He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A vérükben van! :)

2014.02.12. 08:08 guma

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr915789477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.02.12. 10:47:58

gyereknél ez nekem olyan fura, mnden elsmréesem mellett.

miről van itt nagybasz0 2014.02.12. 15:43:47

a táncikát sztem a pici kölök nem élvezi, és tuti, hogy a degenerált szülő erőlteti csak... én ilyen kis koromban játszottam mindenfélét, igyekeztem gyerek lenni, és ezzel járóan idegesíteni a felnőtteket, a házat azé nem gyújtottam fel...

www.youtube.com/watch?v=4kPophWJKhk

Marcellusca 2014.02.12. 19:41:33

@Penivaldes: @miről van itt nagybasz0: Furcsa.
Ezek a gyerekek tudják az alaplépéseket, ismerik a koreográfiát, de fogalmuk sincs arról, hogy mit fejez ki a tánc.

guma 2014.02.13. 07:28:14

szép napot! :))))

@Marcellusca: neked van igazad azt hiszem...

@Penivaldes: nekem azért nem furcsa mert a pici totyogó is már hihetetlenül tuja rázni a seggét zenére...

@miről van itt nagybasz0: minden gyerek más... egyiknek van labdaérzéke másiknak nincs... egyik olvas, másikat csak a képek érdeklik... egyik köpőcsövet, kardot készít a másik a lányokkal orvos vagy papás mamás játékban éli meg a játék örömét...

szerintem itt is van amelyik gyerek iszonyúan jól érzi magát a táncparketten, csak még nem tudja miért van rá ekkora hatással az a ritmusos mozdulat...

miről van itt nagybasz0 2014.02.13. 10:06:32

@guma: Akkó velem valami baj lehetett, mert volt labdaérzékem, olvastam, érdekeltek a képek könyvek, újságok, képregények, legómániás voltam, de sajnos csak az oviban tudtam, mert otthon nem volt, kardot, íjat készítettem, és használtam, fúvócsöveztem, fára másztam, rollereztem, koriztam (majd a koriból házi készítésű gördeszka lett, amit a külföldi pif újságból igyekeztem lekoppintani), golyóscsapágyas gokarttal hasítottam, bicikliztem, verekedtem, papás mamásból soha nem maradtam ki... ja és óvodás bulikon, farsangokon, fellépéseken még ugrabugráltam is... :)

Asszem, lila gőzöd sincs arról, hogy milyen munka van ebben, na ezzel van a baj, régen pár edzést tartottam gyerekeknek, piciknek is, heti 2x2h néha 3x2h-át jártak, és érdekelte őket, ehhez a szinthez közük sem volt, pedig tehetségesek voltak, de nekem elhiheted, hogy a gyerekek a videón, csak szülői erőltetéssel, foglalkozással minden napi igen sok órás gyakorlással lehetnek ezen a szinten... és lehet, hogy nem lesz idejük gyereknek lenni...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.02.13. 10:50:22

nekem nem az furcsa, hogy van nekik mozgás, ritmusérzékük. hanem, hogy miniatürizált felnőttet csinálnak belőlük. a tánc ugyanis, énszerintem, bár lehet, hogy nem így van, de nem egyszerűen csak az, hogy tudod a lépéseket, hanem annál több. olyan valami amit felnőttként tudsz igazán felfogni. amikor ezekt a piciket néztem, óhatatlanul az a most divatos dolgo jutott eszembe, amikor a kicsibabákat is felnőttes stílusú ruhákba bújtatják, tehát amikor a kissrác, úgy van felöltöztetve, mint aki éppen a golfklubba készül.

miről van itt nagybasz0 2014.02.13. 11:05:56

@Penivaldes: Nekem olyan érzésem volt az első videó után, mint ha a cirkuszban látnék kis csimpánzokat ruhában, akik tökéletesen utánozva a mozdulatokat, emberi felnőtt tulajdonságokkal, érzelmekkel, parádéznának a manézsban...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.02.14. 15:52:10

@miről van itt nagybasz0: a boldog gyermekkor..holl van az már?..
a házunk előtte a virágos kert a rózsákkal, nárciszokkal, tulipánokkal, hóvirággal, és a domb, amelyen a fű sötétzöld volt, és én rohanok lefelé az udvarba, aminek két végét a pincekapu, és a kertkapu jelentette. ott fociztam a testvéreimmel, és ott volt a féáskamra, a kincsekkel, ott volt oldalt az élelmiszerkamra, ahol a répákat tartottuk, és a lépcsők ahol egy vad teraszhoz mehettem fel, ahol nyáron ültünk, és ahol a napfogyatkozást néztük, és annak oldalában keskeny lépcső, és dombocska, ahol vadvirág nőtt, ibolya, hóvirág, nőszirom. és lejebb a lejtős kertünk, a nagy fákkal: körte, mandula, dió, alma, cseresznye, barack, melyek tavasszal virágba borultak. és minden talpalatnyi föld meg volt művelve, mert üres földet nem kapálunk mondá öreganyám.

na ilyen helyen éltem le életem első 11 évét.

miről van itt nagybasz0 2014.02.15. 09:50:24

@guma: Milyen hamar felnőtt a kislány... a gyerekkori videón csak a feje volt nagy, de felnőtt korára megette a nézőket... a végére már a felnőtt kisfiút is felfalta, a jóhiszemű fodrász is éppen csak eltudott menekülni... :)

@Penivaldes: Mi lett a kerttel?
süti beállítások módosítása