He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Hanyas vagy? Korozs Lajos vers átírata

2019.03.27. 19:23 guma

Hanyas vagy? ’28-as?

Mi félszavakból megértjük egymást.

Ugyanazt a nótát fújjuk, nem igaz?
Te azt mondod: STADION!

Én azt mondom: OKTATÁS!
Te azt mondod: PRÉMIUM A FOCISTÁKNAK!

Én azt mondom: Fizetés a tanároknak!

Te azt mondod: VIZES VB!

Én azt mondom: Vizes blokk az iskolába!

Te azt mondod: FOCI AKADÉMIA!

Én azt mondom: Tudományos Akadémia!

Te azt mondod: Költségvetési racionalitás!

Én azt mondom: Kutatási szabadság!

Te azt mondod: Szegregált oktatás!

Én azt mondom: Integrált oktatás!

Te azt mondod: Kirekesztés!

Én azt mondom: Befogadás!

UGYE, MI FÉLSZAVAKBÓL MEGÉRTJÜK EGYMÁST!

Te azt mondod: Fizetős egészségügy!

Én azt mondom: Nemzeti kockázatközösség!

Te azt mondod: Kórházi adósságállomány!

Én azt mondom: Alulfinanszírozás!

Te azt mondod: Amputáció!

Én azt mondom: Érsebészet!

Te azt mondod: Vágni, vágni, vágni!

Én azt mondom: Mofetta!

Te azt mondod: Sikertörténet a sürgősségi ellátás!

Én azt mondom: Tragédia a 30 perces kiérkezés!

Te azt mondod: Beteghordók és műtőssegédek!

Én azt mondom: Felmondási idő!

Te azt mondod: C.T.

Én azt mondom: Fideszes KORRUPCIÓ!

Te azt mondod: Lélegeztető gép!

Én azt mondom: Fideszes KORRUPCIÓ!

Te azt mondod: Röntgengépek!

Én azt mondom: Fideszes KORRUPCIÓ!

UGYE, MI FÉLSZAVAKBÓL MEGÉRTJÜK EGYMÁST!

Te azt mondod: Félj és reszkess!

Én azt mondom: Légy nyitott és elfogadó!

Te azt mondod: Térkő és szökőkút!

Én azt mondom: Fa, cserje és virág!

Te azt mondod: Mészáros Lőrincé a Balaton!

Én azt mondom: A gyerekeké a Balaton!


UGYE, MI FÉLSZAVAKBÓL MEGÉRTJÜK EGYMÁST!

Te azt mondod: Nemzeti tőkésosztály!

Én azt mondom: Oligarchák!

Te azt mondod: 3 éves munkaidőkeret!

Én azt mondom: Gazemberség!

Te azt mondod: 400 túlóra!

Én azt mondom: Rabszolgatörvény!

Te azt mondod: A munkaerő rugalmas kihasználása!

Én azt mondom: Kizsákmányolás!

Te azt mondod: Dolgozz többet, hogy többet kereshess!

Én azt mondom: 8 órában akarnak annyit keresni,
hogy tisztességesen meg tudjanak belőle élni!

Te azt mondod: Stratégiai megállapodás!

Én azt mondom: kilóra adtátok el a magyar munkást!

Te azt mondod: Tíz éve változatlan 28 500 forintos minimál nyugdíj!

Én azt mondom: 300 eurós Uniós minimál nyugdíj!

Te azt mondod: A rokkantak csalók!

Én azt mondom: Kártalanítani kell a megalázottakat!

UGYE, MI FÉLSZAVAKBÓL MEGÉRTJÜK EGYMÁST?

Te azt mondod: Családi adókedvezmény!

Én azt mondom: Azt csak a gazdagok tudják igénybe venni teljes körűen!

Te azt mondod: Családi adókedvezmény!

Én azt mondom: Családi pótlék emelés!

Te azt mondod: Családi adókedvezmény!

Én azt mondom: Anyasági támogatás emelés!

Te azt mondod: Családi adókedvezmény!

Én azt mondom: A GYES felemelése!

Te azt mondod: Befektetési célú lakásvásárlás állami támogatással!

Én azt mondom: Szociális bérlakást!

Te azt mondod: Gépkocsi vásárlás a luxusfeleségeknek!

Én azt mondom: Gépjárművásárlás és átalakítás támogatása a mozgássérülteknek!

Te azt mondod: CSOK a gazdagoknak is!

Én azt mondom: Albérleti támogatás a fiataloknak!

UGYE, MI FÉLSZAVAKBÓL MEGÉRTJÜK EGYMÁST!

Tisztelt ház!

Mindenki látja, hogy értékrendbeli különbségek vannak közöttünk! Önök csak a kiváltságosoknak akarnak jobb létet! Mi a szűkölködőknek is jólétet szeretnénk! Önöknek csak a gazdagok gyerekei számítanak!

Nekünk minden gyermek számít! Önök távolodnak Európától! Mi Európában fogunk maradni!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr7814720327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.03.28. 06:09:44

nagyon nem értem, mi történik néha...
nem élesítette a posztot és belépni sem tudtam - ide sem.

emésztem.

jaegtoer 2019.03.28. 19:52:31

Nem vagyok meghatva az átirattól. Minden jól hangzik ugyan, csak nem úgy van. Egy csomó dolog ki lett próbálva, és mindig minden el lett kúrva, ahogy a klasszikus is mondta.

jaegtoer 2019.03.28. 20:08:22

@Orica Középföldi:

Köszönöm szépen a figyelmességed, de ezek amolyan átverős hirdetések.
Aztán meg..., mint tiszteletlenbeli migráns nem vagyok méltó ilyen remek kiállású érmék általi megtiszteltetésre. Meghagyom a nemzetiszínű németh szilárdnak, kósa lajosnak, a kövér izének és a többi satöbbi stb-nek, leginkább a legtöbbszörösen nemzeti színű őfelségének. Belátom méltatlanságomat, és meg vagyok barátkozva a gondolattal. Azzal a gondolattal, hogy nem vagyok méltó ezekhez az illusztrisokhoz. Mert ami sok, az sok.

guma 2019.03.29. 08:31:52

@jaegtoer: :D

"Nem vagyok meghatva az átirattól"

nem is vártam.
valóban, minden el lett kúrva, viszont az átírat jó...
süti beállítások módosítása