He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

meglepetés zene : Csík zenekar vadonat új lemezéről...

2011.11.15. 12:58 guma

Ha elkerülte a figyelmed a Quimby új nagylemezét is meghallgathatod itt:

http://langologitarok.blog.hu/2011/11/12/itt_a_quimby_elso_koncertlemeze_exkluziv_premier

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr773382725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conv 2011.11.15. 13:06:02

quimby - koncertlemez, nem új nagylemez :) azaz a régi számok egy régi koncerten :)

bandika gazdája 2011.11.15. 14:42:39

Szégyellem, de csak nemrég tudtam meg, hogy a Csík zenekar kecskeméti. Látszik, hogy már nemigen járok sehová.

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 19:25:25

@conv: Tévedsz:-) Kivételesen:-D

Ez az új Csík albumon van, Lovasi egy régi száma, "Csík-módra átdolgozva".

Az új album címe: Lélekképek!

Nagyon jó zenék vannak rajta, de ez KIMAGASLÓ! A címe: Szívrablás.

Isteni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

conv 2011.11.15. 20:12:54

@Donna (Cara)mba:
még jó, hogy én nem a csíkról, hanem a quimbyről beszéltem, elég nyilvánvalóan, - hiszen oda is írtam - mivel guma ezt írta:
"Ha elkerülte a figyelmed a Quimby új nagylemezét is meghallgathatod itt:
langologitarok.blog.hu/2011/11/12/itt_a_quimby_elso_koncertlemeze_exkluziv_premier

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 20:24:11

@conv: Hát hogy miért van neked MINDIG igazad??????????

Nem unod még? ;-DDDDD

conv 2011.11.15. 20:29:03

@Donna (Cara)mba: néha már én szégyenlem magam, hogy milyen genya vagyok :)

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 20:36:09

@conv: A helyedben én is ezt tenném;-DDDD
Nem genya vagy, hanem stréber:-)

Fene tudja miért bírok én ügyesen elkerülni minden ilyen helyzetet?:-D

EZT viszont látod én tudom....sokkal jobban, mint te. Elegánsan elkerülni a stréberségnek még a látszatát is:-)
Direkt tévedek és direkt írok marhaságokat, nehogy olyan okosnak, gyorsnak, tájékozottnak látszódjak, amilyen valójában vagyok;-)

Na ezt próbáld utánam csinálni!!!:-)

conv 2011.11.15. 20:39:31

@Donna (Cara)mba: tudni tudnám én is, csak nagyapó szerintem találna rá megoldást, hogy holtából is nyakon verjen érte:)

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 20:53:17

@conv: Engem is vertek nyakon is, meg el is fenekeltek, de látod, mégse használt:-(

Jóapám hol kézzel (assenemvót akármi), hol nadrágszíjjal. Nem soxor, de emlékezetes maradt. Talán ha 5x egész életében.

Anyám - arról már írtam- fakanállal. Azóta is telisteli a konyhaszekrényfia rövidített nyelű fakanalakkal. Még a fiamnak is megmutattam.
Szegény anyám, ezen úgy elszégyellte magát, pedig én már csak nevettem az egészen...
Igaz, tőle sohase tartottam.
Mi az, egy eltörött fakanál, ha érdekes volt a film mondjuk, amit tilos lett volna amúgy megnéznem, vagy a könyv volt szülői tiltólistán, vagy később egy-egy randi, amiről mondjuk 15 perces késéssel érkeztem meg...
Nem egy- de két rajtam eltörött fakanalat is megért;-)

Na, apám az komoly ügy volt...
Nem is kellet sokat fárassza magát a poroszos neveléssel:-) hamar beletanultam...

conv 2011.11.15. 21:06:54

@Donna (Cara)mba:
én sem a liberális gyermeknevelés szellemében nőttem fel, és nem is vallom magaménak a csemetékkel szemben sem.
nem hiszek benne, hogy egy-egy pofon, vagy elseggelés lelki törést okozna.
bizony rá lett húzva mindnek a seggére olykor kézzel amikor nagyon elkanászodtak.
mondjuk szerencsére az ötből csak kettőt kellett komolyabban "kezelni", a legnagyobb lányt és a legnagyobb fiút.
mindkettőt egyszer, egy-egy pofonnal.

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 21:34:28

@conv: Tudod, mit ír erről a szerintem tényleg komoly szakirodalom?

Nem az igazságos elfenekelés hagy mély nyomott a gyerek lelkében. Egyáltalán nem.

Hanem a bizonytalanság, hogy mi a határ, meddig mehet el. Mert ő még azt nem tudhatja, és direktben, a külvilágban kipróbálni: azt a gyerek ösztönösen érzi, veszélyes.

Mert a külvilág nem szerető odafigyelésből - mint a szülő - terelgeti majd őt a közösségi járható útra...Ott már igazi, nagy pofonokat osztogat majd az élet.
Ehhez képest a szülői fenekelés csak kis kellemetlen tapasztalat a világ rendjéről, az abban egyelőre gyerekként betöltött helyéről...

Ösztönösen majdnem minden gyerek pontosan tudni akarja a határokat, mert - és most figyelj - ez ad nekik biztonságot. Hogy a szülő pontosan ismeri a határokat és ezt neki is meg kell majd tanulnia.

A többi már csupán temperamentum kérdése. vannak "határpróbálósabb" gyerekek, meg akik beérik kevesebb figyelmeztetéssel.

conv 2011.11.15. 22:03:07

@Donna (Cara)mba: erről van szó. ezt nem engedi megadni a liberális gyereknevelés.

bandika gazdája 2011.11.15. 22:32:01

@conv: Engem (meg a fiúkat is) Anyu minden szülői értekezlet után eldöngetett, mert kurva rossz voltam. Lány létemre verekedtem, még nyolcadikban is lelöktem egy lányt a lépcsőn mert beszólt. Kisebb koromban direkt tintát öntöttem egy lány fehér kötényére, mert tetszett neki a fiú amelyik nekem. Ezzel aztán ki is féltékenykedtem magam, mert felnőtt koromban eszembe sem jutott. A veréstől nem lett lelki törésem egy pici sem. Apu az más eset volt.Soha egy ujjal nem nyúlt hozzánk, de nála aztán tudtuk merre van előre. 19 éves koromban (már dolgoztam)felhívtam, hogy elmehetek-e egy fiúval az este 8-as mozira. Azt mondta, hogy nagykorú vagyok, nem helyesli, de azt csinálok amit akarok. Aznap már nem mentem el, de többet nem kéredzkedtem. Nem tudom mitől volt akkora tekintélye, sokat gondolkodtam ezen. Hangos szava sem volt soha.

conv 2011.11.15. 22:57:10

@bandika gazdája:
jaja, nálunk is anyjuk a vérnösző vadállat :) de szarnak rá. mondjuk inkább nevetségesek az ütései mint fájdalmasak :)
rám meg hallgatnak, pedig én nem óbégatok, sőt anyát is csitítani szoktam, meg mondom, az öt gyerek összesen két pofont kapott eddig 20 év alatt.

bandika gazdája 2011.11.15. 23:49:35

@conv: Kisöcséméknél is azt látom a fater a parancsnok, de anya sem üt. Igaz, nagyon nem is kell. Nagyszájú kislány de rosszat nemigen csinál. Szerintem egy igazi apa ilyen. Csak már kevés van belőle.

conv 2011.11.16. 01:46:06

@bandika gazdája:
nincs példa amit a gyerekek követhetnének.
minden második házasság 5 éven belül felbomlik. a szülők nagyjából semmi értéket nem mutatnak a gyerekeiknek, illetve nem követelnek tőlük semmit. nincs tekintélye a felnőtteknek a taknyos kölkök előtt, hiszen még a szüleiket, tanáraikat sem igen tisztelik, ha pedig picsán rúgod őket mert parasztok, akkor te vagy a gonosz vadállat, aki gyerekeket ver.
A telefon, a cipő, a ruha, az ékszer amire egymás közt is feltekintenek, illetve az ököl amit tisztelnek.
a kibaszott túlzásba vitt liberális nevelés és gondolkodás viszi az enyészetbe a társadalmat.
az amit a leginkább ráerőltetnének a tömegekre.
nem véletlen ez. ostoba igénytelen birkákat könnyebb irányítani. és ma már ezek vannak túlnyomó többségben. a zp-ért tüntető tízezrek, a főiskolások/egyetemisták (a leendő értelmiségünk) akiknek amiatt eszükbe sem jut megmozdulni ami az életüket valójában befolyásolja negatív irányban, amik miatt a minimálbér már kevesebb mint a létminimum, ami miatt szart nem ér az iskolájuk ami miatt soha az életben nem lesz munkájuk, nyugdíjuk.

egy rakás szart nem ér összességében az a generáció amelyik az elmúlt 20-25 év termése. Félelmetesen kevés köztük a normális, értékes ember, és azt is lehúzza sokszor a silány közeg.
A saját gyerekeimen látom, hogy milyenek az osztálytársaik, milyen értékrendjük, életük van.
A középső fiam nem merte bevallani az osztálytársai előtt, hogy elolvasta a kötelező olvasmányt, azt mondta filmen nézte meg, nemhogy azt, hogy emellett egyebet is olvas. (és ez egy híre szerint erős iskola)
A szüleik is olyanok mint a seggem kifordítva, a legnagyobb problémájuk most a ballagási dolgokkal az volt, hogy hogyan legyen csácsibb, meg hacacárébb a ballagási buli, mint a másik osztálynak. Pont azok voltak a leglelkesebbek akik a kölkükkel együtt egy kockacukor szellemi qualitását nem űberelik.
Engem meg hülyének néztek amikor azt mondtam, én leszarom milyen lesz, az biztos, hogy én nem csinálnék felhajtást egy nyolcadikos ballagásnak, és nem is biztos, hogy kényszeríteni fogom a gyereket, hogy beöltözzön hülyének.
nem egy olyan teljesítmény ez, hogy elvégezte a nyolc általánost a gyerek, amit ünnepelni kell.
még majd tűzijátékot is gyújtunk neki mert esetleg kettessel átvonaglott és sikerült megtanulnia a nagybetűket összeolvasni.

guma 2011.11.16. 06:21:39

@conv: óóóóóóóóóóó, hogy! DDDDDDDDDDDDDDD

te sasszem :))))
hát persze : lehagytam a "koncert" szót, ebben a minőségben új, egyetlen, első és sok szám áthangszerelt rajta!

kalap emel! :)))
vigyáz a csajokra és ápolgasd, tartsd karban" a kocsmát!

guma 2011.11.16. 06:24:51

@Donna (Cara)mba: ahogy látom @conv: megint más színű! :))))))))

küldj egy meghívót neki, mert a kísérletezés közben elvesztette "magát" és az admin jogát. DDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.11.16. 09:37:57

@guma: Szép jó napot nektek! Épp egy picurkát ráérek, benéztem a kocsma-hivatalba!:-)

Megpróbálom, bár ezzel az új admin rendszerrel belekékülök, mire valamire megyek:-(

Á, nem vagyok én már fejlődőképes korban:-(

Horizont 2011.11.16. 18:33:56

@bandika gazdája:
Anyukám engem is meg, megcsapkodott tisztességesen és sokszor, pedig egyes lány voltam és amúgy jó is. persze az én időmben leszarták ezt az egyes gyerek kérdést. Apukám egyszer vert meg az úttörőszíjammal, mondjuk meg is érdemeltem, sajgott a seggem, de a lelkem jobban fájt tőle, és nagyon szégyelltem magam.De a tekintélye az akkora volt, még vén fejemmel is adtam a szavára és tartottam tőle, hogy mit fog szólni.
A sajátjaimat nem sokszor bántottam:)) Tényleg nem de a mai napig felemlegetik olyan ciki, kiragadva a "szövegkörnyezetéből" nem jó hallani. Az apjuk meg nem is bántotta őket, nem is sokat foglalkozott velük, de elég volt ha rájuk nézett! Kész. Néha magamban pipa is voltam ettől a nagy "igazságtalanságtól" :DD

@conv: Olyan szomorú szívvel olvastam, de tudom, hogy ez van. Folyamatában végigkísértem a "romlást" mert 5-5 év van a gyerekeim között. A '77-ben született fiamnál még olyan normális szülők voltak, a kicsi meg 1987-ben született, na akkor már döbbentem konstatáltam a felhígulást:(
Nem jól van ez....

tokmányos 2011.11.16. 23:25:52

@conv: Tiszteletem conv! Mintha én írtam volna,pedig Te 40-45 között botorkálsz csak.A stílusod meglepett! ( mintha szabadosabban gördültek volna a soraid )Ha lesz időd kérek egy kis segítséget a számítógépem vincseszterének ,az internetre való beállításában.Kaptam a fiamtól egy 80 -ast,másik 40-es ,és sípol ,mint állat.előbb-utóbb beszarik ,aztán futhatok az adataim után.Tudom ez hardveres feladat,de Te akkor is többet értesz hozzá ,mint én.Hiába megyek be az eszközkezelőbe,azt írja használatban van . De amikor az internet kapcsolatba megyek -le van tiltva szöveg van .a 40-est ,is én állítottam be ,de ez nem megy .( A fiam amikor elhozta ,megpróbálta ,neki sem ment,igaz futott tovább,pedig ,ha nem is conv. nem hülye ezekhez a dolgokhoz.)mondtam neki menjen ,majd megoldom. hát nem sikerül.

conv 2011.11.17. 09:09:52

@tokmányos:
az a nagy helyzet, hogy nem is értem a problémát.
mit kell beállítani egy winchesteren az internetre? ilyet még nem is hallottam.

tokmányos 2011.11.17. 10:40:19

@conv: Szevasz ! Nagy bajban vagyok ,mert még azt sem tudom leírni ,amit kérdezni szeretnék...Neki ugrok újra :A feltett ( bedugott)Wincseszternek lehet,hogy nincs köze a dologhoz.Ecccerűen : NINCS INTERNET HOZZÁ FÉRÉSEM,miután átraktam a 80-as vinyóra az összekötő kábelt.A 80 -as vinyóra mindent feltelepített a fiam ami nekem szükséges.Elolvastam én a kisegítő lehetőségeket,de hiába van magyarul, nem értek sok fogalmat,egyre idegesebb leszek,pedig tudom,hogy ehhez nagy türelem kő.A modem működik a 40-el!!! AZ NEM ROSSZ!A beállításoknál lehet gebasz. Amikor a "SAJÁT GÉPBE" megyek ,az a Winchesterem merev lemeze nem? Majd onnan tudok az eszközkezelő segédprogramba,majd a modemek lista elemre kattintani,majd a tulajdonságokra.Az eszközhasználat listában ,ott van ,hogy HASZNÁLATBAN VAN ,de nem tudom leokézni.Beütöm a csatlakozás ,és kiírja: MODEM TÖRÖLVE,NEM ELÉRHETŐESZKÖZ.

conv 2011.11.17. 10:58:49

@tokmányos: a sajátgépben láthatod a merevlemezeket, az optikai meghajtókat, képeszközöket, hordozható adathordozókat.
de még mindig nem értem mi az, hogy a 40-el megy a 80-al nem a net.
külön-külön teszed be a két vinyót a gépbe és úgy próbálgatod?

conv 2011.11.17. 11:00:41

@tokmányos:
Az eszközhasználat listában ,ott van ,hogy HASZNÁLATBAN VAN ,de nem tudom leokézni.Beütöm a csatlakozás ,és kiírja: MODEM TÖRÖLVE,NEM ELÉRHETŐESZKÖZ.

betárcsázós neted van vagy mifene?

tokmányos 2011.11.17. 12:39:54

@conv: Igen külön-külön.Hagyjam bent a 40-es vinyót,és dugjam be a 80-ast is .(van 3 csatlakozási lehetőségem is) Mi az a betárcsázós net? Telefon hálózatról jön a nettem,és a datanetnél vok.

conv 2011.11.17. 13:41:25

@tokmányos:

igen, a bővítést úgy szokták, hogy beleteszik az új vinyót bővítésnek a régi mellé, és arra a vinyóra nem kell telepíteni semmit, a régi vinyón lévő oprendszer működteti a gépet, csak van pluszban benne tárterület a másik vinyón.

conv 2011.11.17. 14:02:34

@tokmányos: a betárcsázós (modemes) net, a telefonvonalas net, aminél fel kell hívni a gépről a szolgáltató által megadott számot, meg kell adni usernevet, jelszót, és úgy tudsz a nethez csatlakozni.
ez az a te szolgáltatódnál: www.gts.hu/hu/uzleti-szolgaltatasok/internet/modemes-internet/szolgaltatas-ismerteto.shtml

ennél modernebb a "dsl" ahol nem kell a számot felhívni a gépről, csak a jelszót és felhasználónevet megadni és úgy csatlakozik a netre.
ez nincs a teszolgáltatódnál:

a következő generáció a "adsl" és "shdsl" amikor már nem kell csak egyszer megadni a felhasználónevet és a jelszót, aztán automatikusan csatlakozik a nethez amikor bekapcsolod a gépet.
ilyen nincs a te szolgáltatódnál

a következő generáció, ami az emberek 95%-ának van ma az adls és "shdsl" vagy a kábeles, aminél jelszó meg usernév sem kell csak bekapcsolod a gépet és van neted.
ez az a te szolgáltatódnál:
www.gts.hu/hu/uzleti-szolgaltatasok/internet/adsl/szolgaltatas-ismerteto.shtml
www.gts.hu/hu/uzleti-szolgaltatasok/internet/shdsl/szolgaltatas-ismerteto.shtml

persze nem ez a lényegi különbség a dsl és az adsl meg a kábeles és rádiós net közt, de ez az a felhasználó által leginkább szembetűnő folyamat amiről nagy valószínűséggel meg lehet állapítani, milyen netkapcsolata van.
neked adsl kapcsolatod van szerintem.

tokmányos 2011.11.17. 16:14:47

@conv: Kösz az infókat . Nekem adsl-em van .Mi az a szolgáltató által megadott szám? Nekem van egy :Azonosítóm : nagy betűk,kis betűk, egy szám és végül,@datanet.hu, és jelszavam van.Van egy vonalkód azonosító számsor ( 8 szám)A két vinyót nem akarom együtt használni ,pont a sivítás miatt! ráérsz válaszolni elmegyek a próbaterembe egy kicsit ütögetni ,majd jövök.Lehet,hogy csúcsot döntesz velem: ennyire hülye valaki nem lehet. ( Nem célom az idegi megterhelésed.)

bandika gazdája 2011.11.17. 16:34:03

@tokmányos: Ne bízd el magad, van itt nálad hűlyébb is. (Én.) Ezért tartok kistesót!

conv 2011.11.17. 16:57:13

@tokmányos:

halovány lila fingom nincs mi lehet a baj, de biztosan nem hardverprobléma, hanem beállítási probléma. azt meg mivel halovány lila a fingom milyen oprendszert használsz, milyen tűzfalad van, vagy van-e router a gép és a modem közt, így nem tudok mit mondani. ehhez látni kellene az állapotokat.
nem véletlen, hogy nem telefonos rendszerű a számítógép javítás :)

tokmányos 2011.11.18. 09:09:16

@conv: Megadom a skype címemet. Bárki aki olvassa a kocsma tagok közül,nyugodtan hívjon,ha van kedve.Nem is értem ,hogy miért nem kommunikálunk így! - csoszi1951 - Vissza térve a gépemre.Van routerem (kábeles összekötéssel)A modem ,router nálam van,(én vagyok a primer). Az igaz,hogy most felesleges a router,mivel ,nincs itthon a Timi lányom.(nincs szükség két számítógép közötti megosztásra).Próbáljam meg ,egy az egyben? Ekkor lehet ,hogy automatikusan bejön a net a 80-as vinyóra?

conv 2011.11.18. 09:35:02

@tokmányos: igen, előfordulhat, hogy ha nincs közte a router akkor már felismeri a kapcsolatot.

Donna (Cara)mba 2011.11.18. 12:09:29

Sziasztok!

Szép ez a mai napom, nem mondom...

Kimúlt totálisan a windowsom az egyik gépünkön, a másik meg nem indult volan el ma reggel vagy 2 órán át bubockodtam bele.
A férjem majdnem agyonvágott dühében...

Igaz, hibás nem vagyok, de hát valakibe csak bele kell rúgni a férfiembernek, ha már férfinak tartja magát:-)

Aztán "kilökött" a blog. Most regisztráltam, de hogy vajon tudok-e adminzoni, azt még nem tom...

Ja, és azon felül az internetem már hetek óta olyan lassú, hogy szinte alig bír valamit is letölteni!

Nyár óta 3-an voltak itt javítani, az egyik betett plusz kábeleket, a másik felszámolt: a lényeg: amikor itt voltak és kipróbáltuk, működött. Aztán szép lassan egyre kevésbé ficánkolt a netem, mígnem most tök impotens...

Nem hívok ki senkit, mert eddig 3x 8000 magyar forintot fizettem ki a javításért augusztus óta, és pont olyan szar, mint mielőtt nekifogtak volna.

Napont nincs plusz 8000 forintom a javításra meg még a díját is fizessem.

Látom, a magyar államot is már megint csak az IMF tartja életben.
Ezek szerint ha nem jön az IMF, mi is Görögország vagyunk...

Akkor most miért vagy ellen harcolunk is? Az államadósság növekedésért vagy ellene?

Tudja valaki közületek?
Mert én már semmit se tudok.
Csak azt hogy essen már ez az egész nyavadék tákolmány darabokra oszt kezdjük előlről, a kályhástul, mert nagyon elqurták itt egynémelyek...

Más: a macskáim közül a legöregebb úgy néz ki szintén daganatos. Nemrég halt meg az egyik kutyám rákos daganatban. A kedvenc kandúromat előtte vagy 2 nappal megmérgezték.
Most ez a cicám öreg, valószínű, ő is meghal.

Ez egy ilyen nap, és még nincs vége...

Horizont 2011.11.18. 17:58:42

@Donna (Cara)mba:
Szia! Az élet már csak ilyen! Szar, aztán még szarabb! Aztán annyira szar, hogy nem is emlékszünk már arra a kis jóra ami volt!
Orbán jól bemutatta, hogy ő sem különb mint a többi szar, csak még nem akarja beismerni. Fáj, hogy majd' 10 millió ember, öregtől a csecsemőig, rá van bízva mindig egyetlen egy emberre! Milyen demokrácia ez? És milyen emberre?
Háziállatok elvesztése olyan szomorú. Emlékszem a legelső kutyánk egy német vizsla, 12,5 éves volt,nagyon beteg lett, tudtuk, hogy másnap jön az állatorvos elaltatni, és a műhelyben feküdt és az egész család levonult elbúcsúzni tőle,
szívbemarkoló volt. Én egy malacot se tartanék, mert ha minden áldott nap járnék ki hozzá etetni, csak "kialakulna" valami köztünk (:DDDD) aztán meg csak szólnék, hogy disznóvágás!?!Az én disznómat:) Én még a papagájunkat is megkönnyeztem, szegény felfúvódott és reggelre a kalitka alján feküdt. Na ő volt az egyedüli aki túlkiabált engem:))
Szóval csodás dolog ha van egy állatod és szeretitek egymást, csak kár, hogy nem élnek legalább addig mint mi.Nekem 32 éves koromig nem volt állatom, mert addig tömblakásban éltünk.Nem is tudtam addig,hogy ilyen jó érzés.
Egyszer bedobtak hozzánk egy édes kiskutyát, sikerült jó helyet találni neki. Egyszer meg ékszerteknőst dobtak be, azt is sikerült jó helyre tenni.Ilyenek az emberek, rosszabbak az állatnál...

tokmányos 2011.11.18. 19:18:20

Horizontka, hogy mik derülnek ki! "Én egy malacot se tartanék, mert ha minden áldott nap járnék ki hozzá etetni, csak "kialakulna" valami köztünk (:DDDD)" Pedofil malackodás,ejjjj ha! Így jobb : malacos pedofilkodás. Ez se jó .Nem tanálom a poént...

Horizont 2011.11.18. 19:28:50

@tokmányos: nincs poén, te malac:)) Az érzelmi kötődésre utaltam:)))

tokmányos 2011.11.18. 20:50:46

@Horizont: "Az érzelmi kötődésre utaltam:)))" Így szokott kezdődni... "nincs poén, te malac:)) " - Már velem is malackocccca ? - Na erre varrjál gombot!
süti beállítások módosítása