He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Dubrovnik - A Raguzai Köztársaság

2017.08.21. 08:00 guma

 

https://www.youtube.com/watch?v=z0s4e0pxiFw

https://www.youtube.com/watch?v=m2VaeDTWCi4

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr6212725208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazoló 2017.08.21. 21:49:12

Kösz Margó,borzongósan,fájdalmasan nagyszerű sorozat,nekem aki zarándokként járok vissza a helyszínekre Konavléra,Peljesacra,Mljetre és a varázsos atmoszférájú Ragúzába)
Ilyenkor már fáj,hogy egy évnek kell eltelnie,hogy megpillantsam a bosnyák hegyek után a Neretva torkolata mögötti nagy kékséget a dubrovniki riviérát és minden varázsát)

Ilyenkor elmúlik a Kuba iránti olthatatlan is))

Nem is tudom mennyi fügével jövök ezért!

Remélem remek volt a nyarad és jól vagy)

.......
Legyen szép az estéd,küldök két mljeti képeslapot(füge helyett)

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/08/21/702WP_20170715_19_01_42_P.jpg

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/08/21/680WP_20170715_18_42_58_P.jpg

guma 2017.08.22. 04:37:59

@gazoló:

fantasztikus fotók!

kösz! :))))

2017.08.23. 12:02:27

A raguzaiakat leginkabb Dekany Andras tengereszkonyveibol lehet megismerni. Gyerekkorom kedvelt olvasmanyai voltak:
moly.hu/polcok/dekany-andras-tengereszregeny-sorozat
Peace!

guma 2017.08.23. 12:11:38

@Cascabel:

már felébredtél? :)
:D

2017.08.23. 14:47:20

@guma:
Most ebredtem, fel oraja (most 6:45 AM van, itteni ido szerint) De fekszem is vissza, majd holnap megyek munkat keresni (telefonalgatasokkal konnyebb lenne)

guma 2017.08.23. 16:16:04

@Cascabel:

szóval büdös a meló! :D
(mikor mész nyugdíjba?)
a kocsmát közösen rendeztük be. igényeinket (a füstölgő cigit is) soroltuk, társunk pedig mindent megoldott...

miről van nagyba szó még sörcsapot is kapott a köpőcsésze mellé.
én csak pofáztam még posztolni sem tudtam, itt a bizonyíték:

offforever.blog.hu/2017/08/23/margaritatol_mindenkinek_d

2017.08.23. 16:45:18

@guma:
Hogyne lenne büdös!:)
"mikor mész nyugdíjba?" Jovo novemberben, ha megelem:)
Ettol fuggetlenul mar regota az vagyok, evek ota nem dolgozom tobbet, mint 3-4 honap/ev:) Igaz, az ures honapokra nem kapok egy kanyit sem:( Nyugdij sem lesz olyan nagy, ha kapok egyaltalan, jo, ha 10 evet meloztam a 34 evbol, azt is minimum 200 melohelyen:(
Az altalad belinkelt country szam csodalatosan joooooo! :) Hatarozottan teccik, tovabb is adom a haveri körnek:) (a chi-chi volt az elso szavak egyike, amiket spanyolul megtanultam) Kesobb jott a panocha, nalga, verga, hogy csak a jelentosebbeket emlitsem:)
Na, Peace akkor! :D

guma 2017.08.23. 19:52:50

@Cascabel:

ez lemaradt: a filmek sokkal többről szólnak mint a "tengerészekről", erről így nem írt Dékány...
valaha én is olvastam épp úgy mint az indián könyveket. :))))

más: irigylésre méltóan tudsz élni! :D
70 évesen is falat csiszolsz, hogy elvigyél egy nőt Mexikóba? :))))
nem is ötletelek tovább, mert ráz a röhögés.

gazoló 2017.08.23. 23:11:16

@guma:

Délután Visegrád vára alatt kenuzgatva visszamerengtem kicsit régmúlt időkbe.
Miért jöttek ide,ebbe a '''porfészekbe pitizni Lajoshoz ezek az 'istenadta ragúzaiak,csodavároskájukból és egyáltalán hogy találtak ide))

..ja tudom a vízilabda licenszeiért,mert annak legalább volt értelme))

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/08/23/1102013_Adria_547.jpg

2017.08.23. 23:31:34

@guma:
""a filmek sokkal többről szólnak mint a "tengerészekről", erről így nem írt Dékány...""
Igazad van. Reszben. Dekany a raguzaiak szabadsagszereteterol irt inkabb, emberi oldalukat mutatta be, igaz tulzott romantikaval.
"valaha én is olvastam épp úgy mint az indián könyveket"
Elismeresem!
"irigylésre méltóan tudsz élni!"
Igyekszem:) De ugy is mondhatnam, ezt hozta a Sors!:)
"70 évesen is falat csiszolsz, hogy elvigyél egy nőt Mexikóba? :))))"
Elmessz am te a budos feminista, ertelmisegi, libsi p.cs.ba! :))))
Elosszor is, nem vagyok 70!!! Masodszor pedig falat azert csiszolok, mert csak ahhoz ertek, ill. szerves resze az egyik szakmamnak. Mas szakmaim is vannak, de azokkal nem tudok most gyorsan es effektiven penzt csinalni. Penz nem azert kell, hogy not vigyek, hanem hogy lejussak. A no csak egy opcio, hogy ne menjek egyedul es megosszam az utazas elmenyeit. Menjek hapsival?! Nem vagyok kocsog! :) Egyenes proletar vagyok, igaz, a lumpenebb fajtabol:) Es ha tudnad azt, amit en tudok, akkor most nem gonoszkodnal igy.
:(
"nem is ötletelek tovább, mert ráz a röhögés"
Erre mit mondhat egy uri csavargo? Talan ezt:
www.youtube.com/watch?v=g4VNeOEBC9Y
"Majd megöregszel"
Elvtarsi udvozlettel! :) De inkabb Pisz! :)

2017.08.24. 00:53:30

@guma:
Bocsanat a durva hozzaszolasert, elontotte az agyamat a ver. Nagyon ovon aluli volt az a 70 ev es a csiszolas no miatt, nem? Eros felindultsagbol elkovetett komment:( Enyhito korulmeny:)
(amugy ertem en az inditekot, nem vagyok annyira hulye proli letemre)
Pisz!
PS: sorry, hogy hivatlanul bepofatlankodtam kis kocsmatokba es probaltam jopofaskodni:(

guma 2017.08.24. 03:34:56

@Cascabel:

Ronyecz (még világosítottam neki valaha! szerettem!), József Attila?!
kösz! :)))) ez mindent megért...

te kis mimóza! :))))))
kimaradt a "majd" szó - erre kiborultál?
béke! még a címekben is vétek ennél nagyobb hibát. nem dől össze a világ! :))))))))))))))

én közelebb vagyok a 70-hez mint a 60-hoz. na és akkor mi van? ez egy állapot nem a világ vége...

plusz melós voltam világéletemben csak kalandoztam társadalmi munkában más vonalon is, amit nem bánok.

a kocsma pedig mindig nyitva, csak nincs mindig kiszolgálás! :D

guma 2017.08.24. 03:46:02

@gazoló: :))))

ez qrva jó fotó! te csináltad?

neked is jó éjt, de a zenéd az én álmom elvitte...

guma 2017.08.24. 03:50:27

@Cascabel:

"amugy ertem en az inditekot"

dehogy érted! :))))))))))
párhuzamos útra léptél és elfelejtesz nevetni a "mézesmadzagon"...

2017.08.24. 05:29:29

@guma:
Te asztan tucc meglepetesekkel szolgalni!:) Aszittem, valami tiny koru jany gunyolodik a koromon meg hogy ven fax lettemre meg mindig koszos, alantas munkat vegzek, meg csajozni akarok, stb., erre mik ki nem derulnek!!!! :)) Akkor megegyszer: bocsanatot kerek, roppant bunko voltam:(
Maskulonben is tudod miert van ez, hogy az emberek nem ertik vagy felreertik egymast?
" Igen, igen asszonyom, ki tudja? Látja? Látja, maga se tudja pontosan. Azért van az egész, mert ki lát az emberekbe? És azt mondom, hogy én például:
- "" Születtem Magyarországon... "" - " (Egerben) :))))
Peace! (nincs harag, ugye?) Thx:))

2017.08.24. 05:40:16

@guma:
"még világosítottam neki valaha"
Nekem soha nem vilagositott senki, mindig setet utakon jartam :( (Hal' Istennek) :)))

"mimoza"
Na, ezt is megkaptam! En, a legkemenyebb csavo a vilagon, aki megjarta a Poklot is! :)

Ja, orulok, hogy tetszett a Jozsef Attila vers. Nekem is termeszetesen. (tudok en azert oromet is okozni) :)

"mezesmadzag" No Comment! :))
Peace!
Ui: mijert nem alszol? hajnal fel 4-kor fenn kuruttyolni nem semmi! Normalis ember akkor fordul a masik oldalara, nem? Ja, bagoly mondja... En fel 4 korul szoktam lefekudni:)

guma 2017.08.24. 07:26:50

@Cascabel:

"mijert nem alszol?"

ha elárulnám, röhögnél egy hónapig (vagy nem :D) :)

"Nekem soha nem vilagositott senki"
szerintem neked is teremtett itt ott fényt a villanyszerelő, aki ha teheti, máshogy is világosít(pl fejgéppel).

a verset posztba is rakom úgy is régen volt vers.

nem valószínű, hogy félreértettelek hiszen kuncogtam már az utálom nőket és más nyalánkságon. nálam az egész összeállt és határozottan jó kedvem lett a "hömpölygő" fordulatoktól.

koszosabb melót nem igen tudsz végezni mint amit nekem kellett sokszor a koszos helyen.
tehát ne nyafogj, csak kösd fel a gatyát, mert az élet már csak ilyen: meglepetések halmaza.

guma 2017.08.24. 07:32:12

@Cascabel:

"nincs harag, ugye?"

harag? miért?

szórakoztató útitárs lennél! :))))))))))))))))))
:D

gazoló 2017.08.24. 08:10:09

@guma:

nem merlek a többel felizgatni,de Te megtetted Ronyecz Mária hangjával,versével..kösz..

.......

más

www.youtube.com/watch?v=D83VudCCfUY&t=1062s

guma 2017.08.24. 09:12:16

@gazoló:

tudom, hogy rád mindig számíthatok csak fügédre nem :))))
:D

pedig én még binygit is hoztam ide neked, ami sosem hagy cserbe... észre sem vetted! :(

gazoló 2017.08.24. 23:33:02

@guma:

binyiglit??

mit? hol?

........

a füge csak akkor fog idén beérni,ha novemberben lesznek még húsz fokok) de ha zölden is szereted?))

www.youtube.com/watch?v=IbSUE4O_rR8
süti beállítások módosítása