim;
Álmaim terültek lábad elé;
Lépj lágyan: amin jársz: az álmaim.

Szabó Lőrinc

eszti..... 2019.06.17. 16:36:18

@guma:

"Eszter is értékelni fogja, nem csak én :-D"

Így igaz.:)

guma 2019.06.17. 18:55:30

@eszti.....:

tudtam! :-D

@Én de genere Mi:

na látod. :-)

lehet, hogy nem exhibicionista, csak irigy vagy? P

mgdé 2019.06.18. 12:23:00

@guma:

Na jó, lehet hogy megkeresem ... :)

guma 2019.06.18. 13:45:26

@Én de genere Mi:

"lehet hogy megkeresem ..."?! :(((

a férfi az mindig megtalálja amit "akar" :D

mgdé 2019.06.18. 15:38:07

@guma:

Nincs fenn a neten, nem hivatalos ferdítés.
Vmelyik régi gépemen van meg. Remélem legalábbis.

guma 2019.06.18. 22:35:46

@Én de genere Mi:

a nem hivatalos, néha jobb mint a hivatalos...
érdemes bányászni. :)

mgdé 2019.06.21. 14:29:47

@guma:

Megtaláltam.
Viszont, nem biztos, hogy nagy nyilvánosságra tartozónak gondolnám. Pl. a marslakóra és harcostársaira tartozóra meg biztosan nem. Még megnyomná a pocijukat a kultúra. :)

e-mailben már inkább szóba jöhetne.

guma 2019.06.21. 16:22:37

@Én de genere Mi:

küld. :)
hátha fásultságomból kibillent :DDDD

mgdé 2019.06.22. 23:50:36

@guma:

Elküldtem.

felhasználása csak módjával :)

guma 2019.06.23. 04:20:51

@Én de genere Mi:

:)

felhasználása? nane... :D gazdag a fantáziád :)))

(közben kaptam egy olyan tananyagot "felhasználásra", hogy a fülem is ketté áll.
óriási a kicsit sem válogatós, célorientált hapsi szövege, és még illusztrálja is rengeteg fotóval.

a tied 1, 1 sorával mintha már találkoztam volna itt, ott...
de az amores nekem rejtély. én csak s nélkül ismertem ezt szót...)

mgdé 2019.06.23. 11:05:31

@guma:

A hova teszed ki, kinek továbbítod, mutatod meg - már ha egyáltalán - -ra gondoltam :)

Ha jól emlékszem 2 sornyi idézet szerepel benne.
Ha van máshol is, az véletlen.

Az az 'A móres' -ből van (mint pl. móresre tanít).
Csak hát ékezet használata nem engedélyezett.

guma 2019.06.23. 12:56:04

@Én de genere Mi:

"A hova teszed ki, kinek továbbítod, mutatod meg - már ha egyáltalán - -ra gondoltam :)"

sejtettem. :))))
de jobb biztosan tudni. :D

"pl. móresre tanít"

na ezt nem sejtettem
hahahaha
hotig tanul az ember :D

guma 2019.06.23. 14:28:14

@Én de genere Mi:

persze @eszti.....: megkapta! :)

és bocsánat, hogy "ott" nem írtam vissza, de az idén megfogadtam, hogy nem válaszolok többet "csak" nikre, akár szimpatikus, akár nem...

mgdé 2019.06.23. 16:15:07

@guma:

Gondoltam, hogy ő igen, nem véletlenül írtam "csak módjával"-t a "tilos" helyett. :)

(Nem vártam választ oda, kényszerű postázási mód volt.
A személyes cuccaim amúgy sem ott vannak.)

guma 2019.06.23. 19:36:11

@Én de genere Mi: :)

"A személyes cuccaim amúgy sem ott vannak" :D

nekem meg otthon :)
süti beállítások módosítása