He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Most már biztos, hogy nem normális országban élek....

2012.03.27. 19:15 Horizont

Tuva sámán a parlamentben - szertartás a Magyar Szent Koronáért 2012

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr504344255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2012.03.27. 19:38:36

tisztelettel kérdezem :

1./ mi köze a sámánnak keresztény koronához?

2./ ostorral nem a (keresztény) szellemeket űzik el?

3./ ki biztosította, hogy nem most vette "hatalmába" a koronát tuva?

Véleményem szerint az indexes fiúk műsora jobb és szórakoztatóbb volt, és a koronaőröket is "békén" hagyták!

Horizont 2012.03.27. 19:44:16

@guma: De most mond meg Margaríta, valakinek erre engedélyt kellett adnia????? Már semmi se szent? Annyira fel vagyok háborodva!!! Szavakat nem találok. Nem elég ma ez a nyamvadt Plagi Pali ügy?

guma 2012.03.27. 19:52:36

@Horizont: kerüld a híreket! :)))

lazíts! filmez. játssz vagy olvas bármi mást ami kikapcsol.
ezt teszem én is mert ezektől agyvérzést, gyomorrontást lehet kapni...

Horizont 2012.03.27. 19:55:18

@guma: Ez igaz! De akkor meg úgy érzem hátha lemaradok - valami jóról:))))))

guma 2012.03.27. 20:01:57

@Horizont: ahogy elnézem semmi jóról nem maradunk le, mert azt nem onnan kapjuk - ha kapjuk! :)))

Conv. 2012.03.28. 00:17:35

1, mitől keresztény a korona?
(a tan szerint a Szent Korona a közvetítő földi és égi hatalom között, a korona maga az ország és a nemzet, azaz a föld és a lakói. szó sincs a keresztény égi hatalomról.)

2, hol van ostor?

3, a sámán nem vesz hatalmába semmit.

az indexes fiúk műsora vagy a parlamenti képviselők tevékenysége pontosan ugyanannyi pozitívumot ér az ország szempontjából, mint a sámáné.
én inkább az előzőket tiltanám ki az országházból...és az országból is.

a sámán az egy csendeshülye, senkinek nem árt, szemben a szórakoztató indexes fiúkkal és a hivatalosan tartózkodó képviselőkkel.

nekem tetszett a műsor egyébként :)

Ayuamarca 2012.03.28. 00:43:19

@Conv.: na ezt akartam én is kérdezni rögtön elsőre. Mitől keresztény a korona? Egyes elméletek szerint a mintája inkább formáz táltos beavató "koronát", mint keresztény királyhoz illő koronát. Csak kár, hogy soha nem láthatjuk eredeti állapotában, én azért kíváncsi lennék rá, milyen zománcképek voltak rajta a készítésekor.

bandika gazdája 2012.03.28. 13:26:35

@Ayuamarca: Gondolom azért mondják kereszténynek, mert a pápa küldte Istvánnak. (Bár senki sem tud biztosat, a szimbólum tiszteletreméltó.)
Ami a sámánt illeti, beleillik az ott egész évben folyó bohóckodásba. Engem nem zavart, bár semmi értelme szerintem.
Erről jut eszembe, ha lesz mégegy kutyám, Sámán lesz a neve. Tök jó név szerintem!

guma 2012.03.28. 13:49:34

@Conv.: meg is válaszolta @bandika gazdája: a népi legendát, amiért keresztény szimbólumnak tartják...

tudom, hogy nem így van és halványan rémlik bizánci és sokkal későbbi elemekkel készítették a ma látható koronát.

oszt, hogy ostor-e az a több ágú valami nem tudom. én annak neveztem el :)

csendes örült?
ez tetszik!
na a többinek utána nézek mert előbb jár a szám mint ellenőrzőm a "tudásom". DDDDDDDD

a kitiltással egyetértek, de nekem a sámán műsora sem oda való...

Horizont 2012.03.28. 16:12:38

Nekem akkor is felháborító ez a bohóckodás a parlamentben! Nem csak ez persze...
Nekem semmi keresztény nem volt eszembe meg nem is a koronára gondoltam igazán, hanem arra, hogy erre engedélyt adtak! Majd én is bemegyek és egy fűszoknyában körbetáncolom:DDDDDDD

Marcellusca 2012.03.28. 17:24:14

@bandika gazdája:
"...
ha lesz mégegy kutyám, Sámán lesz a neve" - neugasSÁMÁN! :DDDD

Marcellusca 2012.03.28. 17:27:15

Oszt', z az áldás üvegbúrán keresztül is hatásos? :)))

Bárcsak ez lenne a legnagyobb bohóckodás, abban a kuplerájban! :D
süti beállítások módosítása