He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

nem hiszem... - egy kis "Kaukázus"

2013.02.19. 08:07 guma

A 21. látványfürdő is kiszárad
A Halászbástya környékén a mészkőlépcső átesik savas kémhatásba
A Hadtörténeti Múzeumot majd elfoglalják a partizánok
A 48as olcsó nyersvas kard lesz újra,

A hátizsákos alternatív fiatalokból senki se jön már Magyarországra:
Leszarják, nem kiváncsiak a Sziget Fesztiválra,
sem a 41-ben kötött örökbaráti szerződésre,
sem az 56-ban pörgött pesti srácok emlékére,
sem a puha diktatúra kiszolgálószemélyzetére,
sem a rendszerváltás győztes milliárdos rétegére -

Nem hiszem, nem hiszem
nem hiszem, hogy 3:2-re,
nem hiszem, hogy 3:2-re győztek
Lenyúlták a nőket,
sosem hívtam őket,
ezek jöttek láttak győztek..

nem hiszem..

Magaddal vagy háborúba', magaddal, vagy énvelem
hét sérelem, hét doboz kincs, ez a hetvenhetedik életem
leoltalak, baszki, hapci, leszel élet tenyerén
beletöröl a nadrágjába, itt nincs olyan, hogy te meg én

Én vagyok, és individualizmus a nagypapám
optimista újgazdag lesz alsószoknyás nagymamám
mert például csak körök vannak az életbe' és nem utak
nem terek, és nem is hegyek, csak mindenkori vadnyugat

Folyamatos hírverések, folyamatos ömlengés
blogol boldog-boldogtalan, írogat és mégsincs kész
egyedül vagy, zsebkendőd sincs, neked is majd én adok
ha beszólsz, könnyen kicsinálnak nem tudom kik a nagyok

Hozzám gyertek, hozzám fordulnak a végzős hallgatók
tőlem kapnak támogatást a túlerővel harcolók
olyan legyél, hogy örökös örökké találd meg a helyed
mer' a földön csak pillanat vagy, pillanatnyi szeretet

Jelen legyél, rámutass a személyeddel a gatyára
az a folt ott én lehetnék, de nem lettem nem hiába
ellenálltam, nem hagytam el, magamat mer' küszködök
azér' mert te nem ugatsz le, attól én még szédülök

Magaddal vagy háborúba', magaddal, vagy énvelem
nárcisztikus modern ember, helyetted is szégyellem
leoltalak, baszki, hapci, leszel élet tenyerén
beletöröl a nadrágjába, itt nincs olyan, hogy te meg én

 Szép ingatlanom van a hegyen,
Persze hogy nincs a nevemen.
Gazdag vagyok, becsületes,
Milliárdos, én tudok ilyet.
Öreg király addig király,
Amíg az új le nem pipál.
Sokat keres, sok pénze van,
Mellette szarnak érzem magam.

Az én ablakom a látószögem,
A friss levegő jól esik nekem.
A Gellért-hegyen nincs szmogriadó,
Én kiemelkedtem és ez a jó.

Nagy ingatlanom van a hegyen,
Persze hogy nincs a nevemen.
Én gazdag vagyok, becsületes,
Milliárdos, és tehetséges.

Szép ingatlanom van a hegyen,
Persze hogy nincs a nevemen.

Megyek és veszek valamit neked
veszek neked, hogy valahol legyek
Alkalom legyek, vagy egyetlen legyek? -
pótcselekvés a semmiben veled

Munkából élek, paraszt vagyok
mindig és mindenkor kemény gyalog
Tudatos ember, zsebébe kender-
autó helyett menj gyalog!

Gyalogos ember tudatos ember
Oktogon, Deák tér, ott is vagyok
Media Center, több sebből vérzel-
autó helyett menj gyalog!

Truman lemarad
A T-Ford nem arat
A Challenger felrepül
New Orleans elmerül

Munkából élek és belehalok
az életben leginkább kölcsönhatok
hatok a zöldre és hatok a földgömbre
de autó helyett menj gyalog!

Nincs semmi veszve, meg vagyunk mentve
van még egy csillag itt valahol festve
kényszerűségem a túlnépességem
itt mindenki autózik, még odaérjen.

Vékony a pajzsom és bejön az ózon
de tartom magam mert még van még egy pózom
A kérdés, a pont, a nyom zseniális
a kereső ember szentimentális

Olajkutakat,
szabad légutat,
extra nagy profit,
majd a Wall Street felnagyít

Tudatos ember 3x
öntudatos ember

Nem vagy nyomaték,
nincs több szakadék,
te vagy a rohadék,
nyomatod magadat,
és a kortünet te vagy!

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr475054874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása