He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Tankcsapda - Hatalom Nélküli Rend

2012.12.03. 18:52 Horizont

Mindig az utolsó volt a sorban
Senki sem figyelt rá de a
Szemébe' nem volt félelem tudta
Nem tart soká hogy
Mindig másé az érdem
A piák a csajok a lé
A fejében már kész a terv
A Világ a lába elé
Úgy rogy majd végül mint egy
Haldokló jószág ami
Több sebből vérzik mint ez a
Széjjel szakadt ország

Elege lett abból hogy ő is csak egy termék
Úgy érezte eljött végre a perc hogy megismerjék

A kérdésre a választ hogy mit jelent hogy
Az anarchia nem a káosz hanem a hatalom nélküli rend

Mindig az utolsó volt a sorban
Senki sem figyelt rá de a
Szíve mélyén tudta
Jó lenne tartozni valahová ahol
Úgy néznek rá ahogy másokra is néznek
Ahol a tetteinek hisznek nem az
Üres szavaknak meg a pénznek

Elege lett abból hogy minden csak egy termék
Úgy érezte eljött végre a perc hogy megismerjék

A kérdésre a választ hogy mit jelent hogy
Az anarchia nem a káosz hanem a hatalom nélküli rend
Mondom a kérdésre a választ hogy mit jelent hogy
Az anarchia nem a káosz hanem a
Mindenkori hatalom nélküli rend

Egy napon aztán elege lett hogy
Rángatják mint egy marionett
A sorsát a feje felett
Senki ne döntse el soha többé

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr624945704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2012.12.03. 18:56:47

Hatalmas!

Szerettem volna hogy két oldalon legyen,ne ilyen hosszan, de nem jött össze:))))

guma 2012.12.03. 20:32:35

@Horizont: én sem tudom megtörni csak a hagyományosnál :)

ügyetlen vagyok, pedig kísérleteztem...

azt hiszem Miskolcon v Diósgyőrben forgatták...

guma 2012.12.03. 21:02:10

@Horizont: illetve, ha több videó van akkor az a <!--more--> működik.

de szövegnél nem...
fogalmam sincs hogyan kell csinálni. :)

miről van itt nagybasz0 2012.12.03. 21:02:16

@Horizont: Mikkó nyáron kiposztótam ezt a számot, akkó még nem teccött? :)

guma 2012.12.03. 21:04:11

@miről van itt nagybasz0: tudod a jó bornak sem árt az idő :))))

(emlékeztem, hogy járt itt - de nem volt kedvem rákeresni. :DDDD)

miről van itt nagybasz0 2012.12.03. 21:30:41

@guma: Osztán miért nem mükszik, az a<!--more-->? :)

guma 2012.12.03. 22:16:00

@miről van itt nagybasz0: nem jöttem rá :)

beírtam a videó link mögé és nem törte meg. :(

kitöröltem és azóta csak szöveg nélküli videóknál alkalmazom, ott jó.

guma 2012.12.04. 06:57:08

@miről van itt nagybasz0: mesélj! :)

mit csináltál? :DDDD

miről van itt nagybasz0 2012.12.04. 09:42:06

@guma: Csak betettem a betenni valót a helyére... :)

Ha szöveget akarsz megtörni, akkor esetleg nem a szöveget kéne megtörni? :P

Horizont 2012.12.04. 17:41:50

@miről van itt nagybasz0: Ó bocsánat amiért nem emlékszem! Ez már korral jár! Nem is értem, hogy nem figyeltem fel rá??Vagy pont nem néztem be, vagy üdültem?Amikor tök jó, a klipp is. Mellesleg néha még arra sem emlékszem ami tegnap történt:)Akkor tiéd a dicsőség!Puszi és köszi:)

guma 2012.12.04. 19:15:05

@miről van itt nagybasz0: na ne má! :))))
megint lemaradtam, mert a szöveg előtt sem látok semmit... :D

miről van itt nagybasz0 2012.12.04. 19:21:13

@Horizont: Persze, hogy nem emlékszel, nyáron raktam ki, oszt Te meg csak pasiztál meg nudiztál végig, ahelyett, ho' kukkeroltad vóna a posztokat! :D

miről van itt nagybasz0 2012.12.04. 19:25:17

@guma: Kattincsá rá a html gombra, oszt láthatod a csodát html módba... :)

guma 2012.12.04. 19:38:59

@miről van itt nagybasz0: na lemostál a térképről is! :)

komolyan, hol az a html gomb? :D
viszont a www eltűnt és van egy karika benne valami, ami nem szolgáltat információt...

na egyre hülyébb leszek!

Horizont 2012.12.04. 20:09:59

@guma: na ezért nem merülök én bele, mert megrenget a tudat, hogy mennyi mindent nem tudok. Így meg amit tudok arra nagyon büszke vagyok!!! Hahahahahaha

Horizont 2012.12.04. 20:11:18

@miről van itt nagybasz0: :DDDDDDDDDDDDDDDDD
De jó is lenne még pasizni, nudizni. Na utóbbira nem vágytam soha, de most beleegyeznék ha bombázó alakom lenne:DDDDD

miről van itt nagybasz0 2012.12.04. 20:57:00

@guma: Gyááá! xD Má nem is csodálkodozom rajt, hogy Conv többször kapott sokkot... :)

A titok a szerkesztő felületen van, egy bizonyos gombra ráírva, (HTML).

guma 2012.12.04. 22:22:50

@miről van itt nagybasz0: Conv!? Sokkot?! Mi (vagy én! :DDD) hoztunk fény nyugalmas életébe. :)

Gondolod, hogy találkozott volna ilyen kérdésekkel, kifejezésekkel szakmájába, ha nem jövök én? :)))))

Elaludna a gép mellett, így meg vagy gondolkodik kicsit vagy eregeti a lila ......

:)))))))
süti beállítások módosítása