He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Somló Tamás 1947 - 2016. RIP

2016.07.21. 06:59 guma

Búcsú az énekestől

Az LGT, így emlékezik Somló Tamásra

Íme Somló Tamás utolsó fotójának szívszorító története

Somló elvesztete a harcot /Fotó: MTI-N-MOHAI BALAZS

Budapest — Lezárult hazánk beatkorszakának leghosszabb fejezete! Már sosem lesz teljes a Locomotiv GT, pedig Somló Tamás (†68) még színpadra akart állni a legendás négyessel, de az Omega-család rivaldafényben álló tagjai közül is a több hangszeren játszó énekes-dalszerző az első, aki az égi zenekarba igazolt.

Egyetlen lánygyermeke, az immár 15 esztendős Somló Lili édesanyja – akit Somló csak Csufláknak hívott – a múlt héten még közzétett egy friss fényképet, amely bizakodásra adott okot a nagy titkolózásban.

Ez egy friss fotó, és azért ez a profilképem, hogy megelőzzünk mindenféle pletykát – válaszolta megkeresésünkre K. Gyöngyvér (40).

Az utolsó fénykép az énekesről /Fotó: FACEBOOK

Kurta soraiból arra lehet következtetni, július 18-án, hétfőn még nem volt arra utaló jel, amely az éjszakai tragédiát előrevetítette volna. A bensőséges hangulatú fotón a közös lakásban betegeskedő Somló reményteli pillantással szorítja magához egykori élettársát, akivel hivatalosan négy éve döntöttek a külön utas közös élet mellett. A zenésznek ez megfelelt, hiszen így a lánya az élete része maradt. Otthonához közel a trafikos arról mesélt, Somló az elmúlt hetekben még néha kijárt kutyát sétáltatni, de riasztó volt, mennyire lefogyott.

Jóbarátja, Presser Gábor még múlt szombaton is meglátogatta. Egykori törzshelyén, a Lánchíd sörözőben elárulták, egy hete nem látták Somlót, bár az elmúlt fél évben egyébként is elmaradozott, már csak akkor tért be, ha valakivel találkozót beszélt meg oda. Úgy tudjuk, álmában érte a halál.

http://www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/ime-somlo-tamas-utolso-fotojanak-szivszorito-tortenete/wxn9vbw

Több százan emlékeztek Somló Tamásra

 

Miénk ez a cirkusz


Lehetsz fent, és lehetsz lent,
fentről lent van baj, és lentről pedig fent.
Ó, az óriás vállán törpe áll, és büszkén trombitál:
"De nagyra nőttem már!"
Tudod jól, számíthatsz rám,
nálam mindig van egy újabb mutatvány.
Ó, s ha ketrec nélkül morgok kicsit, ne izgasd magad;
tudod, itt senki nem harap.
Míg a törpe ordibál,
míg az óriás félreáll,
míg az őrült körbejár,
miénk ez a cirkusz,
itt mindenkire szerep vár.
Szól a fej: "Hajtani kell!"
De a jó bringákra mások szálltak fel.
És én a görkorcsolyás álmok mögött gyalog maradtam,
de nincs egy rossz szavam.
Állj mögém, szurkolj nekem,
és ha együtt nyerünk, hajolj meg velem.
Ó, a páholyból majd éljenzés és virág száll felénk;
nekem ez épp elég.
Míg a törpe ordibál,
mert az óriás vállán áll,
míg az óriás félreáll,
mert a törpe ordibál,
míg az őrült körbejár,
miénk ez a cirkusz,
itt mindenkire szerep vár.
Mindenkire szerep vár.
Ha én vagyok én, és te vagy te,
ki a bohóc, én vagy te?
Ha én vagyok én, és te vagy te,
ki megy ki, és ki jön be?
Ha én vagyok én, és te vagy te,
ki megy fel, és ki jön le?
Ha én vagyok én, és te vagy te,
ki a bohóc? Én meg te.
Míg a törpe ordibál,
mert az óriás vállán áll,
míg az óriás félreáll,
mert a törpe ordibál,
míg az őrült körbejár,
miénk ez a cirkusz,
itt mindenkire szerep vár.
Kússzunk fel, a lépcső vár,
kár, hogy néhány csúszda megfordítva áll.
És lenn a háló kissé elszakadt, de így izgalmasabb,
s van, aki nézi csak.
Tudnod kell, fontos szabály:
ha a legkisebb a legtetőre áll,
õ mindenkinél ügyesebb, és fentről mindent lát;
figyeld az ő szavát.
Míg a törpe ordibál,
mert az óriás vállán áll,
míg az óriás félreáll,
mert a törpe ordibál,
míg az őrült körbejár,
miénk ez a cirkusz,
itt mindenkire szerep vár.
Miénk ez a cirkusz.
Mindenkire szerep vár.
Miénk ez a cirkusz.
Min-den-ki-re szerep vár.
Min-den-ki-re szerep vár.

Szöveg:Mindenki
Az lenne jó, hogyha
mindenki, mindenki, mindenki, mindenki

Ha mindenki szeretné a jó zenét.
De mindenki tudná, hogy mikor elég.
S mindenki vállalna egy szólamot,
s mindenki fújná a dallamot.
mindenki, mindenki, mindenki, mindenki

És mindenki tudná, hogy a zene segít,
és mindenki tudná, hogy mindenkin segít.
S mindenki tudná, hogy mirõl szól a dal,
s mindenki tudná, hogy most mit is akar.
mindenki, mindenki, mindenki, mindenki
mindenki, mindenki, mindenki, mindenki

És mindenki hagyná a másikat,
hogy énekeljen úgy, ahogy szívébõl fakad.
És mindenki várná a pillanatot,
mikor együtt fújhatjuk a dallamot.
mindenki, mindenki, mindenki, mindenki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr928904550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása