Az ENSZ videóversenyén győzött a magyar alkotás.
Európa: Magyarország
Afrika: Tunézia
Amerika: Ecuador
Kelet-Ázsia és a Csendes-óceán: Makaó (Kína)
Közel-Kelet: Palesztina
Dél-Ázsia: Maldív-szigetek
Népek Választása Díj: Kolumbia
Pár szó a magyar filmről: A 90 másodperces magyar imázsfilmet a Think Hungary – More than expected (Magyarország – több mint amit várt) szlogen jegyében a külföldi kommunikációra szánták, és 2013 novemberében mutatták be. A videóval az volt a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a valóságnál sokkal szürkébb vagy idejétmúlt (csikós-gulyásos-paprikás) prekoncepciókat meghaladva négy kiemelt terület – Budapest, Balaton, az egészség- és a konferenciaturizmus – mentén adja vissza az ország hangulatát. A Kostil Danila és Kostil Luka rendezte film egyébként tavaly októberben Ezüst Delfin-díjat nyert turizmus kategóriában a vállalati filmek díjazására specializálódott Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadóján Franciaországban.
innen : http://www.origo.hu/utazas/hirek/20150918-europa-legjobbjanak-valasztottak-magyarorszag-imazsfilmjet.html