He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Mázlisták

2012.06.18. 15:53 Ayuamarca

7 komment

Címkék: videó

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr934596208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2012.06.18. 19:50:02

Azta qrva életbe:))) Majdnem leestem a székemről:)

guma 2012.06.19. 10:13:54

Helló! Sziasztok! Szép napot! :))))
Üdv mindenkinek! :)

hátha kedvet kaptok csak úgy beköszöni. DDDDDD

bandika gazdája 2012.06.19. 13:24:36

@Horizont: Egyiptomi ugróegér! Szerintem cuki! :)

Horizont 2012.06.19. 19:36:18

@bandika gazdája:
Cuki?? Lehet. Azért írtam, hogy "kis rusnya" :DDDD
Egér is meg ugrik is? Ez nekem sok. Nem tudom mi az oka, de az egerektől irtózom. Kiráz a hideg. Na jó rajzfilmeken szeretem:)))Pedig ősszel annyi van a házunknál és házunkban!Tudom, hogy nem bánt nem is félek tőle, csak valami miatt nem jön be....:)))
süti beállítások módosítása