He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mérnöknek és a többi fiúnak a sikeres locsoláshoz

2016.03.28. 07:44 guma

Képtalálat a következőre: „vicces húsvéti képek”

Képtalálat a következőre: „húsvéti képek”

Kinyílott az aranyesö
Én voltam ma a legelsö,
aki kora reggel
locsolkodni kelt fel
Minden szôke, barna lány,
Mint a piros tulipán
Virulva-viruljon
Rózsapermet hulljon.
Íme, itt a kölni
Szabad-e locsolni?
Itt a húsvét, eljött végre
A szép lányok örömére
Mert a lányok szép virágok
Illatos víz illik rájuk
Ne fuss hát el, szép virágom,
Locsolónak csók jár, három.
Rózsa, rózsa szép virágszál,
Szálló szélben hajladozzál.
Napsütésben nyiladozzál.Képtalálat a következőre: „húsvéti képek”

Illatos víz illik rájuk
Ne fuss hát el, szép virágom,
Locsolónak csók jár, három.
a jókedvnek könnyű pírja
borítsa el arcodat.
Szép vagy, szép vagy, mint egy angyal,
ne váljunk el hát haraggal,
beesett a hónunk alja:
elô a bort, nosza rajta!
Minden szôke, barna lány,
Mint a piros tulipán
Virulva-viruljon
Rózsapermet hulljon.
Íme, itt a kölni
Szabad-e locsoln

i?Képtalálat a következőre: „húsvéti képek”Képtalálat a következőre: „húsvéti képek”

Húsvét hétfőn korán kelek, Sonkát, tojást eszegetek.
Aztán gyorsan fölpattanok, Késő estig locsolhatok.
Vár reám egy szelid bárány, Ő lesz majd a kedves mátkám !
Örömmel és büszkén keltem fel ma reggel,
Hogy meglocsoljalak téged sok-sok szeretettel.
Sok házat bejártam, sok virágot láttam,
De ilyet, mint te vagy, sehol sem találtam !Képtalálat a következőre: „húsvéti képek” Képtalálat a következőre: „húsvéti képek”Képtalálat a következőre: „húsvéti képek”Képtalálat a következőre: „vicces húsvéti képek”Képtalálat a következőre: „húsvéti ételek képekkel”Képtalálat a következőre: „húsvéti ételek képekkel”Képtalálat a következőre: „húsvéti ételek képekkel”Képtalálat a következőre: „húsvéti ételek képekkel”

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr948530960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2016.03.28. 12:58:14

:)

Éles sarok, kezdő törés,
bordástengely, reteszkötés,
csapsurlódás tangens róval,
megjöttem a locsolóval.

www.youtube.com/watch?v=uLuuunNU9uY

Akkó tölcsél valamit...

Horizont 2016.03.28. 19:25:13

@guma: Két napja próbálom jelentem sikerült:) Bocsánat, hogy a csapos közbeszólt :)))

Sonkára ránézni se tudok már:)

Horizont 2016.03.30. 05:09:56

@miről van itt nagybasz0: Köszi:)
Büszke is vagyok magamra. hahahaha

guma 2016.03.30. 06:14:38

@Horizont:

lehetsz is!:))))

nekem nem sikerült, pedig akartam!
sőt van a kreatív húsvéti terítés posztom, ahonnan eltűntek a képek(!?) és még azt sem tudom megszüntetni. :(((

csak félretettem... tehát ha tudod töröld azt is. :)

guma 2016.04.01. 07:06:30

@Horizont:

sikerült nekem is végre (még az nap)

megijedt tőled? :D

Horizont 2016.04.01. 16:57:02

Na akkor csak összehoztuk, nem hagyjuk, hogy kibabráljon velünk:) Még mit nem:)
süti beállítások módosítása