He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Ronyecz Mária / József Attila: Majd megöregszel

2017.08.24. 16:35 guma

226 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr9812776978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.08.27. 06:09:25

@taga20:
Teccett! En meg nem lattam A Tanu c. filmet:( Amikor otthon vetiteni kezdtek, engem egeszen "mas dolgok" erdekeltek:))
@eszti....:
En Dinnyest elosszor 1970-ben lattam eloben Felsotarkanyban, KISZ taborban. Valami polbeat fesztivalom tunt fel 65-ben assziszem anyatejes szamaval. Ja, igen, kondenzalt anyatej! :) Utana jarta az orszagot, zsiros, bozontos hosszu hajaval, kopott gitarjaval. Tole hallottam elosszor pl. Leonard Cohenrol, egy szamat enekelte magyarul. Jo gyerek volt. El meg? Hallom, atment vallasosba a rencervaltas utan. Megtert.
Peace!

2017.08.27. 06:12:28

@taga20:
A KISZ- es epitotaborokban folyt minden: alcohol, paraznasag, minden! Jo vilag volt na! Good Ol' Days! :)))
Peace!

guma 2017.08.27. 06:42:33

@Cascabel:

ha nem irigykednék most - akkor félnék...
és ne beszéljünk erről többet.

guma 2017.08.27. 06:43:29

@taga20:

nekem az is amikor a Banyát megdobálják... :)

gazoló 2017.08.27. 07:11:21

@eszti....: D

Jó reggelt)

Akkori lakóhelyem ifitáborában a dunakanyarban rendszeres vendég volt,de akkor inkább a rock,a nyár és a csajok bűvöletében éltem és csak később figyeltem fel rá

guma 2017.08.27. 07:19:52

szép napot! :)))))

@eszti....:

@taga20:

@Cascabel:

@gazoló:

szeretem az általánosítást. :(
nekem még a gazolóék melletti nemzetközi táborról is más a véleményem, tapasztalatom.
mesébe illő! :))))))))))))

taga20 2017.08.27. 07:49:47

@Cascabel: akkor villám gyorsan tessék letölteni, és gyorsan tessék megnézni, mielőtt ! haver!:))

alapmű, ahogy a gimnáziumi tanárom mondta a sztárvorszról:)))

ja és ez is kötelező!
ja és világbéke!:)

www.youtube.com/watch?v=5mdM8BUwHaA&list=RD5mdM8BUwHaA

taga20 2017.08.27. 08:24:05

@gazoló: konkrétan, én mondtam a valóvilágot, cimbi!:)))

www.youtube.com/watch?v=utcpYkl4L6s

2017.08.27. 08:55:25

@guma: @taga20:
Elnezest, en egy videki proli, konzervativ, raadasul kicsit szittya komcsi ember vagyok, ezert az ilyen szinhazi es gangxta es hasonlo modern dolgok nekem valahogy nem jonnek be. Sajnalom:)
De azert nincs harag, ugye? :))
Peace!
Joccakat, mentem aludni, tovabbi jo szorakozast!

gazoló 2017.08.27. 09:04:46

@guma: D

Az a mell'etti az melyik amiről beszélsz?
Nem találkoztunk mi véletlenül valahol?))

(ez meg de avas egy ótvar duma volt))

Orica Középföldi 2017.08.27. 09:10:45

@Cascabel:

"en egy videki proli, konzervativ, raadasul kicsit szittya komcsi ember vagyok,"......és vasárnap misére jársz:)))

Rég szórakoztam ilyen jól:)

guma 2017.08.27. 09:17:38

@Cascabel: :)

"csavargok a kornyeken, a hegyekben, kaveultetvenyeken, Oaxaca varosaban, a piacokon, de leginkabb csak semmit teszek, iszom a kavet, szivom a cigit, bamulom a napfelkeltet, naplementet, "

kurva jó program.
helyedben a sisakon, most elgondolkodnék - a valamit, valamiért alapon! :)

guma 2017.08.27. 09:19:20

@gazoló: :D

16 évesen jártam a táborban, ahol hihetetlen dolgok történtek velem :)
a társaim még évek múlva is emlegették...

guma 2017.08.27. 09:22:28

@Orica Középföldi: :))))))

csatlakoztam!

konzervatív, kicsit szittya kommunista?! stb :))))))))))))))
nem megsértődni, de ez (is) kifektetett. :D

mondom, hogy tele van meglepetésekkel! :)

taga20 2017.08.27. 09:23:28

@Cascabel: tudod mi a bajod haver?:))

www.youtube.com/watch?v=1gaRoBWdKKk

remélem azé a melegtejet beszoptad lefekvés előtt!:)))

guma 2017.08.27. 09:33:11

@taga20: :)

hülye vagy! korán reggel ne legyél már részeg! nem tanították meg! :)

@Cascabel:

bocs! :))

nem ízlés kiszolgálás miatt mennek a vad dolgok. csak "mondanivalója", szövege vagy csak a címe lecsap egy labdát.
erre lassan rájössz, ha kicsit "függetlenítesz", úgy mint a Nice Place On The Beach-en. :)
pussz.

guma 2017.08.27. 09:34:11

@taga20:

és akkor mi lesz? :)))))))))))

taga20 2017.08.27. 09:41:49

@guma: rumosteját ittam, és mingyá megyek füvet nyírni:)

nem kockáztatok, me még elveszik a fűnyíró jogsimat:)))

taga20 2017.08.27. 09:43:33

@guma: este lemegy a nap. akkor mi lesz?:)))

ezt a kérdésedet minden nap felteheted.

eszti.... (törölt) 2017.08.27. 13:09:46

@Cascabel:

@guma:

@gazoló:

Cohen, Bob Dylan és még sorolhatnám.
A 80-as évek elején /68-as vagyok/ másra sem vágytunk, mint kilógni vagy különbözni az uniformizált világból /-tól/.
Nem sok lehetőségünk volt a lázadásra, megélni szabadságvágyunk.

Képzeljétek csak el! Ültünk a fűben és kissé másnaposan soronként mondtuk verseket. A Ki viszi át a szerelmet, vagy Ginsberg Üvöltését. Vagy Muzsikást, Sebő dalokat énekeltünk.

Először nem sokat értettem az egészből. Csak azt tudtam, itt valami nagyon fontos zajlik, aminek részese akarok lenni.

Így kezdődött nálam a hátizsákos életforma. Később, főiskolás koromban egyre több, akkor tiltott "dologban" vettem részt. Mert a baráti körök összeértek. Valakik megmértek és megbízhatónak találtak.
De akkor már Cseh Tamást hallgattam és Krylt. Magam is táborokat, előadásokat szerveztem s időnként olyan dokumentumok lapultak a piros hátizsákban, amiért börtön járt.

Dinnyéssel kezdődött mindez. Csak a korai dalait hallgatom szívesen, a vallásos érzület nem érdekel. Ahogy múlik az idő felettünk, egyre inkább kapaszkodókat keresünk. Nem mindenkinek adatik meg a joplini sors: Mozgalmasan élj, hevesen szeress, fiatalon halj meg! .

guma 2017.08.27. 15:11:40

@eszti....:

"Dinnyéssel kezdődött mindez" - nálad... :)

nem tudnám valakihez kötni (1 dolgon kívül!), hogy mi kezdődött el nálam. :)
ismeretek, körülmények, stb befolyásoltak mindig - ez igaz.

2017.08.27. 15:12:02

@Orica Középföldi: @taga20:@guma:
Ha me'g azt is leirnam, hogy katolikus letemre evtizedek ota apokrif irasokat olvasva fekszem le mit szolnatok? Fokozzam? Akkor fokozom: nagy hive vagyok a marijuananak ugy egeszsegugyi mint menhtalis szempontbol. De nem szivnam semmi kincsert sem, a szagat is imadom:) Ja, alkoholt sem fogyasztok, 30 eve. Konnyu nekem, "natural high" vagyok, ahogy az angol mondgya:) Ilyen osszevisszasaggal a fejemben jol elvagyok magammal:) Igaz, almomban fizikai csatat viv egymassal a sok iranyzat, de szerint csak demon szallt meg:(((( Ket napja is arra ebredtem, hogy bebasztam a falat az oklommel:( Orvoshoz kell mennem surgosen. Remelem, marijuanat ir fel es kapok termesztesi engedelyt is legalabb 80 novenyre:) Nyugdijkiegeszitesre jol jonne:)
No, ez a szosszenet bemutatkozasnak is megfelelt asziszem. "Cascabel belepoje" a MindorokkeOff kocsmaba:)
Peace!

guma 2017.08.27. 15:17:40

@Cascabel:

:-DDDDDDDDDD

üdv neked! :)
ne csak írd - gyakorold a békét (a fallal is!). P
(különben valóban mi az a pszi?)

taga20 2017.08.27. 15:19:35

@Cascabel: gyenge vagy haver. én akkor basztam bele a hűtőbe, mikor talma behúzta a futamgyőzelmet.

és most fettel lajos derbi van:) a vérnyomásom 1000-en van:)

guma 2017.08.27. 15:23:24

@taga20:

inkább a hűtőt, mint a macskát, kutyát üsd! :)))

taga20 2017.08.27. 15:37:02

@guma: a kutya okosabb, mint én. a macs egy szemét, de a gyengébbet nem bántjuk.

lajosnak a kurvaanyját! egy spíler, szó se róla!:)))

2017.08.27. 15:37:48

@taga20:
Azt, hogy gyenge vagyok, mondtak mar masok is:) (szoktam viragot vinni a sirjukra) :)) Ez csak vicc vot, igaz, csunya:( Azert is jottem at ide, mert a torzsblogomon epp autokrol, versenyekrol beszelnek, en meg utalom a technikat, az olajat, az autokat, motorokat. (ettol fuggetlenul epp CNC programozast tanulgatok unalmamban):)
@guma:
Milyen pszi!? Szerintem Peace akart az lenni, csak rossz a kiejtesem irasban is. Písz!
BTW: nem ismerted veletlenul a Scottyt? :)))
Peace!

2017.08.27. 16:03:39

Off:
Ki van itt Ajkarol? Kedvenc varosaim egyike. Sokat jartam le oda Paparol koncertekre. Es az ajkai janyok!!!!:) Ja, Papan es kornyeken dolgoztam, olaj utan kutattunk me'g a Demokraciaban, a '70-es evek vegen, '80-as evek elejen. Eletem legszebb evei voltak! :)
On:
Lassan huzok, ki kell magam cseccsinteni a misere, megberetvalokozni, stb,:) Utana piac, haverok meglatogatasa, edes semmitteves, fozes es egyebek. Ma +30C lesz du-an, szerdan meg +32C :((((. Na, ugy erzem, nem lesz munkakereses jovo heten sem. +25C felett nem tud ravenni a munkara a lelkiismeretem :((( A fenykepgyujtemenyemet is rendeznem kellene, szoval van itt tennivalo.
Tovabbi jo szorakozast! Peace!

guma 2017.08.27. 16:11:04

@Cascabel:

"fozes "???????

nem lett a vadas kész? megbízhatatlan ürge vagy! :)

2017.08.27. 16:28:11

@guma:
"megbízhatatlan ürge vagy!"
Mondtak ezt mar sokan:) Az ex-em ki is rugott emiatt! Mentsegem es egyben ars poeticam:
"Ember tervez, Isten vegez"
(egesz ejjel fenykepeket rendeztem, volt amit nem talaltam, majd megolt az ideg-van vagy 10 hard drive, 1-2Tbyte adattal, igazoggyon el koztuk az ember, a database-hez meg nem ertek, sok annyi mashoz se)
Telleg huzok, de aze' meg be be pillantgatok az Ivóba, 10:30-kor kezdodik a mise, hozzam 5 perc kocsival a magyar katolikus templom)
Peace!

taga20 2017.08.27. 16:34:56

@Cascabel: milyen az a törzsblog, ahol olyanokról beszélnek, amit te kurvára utálsz?

2017.08.27. 17:14:46

@taga20:
Megmondom; a digger blogja. Most meg penzrol, bitcoinokrol, befektetesekrol megy az informacio csere, amit me'g az autoknal, motoroknal is jobban utalok:) Megrogzott antikapitalista vagyok!!!! De jo emberek, szeretem az ott kommentelo urakat es holgyeket. Ellenben a Hataratkelo blogot tiszta szivembol gyulolom! Magyarfobias cocksuckerek! Reggebben oda is sokat kommenteltem, de nagyon beragtam rajuk. A ti blogotok, bocsanat kocsmatok mas, ahogy eszreveszem. Bepofatlankodtam ide kopogtatas, koszones, bemutatkozas nelkul, de en mar cask ilyen vagyok. Nem szeretem a xart sem keverni, de ha barmi problematok van vagy lesz velem, nyugodtan szoljatok es megyek. Kb. 20 eve tervezek egy blogot csinalni, de kibacott lusta vagyok. Az elso lepeseket mar megtettem par napja, "Szulettem Magyarorszagon..." cimmel regisztraltam en is egyet:) De hogy mi lesz belole, nem tudom. De assziszem, semmi:)
Na Peace es jo funyirast! :)))

taga20 2017.08.27. 17:22:19

@Cascabel: ha te megrögzött antikapitalista vagy, akkor miért nem észak-koreában baszod a rezet?

ez a lusta vagyok jópofizás, senkit nem ráz meg.

tedd oda magad csöves!:)))

guma 2017.08.27. 17:30:13

@Cascabel:

"ars poeticam:
"Ember tervez, Isten vegez""

nononono!
mást válasz! :))))

se Isten, se sors (se Soros) nem végez el helyetted semmit...
te döntesz. arra van időd, az van amit te akarsz... :)

2017.08.27. 17:44:00

Na, sikerult feltotenem par kepet az Indafoto-ra. Szeretettel meghivlak benneteket egy setara a Monte Alban nevu zapotec indian tortenelmi helyre:
indafoto.hu/cascabel/monte_alban_oaxacamex2015dec05
Jo setat! Peace!
PS: ezt a directorymat kerestem egesz ejjel, nem talaltam, mert egy regebbi, sajnos elromlott laptopomban volt:( De meglett. Resize-oltam, feltoltottem. Tortenetet, ismertetot nem irtam hozza, pedig majd minden egyes kephez van sztorym. Ezert is lenne jo egy blog. Na, majd eccer. Addig is elegedjunk meg a kepekkel. Van tobb ezer kepem, videom utazasaimrol, Magyarorszagrol is tobbek kozott, pl.Demjenrol, Egerszalokrol, Egerrol, kis falucskamrol a Matra aljarol, szukebb patriambol, a Tarna volgyebol)
God Bless You!
(a kommentekre most nem valaszolok, mingya indulok a templomba)

eszti.... (törölt) 2017.08.27. 18:46:40

@guma:

32 év távlatából így látom. :)

taga20 2017.08.27. 18:52:18

@Cascabel: "(a kommentekre most nem valaszolok, mingya indulok a templomba)"

ezen szakadok haver!:))))))))

guma 2017.08.27. 19:26:19

@eszti....:

az élet sok színű, és mi sem vagyunk egyformák! :))))

nekem pici koromtól lábra kellett állni...
hajnalba elkísértem anyám a gyárig, onnan oviba mentem, később napközibe, ahol várt már a kályhára tett sült alma...
pl 7 évesen velem zárták a könyvtárat és vihettem egy halom könyvet a 3 helyett...

de ez nem mesedélután csak egy apróság az indulásomról...

guma 2017.08.27. 19:28:09

@taga20:

ne szakadj! :)

szerintem az a hely egyben a magyarok találkozóhelye is, akkor is @Cascabel: vallásos.

eszti.... (törölt) 2017.08.27. 19:49:26

@guma:

pedig vasárnap van. a matinék napja. :)

2017.08.28. 01:32:28

@taga20:
"ha te megrögzött antikapitalista vagy, akkor miért nem észak-koreában baszod a rezet?"
Mer' ott dogozni kell!:) En a tobbseggel ellentetben aze' "disszidaltam", hogy ne kelljen dolgozni:) Plusz jelenletemmel jelentosen gyengitem a kapitalizmust. Most mondjam ki, hogy parazita vagyok? Kimondom. Itt csak kapok, semmit se adok. Bar feladtam ezert a Hazamat, otthon maradt barataimat, hozzatartozoimat, a hazai hegyeket, erdoket, emlekeket:( Ez az a korabban emlitett nagy a'r.
"ez a lusta vagyok jópofizás, senkit nem ráz meg"
Ez nem jopofizas Kiscsillag, ez a valosag:) Kulonben meg lexarom, hogy kit hogy nem raz meg ez:) Bocs.
"tedd oda magad csöves!"
A szemelyeskedest meg mellozuk, ha megkerhetlek:) :)))))
"ezen szakadok haver!:))))))))"
Lehet, hogy hulye vagyok, de nem ertem, miert kell azon a valaszomon szakadni. Elmatyaraznad? Megkoszonnem.
Peace!

2017.08.28. 01:45:54

@guma:
"mást válasz! :))))
Ha majd talalok jobbat, akkor azt valasztom. Most ez megy egyenlore legjobban a hajam szinehez:))))

se Isten, se sors (se Soros) nem végez el helyetted semmit...
De, minden meg van irva a Sors Konyveben! Szerintem. Ezert vagyok megrogzott fatalista. Nem tehetunk ellene semmit. Elpocsokolt ido es energia a szellell (Sorssal) szemben ....ni:)
Ami eddig tortent velem, mind a veletlennek koszonheto, semmi beleszolasom nem volt:) Az az meg volt irva elore, le volt jatszva:)
Neked is Peace azert! :)
Ui: ahogy leirod, neked se volt konnyu gyerekkorod:( En sem panaszkodhatom azert. De nem cserelnem el gyerekkoromat meg igy sem senkievel! Ugy volt megirva, ugy volt jo, ahogy volt. Igy visszagondolva, kibacott szerencses vagyok, hogy Magyarorszagon szulethettem, ott nohettem fel! Thanks God! :)

2017.08.28. 02:04:18

@guma:
"szerintem az a hely egyben a magyarok találkozóhelye is"
Reszben igaz. De en nem azert jarok oda, bar ma ott maradtam mise utan egy kavera. Mult vasarnap unnepi ebed volt, na, azon nem maradtam ott. Szinte nem ismerek senkit sem a gyulekezetben. Nem vagyok egy baratkozos tipus. Ha talakozni akarnek "paisanokkal" akkor a Magyar Hazba jarnek. Ahol meg csak egyszer voltam az utobbi 20 evben. Katolikus templomba barhol elmegyek a vilagon, nem erzem magam idegennek sehol sem. Ott megszunik rasszizmusom, sovinizmusom, minden negativ eloiteletem. A kozos Isten az osszekoto kapocs, a beke. Nincs mas.
Mielott bucsuznek, hallgassatok meg velem egy, a honfitarsakrol szolo mexikoi corridot (balladat):
Los Tigres Del Norte - De Paisano A Paisano
www.youtube.com/watch?v=DsXxVI9nvQk
Peace! Paz!

2017.08.28. 02:47:14

Komolyan, nem akarom "flood"-olni a kocsmatokat, de ugy erzem, ezt me'g meg kell osztanom a Nagyerdemuvel. A mexikoi balladakkal kapcsolatban jutott eszembe - konkretan a Tigrisekkel - ez a szam, ami a bevandorlokrol szol. Van nekik nagyon sok hasonlo, de ez az egyik legmeghatobb, legfajdalmasabb:
(es ez vonatkozik majd' minden nemzet kivandorloira)

Los Tigres del Norte - "La Jaula de Oro" - "Az Arany Kalitka"
www.youtube.com/watch?v=0jeBzqS_6WE

The Golden Cage

I'm established here
In the United States
Ten years have passed
Since I crossed as a wetback
With no proper documents
I'm still an illegal
I have my wife and children
Whom I brought when they were young
And they've already forgotten
My beloved Mexico
Which I can never forget
And cannot return to
What's money good for
If I live like a prisoner
In this great nation
When I'm reminded of this, I cry
Although this cage is made of gold
It's still a prison
Listen son,
Would you like to go back and live in Mexico?
"What are you talking about dad?
I don't want to go back to Mexico,
No way dad."
My kids don't speak to me
They've learned another language
And they've forgotten Spanish
They think like Americans
They deny that they're Mexicans
Though they have my skin color
From work to my house
I don't know what's going on with me
Although I'm the head of the household
I almost never go out
Because I'm afraid that they'll catch me
And deport me
What's money good for
If I live like a prisoner
In this great nation
When I'm reminded of this, I cry
Although this cage is made of gold
It's still a prison

Megprobalom majd egyszer magyarra atteni, de addig is fogadjatok szeretettel. Majd holnap bovebben errol. Es megegyszer bocsanat a sok dumaert.
Peace! Paz!

guma 2017.08.28. 07:05:17

@Cascabel:

üdv! :)

"Komolyan, nem akarom "flood"-olni a kocsmatokat""

mi a kocsma neve? itt egyedül is búsulhatsz, örömködhetsz bármikor.
vagyis: floodolj csak nyugodtan. :)))

ezt dobta ki a fordító az "arany kalitkára"

Itt vagyok
Az Egyesült Államokban
Tíz év telt el
Mióta átsétáltam, mint egy nedves
Nincs megfelelő dokumentum
Még mindig illegális vagyok
Nekem van a feleségem és a gyerekek
Kivel hoztam, amikor fiatalok voltak
És már elfelejtették
Kedves Mexikó
Amit soha nem tudok elfelejteni
És nem térhet vissza
Mi a jó pénz?
Ha úgy élek, mint egy fogoly
Ebben a nagy nemzetben
Amikor erre emlékeztetek, sírok
Bár ez a ketrec aranyból készült
Még mindig börtön
Hallgasd meg fiam,
Szeretne visszamenni és Mexikóban élni?
- Mit beszélsz apáról?
Nem akarok visszamenni Mexikóba,
Nem apa.
A gyerekeim nem beszélnek velem
Újabb nyelvet tanultak
És elfelejtették a spanyolokat
Úgy gondolják, mint az amerikaiak
Tagadják, hogy mexikóiak
Bár a bőrem színe
A munkahelytől az otthonomig
Nem tudom, mi történik velem
Bár én vagyok a háztartás vezetője
Sosem megyek ki
Mert attól tartok, hogy elkapnak
És deportálj
Mi a jó pénz?
Ha úgy élek, mint egy fogoly
Ebben a nagy nemzetben
Amikor erre emlékeztetek, sírok
Bár ez a ketrec aranyból készült
Még mindig börtön

2017.08.28. 07:14:34

@guma:
Nem rossz a fordito, de csak szavakat fordit, nem is mindig a megfelelot. Azert a lenyeget meg lehet belole erteni. Ja, es a magyar ragozast is nehez fordito programmal visszaadni. Es az arnyalatok, a nuanszok, hogy villogjak is kicsit idegen szo ismeretemmel:) Tokeletesen visszadni csak egy koltoi venaval megaldott fordito tudna.
Nem kotozkodni akarok, hidd el, sot nagyra ertekelem, hogy utana neztel. Thx.
Peace! :)

2017.08.28. 07:24:17

@guma:
El is felejtettem:
Jo reggelt! :)
(egy jo haveromnak, a Riaszto Gabinak - leugrottunk vele Dunaujvarosba is par eve egy havert meglatogatni (hot reszeg volt, ugy vezetett, rettenetesen fo..tam) - szoval ugy koszont reggelente egy melosa Maryland-en, hogy "Pa'ntlika's Jo Reggelt Kalap!" Felvideki magyar volt a srac, felrehallhatta valahol:) Kedves es egyedi reggeli koszones forma, nem? A Kalap becenev is megerne egy sztoryt, de azt inkabb hagyjuk:)

guma 2017.08.28. 07:46:42

@Cascabel:

nálam az a baj, hogy sokszor a zene érzelmileg "mást" mond mint a szöveg. (ezért bányászok, mert a blogon is valamikor - hibáim mellett - sok derültségre is adtam okot emiatt)
és van, hogy a szöveg miatt a legócskább zenét is meghallgatom.

gyerekorom ha nehéz is volt, sok szépséget tartogatott, amit más sosem ismert meg.
mindenki, mindenhol segíteni akart nekem, vigyáztak rám, szerettek az idegenek...

guma 2017.08.28. 07:51:51

@Orica Középföldi:

Nyárit is mentettem! holnap jön...

(Máraitól volt itt már sok minden.)

guma 2017.08.28. 08:06:04

@Cascabel:

a melósok szövege, mindig egyedi illetve váratlanul kitekert és unikum. :)
legtöbbször egyedi töltette van... :)

nekem egy idősebb kollégám tinikoromban azt mondta: te vagy vagy a város legszebb csúnya lány.

2017.08.28. 08:15:31

@Cascabel:
Azt a QRVA!!!!! A Riasztorol kerestem vmit az interneten, erre mit dob ki a kereso!!!!!!
Hat ezt:
Bodola buli 2008 teljes film
www.youtube.com/watch?v=YMZlGhRcySs
Az elso 10 perc utan ki is jot par konnycsepp:((((
Bodola Gyuri volt az egyik legjobb haverom Vancouverben. Par honapig naluk laktam, miutan kirugott az ex. Mar Mexikoban dolgoztam jo ideje, amikor hallottam, hogy torokrakja van. Pont szabadsagon voltam, amikor bementunk a korhazba hozza a Tudovel - akinek a muhelyeben laktam evekig - es a Tudo kivett a zsebebol egy doboz sort es probalta az eszmeletlenul fekvo Gyuriba onteni, eredmenytelenul. A latogatast koveto ejjel hivott a Zsuzsa, a felesege, hogy a Gyuri vegleg elment:((((((((((
Es most itt a Youtubeon az emlekkoncert. Hogy mik vannak! Egy jelentektelen kis tortenetbol hol kotottem ki.
Peace!

2017.08.28. 08:24:19

@Cascabel:
Azt a Qurva! A 25. perctol a vancouveri haverok, koztuk a dunaujvarosi Csocso, akihez leugrottunk a Riasztoval. O lakott nalam is par honaig. Meg Becsei! Meg a Lantos Gabi! Hogy mik vannak! Ezer eve nem lattam oket.
Bocs, nem tudom magamban tartani ezeket az emotional dolgokat, ki kell adnom valahol. Nezem tovabb a riportot.
Peace!

guma 2017.08.28. 09:37:16

@gazoló:

szia!:))

nekem "csak" a tied kell!
(NÉHA FÜLENTEK)
:D

guma 2017.08.28. 10:26:46

@gazoló:

:D

ne csinálj nekem programot! :))))))))))))))))
az utóbbi időben kurva lusta lettem. sehova nem mentem, hiába hívtak, vártak...
még a barátnőm is akkor lát, ha anyukájához jön. másik pedig néha telefon kap belőlem ízelítőt, mert email is leállítottam mindenkinél kb fél éve.
ide is (máshova is) hektikusan járok, szinte mindenhol csak olvasok, vagy beköszönök.
öregszem?! - ahogy taga mondja. :))))

(erről jut eszembe @Cascabel: kb mennyibe lenne a mexikói utad??? :D)

hihetetlen de kb 2 hónapja tv-zek is, illetve bekapcsolom.
újabban szeretek itthon lenni. egyedül...

2017.08.28. 11:02:44

@guma:
"mennyibe lenne a mexikói utad??? "
Egyet tudok: a kanadaba jutast csak ugy tudnam finanszirozni, ha nyernek a lotton:) Innen allnam a cehet es itt is. Van ket haloszobam, egyik ures, abban el lehet lakni, most raktarnak, lomtarnak hasznalom. Mexikoba le kell mennem mindenkepp, szoval mindegy penzugyileg, hogy egyedul megyek e vagy jon velem valaki. Felteve, ha kocsival megyek. Repulovel mas teszta, de ugy is olcso innen. Relative olcso. Mexikoban allom a szallast es a kaja egy reszet, de az roppant olcso. Ott is van a haveromnak ket ures szobaja, szemelyzete lenne eredetileg, de helyiek dolgoznak, igy nem hasznaljak. Nem luxus, sot:)
Na mindegy, ez messze van, elosszor is ra kell magam venni a munkara, ami nehez ugy:( Valahogy nem akarodzik elmenni dolgozni. pedig fogytan a penzem is. Lakber kifizevte 2 honapra, 5 karton cigim van meg, kavem is, kocsibiztositas is rendezve februarig, akkor meg minek dogozzak?:)
Kar volt nekem a mezesmadzaggal komolytalankodnom:( De alltalaban allom a szavam, sajnos:) De tudod mit, privatban megbeszelhetjuk. OK? Egyet kijelenthetek, nem vagyok szemetlada ember, azt is merem mondani, hogy becsultes vagyok embertarsaimmal szemben Mindegy, nem is tudom, miert irtam ezt.
Peace!

2017.08.28. 11:16:21

@Cascabel:
Na meg annyit, hogy az lenne a legjobb, ha mar en lenn lennek es ugy jonne Mexikoba valaki vagy valakik. Cancunba jarnak Europabol "fapados" gepek, ott fel tudnak venni kocsival is par szemelyt es atvinni Oaxacaba, Zipolitebe. Utikalauzolast, tolmacsolast orommel vallalok, sot roppant olcso szallast is tudok szerezni (5-10 dollar/nap). Ugy nez ki, decembertol majusig Mexikoban leszek. Ez ido alatt szivesen allok segitsegere barkinek. Ez jobban hangzik, nem?
Peace!

2017.08.28. 11:43:34

Milyen erdekes, hogy osszefonodnak a szalak. A Raguzai Koztarsasag posztnal emlitettem Dekany Andrast, a tengeszkonyvek sorozat irojat, O a Bartok Bela uton lakott, egy lepcsohazban a Bodola Gyuri haverommal. Sokat beszelgettunk rola, hogy milyen ember volt. Amugy van jo par szemelyes kepem is a Gyurival, peldaul az utolso szuletesnapi partijan assziszem ott voltam Mexikobol, naluk laktam akkor is par hetig. A bulin volt ket kis neger magyar gyerek is, az apjuk Dunaujvarosban focizott, ott ismerte meg a magyar feleseget es atkoltoztek Vancouverbe. Ott azert meg nagyobb tarsadalmi eletet eltem:) Nem is tudom, miert irtam ezeket is itt le, mindegy.
Peace!

guma 2017.08.28. 11:46:18

@Cascabel: :DDD

jól hangzik ez mindenhogy! :)))

de speciel arra voltam kíváncsi, neked ez mennyibe kerül, hogy ennyi ideje készülsz melózni miatta...

különben volt pár poszt itt Mexikoról, pl:

offforever.blog.hu/2012/01/18/1_4_egy_idiota_kulfoldon

offforever.blog.hu/2017/08/28/a_tuleles_torvenyei_mexiko

sőt más régészeti jellügő poszt is található azt hiszem...
itt meg

offforever.blog.hu/2017/08/28/mint_a_meseben_alberta

offforever.blog.hu/2016/05/14/xcaret_okologiai_park_mexikoban

offforever.blog.hu/2016/08/05/mexiko_678

guma 2017.08.28. 11:47:47

@Cascabel:

hahahahaha

egy rokoni szál...

guma 2017.08.28. 11:53:07

@Cascabel:

a pompát csodálom - ámde nem szeretem...

jól érzem magam a természetes környezetbe. sőt egyre jobban...

gazoló 2017.08.28. 12:11:40

@Cascabel: D

ezeknek a képeknek és kommentjeinek megcsodálására még visszatérhetnénk,hideg téli napokon a kandalló mellett ücsörögve))

@guma: sajnos nem tudlak elképzelni megöregedve))

www.youtube.com/watch?v=D5moYNlsRYA

guma 2017.08.28. 12:24:12

@gazoló:

kösz! :)))))))

erről a számról nem is tudom miért ugrott be

www.youtube.com/watch?v=E__jHwH83lE

meg ez

www.youtube.com/watch?v=SJwbCLKU-pM

guma 2017.08.28. 12:58:12

@Cascabel:

ha már nosztalgia: itt földkemencében sütöttem az őskori kenyeret a megnyitáskor...

11 kg durumb liszt simán elfogyott és alig tudtam kiegyenesedni - és már a délutáni látogatóknak nem is maradt

azt a bejárati kis házat (itt adják a belépőjegyeket) pedig tapasztottam éjjel (a szabim alatt) is zseblámpa mellett, mert a pár napra levitt szomszédgyerekek örömködve, rengeteg sarat bekevertek, tapostak. még a sátram is ott marad emlékül...:

offforever.blog.hu/2011/08/29/kiserleti_regeszet_magyarorszagon

ez neked:

www.youtube.com/watch?v=ii-iwzoJh2k

gazoló 2017.08.28. 13:34:59

@guma: DDDDDDDDD

www.youtube.com/watch?v=cgZnwqPoNIc

"Én nem voltam még Párizsban és nem jártam még sivatagban a tenger nagyon mesze van de, azt halottam ott is keresik. És nem voltam még szabad madár és nem voltam prodetár és nem voltam még forradalmár, de azt halottam ők is keresik. A szabadság a szabadság egy nagyon híres dal a kottáján, még nem láttam, sohasem. A szabadság a szabadság egy nagyon édes dal meg szédít, meg csal de, szeretem. Én nem voltam még lázadó és nem voltam még elnyomó és nem voltam még alattvaló de, azt hallottam ők is keresik. A szabadság a szabadság egy nagyon híres dal a kottáján, még nem láttam, sohasem. A szabadság a szabadág egy nagyon édes dal megszédít meg csal de, szeretem. El mondám mit gondolok, megmutatnám milyen, vagyok, megnyugodnák, ha meg halok de, enéltöbbet úgysem tehetek"

@Cascabel: )))

www.youtube.com/watch?v=QDEAu-o6Eoo

Hey Joe! Kezedben a fegyverrel, mondd, hova mész?
Hey Joe! Kezedben a fegyverrel, mondd, hova mész?

-Lelövöm az asszonyt. Megyek lelövöm őt!
-Lelövöm az asszonyt, megyek, lelövöm őt!
-Rajtakaptam, az ágyban találtam és nem volt egyedül.

Hey Joe! Hallom lelőtted a nőt, ki veled hált.
Hey Joe! Hallom lelőtted a nőt ki mosott rád, főzött rád,
meg veled is hált.

-Igen, lelőttem. Adtam neki két golyót. Kettőt!
-Lelőttem a nőt, az ágyban heverőt.
-Velem ne játsszon! Mással ne háljon!
-A pénzemet hagyja! A szívemet adja, adja vissza!

Hey Joe! Ha jön a hóhér, mondd, hova mész?
Hey Joe! Ha jön a hóhér, mondd, hova mész?
Mikor a kutyákat utánad eresztik, meghallod: a Halál nevet.
Nézz fel az égre még egyszer, aztán állj meg és emeld fel a kezed.
Tedd ezt testvér!

-Meglépek Délre, megyek le Dél felé! Dél felé! Mexikó felé, a szabadság felé!
-Nem vagyok ostoba, nem kapnak el soha!
-Hóhér, hol vagy? Hóhér, hol vagy?
-Ahol a törvény, ott a kötél.
-Megtettem amit a világ vár tőlem,
-A hazug asszonyt lelőttem,
-A hazug asszonyt lelőttem.

Asszonyod alszik, de a szíved nem nyugszik meg soha már. Soha már.
Asszonyod alszik, de a véred nem nyugszik meg soha már. Soha már.
Tudom, menned kell már. Azt hiszed a szabadság vár.
Igen, menned kell már. De testvér, messze a határ. Túl messze a határ.

-Igen, mennem kell már. Óh, a szabadság vár rám.
-Igen, mennem kell már. Óh a szabadság vár rám.

Good bye!

2017.08.28. 15:22:38

@guma:
Na, itt van a ket kis csokiboru dunaujvarosi magyar gyerek a Kandur haverom oleben. Az egyik kepen reggel Gyurieknal, a Karsai Tomi (Tüdő) ul az agyamon. Neki most halt meg a felesege, szinten torokrakban, mint a Gyuri. Ja, a Karsainak is az van. Erdekes, o 4X valt el a felesegetol es 4X vette el ujra:) O mar nyugdijas. Az autoszerelo muhelyeben laktam az utolso 4 evben Vancouverben:) Good Ol' Days!

"de speciel arra voltam kíváncsi, neked ez mennyibe kerül, hogy ennyi ideje készülsz melózni miatta..."
Megint bevittel a susnyasba a kerdeseddel ez alott:)
En egy havi fizetesembol elvagyok akar 6 honapig is Mexikoban, igaz, szerenyen. De most akarok venni egy CNC esztergat, az eleg draga, kellene az ekszerkesziteshez. Csinalni is tudnek, ha nagyon akarnek, ugy sokkal olcsobb lenne, de titan megmunkalasra nem lenne jo. Ja, Meikoban akarok ekszereszkedni, eladni "nepmuveszeti" dolgokat hulye kanadai turistaknak:) Kozelben van egy hires es szep rezort, Huatulco, tele gringokkal:) A nemzetkozi repter is ott van. Ja, kocsival azert akarok lemenni, mert a felszerelest ugy szeretnem levinni. Repulovel draga lenne. A lenyeg az, hogy 3 honapot kell most dolgoznom, ha nem is kemenyen, de normalisan.
Peace!

guma 2017.08.28. 16:36:34

@Cascabel:

nagyon távoli rokoni szál ez, de van vagy 30 éve, hogy gyönyörködtem bőrük színébe és a gyerekek szépségébe.
mondjuk anyukájuk is egy szép nő még ma is, tehát nincs ebben semmi érdekes, hogy az unokák is szépek.

bevittelek a susnyásba??? :D

nem mondod :))))
néha nem hiszik el a fiúk, hogy nincs másról szó, (hasonlóan saját logikájukhoz,) nincs csavar kérdésemben, véleményemben mikor "alap", tény vagy anyagi dolgokról van szó - csak amiről szó van.
azonban, szerintem váratlanul aranyos, egyenes, természetes és tök jó volt a kombinációd, ahogy így látatlanban, ismeretlenül utat, ágyat kínálsz. most egész meghatódtam... :) bár soha nem élősködtem máson semmilyen formában, de hogy még az ellátásom is részben fedeznéd - na az már mindent visz!
szinte sajnálom magam, hogy több ok miatt nem indulok (indulunk) azonnal el.
de ajánlatodért már érdemes volt ma felkelnem! :)))))

nálunk taga a CNC nagymestere! rohand le, ha valami kérdésed van ezen a téren.

taga20 2017.08.28. 22:26:46

@guma: szerintem presszer kicsit uncsi má avval a borgőzös hangjával!

ez kicsit jobb:)))

www.youtube.com/watch?v=kA41WtvcG5E&list=RDkA41WtvcG5E

guma 2017.08.28. 23:10:04

@taga20: :))

belehúztatok! :D

most én is elhúzok...

www.youtube.com/watch?v=Sd5ZLJWQmss

(a rekedtes hang nekem sokszor tetszik)

guma 2017.08.29. 08:36:34

@gazoló:

szép napot! :)

hihetetlen rombolás megy. ez borzalmas! valóban ez a gaztelep van a lüktetően gyönyörű helyen?

ebből, ha ráérek poszt lesz...
kösz! :))))))

2017.08.29. 08:55:29

Pantlikas Jo Reggelt!
Semmi duma, semmi szoveg, semmi forditas, csak tiszta zene. Onoknek:)

TLEN HUICANI - El Cascabel
www.youtube.com/watch?v=eDZFzYoPI-U

Peace! Je Suis Birca!
PS vagy Ui:
Ez a Son Jarocho egy mexikoi zenei stilus, Veracruz kornyekerol. Van majd 50, amit ismerek. De az en kedvencem a Narcocorridok, amik altalaban be vannak tiltva a radiokban. Na, majd eccer tartok belole egy bemutatot, ha erdekli onoket:)

2017.08.29. 09:11:34

@Cascabel:
Ez kimaradt az elozo irasombol:
Fogadjak szeretettel! (marmint a zenet) Szep es kellemes muzsika, ugye?
Ja, most jutott eszembe, van par videom is a Youtube-on, amin van egy hasonlo zene. Az utolso, a Leon varosaban keszult az egy konnyu korrido (ballada)

www.youtube.com/user/zopilotehun

Peace! Je Suis Birca!

guma 2017.08.29. 09:38:46

@Cascabel:

önnek is! :)

a zene kellemes...
(de most már kérem a Cascabel jelentését!:)))))))

guma 2017.08.29. 09:46:51

@Cascabel:

ez a 4 videó nem igazán jött be nálam...
(béke!)

birkába kár kell lemenni :)
szubjektív véleményem az, hogy ha mindig "terel" az nem egészséges, mindenkinél :)

offforever.blog.hu/2011/02/21/kreativ_pasztorok

2017.08.29. 09:57:05

Na, meg egy zene, ugyan ez a stilus, ugyan ez a banda*:
TLEN HUICANI - La Bamba
www.youtube.com/watch?v=EwYeQ_9_nxE

Ennek a szamnak az az erdekessege, hogy Ritchie Valens vitte vilagsikerre, aki Buddy Hollyval lett egy repuloszerencsetlenseg aldozata 1959-ben.

Peace! Je Suis Birca!
* A Banda egy mexikoi tanczenei stilus is lehet, ami Sinaloa allamban nepszeru es rezfuvosok viszik benne a primet.

2017.08.29. 10:09:36

@guma:
"ez a 4 videó nem igazán jött be nálam..."
5 lesz az a 4:) Van egy nyil az utolso utan:)
Ja, azok a videok nem a zene miatt lettek felteve.
A Cascabelnek tobb jelentese is van, en a csorgokigyo jelentes miatt vettem fel, van kepem is, amint egy elejtett csorgokigyot tartok a kezemben. Bar a "vibora" is csorgokigyot jelent egyes helyeken. Regebben "Zopilote" volt a nickem, de elfelejtettem a hozza tartozo jelszavamat:) A Zopilote a dogkeselyu neve náhuatl nyelven (osi mexicana nyelv) Imadom a dogkeselyuket, kedvenc madaraim egyike:) Kibaszott rondak amugy kozelrol:)
Peace! Je Suis Birca!
Ja, Birca. Valaki feljelentette a rendorsegen:( En az abszolut szolasszabadsag hive vagyok. Akinek nem tetszik, nem kell meghallgatni. Ecceru, nem? :) De feljelenteni!? Nagyfoku aljassag es jellemtelenseg szerintem.

guma 2017.08.29. 10:51:47

@Cascabel:

majd lapozok! :)))

közben a fordító a Cacabelre a harang jelentést dobta ki.
de érdekes, hogy te milyen nevek mögé bújsz...

más: ha arról a birkáról van szó aki max is - akkor a fagyi visszanyalt esetében.
arra gondolok, hogy az összes szolgálatát a feljelentő házmester rendszer támogatására fordítja, fordította.
ámokfutása szemembe szégyenletesen gátlástalan ahogy a "főnök" eszméjét, propagandával erőlteti ha kell, ha nem.

ezért raktam be a valóban remek kreatív pásztorokat, mert látványos és aranyosa szórakoztató a végeredmény, ha mester aki irányítja a birkákat.

számomra az is bűn, hogyha nem ennyire buta amit a legtöbb helyen bemutat, hanem csak ennyire korlátolt és semmilyen más tény nem befolyásolja...
utálom a csak piár fogásokat egy csevegésnél. itt a csevegésen van a hangsúly!
lehet, hogy liberális vagyok? lehet, hogy a szólásszabadság értelmét becsülőm túl?

tudod nekem fájó, ha valaki jobban meg akar tömni mint a libát, annyira hogy belefulladjak.

2017.08.29. 11:18:37

@guma:
"közben a fordító a Cacabelre a harang jelentést dobta ki"
Pedig hidd el csorgokigyot is jelent:) Nalunk, latin-amerikaiaknal:)
Egy pelda erre:
Casi me muerde una cascabel que había escondida en un arbusto. (spanyol)
I was almost bitten by a rattlesnake hidden in a bush. (angol)
Majdnem megmart egy bokorban rejtozkodo csorgokigyo. (magyar)
Ja, nem beszelek se spanyolul, se angolul, de kicsit ertek azert mindket nyelven.
Bircarol nem nyilatkozom. Esetleg talan annyit rola, hogy korunk egyik legnagyobb gondolkozojanak tartom:)
Peace! Je Suis Birca!

guma 2017.08.29. 12:24:20

@Cascabel:

OK! kígyó...:)))

más: nagyon rejtélyes oldaláról ismerheted...

guma 2017.08.29. 18:54:11

@taga20:

drágám! ez azt bizonyítja,hogy igazad van! :))) öregszem vagy hülyülök ill még ma sem értek én semmit ebből a világból, amit használgatok így, úgy.

google keresőbe írtam a cascabel-t, erre kiadta, hogy cascabel...
rákattintottam a nyelvfelismerő gombra, akkor jött a harang.

na ezért nem regisztrálok sehova, képet és semmit sem töltök fel (nem is tudok!) - ,mert amihez hülye, vagyok ahhoz hülye vagyok.
ha tudnád, hogy rakom ide a fotókat 1 évig ezen röhögnél. nem is merem senkinek elmondani bénázásaimat, mert egyszer elkezdtem és úgy néztek rám mint egy kínaira... gyorsan csendbe is maradtam. :)))

különben is napok óta nem vagy összevissza alszom egy picit.
felkelt Mexikó és csatangolok (az még megy :D)

erre ma @gazoló: hozta Verőcét ahonnan elkeveredtem a retró Magyarországra és nekem annyi volt.
a lakás rám rohad, még enni sem ettem.

(pl volt a retron egy bolgár motor aminek nem győzték a hibáit sorolni, de a végén azt mondja az ürge: megbízható!
na holnapra beteszem - eldobod magad is bizonyos részeknél... :DDDD)

taga20 2017.08.29. 19:12:35

@guma: "(pl volt a retron egy bolgár motor aminek nem győzték a hibáit sorolni, de a végén azt mondja az ürge: megbízható!
na holnapra beteszem - eldobod magad is bizonyos részeknél... :DDDD)"

má aloig várom!:)))

"a lakás rám rohad, még enni sem ettem."

azé remélem az üres üvegeket visszavitted!:)))

u.i.: én is ugatom ezt a számítógépvilágot:)

guma 2017.08.29. 19:23:44

@gazoló: :)))

megvédem én magam, tanulom a technikát - vagy csak nézem???

offforever.blog.hu/2011/02/02/csapaterosites

@taga20: :)

még a kiemelést is csak 2 éve kérdeztem meg Fabtól!
szóval szégyen mit össze bénázom a dolgokat...

szinte minden üveg tele van. miért vinném vissza és hova? nagy a készlet...
csak kávés üveg ürült ki...
pl van 25 éves Metaxám is.

taga20 2017.08.29. 19:34:49

@guma: "pl van 25 éves Metaxám is."

azt azé meg kéne inni, nehogy mekromoljon!:))

nlc.p3k.hu/data/cikk/15/147691/3.jpg

guma 2017.08.29. 19:56:33

@gazoló:

csak a szája jár. :)))
az asszony ki is penderítené, ha annyit inna mint amiről dumál. :)

@taga20: ?)))

csak a bor romlik meg nálam a hűtőben. pedig nagyon finom, még én is megiszom néha duma közben vagy 1 decit, majd elfelejtem, hogy van...

ha eszembe fut akkor a szomszédok megkapják, akik szerint szintén jó, csak kevés. (nem árulom el, hogy van még kb 2 ü bontatlan, mert ezt már nem lehet kapni...

taga20 2017.08.29. 20:19:27

@guma: a francokat, én vagyok az úr a házban. múltkor is kaptam egy praktikus ajándékot az asszonytól, hogy sötétben se tévedjek el:)))

uploads.disquscdn.com/images/0fa3410a8d70f4edc6f4c172768063411f8986413cff5e716e42ed7b49088c95.jpg

guma 2017.08.29. 20:35:45

@taga20:

nekem elég, hogy a kapcsolókon világit egy pici csík :)))
a lábam mindig tudom, hova teszem :DDDDD

2017.08.29. 21:40:48

Tettem fel par videoclipet egy csorgokigyo elejteserol 2007-bol, Sonora(Mex) allambol:
www.dropbox.com/sh/f13oopn3lqfdhuh/AACUr2qXRTBa4KoCzkmfzHxja?dl=0
A videok *.m2ts kiterjesztesuek, az ingyenes VLC media playerrel lejatszhatok. Eveket dolgoztam a Sonora sivatagban, ugy ismerem azt az allamot, mint a tenyeremet. Tobb szaz videom van onnan is.
Peace! Je Suis Birca! I have a right to be wrong!

guma 2017.08.30. 08:47:01

jó reggelt!

tele vagyok elmaradt melóval :(((

@Cascabel:

ha kérhetlek, ne birkáz. kiráz tőle a hideg, itt ebben a környezetben. elbassza a hangulatom nagyon...

szeretnék megérteni mindent és mindenkit akivel összefutók, de ha a párbeszéd egyéni formája lehetetlen én nem okoskodok, csak elkerülöm a szitut vagy az embert.

számomra az nem gondolat, ha prímán alkalmaz valaki pr szöveget - és csak azt nyom unos untalan - az ember pedig láthatatlan marad.

valóban nem látunk sokszor meg valamit (lásd a belinkelt szalontüdő jelenetet, amikor alkeszt csinál magából a jól öltözött melós, mert nem lát az orránál tovább), figyelmetlenek vagyunk.
tehát pl amikor a ner kérte az embereket, hogy jelentsenek fel ezt azt - akkor bizony ő ezt természetesnek vette. szava sem volt ellene (felháborodásomról is van posztom)...
sőt egyetlen mást korlátozó rendelet, törvényt se ellenzett, rabosítást is csak dicsért vagy okézott.
mindent megkeresett, hogy alátámassza, indokolja az aktuális hatalom érdekeit és ezt ámokfutásszerűen mindenhol szórta, hintette...
tehát közösséget nem tudok vele vállalni semmilyen formában. igényem arra van, hogy hagyjon békén és kéretlenül a továbbiakba ne inzultáljon.
hogy mi történik vele?
garantálom: semmi.
ÉS öregebb vagyok annál, hogy aki kalitkába akar élni azt erőszakkal kirángassam.
erre se időm se kedvem nincs.
süti beállítások módosítása