He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedves "otthonülű" kocsmásunk! Izland jó úticél talán neked is. :))

2011.11.13. 08:42 guma

Évente egyszer éjfélkor is süt a nap... (Finnországban nyáron 73 napig látható, nem megy nyugovóra!) Tehát a csodás és nem meleg vidéken éjjel nappal lehet bandukolni, horgászni, gyönyörködni nappali világosság mellett éjjel is. Aludni pedig - csak ha kedved van... D

A föld tizennyolcadik, Európa második legnagyobb szigete. Kulturális és gazdasági és nyelvi szempontból Skandináviához tartozik. A szigeten 1540 vulkán található, (amiből időszakosan 28 működik) és a kráterek száma az ezret is meghaladja. Rengeteg gejzír működik (amit geotermikus energiaként hasznosítanak),  bár a sziget kb 10%-t jég borítja...


Izlandon nem öröklődik a családnév. A gyerekek az apjuk keresztnevét birtokos raggal kapják : a lányt dottir, a fiút son toldalékot illeti meg, és midenki a keresztnevét használja.

Érdekeségek :

  • Izland az egy főre jutó éves halfogást tekintve első a világon.
  • 100%-os az írástudók aránya és világelső az egy főre jutó kiadott könyvek számában.
  • 1935-ben a világon elsőként Izlandon legalizálták az abortuszt.
  • Egy főre lebontva Izlandon fogyasztják a legtöbb kólát.
  • Az internet penetráció (internethasználat) arány 93,2%-kal a 2. legmagasabb a világon (1. Falkland-szigetek 100%)  
  • Egy felmérés szerint az izlandiak 80%-a mai napig hisz a tündék létezésében.
  • Stori Geysir Izland legnagyobb gejzírje, innen származik a gejzír szó, amely kilövellést jelent.
  • Izland geológiai értelemben a Föld legfiatalabb része, a hozzá tartozó Surtsey sziget egy tenger alatti vulkán volt, amely 1963 novemberében emelkedett tengerszint fölé.
  • Bár Izland az Északi-sarkkörtől nem messze helyezkedik el, éghajlata a Golf-áramlatnak köszönhetően sokkal enyhébb, mint a vele egy magasságban elterülő Észak-Amerikának vagy Ázsiának.
  • Fekvéséből kifolyólag tél közepén csak négy órára jön fel a nap, viszont nyár közepén éjszaka sem megy le (pirkadathoz hasonló világosság van).

Az izlandi víz olyan tiszta, hogy a vezetékes víznek semmilyen előzetes kezelésre nincs szüksége az otthoni használatra.

 

  • Izlandon nincs vasútvonal és csak egy fő út van, amely az egész országot összeköti.
  • Izlandnak nincs hadserege, haditengerészete vagy légiereje (mégis NATO tag), csak rendőrsége, melynek létszáma épp, hogy meghaladja a 100 főt.
  • 1989-ig ki volt tiltva Izlandról a sör.                                                                                                    (forrás : http://vilagutazo.blog.hu/2010/06/30/erdekessegek_izlandrol     és a   :  http://hu.wikipedia.org/wiki/Izland)

95 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr223367399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conv 2011.11.13. 13:16:27

Gondolom, az otthonülő az én vagyok :)

otthonülőként ezekben az országokban jártam és játszottam:
en.wikipedia.org/wiki/FIRA_-_Association_of_European_Rugby#Member_Unions
+ japán, ausztrália és újzéland :)

tokmányos 2011.11.13. 16:50:42

Kedves guma mamó !Hihetetlenül termékeny vagy! jav.(termelékeny blogmotoros ) - mielőtt még segbe rúgnál.Mi a titka ennek a nagyfokú intenzitásnak? Nálad kizárt azaz eset, amikor elmegy az egyszeri ember a dokihoz a cekcuális panaszaira gyógyírért :..... - Próbálják meg oldalról. -De doktor úr, akkor nem látom a tévét. Megint okosabb lettem , az Izlandiak névadási szokásait megismerve, neked köszönhetően.

Horizont 2011.11.13. 17:56:57

@conv: Visszavetted a neved? És mit játszottál ezekben az országokban? Azerbajdzsánban is jártál? :)

@tokmányos: Jó sokáig eltűntél te...te... öreg rocker:)))Jól vagy? Lánykád is? Minden oké?

conv 2011.11.13. 18:53:27

@Horizont: vissza :)
kísérlet vége, elmélet igazolva, diplomamunka leadható :)

rögbiztem.
94-ben jártam azerban. akkor már nem a szu része volt, de még elég "hangulatos" volt a helyzet a nem sokkal előbb befejeződött örmény-azeri háború miatt.
akkor még nem voltak a fira tagjai, de már ugye a szovjet rugby szövetségnek sem voltak tagjai, elég átmeneti jogállása volt az azery rugby kluboknak, egy az eltén tanuló azeri diák édesapja volt az azeri rugby nagy öregje, vendégként voltunk kint páran és játszottunk 2-3 barátságos meccset különböző csapatokkal, vendégjátékosokként.

Horizont 2011.11.13. 19:04:51

@conv: Még a rögbi is!!!!!Na kész vagyok egy újabb piros pont neked! Muszáj neked ennyire "jó" pasinak lenni?:))))Azért érdekes lehetett Azerbajdzsán!
Pont a múlt héten olvastam egy cikket arról az azeri itt tanuló diákról aki megölte az örmény diáktársát. Vagy fordítva? Borzalmas volt.
A "conv" név jelent valamit?

guma 2011.11.13. 19:15:43

Drága @conv:! DDDDDDDDDDD

ezt a megtiszteltetést kisajátítom. :))))
visszavenni a jól bejáratottat nem semmi!
annál is inkább mert olyan irigy vagyok (sejted ugye nem a rugby volt az oka. :)) régóta, hogy ilyen helyeken jártál!

még a kezdet kezdetén "robbantottál" és vetted el szavam... basszus! hát persze, hogy jártál ott - de most nosztalgiázi hívtalak és idegenvezetőnek! sztorizni. tetszett valami ott? visszavágysz? stb, D
de nem lehet rád számítani. :) a másik szigetnél is csendbe maradtál (pedig ott is jártál!)...D
mindegy is - én így szeretlek. D

conv 2011.11.13. 19:22:06

@Horizont: a baltás gyilkosság? azeri ölte meg az örményt igen.

ezt se hallottam még, hogy a rögbitől jó pasi lesz valaki :)))))

guma 2011.11.13. 19:26:09

@tokmányos: ha hiszed ha nem így engedem ki a gőzt! DDDDDDDDDD

volt amikor boldog, boldogtalant elláttam pulóver, sál, stb tömkelegével mert kötöttem, kötöttem, horgoltam varrtam, stb... :)
(volt, hogy a válogatós fiamnak egy különlegesen nehéz ír mintás pulcsit 2x kellett megkötni..)

azonkívül az mondják :nyugodt vagyok...
igaz lehet látszatra, mert nem sok esetre emlékszem mikor felemeltem a hangom, mert annyi hülyeség van ahol, amivel levezetem az energiám.

most a vonaton hazafelé már nem sok hiányzott, hogy segítsek szegény kalauz srácnak egy hülye részeggel szemben, mert mindenki csak lapított.
na ilyenkor pipa vagyok!

guma 2011.11.13. 19:29:43

@oázis: üdv! :)

szerintem meg gyönyörű és izgalmas
(bár a sok sötét napot nem tudom hogy viselném... D)

a svédeknél nagyon bejött az éjszakai világosság. szerettem!
persze csak pár napig volt benne részem, de így nagyon jó volt az éjszakai csattangólás...)

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 19:34:54

@Horizont: A rögbitől inkább lesznek rokkantak az emberek, a szerencséseknek esetleg kis törött görbe orr, karfiol fül +hasonlók...

conv 2011.11.13. 19:42:19

@guma: milyen szigetnél maradtam csendbe ahol jártam? :O izlandon nem voltam még, írországban igen, de azzal kapcsolatban már anekdotáztam, a dublini kocsmáról és a paradicsomos sörről :)
Ausztráliáról annyit tudnék mondani, mint bármelyik nyugat európai nagyvárosról(ennyit láttam belőle)
korzikáról még annyit sem, mikorra odaértünk fekete részeg voltam, egész nap szenvedtem a másnaptól előbb a szállodában, aztán az öltözőben, a meccs után kutyaharapás szőrével, és a legelső tiszta pillanatom valahol milánó környékén ért :)
újzélandról tudnék mesélni, (igaz ott huzamosabb időt voltam) oda bármikor visszamennék. meg írországba is.

conv 2011.11.13. 19:46:32

@miről van itt nagybasz0:
nekem sem sok porcikám van ami nem volt még eltörve :) mellé az ujjaim a mászás miatt voltak állandóan sebesek, de a fülemre mindig vigyáztam, csak leragasztott füllel játszottam.
persze eredeti fogam elöl kevesebb van mint fülem :)

guma 2011.11.13. 19:55:08

@conv: "újzélandról tudnék mesélni, (igaz ott huzamosabb időt voltam) oda bármikor visszamennék. meg írországba is."

na látod rögtön "rájöttél" - majd Írország csak ezután jön (még nem mertem erről írni semmit, mert annyi minden forrong belőle bennem. DDDD.
egyszerűen nem tudtam "rendezni".
lehet, hogy rád vár???)!

@miről van itt nagybasz0: ilyen ismertető jegyeket szedet össze conv is szerinted? DDD

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 20:04:20

@conv: Nekem ugyan ez a diagnosztikám! :D Fiatalkoromban csak bedotáltam az íróasztal fiókomba a röntgen leleteimet... aztán jó néhány évvel később egy szortírozásnál maroknyit találtam... nem mertem belegondolni mit is kaphatott a szervezetem, de azóta nem is kell este felkapcsolom a villanyt... :)

guma 2011.11.13. 20:08:52

@conv: @miről van itt nagybasz0: nézzétek meg majd az "előzmények" posztom, ami tulajdonképp Hitlerről szól és szerintem jó általános ismereteket és mégsem közismert tényeket foglal össze.

szerintetek, mehet "egyenesbe" vagy csak tagoknak, mert nem igazán szeretném, ha megint megrohannák a blogot (bár szó sem róla úriemberként viselkedtek és még ma is idejárnak a mandinerről jó páran, ami őszintén meglepet...).
szóval fiúk - gatyát felkötni és dönteni, mert ebben ti okosabbak vagytok! (ha kérhetném. DDDD)

conv 2011.11.13. 20:09:46

@guma:
hát, a jóképű, karcsú srác leírás azt hiszem nagyon távol állna a hiteles jellemzéstől :)
A jellegzetes rögbis formákat ezek példázzák:
images.mirror.co.uk/upl/m4/sep2011/4/6/rugby-world-cup-mike-tindall-in-action-against-romania-pic-pa-674244489.jpg
images.mirror.co.uk/upl/m4/aug2011/2/7/james-haskell-pic-getty-images-338963436.jpg
www.bbc.co.uk/gloucestershire/content/images/2006/04/25/phil_vickery1_03_470x319.jpg

nem nőibugyinedvesítő szépfiúk :)

@miről van itt nagybasz0: kiváló, akkor te sem szoktál zseblámpát vinni éjszakai túrákra, és utálod, hogy lefekvésnél mindig rádszólnak, hogy takarózz be rendesen mert világosban nem lehet aludni? :)

conv 2011.11.13. 20:11:56

@guma: én nem látom, de ne is én mondjam meg, mit posztolj, meg mit ne :)

guma 2011.11.13. 20:13:02

@conv: hüjjjjjjjjje! :)
DDDDDDDDDDDDDD

@miről van itt nagybasz0: a villanykapcsolást nálad sem értem :)

conv 2011.11.13. 20:17:08

@guma: röntgenlelet -> rádioaktiv sugárzás ~ világít az ember a sok röntgentől

guma 2011.11.13. 20:17:13

@conv: az előbbi a szövegnek szólt, mielőtt megsértődnél - hogy a fiúkat kritizálom! :)

én ha lehet, most segítséget és véleményt kértem!
nem azt, hogy posztoljak-e (bár a módra valóban rákérdeztem fenség!).

guma 2011.11.13. 20:21:08

@conv: hehehehehe az nálam is rekord mennyiségű. :)
még lehet, hogy ketten sem tudtok annyit letenni az asztalra mit én! DDDDDDD
de a nem próbáltam még "világitótestet" helyettesíteni. :)

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 20:26:07

@conv: Igen, de a gumis fáslit és a térd, könyök, boka gumit erre találták fel... és ami kilátszik arra már csak egy napszemüveg kell! :)

@guma: Melyik az a poszt?

guma 2011.11.13. 20:36:14

@miről van itt nagybasz0::)

az "előzmények..." és ha igaz nincs élesítve, csak mentve... DDD

de a "földlakok"-on is meditálok, mert azért mind két film kemény a maga nemében és lehet, hogy sok a kocsmába...

tokmányos 2011.11.13. 20:40:03

@Horizont: Szióka!Már írtam rólunk pár infót. nem olvastad? Zenét is küldtem!Lányom rendbe jött a barátjával,hihetetlen számomra ,de nincs vitájuk(a cucológus sokat segített rajta)14 hónapos terhes,én jól vagyok 4 hónapja nem szedek vérnyomás csökkentőt!!! (Az agyér tágítót,és az asasandint(vérlemezkék összecsapódásának a kivédésére való),természetesen szedem.Jó mellékhatásai vannak e két gyógyszernek. Lefelé is jobban folyik a vérem......felemelő a hatása....He-He-He.Piciny feleségem Dec.8-tól nyögdíjas lesz.Sírni nem akarok ,mert ebben az országban tőlem szerencsétlenebbek is élnek.Minden esetre nem lesz könnyű beosztani a két szuper nyugdíjunkat.(95+51)Pussszika.

conv 2011.11.13. 20:52:01

@tokmányos:
"14 hónapos terhes"
lebuktál babar papa :)

tokmányos 2011.11.13. 20:57:34

Bocsika ,keverem a heteket a havakkal !(lassan itt a tél és beragadt a hónap )Amúgy papírom van a globális amnéziámról. Azzzé köszike !Mi az a " babar"?

tokmányos 2011.11.13. 21:06:08

Szevasz! @conv: folyt. Hát itt van a gyógyszerek mellékhatása : Ha a vér intenzíven lefelé folyik , az jó is, meg rossz is (az ész meg áll,mert kevés vért kapott )Vágjak le belőle,hogy több jusson felfelé is?

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 21:10:42

@guma: Ezt nyugodtan kirakhatod, régen ment a tévében is...

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 21:23:44

@guma: Legyél bátor! Tedd be nappal! :D

guma 2011.11.13. 21:26:33

@miről van itt nagybasz0: (te is) hüjjjjjjjjjje! :)
DDDDDDDD

conv 2011.11.13. 21:30:35

@tokmányos: babar, az elefánt apuka :)
hu.wikipedia.org/wiki/Babar

az elefánt kismamák hordják 22 hónapig a kicsit a pocakban :)

conv 2011.11.13. 21:32:05

@guma: menőmanó is csak éjjel ment régebben.

guma 2011.11.13. 21:33:02

@tokmányos: szedj inkább valamit, mert itt a fiúk nagyon észnél vannak! :))))

ekkora bakit. DDDDDDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 21:35:56

@guma: :)

A filmre visszatérve, csak a szokásos biboldós megmondós film...

guma 2011.11.13. 21:38:34

@conv: na ez elszállt...

nincs kedvem most újra írni. :)

tokmányos 2011.11.13. 22:00:20

T. @conv: Helyesbítenem kell a 21.30-as hsz:" A babar
az elefánt apuka ": A babar kis elefánt a mesében!

guma 2011.11.13. 22:07:03

@miről van itt nagybasz0: neked! :))

nekem kicsit más, mert mi nem találkoztunk a jelkép összefoglalásnak ezzel a formájával.
amikor már így is hozzájutott a "köznép" már késő volt, és sokan most sem értik.
(nézd lehet, hogy hülyeséget beszélek és nem szabadna ezt veletek "tárgyalnom" mert ti bár mennyi az empátiátok főleg a mi korosztályunkat nem igazán "érthetitek", mi még azért a háború hatásából is kaptunk direktben kicsit...
néztem azt a másik filmet és komolyan mosolyogtam színességén, idealizált világán
sosem felejtem azt a rettenetet amikor a képek mellett ott volt a díszes emberbőrkötésű 2 könyv és 1 lámpa, meg az emberi hajból (hegyek) készült "csodák".
az óriásbálna melynek gyomrába be lehetett menni és ez a kiállítás jött akkor csak be nyugatról.
kb 6 vagy 8 éves voltam ekkor...

és ha hiszed, ha nem még a gyermekeimmel sem beszéltem erről.
illetve egyszer muszáj volt a sátánisták kapcsán ilyen témába is belemennem. de most valahogy annyi formában jött elém, hogy valamiért "foglalkoztatott"...
de valószínű jó darabig elegem lesz belőle, mert egyre butább leszek és semmit sem értek...)

conv 2011.11.13. 22:07:36

@conv: de, majd ha meglesz a kisonoka, te is jobban képben leszel a mesékkel :)

Donna (Cara)mba 2011.11.13. 22:15:59

Ha már esti mesénél tartatok, akkor itt most elköszönnék!

Köszönöm kedves szavaitokat, és amikor az életem (és Kormányunk valamint Pártunk gazdaság-élénkítő, emberi jólétet, harmóniát megteremtő, preferáló és védelmező humán-politikája engedi), jövök.

Üdv. és csók, és szépséges álmokat mindenkinek!

tokmányos 2011.11.13. 22:17:04

@conv: Rosszat kopiztál először, mert az a kis elefántról szólt,hogy utána megnőtt,ez az élet rendje ,még az elefántoknál is.Várom a 3-ik kopizást ,amikor a kis babar, öreg babar király lesz.Hát már a mesék se, a régiek! Ez egy folytatásos mese .... Kiváncsi vagyok a 3 kismalac meséje hogyan alakul, a 3 koca meséjévé....

conv 2011.11.13. 22:17:23

@guma:
"sosem felejtem azt a rettenetet amikor a képek mellett ott volt a díszes emberbőrkötésű 2 könyv és 1 lámpa, meg az emberi hajból (hegyek) készült "csodák""

No akkor tények:
Nem készült emberbőrből könyvborító, kesztyű, lámpaernyő, stb. nem készült a zsidókból szappan, a hajat a tetvetlenítés miatt vágták le és nem készítettek belőlük hegyekben parókát, dísztárgyakat lévén szar minőségű, tetves, koszos haj volt a hetekig tartó deportálásnak, illetve a lágeréletnek köszönhetően, a vegyszeres kezelés pedig a tisztításkor még jobban tönkretette volna az anyagot. szárazon fertőtlenítették, és matractömésre használták fel, és préseléssel műnemeznek. (tábori matracok, ülések, hadfelszerelés nemeztakarói, stb.)

Ma már a legvéresebb szájú antifasiszta is kiröhögi azt aki ilyeneket állít, hogy emberbőr lámpaernyő, meg zsidóból szappan.

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 22:17:33

@guma: Hajaj... nagy katyvasz van a fejedben... már régebben is mondtam, ne higgy el minden hülyeséget amit mondanak...

guma 2011.11.13. 22:38:18

@conv: @miről van itt nagybasz0: elhiszem!

sőt igazatok lehet, vagy van! ezért nem értitek meg amit most is írók...

ez a rettenet valahova bevésődött : mert ott volt!
láttam - gyerekfejjel.

majd évekig soha sehol mást nem hallottam.

és ma amit hallok, tapasztalok az erre az idegrendszere alapozódik.
hiába tudsz meg mást a rettenet valahol alul ott marad. ezt nem lehet "elmondani". aki sosem félt évekig az nem érti meg ésszel, miért élnek félelembe emberek pl a párjuk mellett.
erre mondom, hogy nem tudom "elmondani"...
erre mondom, hogy nem ész, tudás kérdés...

(bocs már egy ideje hülye napjaim vannak, nem vagyok 100-as.)

miről van itt nagybasz0 2011.11.13. 22:49:06

@guma: Jó kis agymosásban volt részetek... de te még fogékonyabb is vagy rá az átlagosnál... ez ellen csak tehetsz... úgy sem hallgatsz ránk, de nem is tépem a számat...

guma 2011.11.13. 23:03:19

@conv: hűha! :)

elb@sztam!
szóval az elhiszem a : szövegedre szól!
mert félreérthető ahogy feljebb szerepel...

@miről van itt nagybasz0: PPP
kis látnok!
erre nem is merek most reagálni! D

na mentem pihenni - mert mindent elbaltázok. :)

conv 2011.11.13. 23:18:12

@tokmányos: nem tudtam, hogy nem ismered a sorozatot és be kell a teljes életrajzot kopizni :)
a 3 kismalac története már régen átalakult a kisgömböc meséjévé :)

guma 2011.11.14. 13:35:05

@conv: ezeket a képeket nézve és bájosan szép fiatal nejedre gondolva, te is csak azt bizonyítod nem elég a tesztoszteron termelés. :)
hál istennek a többiben is bővelkedsz!DDDD
de ahogy a gyerekekről, állatokról írsz megjegyzést néha meg a viszonyod a mesékhez, gyereknótákhoz az bizony még a tudásodnál is nagyobb csodálatot vált ki nálam... :)

tegnap unokámmal csavarogtam kicsit. neki már le kell hozzám hajolni, ha puszit ad. ruha válogatás volt bulira...
kész bombázó, és ez a mai divat (amiről a vb-n kifejtetted a véleményed) tarol a suliba - amiből ő is kiveszi a részét (bár kicsit szelídítve), és fogalmam sincs jól teszem-e, hogy viszonylag kevés együttlétünket állandóan "ízlés" vitákkal fűszerezzük.
a végén nem vette meg azt amin kiakadtam. próba után azt mondta van jobb is...

szóval úgy érzem semmit sem csinálok jól. ez vonatkozik itteni szerepemre is. egyre jobban zavaros vagyok, mert nincs erőm, időm összeszedni gondolataim normálisan. tobzódok, kapkodok, csapongok a témák közt és valóban csak egy szelep egyenlőre ez a hely, hogy "kikapcsoljak".

komolyan sajnállak benneteket, amikor néha visszaolvasom ügyködésem. :)

most egy kicsit békén hagyom a csapatot, mert ha igaz még jobban el leszek havazva pár napig... DDDDDDD
puszi nektek!
vigyázatok a kocsmára!

Donna (Cara)mba 2011.11.14. 14:32:20

@miről van itt nagybasz0: Szia, te Nagyotmondó! A fene egye meg, miért vagy olyan fiatal?
Hát ha öregebb lennél, fenn maradhattam volna tegnap éjjel;-D

De így???

Legalább megvigasztalódnék veled, úgy is olyan régen ismerjük már egymást a különféle blogokon:-)

Anyagi helyzetem: atomcsapás...
Házasságom: mint Drezda az amcsi szőnyegbombázás után, éppen az utolsókat rúgjuk egymásba, kínunkban...

Oszt' te meg ilyen szemtelenül fiatal vagy...
Mire megyek én 55 évesen egy 40+-as hapival?

Conv meg nős is, meg fiatal is. Pedig de szeressssem a Borkum-Riffjét. Meg informatikus, pont mint a fiam. Ezért nem értek belőle semmit:-)
Digitális. 2 digites (vagy hogy is van ez?) az agya, aztán azzal a 2 izével mindent tud.
Szóval Conv is szomorúan kipipálva...

Kartal (nem tom megjegyezni az új nevét:-(, fiatal, nős, gyermekes boldog apuka). Meg okos is és szellemes is, meg filozofikus, amit külön csípek benne...

Arlequin szemrevaló hitsorsosom,teccik a beszéde is, a bort is szereti, meg a női nemnek se megvetője, de ő is fiatal, szép menyecskével, szép gyermekekkel (tréfát félretéve: rendben van a lánykája? Meggyógyult?)

Hozzá csak akkor fordulok, ha éppen felfordulni készülök:-)

Szorokin ide nem jár, fiatal, csini lányok után kell neki loholnia, elvégre ő meg 30+. Most az ideje hajtani a csibéket:-)

Tokmányos: na, hát ő szóba jöhetne, de ki tudja,milyen a gusztusa?
Mingyárost a fenekem mérete után érdeklődött, azon meg semmi extra nincs: se nem nagy, se nem kicsi. Ebből gyanítom, hogy valami exkluzívra gondol, a' meg nincs...
Eccerű minden rajtam:-(
Szilikonom sincs:-(
Sehol:-(
Kockahasam sincs.

Hát ezért maradt az alukázás.

Ha meg éppen posztolnék, tőlem már csak egy hörgésre futja: Dögöljön meg minden politikus!!!! De azonnal, mert már az is túl késő lenne:-)

Á, le kell engem már selejtezni:-(
Még egy magányos ágy is túl kvalitásos nekem...
Még a'sincs, kiről álmodjak;-)

bandika gazdája 2011.11.14. 14:37:19

@guma: Majd ha visszajössz, beszélűnk.

Horizont 2011.11.14. 16:44:10

@tokmányos: Nahát!!!! Így Írod csak ilyen csendesen, hogy a lányod KISMAMA???????!!!! A legjobb hír ebben a hónapban! Egyrészről ugye megesz a fene a sárga irigységtől! Másrészről annyi gond után ami a kisleánykáddal volt, ez egy világszenzációs hír!!:D Annyira, de annyira örülök! És szívből gratulálok!! Jó egészséget! Mindenkinek!
Olvastalak, írtam is neked, de amikor több poszt is van egy nap, belezavarodok a sorrendbe, mikor ki, hol, kinek? Öregszem:)))

tokmányos 2011.11.14. 16:49:20

Kedves kis Segnora Donna !Szervezd a lányod esküvőjét ,mert a lányom február elejére tervezi az övékét.Nem szeretném ,ha ütköznénk.Vagy csináljuk sztereóba?Két legyet egy csapásra.(A zenére gondoltam.)
" Tokmányos: na, hát ő szóba jöhetne, de ki tudja,milyen a gusztusa? " - Minden evő vók.Csak sárgarépa,és sárgaborsó ne legyen.- (Én minden hölgyben megtalálom a szépet .....) " Ebből gyanítom, hogy valami exkluzívra gondol, a meg nincs.." Fiatalabb éveimben voltak exkluzív igényeim,de mára beérem egy mosollyal,vagy jó szóval is.

Horizont 2011.11.14. 16:59:42

@conv: Nem a rögbitől lesz jó egy pasi, hanem a jó pasi rögbizik!!!! Végre valami amihez nem értesz:DDDD Azért a leragasztott füledet elképzelve röhögtem egy jót:) Bocsika!

tokmányos 2011.11.14. 17:15:09

@Horizont: Szióka! Nem tudom hangosan,mert még nem találták fel a hangos billentyűzetet.D.D.D. Nagyon jól esik az örömöd ,sokat segítettek azokban a válságos időkben a többiekkel együtt.Kedves KisSegnora Donnának szeretnék valamit vissza adni ,a zenén keresztül. ( De erről nem ő dönt ,hanem a gyermekeik). Érzem,hogy anyagilag ez segítség lehetne.Timókámra vissza térve :Elmúltak a hasfájásai,stb...A barátjával 4 hónapja nincs egy hangos szavuk egymáshoz!A cucológus ,a kedves,bájos szívét, lelkét oda adó kis csajból, egy harcos amazont faragott.A munkahelyén bevette a leszarom tablettát stb..Én hiába mondtam az okosságokat....Egy külsős kellett,akitől mindezt elfogadta.Majd még folytatom .Puszóka !

Horizont 2011.11.14. 17:27:49

@tokmányos: Ez egy történet ami szép, megható happy end-del végződött:)Van egy pont amikor a kívülálló többet ér!Gondolom nagyon örültök, hogy ilyen jó fordulatot vett a lányotok sorsa a sok borzalom után!Tényleg nagyon örülök én is! Ritka a jó hír!!!És ez az!

Horizont 2011.11.14. 18:56:52

@conv: Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!! Az első szuper édi, na de a második!Brrrr.
Szóval: én úgy gondoltam nagyon férfias a rögbi és nagyon férfias férfiak játsszák. Mert a satnyák, nyamvadtak, anyuci kicsi fiacskájuk nem rögbiznek. Igaz? Azért ez a majd letépett fül megakasztott kissé:))))

conv 2011.11.14. 19:52:43

@Horizont:
én ismertem egyébként nagyon csendes, otthonülő, anyuci kedvence, valódi szépfiú, szöszke, angyal arcú játékost, aki atlétizált (távolugró és rövidtávfutó) és a sportorvos mondta anyukájának, hogy járassa rögbizni, hogy legyen egy kis tartása a gyereknek.
aztán átalakult nagypofájú, sörvedelő, gyűrött fejű önérzetbombává nagyjából egy év alatt, teljesen beolvadt a csapatba :)

Horizont 2011.11.14. 20:00:31

@conv: Akkor te is nagypofájú, sörvedelő, gyűrött fejű önérzetbomba lettél? Hahahahahahahahaha

conv 2011.11.14. 20:03:48

@Horizont: nagyjából korrekt jellemzése a rögbiseknek :)

Horizont 2011.11.14. 20:23:43

@conv: legalább ti rögbiztetek hozzá:) De képzeld ugyanezt rögbi nélkül:DDD

conv 2011.11.14. 20:34:06

@Horizont:
nem ismerek olyanokat, csak nagyon hasonlókat, két formájuk van:
- az egyiket úgy hívják, hogy: focista.
amiben még különböznek a rögbisektől azon kívül, hogy nem gyűrött a fejük, hogy nem tudják, a pálya nem színpad, nem kell színészkedni, és nagyon kevés eszük van.
- a másik faját úgy hívják: focidrukker.
ezeket arról lehet megismerni, hogy kevesebb a pénzük mint a focistáknak, amúgy a pályáról az elképzelésük és az eszük mennyisége ugyanaz. a fejük gyűröttsége változatos, de ennek semmi köze a sporthoz.

:)

conv 2011.11.14. 20:38:56

@conv: erről jut eszembe. tudjátok, hogy a focistáknak miért fizetnek olyan sokat?

mert nem szeretnek sportolni és mégis elvárják tőlük, hogy focizzanak. persze hogy sokat kérnek azért amit nem szeretnek csinálni.
ezt igazolja, hogy többet jajgatnak, vitáznak a pályán mint amennyit mozognak, és ha mozognak, akkor is a sportszert amint a közelükbe kerül, elrugdossák maguktól.

bandika gazdája 2011.11.15. 00:03:44

@conv: A keresztfiam rögbizik. Nagypofájú, sört (alkoholt) nem iszik, nem gyűröttfejű, de önérzetbomba. Baj lenne a gyerekkel? :-) (Mikor a felesége a második gyereket szülte, pont hegyetmászni volt. Nem teljesen normális, sajnos azt mondja a család, hogy rám hasonlít. Köszi.)

bandika gazdája 2011.11.15. 00:07:39

@conv: Ja, szerinted mi a foglalkozása? Számítógépez!

conv 2011.11.15. 00:12:03

@bandika gazdája:
ha nem gyűrött a feje, akkor nem is igazi rögbis :) ezt igazolja az is, hogy nem iszik sört :)
nincs vele semmi gond, csak nem elég lelkes szerintem.
a feleségét nem tudom megérteni, milyen feleség az ilyen aki nem várja meg a férjét, míg hazaér abból a nehéz, megterhelő, kimerítő tevékenységből, és csinál neki egy meleg fürdőt, egy tál levest, mielőtt megszüli azt a gyereket? :)

conv 2011.11.15. 00:12:41

@bandika gazdája: mondtam, hogy nincs vele semmi gond :)

bandika gazdája 2011.11.15. 00:19:39

@conv: Az anyja szerint nem normális. Te sem tdsz aludni?

conv 2011.11.15. 00:44:04

@bandika gazdája: Én dolgozok ilyenkor még. napközben nem lehet a szervereket buherálni.

bandika gazdája 2011.11.15. 09:07:55

@conv: Mé? Én jó alvó vagyok, néhány napja van ez! De bármivel meg tudok barátkozni, ha nem szemétségből fakad. (Mint pld. a "politika".)

bandika gazdája 2011.11.15. 09:09:21

@conv: Egyszer majd elmondod mi volt a "kísérlet"? Jó, nem most!

conv 2011.11.15. 09:48:30

@bandika gazdája:

Vannak akik már tudják, nem titok, sőt voltak is akik tudták.(persze ők soha nem szóltak hozzá semmihez amihez én)
Diplomamunka részeként, tudományos értékű tanulmányban, mint részadat szerepel ez a szegmens ( a vizuális megjelenés befolyásoló hatásai a fórum és blogkommunikáció véleményformáló szerepében ), miként befolyásolja a szöveg valódi, érdemi tartalmának megítélését és megértését egy-egy "közismert" szimbólum megjelenése, vagy képi illusztráció."
Szándékos volt a szwasztika megjelenése a nicknévben, provokációként, a diplomamunka adatgyűjtési részeként. (nem, nem lesz benne a publikus verzióban mely blogokon milyen nickek, blogtulajok miként reagáltak, csupán blogtémák és névtelenül a kommentek részidézetei.) Miként a szellemi képességek szűrésének eszközeként a megjelenési formája is a nicknév összetételében és jelentésében.
A célja az volt, hogy igazolja azt az agymosást amire képes a szimbolizmus (és a rá épülő tudatos tervezés), milyen mélyen képes befolyásolni egy gondolat, egy tény értelmezését és emocionális megítélését, a szimbolum okozta emoció pedig milyen szinten okoz logikai és mentális identitásbeli ellenpólust a megváltozott értelmezése miatt az olvasottaknak.
Olyan kommenteket és érveket, logikai levezetéseket, stilisztikát, és modort használtam, mint eleddig is Conv-ként, mégis teljesen más reakciók jöttek. Lenáciztak balosok ugyanazon gondolatmenetért ami miatt máskor a blog széljobbjai lezsidó libsiztek. Ugyanezen széljobbosok ezen gondolatmeneteket most elfogadták, illetve nem reagáltak elutasítón. A liberális vonalú kommentelők amúgy konkrétan a liberalizmus atyjától származó idézett gondolatokat vetettek el és náciztak miatta.
A stílusom, modorom, sőt még a stilisztika, a szóhasználat sem változott a Conv nickéhez képest. Ami változott, az a nicknév, és miatta az alap hozzáállás a kommentekhez, az agymosás miatt előre kódolt sablonok megjelenése a gondolkodásban, megítélésben.

A nicknév jelentése a benne megjelent szimbólumok jelentésének megfelelően egyébként: Látom a halhatatlan értelem védjegyeit. Rövidebben; Az intelligencia felismerése.
Kevesen ismerték fel, hogy a nicknévben 卍 van és nem 卐. Akik felismerték azok tisztában voltak vele, hogy nem véletlenül van két különböző elnevezése is a két szimbólumnak ennek megfelelően, és két ellentétes jelentése, használati célja is van. Ahogyan annak is jelentősége van, ha 45 fokban el van fordítva a szwasztika.
Nem csak ez az egy nick volt, más blogokban más nicknév jelent meg, (de a szwasztika abban is benne volt) igyekeztünk teljesen eltérő érdeklődési csoportokat a különböző nickekkel tesztelésre bevonni a blog.hu rendszerében, de voltak átfedések, egy levelet kaptam is, hogy nem-e én vagyok a másik nick is (ő pont olyan volt akinek feltűnt a szwasztika iránya és értette is), egy ember pedig mivel csak a szwasztikát látta meg az egészből, összekeverte a két nicket :)

Meg kell mondjam, a freeblog és a wordpress blog rendszerében nagyságrendileg több ember volt aki felismerte a dolgot, mint a blog.hu indexen nevelődött közönségében.
Itt az egyik bloggazda szerint egy halom felháborodott levelet kaptak, hogy miért engednek ilyen nickkel valakit kommentelni. Természetesen a bannal fenyegetést meg is kaptam tőle.
Nos, oda nem kell járnom többet conv-ként sem. Valahogy a nagy szólásszabadság és az információ, meg a megismerés fontosságát hangoztató, az igazság kimondását, a szembesítést és a szembesülést szorgalmazó blog hiteltelen lett számomra ez után a "ha nem változtatod meg a nickneved, akkor banollak" duma után :)

Nem kell kombinálni, az ide nem túl régen betett hitleres-gárdás kép csak véletlen egybeesés, nem tudott a postoló semmiről.

conv 2011.11.15. 09:56:45

@bandika gazdája:

Mé nem lehet napközben buherálni? - ez volt a mé? kérdés egészében, gondolom :)

Azért nem lehet, mert olyankor dolgozik rajtuk 20-50 ember. Adatot visznek fel, adatokat kérdeznek le, ezeken a szerveren keresztül nyomtatnak, emaileznek, ezeken a szervereken vannak az intranetes dolgok stb.
Szóval egy egy biztonsági frissítés, vagy program telepítés, backupok lefuttatása/letárolása a napi terhelési adatok mentése, a statisztikák kinyomtatása, stb egyrészt akadályozza a munkát, főleg ha a szerver újraindításával jár (gondold el, ha egyszercsak elszáll a munkavégzők alól a szerver, hányan tépnék le a fejem, mert elveszett a munkájuk) másrészt a nap végén kell elvégezni őket, lefuttatni a hozzá való progikat. Ezek egy része automatikusan megy, de vannak olyan tevékenységek, melyeket manual kell elindítani, illetve felügyelni kell, vagy akár programozni.

bandika gazdája 2011.11.15. 11:01:30

@conv: Ez nagyon érdekes. És logikus (már amennyiben az lehet egy ilyen dolog, de ma nálunk az!) Abban biztos voltam, hogy provokáció, már csak azért is, mert elfordítottad, de azt hittem, csak kíváncsi vagy, hogy a szájtépők észreveszik-e! Veled tartok! Oda többet én sem megyek. (már ha jóra gondolok.) Annál inkább sem, mert az utóbbi időben azt vettem észre, hogy ordas nagy szemétségek felett elsiklanak, apró baromságokon nyüszítenek.
Meg sem fordult a fejemben, hogy a post meg a te nickneved összefüggene.

bandika gazdája 2011.11.15. 11:05:19

@conv: Ezt értem, de mikor alszol?

conv 2011.11.15. 11:28:15

@bandika gazdája: éccaka :) olyan 3-4 órától 7-ig.

bandika gazdája 2011.11.15. 11:39:53

@conv: Pár napja én is, de ásítozom is ezerrel.

conv 2011.11.15. 11:43:14

@bandika gazdája: én már hozzászoktam az évek során. már nem is tudnék többet aludni, lehet :)

bandika gazdája 2011.11.15. 14:40:44

@conv: Azért így már értem miért bonyolódtál hosszas vitába azzal az éjsötét Ironfisttel. Tudom,hogy szoktál szórakozásból vitába bocsátkozni barmokkal, de az már nekem sok volt. (Mármint ő. Úgy éreztem le kéne köpni, és otthagyni.) De te feszítetted a húrt tovább.:-) Nekem már nincs kedvem ezekhez. Lehet, hogy egyszer még lesz, de most nincs. Bár néha egy-egy percre nem birom ki, de egyre inkább igen.

miről van itt nagybasz0 2011.11.15. 15:27:36

@Donna (Cara)mba: Régebben mikor még aktívabban mocorogtam, mindig minden bajom volt itt ott, húzódás, zúzódás, törés, rándulás, ficam, izületigyulladás, huszonévesen nyolcvannak éreztem magam... ahogy teltek az évek és szépen lassítottam úgy fiatalodtam vissza, 70-60-50-40, most koromban vagyok sztem , de fiatalodok vissza rendületlen, úgy vigyázz! :))

bandika gazdája 2011.11.15. 15:52:15

@miről van itt nagybasz0: Ha már kisbaba leszel, örökbefogadlak.

miről van itt nagybasz0 2011.11.15. 15:59:38

@bandika gazdája: Osztán majd csodálkozol, ha a szavadon foglak! :D

tokmányos 2011.11.15. 17:10:30

@bandika gazdája: Hali! Én nem hiszek a vissza fiatalodásban, miről van itt nagybasz0 írja : " de fiatalodok vissza rendületlen, úgy vigyázz! :)) ",de a pelenkázás az biztos a végén!!!(gondold át az örökbefogadást még egyszer...)

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 19:30:59

@miről van itt nagybasz0: Neked jó, nekem meg ölég baj a' ;-DDDDD

Kiskorúakkal mégse kezdhetek ki, még liliomtiprást hajtok végre rajtad;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nna, a' vóna a valami....

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 19:36:43

@miről van itt nagybasz0: Én meg majd felnevellek, hogy röndös gyerök lögyön belőled:-)

Kiosztok egy-két pofont is, úgy vigyázz!!!!
És előbb megcsinálod a másnapi leckét, majd aztán mehecc le a térre jáccani:-D

Szóval, ezek után nem, gondolod meg magad, és ledekkolsz valahol úgy 50 tájékán?:-)
Jobban járnál....

Akkor szóba állok véled;-D

bandika gazdája 2011.11.15. 19:49:38

@Donna (Cara)mba: Nem úgy van az! Ha örökbefogadom, fel is nevelem! Majd szépen megvárod, aztán viheted.

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 20:42:40

@bandika gazdája: Jókat mondasz! Hol várom meg? A koporsóban?:-)
Hát hol leszek én csak 20 év múlva is?

Biza por és homu löszök, meg csontváz;-D
Csak a temetésemre kiválasztott kis hercig fekete rucim lesz tsinoss...

Aranyat nem viszek magammal, mert még kiásnak a színesfémgyűjtők:-D

Na meg a fekete selyemharisnya, cipellő és igazi bőröv a derekamon lesz vonzó rajtam:-D

Nem tom, mit szól ehhez a Mérnök:-)))))
Szerinted majd pályázikmég akkor is rám (most is csak a tsibécskéket nézegeti...) A pernahajderje...

Donna (Cara)mba 2011.11.15. 20:45:23

@bandika gazdája: Látod, el is húzott...:-)

Most már assenem tudja fiatal-e, avagy öreg?:-)

Talán már lenni se szeretne, ha így köszörüljük rajta a nyelvünket...

Persze csupa-csupa szeretetből:-)

bandika gazdája 2011.11.15. 22:09:37

@Donna (Cara)mba: Dehogy má! Addig fiatalodjál te is! Egyébként látom hiszel a túlvilágban hogy így ki akarod nyalni magad 20 év múlva!

Donna (Cara)mba 2011.11.16. 10:01:21

@bandika gazdája: Nem hiszek, illetve nem úgy:-)
Mér' ne nyalnám ki magam????

Én megmondtam a férjemnek is: a boncmester keze alatt is finom, mutatós dáma akarok lenni, úgy vigyázzon!;-DDDDD

A fiatalodással most még várok, jó?
Megvárok egy jobb időt:-)
Addig még öregszem kicsikét...;-)
süti beállítások módosítása