He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hétfői humor

2014.05.19. 08:02 guma

www.tvn.hu_5ca3ef6a3c97860bf302c94c6dcecf42.gifValódi ellenőrző beírások:

Az osztályfőnöki dicséretet még mindig nem íratta alá.Megintem.

Kémiaórán a kisérleti anyagot elfogyasztotta.

Fia olvashatatlanul ír.Bár párszor még így jár jobban.

Elkobozta társa tízóraiját.

A gyerek órán beszél,és állandóan jelentkezik.

Fia óra alatt a pad sarkával jéghokisat játszott a terem körül,eközben MÁV bemondásokat tartott,melyben a rólam elnevezett szerelvény közeledtére figyelmeztetett.

Fia a szünetben sztrájkot szervezett.Letörtük.

"Órán rendetlen voltam, tiszteletlenül beszéltem"-és alatta a tanár aláírása.


Egypár méltói szülőválasz:

T:Jancsika rendszeresen nem issza meg a tejét.
SZ:Kivégzéséről gondoskodom.

T:Fia az órán állandóan beszél.
SZ:Szerintem az anyjától tanulta,mindkettőnek ellátom a baját.

T:Értesítem T.szülőket,hogy gyermeke történelemkönyve lapokból áll.
SZ:Ellenőriztük, valóban.

:fetreng2::fetreng2:

Titkos ügynök

- Hogyan álcázza magát a skót titkos ügynök egy étteremben?
- Borravalót ad a pincérnek.


:fetreng2::fetreng2:

ORVOSOK TÖRTÉNETEI!

Egy férfi berobbant az ambulanciára és azt kiáltotta: "A feleségem mindjárt szülni fog a taxiban!" Én mindjárt fogtam az orvosi táskámat, kirohantam a taxihoz, feltéptem az ajtaját, a nőnek felhúztam a ruháját és már éppen a bugyiját próbáltam lehúzni, amikor észrevettem, hogy több taxi is áll a klinika előtt, és én nem a jót választottam ki...
Dr. Mark MacDonald, San Antonio, Texas

:fetreng2::fetreng2:

Egy komplett kivizsgálást végeztem, amibe a látás ellenőrzése is beletartozott. Felállítottam a pácienst a szemvizsgáló tábla elé, elkezdtem. "Takarja le a jobb szemét, és fentről lefelé olvassa el a betűket!"
A páciens hibátlanul végigolvasta, még a legkisebb betűket is.
"Most a balt" - mondtam.
Ezt is tökéletesen elolvasta.
"Most mindkettővel"
Nagy, hosszú csend. Még a hatalmas E betűt se tudta elolvasni a tetején. Megfordultam, és azt láttam, hogy a páciens ott áll, és mindkét szemét eltakarja...
Túlságosan röhögtem, hogy be tudjam fejezni a vizsgálatot.
Dr. Matthew Theodropolous, Worcester, Massachusetts

:fetreng2::fetreng2:

A szívműtétje után két héttel felülvizsgálatra jelentkezett a beteg, és panaszkodott, hogy a kötszerrel baja van.
"A nővér azt mondta, hogy 6 óránként szükséges az új kötözés, és én már nem tudom megkötni a kötszert." - mondta.
Gyorsan levetkőztettem, és azt láttam, hogy a betegen ötven tekercs kötszer található körbe-körbe!
Azóta az instrukciókban az is benne van, hogy az új kötszer felkötözése előtt a régit el kell távolítani.
Dr. Rebecca St. Clair, Norfolk

:fetreng2::fetreng2:

Egy női betegtől kérdeztem, hogy ízlett neki a reggeli. Azt mondta: "Nagyon jó volt, kivéve a Kentucky Jelly-t. Annak nagyon rossz az íze."
Amikor elkértem tőle, hogy megnézzem, a nő átadott egy tégely KY Jelly-t [síkosító anyag, vazelin]...
Dr. Leonard Kransdorf, Detroit


:fetreng2::fetreng2:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr186128913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása