He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egyszer egy madárka

2012.04.18. 10:45 miről van itt nagybasz0

7 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr924458512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2012.04.18. 16:07:17

Kedvenc dalom:

www.youtube.com/watch?v=Shsp3hp2TdQ&feature=relmfu

(Bár, nem pontosan így ismerem a szövegét.)

Conv. 2012.04.18. 16:47:06

Tisztelt IT csoport!

A mai nap kezdtem a cégnél és már el is készült a céges e-mail postafiókom, köszönöm gyors intézkedésüket!

Értékeltem a humorérzéküket, de a kiosztott e-mail cím természetesen nem maradhat. Hogyan képviseljem a céget egy olyan e-mail címmel, hogy faszi@cegunk.hu

Köszi, Farkas Szilárd

VÁLASZ:

Szia, Szilárd!

Rossz hírem van, ez nem vicc ! E-mail címek generálása automatikusan történik a vezetéknév és a keresztnév első betűiből. És sajnos nincs lehetőség ennek módosítására.

Nekem elhiheted, üdv.: Pintér Csaba (picsa@cegunk.hu)

guma 2012.04.18. 20:11:06

@Conv.: :)))

játék a szakkal (nevekkel)?
nekem a piros nadja jutott eszembe, akinek sokáig azt hittem nem valódi csak becenév a keresztneve.

tegnap meg egész jól kitárgyaltátok Marcival az általam "tört" szöveget, szinte minden ponton.
mondhatnám, hogy undok vagy. de tudom - nem! csak szeretsz "lenullázni", mert hiába értem a konteo elméletet és ismerek meg általatok rengeteg új dokumentumot - nem tartom valóságnak, hogy minden porcicát ez szabályoz és nem a becstelen harácsolás.
erre utaltam - ezt te is és Mérnők is tudja.
csak én nem tudom még mindenre ráhúzni. ennyi...
nekem ez is érdekes volt :

progressziv.blog.hu/2011/06/13/allam_alom_izrael_es_poroszorszag

Conv. 2012.04.18. 21:16:49

@guma: ez egy érdekes, de csak polemizáló gondolatsor.

olvasd el
shlomo sand: hogyan alkották meg a zsidó népet? című könyvét.
nemrégen láttam libri boltban, tehát valszeg lehet még kapni. de megrendelni biztosan.
www.libri.hu/konyv/hogyan-alkottak-meg-a-zsido-nepet.html

holokauszttúlélők gyereke, a tel-avivi egyetem történelem professzora írta, tehát authentikus forrásnak lehet venni. (nem is cáfolta senki zsidó még az állításait, csak igyekeztek megakadályozni a könyve(i) kiadását, aztán amikor nem sikerült, elkezdték nevetséges sci-fi-ként, áltudományos műként kezelni. de cáfolni nem tudta egyik sem.)

vimeo.com/17109680

Conv. 2012.04.18. 21:18:36

@guma:
én nem tudtam és nem is értettem miként kerültek oda azok a gondolatok amiket oda betettél, és most sem látok semmi összefüggést bennük a témával amire reagáltál.

guma 2012.04.18. 21:38:43

@Conv.: köszi keresni fogom. :)

annál is inkább mert ma megtudtam nem szellemi hanyatlás indult el nálam és a hízásnak, böröm eszméletlen romlásának, szem és arc majdnem azt mondtam torzulásának, de csak erős változásának, petyhüdségének ami majd 1 éve elindult 1 oka van.

jól le is baszott a dokinőm, hogy 5 hónap után visszataláltam hozzá a kész lelettel. DDD

mondtam, én jöttem minden hónapban, de abba a tömegbe ami itt volt nem voltam hajlandó beülni, mert hátha elkapok valamit.
jót röhögtünk, azt elküldött új vizsgálatokra. de megmondtam neki hogy júniusnál előbb ne várjon vissza, mert dolgom van és végre Badacsonyba is el akarok jutni pár napra (tényleg Mérnők nem akarsz egy kis levegő változást a nagy unalmadba? DDDD).

na mindegy, majd igyekszem ezután koncentrálni jobban (vagy ezt már ígértem? oly feledékeny vagyok! DDDDDD) mit írok.
de te akkora csibész vagy, hogy valóban azt gondolom sokszor, csak cukkolsz a nem értéssel. :)
süti beállítások módosítása